Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden teunisbloemolie en tarwekiemolie

teunisbloemolie en tarwekiemolie
lin1984

Unregistered

06-04-2009 18:52
gefeliciteerd!

Weet niet precies wat teunisbloemolie is , maar klinkt wel aantrekkelijk.. daar kun je het beste mee beginnen alsje ongi geworden bent? En waar kun je het kopen?

Groetjes Lin
Sabien84

Unregistered

25-04-2009 08:49
Ja, wat ik me inderdaad ook af vraag (net als lin1984) wanneer begin (en stop) je met deze tabletten? Dat kan ik op de verpakking namelijk niet vinden.
mdtje

Posting Freak

Topics: 19
25-04-2009 08:52
Ja, dat vond ik ook een beetje vaag. Ik heb het een keer een hele maand geslikt en daarna 2x alleen t/m de eisprong, want was bang dat t anders niet goed zou gaan. Maar goed, die maanden niet zwanger geworden ook. 2 maanden erna ofzo wel. Dus het blijft onduidelijk wat en of het voor werk heeft gedaan.
Sabien84

Unregistered

03-07-2009 08:39
Sabien84 schreef:Ja, wat ik me inderdaad ook af vraag (net als lin1984) wanneer begin (en stop) je met deze tabletten? Dat kan ik op de verpakking namelijk niet vinden.

Heeft iemand hier zeer toevallig een antwoord op? Ik wil het graag gaan gebruiken, maar durf het niet zolang ik niet weet wanneer ik er mee moet beginnen, en of ik het de hele cyclus door mag slikken (net als foliumzuur)
do-tje

Member

Topics: 2
03-07-2009 09:06
hoi Sabien84,

Ik gebruik zelf geen teunisbloemolie (omdat ik een vrij regelmatige cyclus heb, tot vorige maand dan, maar dat kan een keer denk ik dan maar), maar ik weet van meiden op een ander forum met een onregelmatige cyclus dat zij het wel gebruiken en heb even opgezocht wat er over werd gezegd:

de tweede helft van cyclus ga je daar mee beginnen 10 dagen en dan stop je weer...
Ben benieuwd!!!!En is niet schadelijk als je zwanger bent....

Zelf ben ik wel sinds vorige week tarwekiemolie gaan gebruiken. Dat kun je gewoon dagelijks innemen en er zit veel vitamine E in. Is goed voor veel dingen en verder gewoon natuurlijk, dus het kan geen kwaad. Voor nu werkt het goed voor het bloed en slijm etc. Zou goed zijn voor het innestelingsproces... Probeer het maar. Hoor er goede verhalen over.

Hoop dat je hier wat aan hebt!
Succes ermee!!
do-tje

Member

Topics: 2
03-07-2009 09:14
Hmmm zit nog even na te lezen en als je je cyclus niet helemaal weet, wat is dan de tweede helft???
Ik heb nog even verder gekeken en er is zelfs een startpagina aan gewijd: http://teunisbloemolie.startpagina.nl/

hierop staat: Men neme vanaf de 15e dag van de cyclus tot en met de 1e dag van de volgende cyclus vóór elke maaltijd 1 capsule met water.

Dat is al wat duidelijker. Ik hoop dat je hier meer aan hebt!
Sabien84

Unregistered

04-07-2009 09:54
Dank je! Dit is in iedergeval duidelijker dan het ooit was. Aleen heb ik (na 5 maanden) helaas nog geen ietsie beetje kijk op mijn cyclus Cry Ik zit nu op dag 31, en hoop dat die deze keer echt snel komt. Heb geen zin om er weer meer dan 3 maanden op te wachten. Zo gaan het zwanger worden natuurlijk nooit lukken :oops:

Maar bedankt voor de info! En voor de link!
marjoleinn

Unregistered

13-07-2009 15:32
hallo allemaal

ben vandaag na verschillende postitieve verhalen over teunisbloemolie maar een potje gaan halen.
ik vond ze best prijzig maar ja alles voor het goede doel zullen we maar zeggen.

voor de gene die ze ook gaan aanschaffen hier wat info:

merk:efamol PMP (voor regelmatige menstruatie. Ondersteunt bij menstruatie ongemakken)
verkrijgbaar: drogist.
prijs: 17.99
aantal: 60 capsules (1 maal daags 2 capsules)
"u kunt op iedere dag van de maand starten en het middel gedurende de hele maand inemen."

als ik wat merk zal ik weer ff hier een berichtje plaatsen.

gr marjolein
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave