Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Leuke (grappige) reacties van onze heren

Leuke (grappige) reacties van onze heren
epat

Posting Freak

Topics: 13
05-04-2009 21:43
Allereerst bij mij thuis natuurlijk de reactie: hé verslaafde. Omdat ik weer op dit forum zit Smile

Daarnaast is hij er inmiddels achter dat we op dit forum het woord "klussen" gebruiken. Vindt hij zeer romantisch klinken.

En dan de afkorting NOD. Wat is dat vroeg hij, neuken onder druk? (sorry als het wat plat klinkt!) Want zo voelt dat toch wel rond de eisprong Big Grin Heb hem uiteraard even uitgelegd wat NOD wel betekent..

Zijn er mensen met nog meer leuke, grappige reacties van de mannen?
Mieke25

Posting Freak

Topics: 5
05-04-2009 22:03
Leuk!

Mijn man was op internet uitleg aan het zoeken over zwangerschap e.d.
Kom ik stiekem even kijken. Hij verschiet natuurlijk en zegt heel dom "oh, hebben ze dat er tegenwoordig ook al op staan".
mevrouw bril

Member

Topics: 4
06-04-2009 06:52
epat schreef:En dan de afkorting NOD. Wat is dat vroeg hij, neuken onder druk? (sorry als het wat plat klinkt!) Want zo voelt dat toch wel rond de eisprong Big Grin

Hahaha, ik ligt hier krom van het lachen. Hoe verzint hij het. Hihi
Bambi80

Posting Freak

Topics: 34
06-04-2009 07:40
hahaha! neuken onder druk! die is echt grappig! Ik moet alleen ontzettend lachen als mijn vent vraagt....wanneer komt dat ei weer?
Dina88

Unregistered

06-04-2009 09:46
Mijn mannetje noemt me ook een veslaafde, zo van zit je weer te forummen, en idd heel veel vragen wat NOD betekend, zelfs als je het al een keer hebt uitgelegt, nu snapt hij het eindelijk Wink en hij begint meestal meteen na de eisprong al te vragen of ik al wat voel, dan zeg ik heel droog nee lief heb m'n eisprong net gehad, dus dat kan nog niet. mannen soms.
Susanna

Posting Freak

Topics: 28
06-04-2009 09:52
Ja, dat klussen begreep mijn man ook wel. Dus moest ie hard lachen toen ik zwanger bleek te zijn. ja zegt ie, Ga nou maar uitleggen dat ik nu alleen moet klussen (hij bedoeld: de babykamer bouwen) Big Grin
En hij vond het wel grappig dat als híj het over klussen had (óns klussen, zal ik maar zeggen), dat een buitenstaander denkt dat ie ons huis aan het opknappen is.

En met mijn man kon ik hartelijk lachen over een opmerking van een (mannelijke) collega van mij. Die zei ergens in februari: fijne pasen gehad (da's net zoiets als in de zomer expres zeggen: en, hoe waren je kerstdagen?). Dus mijn collega dacht dat ie grappig was, en ik moest alleen maar denken aan (paas)eieren. En wist dus niet goed wat ik moest zeggen: Ja, héle fijne paasdagen Big Grin (vlak daarna bleek ik ook zwanger te zijn...)
Beebie_Wish

Posting Freak

Topics: 31
06-04-2009 13:08
Haha hoe verzint je mannetje dat zeg neuken onder druk :mrgreen:

Bij ons is het eigenlijk niet altijd grappige uitspraken alleen ik zelf ben daar meer voor in dan manlief :mrgreen:

Maar op moment dat ik in januari door de gyn gebeld werd en de gyn mij de uitslag van manliefs zaad vertelde zo van dat het zaad helemaal in orde is en ze wel ruim 30 miljoen gevonden hadden...

Ik manlief gebeld en hem verteld toen van ´´Schat weet je de gyn had me gebeld over de uitslag van het zaadonderzoek? En zei ik van dat het zaad helemaal goed is en ze wel ruim 30miljoen goede zaadjes gevonden hadden´´! Waarop manlief droog op terug antwoordde van: Oh en storten ze dat nu op mijn rekenin??
Bambi80

Posting Freak

06-04-2009 13:23
ja ook wel leedvermaak!
Bambi80

Posting Freak

06-04-2009 15:17
dat was dus ook nog eens slim zaad! We hebben het hier altijd over goede zaadkwaliteit of snel of langzaam! Maar slim zeg?! HAHA
Simoon

Posting Freak

Topics: 15
06-04-2009 16:57
Mijn ventje had vanochtend een leuke opmerking. Hij smste.

Lieverd ik zat eens op internet te kijken en daar staat dat je 's middags ook kan kijken en dat ie dan wel positief is.(de test bij ons vanochten nega)

Wel lief dat ie mee denkt maar je hebt er zo weinig aan Wink

en hij heeft wel een week gevraagd of we niet al konden testen.

Soms zou ik denken dat hij nog zenuwachtiger is dan ik.. en dat hij er veel meer mee bezig is. Wel leuk natuurlijk.
epat

Posting Freak

06-04-2009 18:35
@Mariekepiek
Je ene banner zegt dat je 3 dagen over tijd bent, volgens de andere moet je nog een paar dagen. Ben je inmiddels over tijd of weet je het niet zeker omdat je cyclus niet altijd hetzelfde is?
lin1984

Unregistered

06-04-2009 18:41
Altijd leuk de reacties van de mannen!!

Wij zijn begonnen met ovutesten, en dan kijken we samen of het de juiste tijd is ja of nee...

Nu zegt die van mij telkens... "ik voel dat mijn zaad goed is" (dan wil ie weer.. Wink ) hihi...

Of dan ben ik aan het poetsen of stijken en dan fluisterd hij in mijn oor : "He mammie?"
Bambi80

Posting Freak

06-04-2009 19:02
ja ik dacht zal wel een cyclus van 29 dagen worden weer, want dacht dat ik weer wat regelmaat terug had. Als ik van 29 dagen cyclus uitga ben ik dus 3 dagen overtijd. Maar heb mijn ei later pas gekregen volgens fertility friend en dan zou mijn nod dus woensdag zijn.
heb gister en vanochtend wat donkerbruin bloedverlies gehad, maar dat is nu opgehouden. Denk dat het nog wel doorbreekt met de menstruatie, maar blijft toch nog even spannend zo. Kan nog alle kanten op.
epat

Posting Freak

06-04-2009 20:44
Spannend Mariekepiek!
Vandaag heb ik voor het eerst foliumzuur genomen. Nu heb ik enorme buik/maag pijn. Dus mijn vriend: das vast dat foliumzuur wat zich innestelt :lol:
Maar het schijnt wel hardnekkig te kunnen zijn voor je maag toch?
Bambi80

Posting Freak

06-04-2009 20:51
ja epat, die is ook grappig! maar ik word ook misselijk van foliumzuur tussen de maaltijden door, dus moet heb echt bij het ontbijt nemen als ik al een bodempje heb.
Debbie 87

Unregistered

06-04-2009 20:53
hey dames,

mijn vriend zegt dat ik nog meer hier mee bezig ben dan hij met zijn playstation Wink
en dat is bijna niet mogelijk!!

En zodra we gaan slapen wil hij alle weetjes horen!!!

Kan niet wachten tot morgen de test bij de dokter!! want die andere twee thuistesten waren biede negatief en toch al 2 weken overtijd!!
IK hoop het zo! Big Grin
naatje83

Unregistered

06-04-2009 20:53
Ik gebruik foliumzuur van centrum en heb nergens last van.
epat

Posting Freak

06-04-2009 20:55
Ik wilde mijn vriend net wat uitleggen over mijn cyclus. Maar hij zei met een grote smile: eigenlijk interesseert het me gewoon niet, als je me maar laat weten wanneer ik weet moet klussen. De rest bespreek je maar met die dames op het forum Big Grin (overigens zit ik hier alweer langer achter de pc dan ik zou zitten).
Debbie 87

Unregistered

06-04-2009 21:06
Ik ben echt blij dat ik deze site heb gevonden!

wil tegen iedereen erover praten,
kan aan niks anders denken en eindelijk kan ik het kwijt!
Echt Toppie Tongue
Bambi80

Posting Freak

06-04-2009 21:21
mijn vent slaakt een zucht van herkenning en vind dat we maar zitten te mutsen hier. die mannen begrijpen dit ook helemaal niet.
naatje83

Unregistered

06-04-2009 21:25
epat schreef:Allereerst bij mij thuis natuurlijk de reactie: hé verslaafde. Omdat ik weer op dit forum zit Smile

Daarnaast is hij er inmiddels achter dat we op dit forum het woord "klussen" gebruiken. Vindt hij zeer romantisch klinken.

En dan de afkorting NOD. Wat is dat vroeg hij, neuken onder druk? (sorry als het wat plat klinkt!) Want zo voelt dat toch wel rond de eisprong Big Grin Heb hem uiteraard even uitgelegd wat NOD wel betekent..

Zijn er mensen met nog meer leuke, grappige reacties van de mannen?

Heb mijn vriend jou stukje laten lezen en hij vond hem geweldig. Riep gelijk die houden we erin. Als we moeten klussen. Roept hij eigenlijk altijd we zullen dat eitje eens doppen. Gaat ook nergens over maar ja het blijven mannen he! Heb hem idd ook uit moeten leggen wat NOD betekent en de afkorting rd kom je ook regelmatig tegen moest ik ook even vertellen dat dat dus de rode duivels zijn die we niet willen hebben. haha.
Fiemo

Posting Freak

Topics: 3
06-04-2009 22:30
hahaha, mijn vriendlief moest ook erg lachen om "neuken onder druk", ik ook trouwens. Het eitje doppen klinkt ook erg grappig Big Grin

slaap lekker allemaal en tot morgen!
Tara28

Posting Freak

Topics: 12
07-04-2009 19:00
Haha neuken onder druk...Die van mij weet dat ik nu ongeveer in mn vruchtbare dagen zit. Hij heeft de afgelopen dagen al een paar keer gevraagd 'ben je al zwanger'.....alsof ik dat nu al zou kunnen weten.....Verder laat ie me lekker mn gang gaan op het forum.
Nadine

Unregistered

07-04-2009 19:28
HAHAHAHAHA .. Neuken Onder Druk Big Grin

Die van mij wist meer over de cyclus dan ik! Hij heeft ook onthouden wat NOD is (heb het ff gevraagd)
En idd na het klussen: Ben je al zwanger?
Hij kan zo stil en rustig blijven, maar ondertussen..
Hij heeft trouwens 'superzaad' :lol: maar dat zal elke man wel van zijn eigen product zeggen. Wink

Of: hé verslaafde!
Wat hebben we ze soms hard nodig om weer met beide benen op de grond te worden gezet ...
epat

Posting Freak

07-04-2009 19:41
Nadine schreef:Hij heeft trouwens 'superzaad' :lol: maar dat zal elke man wel van zijn eigen product zeggen. Wink

Klinkt bekend, dat zegt die van mij ook over zijn zaad Big Grin Veel blabla over raak schieten en dergelijke Smile
naatje83

Unregistered

07-04-2009 19:49
Mijn vriend is er ook heilig van overtuigd hoe hij een jongen of een meid kan krijgen.
Lees: Effect met de rechterbal = jongen en effect met de linkerbal = meisje.
Vond het erg lachwekkend. :lol:
Bambi80

Posting Freak

07-04-2009 19:52
dus als jij een jongen zou willen, schakel je gewoon de linkerbal even uit?!
sterretje37

Posting Freak

Topics: 1
07-04-2009 19:53
Ik lees het al weer: de mannen zijn allemaal hetzelfde, ze hebben allemaal superzaad (zeggen ze).
Mannetje stuurde me net een sms: hoe staat het met je zwangerschap?
Ik ben nog niet eens zwanger, denk ik, dus heb maar even een sms terug gestuurd dat ik dat volgende week donderdag
pas weet en dat hij maar moet duimen dat hij raak geschoten heeft.
Wel een schatje dat hij er ook zo mee bezig is.

Gr, Inge
naatje83

Unregistered

07-04-2009 19:54
Ja zoiets haha. Echt mannenpraat he! Ik heb er wel smakelijk om gelachen. Hoe verzinnen
ze het he!
naatje83

Unregistered

07-04-2009 19:55
sterretje37 schreef:Ik lees het al weer: de mannen zijn allemaal hetzelfde, ze hebben allemaal superzaad (zeggen ze).
Mannetje stuurde me net een sms: hoe staat het met je zwangerschap?
Ik ben nog niet eens zwanger, denk ik, dus heb maar even een sms terug gestuurd dat ik dat volgende week donderdag
pas weet en dat hij maar moet duimen dat hij raak geschoten heeft.
Wel een schatje dat hij er ook zo mee bezig is.

Gr, Inge

Ze zijn toch ook wel lief he!
Susanna

Posting Freak

07-04-2009 19:56
Wij zeggen dat zijn zaadjes maar lui zijn. We hebben namelijk een dag of drie voor mijn vermoedelijke ei geklust. En toen bleek ik nog een dag minder zwanger te zijn dan volgens die berekening. Dus dat zaadje is rustig rond gaan zwemmen, heeft er nog eens even over nagedacht en toen pas een leuk plekje gezocht :mrgreen:
Babyangel

Senior Member

Topics: 2
13-04-2009 14:11
Ik heb vanmiddag voor het eerst een positieve ovulatietest gehad. Hoe krijg ik het voor elkaar met pasen maar goed hij vraagt hoe is het met je ei? heb je hem al beschilderd? Zal ik hem zo anders even wit spuiten?? hahaha. Nou dat wordt straks dus weer feest in bed!!
Fiemo

Posting Freak

13-04-2009 14:12
getsiedepetsie hahahaha... veel plezier dan maar :mrgreen:
epat

Posting Freak

13-04-2009 14:56
Succes Angelique Big Grin
Nadine

Unregistered

13-04-2009 15:20
Hij: hoe wil je je ei? Gebakken, gekookt, bevrucht, of beschilderd?
Babyangel

Senior Member

13-04-2009 15:27
Nadine schreef:Hij: hoe wil je je ei? Gebakken, gekookt, bevrucht, of beschilderd?

Ik hoop toch wel dat je voor bevrucht hebt gekozen!!

Ik hoop dat het net is gelukt met m'n ei hahahaha
kaatje85

Unregistered

14-04-2009 09:06
Toen we bezig waren met zwanger raken moest ik elke ochtend temperaturen, en hij vroeg altijd hoe hoog of laag hij was.
Was hij laag zei hij: Nou zullen we dan maar ff dit eitje benutten , fijn ontbijtje!!

Nu we zwanger zijn krijg ik elke keer opmerkingen; Hoe is het met mijn meiden!?
Of als ik aan het spelen ben met die kleine zegt hij; Doe je wel zachtjes met je mooie buikie!!

Zo lief en meelevend!!
bhappy

Unregistered

14-04-2009 10:53
hahahahahaha

Een tijdje terug vertelde ik mijn man als er een ooievaar over je heen vliegt wordt je zwanger.

Kreeg ik vorige week een smsje: joepie...ik zag net een ooievaar!
epat

Posting Freak

14-04-2009 20:29
Gisteren zagen we een groepje mensen lopen. Daarvan zei er eentje: Hij gaat vandaag nog wat in huis klussen. En wij allebei tegelijk: Jaja in huis klussen. Nou dan weet je het wel. Big Grin
Anna82

Unregistered

14-04-2009 21:49
Is het al dag 10? Zit je weer te chatten? Moeten we al? Even vlammen!

Toen we net begonnen kreeg hij van een vriend het advies om direct na mn ongi er "elke dag bovenop te springen". Het is bij hun al 4 keer achter elkaar gelukt... Vele malen heb ik gepoogt uit te leggen dat het voor ons niet zo werkt aangezien ik nogal onregelmatig kan zijn(met een ei tussen dag 13 en 20). Na 2,5 jaar weet ie helaas nog niet hoe het werkt, maar maakt het ook niet uit, want we weten nu toch dat we het bijna niet zelf voor elkaar kunnen krijgen. En je had 'm eens moeten zien bij de gyn toen ze over bloedprikken begon, zakte nogal wit weg op dat krukje en er kwam nog geen naald aan te pas. Uiteindelijk heeft ie het toch maar gedaan, omdat de zuster beloofde dat het daarna noooit meer zou hoeven. WATJE!

Ik heb zelf weleens de fout gemaakt door te zeggen we mogen weer klussen, wat hij natuurlijk niet snapte, aangezien alles aan ons huis al gefixt is... Wat wil je nu weer verbouwen?
lin1984

Unregistered

15-04-2009 17:47
Voor de ovu testen moet je in een bakje plassen.... Zegt mijn vriend : Mag ik ook eens??
Fiemo

Posting Freak

15-05-2009 02:53
hahahaha eigenlijk zou je dat gewoon eens moeten testen, kijken wat er bij de man uitkomt Confusedhock:
suzzie

Posting Freak

Topics: 11
15-05-2009 07:46
o heerlijk om dit te lezen.

Mijn vriend zat dit weekend te mokken, 30 mei weten we pas of het deze keer wel raak is? Dat duurt nog zo lang! (net een jengelend kind, maar wel erg vertederend)

En verder zal ik eens opletten, hij zegt veel leuke dingen maar die ben ik dan ook zo weer kwijt. Maar opmerkingen als schopt die al krijg ik ook vaak teb horen, of hij gaat met zijn oor op mijn buik liggen, praat tegen mijn buik.
En uitleggen dat schat even moet wachten tot ik uberhaubt zwanger ben, dat wil er niet in Wink
Nadine

Unregistered

15-05-2009 07:54
@ Suzzie: Wat heerlijk, zo'n vent!

Die van mij zegt er bijzonder weinig over, maar tegen de tijd dat ik ongi moet worden, begint hij er toch naar te vragen.. houdt hij het stiekem toch een beetje bij Wink Dingen als: ben je al misselijk? Alsof het leuk is als je misselijk bent :| ... wel natuurlijk als je daar een baby voor terug krijgt Big Grin
suzzie

Posting Freak

15-05-2009 07:59
haha, ik ben op het moment wat warrig, gewoon druk met solliciteren en uit je ritme zijn zonder baan.
Krijg ik ook steeds de opmerking: schat, zijn vast je hormonen!!!!!!

O en ik bedenk me nog iets, zit hij ineens een ratelend geluid te maken, kijkt hij me aan, schat ik hoor je eierstokken ze vragen om zaad, kom mee dan doen we daar wat aan!!!!
(gebeurd dus ook te pas en onpas)
Monalisa

Posting Freak

Topics: 10
15-05-2009 08:56
sommige mannen kunnen ook vreselijk zijn.,en dan heb ik het nu niet over mn eigen vent, maar een kennis.
een avond of wat geleden zeg ik zo: '' ik kan niet tegen muggenbeten, dan krijg ik hele grote bulten van''
Zegt die vent: '' leer die vent van je eens goed te prikken, dan kreeg je eens ergens anders een bult''

Wat een LUL :x
Tessa1981

Unregistered

15-05-2009 09:13
Hey meiden,

zo ik heb eerst even alles gelezen en vooral echt gelachen. Heerlijk zeg!!
@monalisa: WAT EEN LUL inderdaad zeg..

Mijn mannetje is juist ontzettend bezorgt altijd. Of hij grapppige dingen zegt weet ik niety
Nadine

Unregistered

15-05-2009 09:52
Mijn vriend heeft intussen een soort gebarentaal ontwikkeld, voor rinkelende eierstokken en voor 'overal om je heen babies zien'. Maar ja, dat komt op een forum zo moeilijk over :mrgreen:
Is trouwens wel handig als je in gezelschap wil seinen, begrijpt niemand :lol:
suzzie

Posting Freak

15-05-2009 13:25
het klinkt heel raar, maar als je de opmerking van die jongens iets verdraait hoor ik het mijn vent zo zeggen.

Maar meer in de zin tegen mij als ik allergiebulten heb, zo van kom eens dan geef ik je een andere bult. Maar dat is dan lief bedoeld. Zo van dat is dan geen nare bult, die juikt niet zo enz.

Maar deze manier is gewoon naar.
Monalisa

Posting Freak

15-05-2009 14:40
ja maar die opmerking van die kennis zie ik ook eerder als een belediging en bemoeienis.
Het gaat hem geen zak aan wanneer mn vent van plan is me een bult te geven Wink
Als het hem al lukt hahaha
daantje01

Unregistered

15-05-2009 15:16
Heerlijk om te lezen !

Mijn man zegt altijd; is het al tijd voor de "baby-making sex" ? Wink
ikkewil

Unregistered

15-05-2009 16:36
ik heb mijn vriend weleens mijn onderbroek laten zien (de dag nadat we geklust hadden had ik net een schone onderbroek aan, loop ik weer leeg.....) hij weet namelijk niet wat leeglopen is..... zegt'ie: zijn dat mijn zwemmertjes???

en een keer lag ik bovenop hem lekker te knuffelen op de bank, zegt hij ineens.... starks lig ik met een kleintje op mijn borst (ben nog niet zwanger, maar wel lief en leuk dat hij er al over nadenkt...)
tallie

Unregistered

15-05-2009 16:49
Die van mij noemt de periode van rond de eisprong, rammedan! omdat we DAN weer kunnen rammen... even grof gezegd

schatje, is het alweer rammedan???

(ik wil hiet niemand mee beledigen hoor!!, ik weet ook dat het totale onthouding betekend maar ik vind het wel leuk klinken en bedoel er echt niks mee!!!)
epat

Posting Freak

15-05-2009 18:54
Die van mij zei vanavond: Ben je fit? Het is namelijk zover, het is mijn ovulatieperiode. Ik heb een test gedaan en we moeten vanavond.
Iemand zei het inderdaad al eens eerder, zou wel grappig zijn om eens te kijken wat er zou gebeuren met zo'n test als hij dat echt zou doen Big Grin
Janbre

Unregistered

15-05-2009 21:18
Ik had laatst wat onduidelijke ovulatietesten. Hij begon vrij donker, en werdt steeds lichter, om vervolgens weer donkerder te worden, en toen uiteindelijk wel m'n eisprong. Maar ja ik zat in de rats natuurlijk toen hij steeds lichter werdt. Was bang dat ik m'n ei gemist had. Ja en toen hij uiteindelijk weer donkerder werdt zei m'n vriend heel grappig. Zeg schat misschien heb je wel een dubbeldooier!
suzzie

Posting Freak

17-05-2009 07:43
geen uitspaak maar wel een leuke actie van vriendlief,

is lag even op bed een hoor een hooplawaai,
wat doe je???
Vriendlief zegt niets te doen en merk ik toch niet.
Heeft die gek het bordje van kinderkamer vast op de bijkamer gehangen, ja iedereen weet dat het een wens van ons is, dus de vraag of ik al zwanger ben zal ik nu van iedereen krijgen, en zie dat straks maar te ontkennen als dat zo is..............

Andere leuke anecdote,
Ik stuur vriendlief een sms:
Heb een goed gevoel over gisteren, ben heel benieuwd wat ik maandag te horen krijg.
(had een meeloopdag, en hoor maandag of ik word aangenomen)

Schrijft hij terug: kan je dat zo snel voelen dan?

Moest even nadenken.............o ja hebben gisteren natuurlijk ook geklust Big Grin
Waar het hart van vol is...........................

het schatje Big Grin
Monalisa

Posting Freak

19-05-2009 19:42
hahaha die laatste was leuk Tongue
Tara28

Posting Freak

20-05-2009 14:49
Die van mij vraagt rustig 2 dagen nadat we op het goede moment geklust hebben 'en ben je al zwanger'?' T zou leuk zijn als we het zo snel al wisten Big Grin
Coo1

Unregistered

20-05-2009 15:09
Die van mij vraagt constant "en wanneer kun je weer testen"
Verder heb ik eigenlijk niet van die leuke anekdotes.
Floepte er vorige week wel het woord knutselen uit en dat vond hij wel een leuke benaming.

O ja en hij staat erop om ons ongeboren kind (als het zover is) Fredje te noemen.
Hij vind dat zo'n leuke naam... Confusedhock:
Nadine

Unregistered

20-05-2009 15:47
Ik heb een kat gekend die zo heette :|
Marcel

Unregistered

20-05-2009 16:13
Mijn man heeft wel aardig wat vreemde benamingen voor dingen (hij is ook niet Nederlands...).

Ten eerste vraagt hij altijd of ik blauw ben: Wat dus betekend of ik ongesteld ben. Geen idee meer waar dat blauw vandaan komt...

Ten tweede hebben wij ook zo onze eigen benaming voor het klussen: Wij doen Meheheh (zoals in het blaten van een schaap).

Dit komt door een film die we ooit gezien hebben. Een schapenhoeder gaat trouwen maar weet niet wat hij de huwelijksnacht nu precies moet doen. Een vriend verteld hem dan dat hij hetzelfde als de schapen moet doen. die nacht ligt hij dus met zijn vrouw op bed en begint dus vervolgens te blaten als een schaap..... :lol:

Schiet me nu ook nog te binnen dat hij zijn testikels eieren noemt wat dus ook nogal voor verwarring kan zorgen en sommige mensen zelfs denken dat hij de voortplanting van mensen niet helemaal goed begrepen heeft. Echt komisch als mensen dan proberen uit te leggen dat een vrouw eieren heeft en een man zaad....
Coo1

Unregistered

20-05-2009 16:14
Ik vind het ook echt geen mooie naam.
Moet dan altijd aan een ventje met een rattekopke denken.. hahaha
Coo1

Unregistered

20-05-2009 16:20
Mijn vriendin noemt haar ongeboren kindje altijd Peanut van het paarse popje van Jeff Dunham.
Vind ik wel een grappige naam.

Vind zelf junior wel leuk als tussennaam.
Bambi80

Posting Freak

20-05-2009 17:02
peanut das wel grappig ja. daar lijkt het in het begin ook op.ik vind zelf beeb wel leuk, maar heel gewoon.
Nadine

Unregistered

20-05-2009 19:30
Jeff Dunhamm is cool.

Je kunt hem ook "Achmed the dead terrorist" of "jalapino on a stick" noemen :| . Nee, Peanut is beter :lol:
naatje83

Unregistered

20-05-2009 19:32
Als het bij ons zover is wordt het gewoon ukkie lekker makkelijk
en dan mogen de mensen raden wat het wordt :lol:
Tara28

Posting Freak

21-05-2009 14:07
Heb nog geen eens eraan gedacht dat je je ongeboren kindje een tijdelijk naam kunt geven. Best grappig eigenlijk Big Grin
Fiemo

Posting Freak

21-05-2009 14:30
Wij noemen die van ons 'kleine Fiemo' is een samensmelting van onze 2 namen Big Grin
jorike

Unregistered

21-05-2009 14:34
Ons ongeboren kindje noemden we Foofje... Smile
Suus-wil-mama-worden...

Unregistered

21-05-2009 15:24
Mijn vriend noemde mij rond mijn vruchtbare dagen zijn ovuliefje...
miesje84

Unregistered

21-05-2009 15:42
Ik zeg altijd Boontje haha,omdat het dan nog een Boon is wat moet uitgroeien tot iets groots hahaha!!(ben nog niet zwanger hoor)
Nadine

Unregistered

21-05-2009 18:08
"die kleine" zeggen wij in de familie. Tegen die tijd moet ik toch maar iets originelers bedenken Tongue
suzzie

Posting Freak

21-05-2009 19:40
wat grappig idd, hoe je de kleine benoemd als het ongeboren is.
Helemaal als je zelf wel weet of het een hij of een zij is.
Wij zijn er nog niet uit of we dat willen weten als ik zwanger ben.
Eerst maar eens zien dat dat lukt.

Denk dat het bij ons ook de kleine of uk word.
Susanna

Posting Freak

25-05-2009 09:29
Haha, en onze kleine heet Dinky. Heeft mijn man bedacht, en daarom vind ik het wel schattig. Plaag hem wel af en toe door dan te zeggen dat de vader van Dinky Donkey (ezel) heet Big Grin
ikkewil

Unregistered

30-05-2009 08:41
wij zijn vorig weekend een weekendje weg geweest, zegt mijn vriend gisteren, trouwens, mijn zaadjes zijn vorig weekend wel licht aangeschoten geweest, dus zou wat zijn als je zwanger raakt deze ronde.....

Ik vond hem wel leuk, vooral als je in beelden gaat kijken, denk niet dat ze de weg konden vinden, haha :lol: Wink
Lenteding

Posting Freak

Topics: 17
30-05-2009 09:09
Wij noemden tijdens de vorige zwangerschap de kleine altijd : ukkie. Maar nu is het eerder baby of baby-broertje/zusje. Maar denk dat dat meer is om onze zoon ook een beetje duidelijk te maken waar we het over hebben Tongue Alhoewel hij nog wel een beetje jong is om het te snappen Tongue
Nadine

Unregistered

30-05-2009 10:23
Na het klussen liggen we op bed (ja, deze keer gewoon, netjes in bed :lol: ) en daag ik hem uit: ze lopen er al weer uit, dus ze kunnen helemaal niet zwemmen Wink En voor we het weten liggen we tegen elkaar op te bieden hoe geweldig snel en sterk zijn zaadjes zijn en hoe geduldig mijn ei is Big Grin
Dat plaatst 'voor de volgende ronde gaan' in een heel ander perspectief.. if you know what i mean Wink 8-) :lol: Wink
Shiley

Posting Freak

Topics: 14
30-05-2009 10:42
mijn man noemt ons kindje " vlekje"
dit omdat toen we de echo kregen er een vlekje tezien was op het scherm met een hartje.
wanneer we rond de 12 weken weer een echo hebben en er is dan een mensje te zien dan word het " dingez" en dat met een z aan het eind want ja het moet niet te gewoon zijn he
Lenteding

Posting Freak

Topics: 17
30-05-2009 11:09
Hier zaten mn man en ik in bed, de avond nadat we de test gedaan hadden. En toen zei hij: ik weet zeker dat ik zwanger ben, want ik ben zo moe. En later in de week zei meneer: nu weet ik het helemaal zeker, want ik krijg nu ook al vreetbuien !!
Heb toen nog even aan hem gevraagd of hij dan ook niet de kilo's en de misselijkheid voor zn rekening kon nemen Tongue
Fiemo

Posting Freak

01-06-2009 13:25
ik heb net een boekje over weeën en de bevalling gelezen. Mijn vriend heeft de zwangerschapsdementie op zich genomen (er grappig) en het zou toch echt fantastisch zijn als hij ook de bevalling zou kunnen doen, pfff... maar die kilo's en de misselijkheid zou ook al erg fijn zijn hahaha
Beebie_Wish

Posting Freak

01-06-2009 17:12
Oja Fiemo jij bent 18 Juni jarig he Wink Ik heb 18/22 Juni mijn NOD en dit is onze 4e ronde met Clomid 100mg Wink En woensdag a.s. hebben we afspraak staan bij gyn om 12.00uur en dan ook een inwendige echo hopelijk zit er een goed en al flink ei in de aantocht laten we het hopen en duimen Wink
Fiemo

Posting Freak

01-06-2009 18:27
Jaaaa, dan ben ik jarig. weet je al wat jij van je mannetje krijgt de 18e? Het zou echt superdesuper zijn als jullie een positieve test hebben op de 18e. Wat een mooi cadeau zou dat zijn!! Ik ga hard voor je duimen hoor. Hoe voel je je? Heb je wel kriebels enzo?
Beebie_Wish

Posting Freak

01-06-2009 19:56
Ik heb alleen echt nog geen flauw idee wat manlief nou geregeld heeft ik krijg ook echt niks los gepeuteld bij hem helaas Sad ... Maar het kriebelt wel van binnen bij me, en ik heb ook af en toe steken en sinds gisteren had ik ineens last van jeuk rondom mijn navel.

Maar ach ik hoop en houd het in mijn achterhoofd in gedachten dat mijn eieren aan het groeien zijn, laat ze maar lkkr flink doorgroeien Wink
Fiemo

Posting Freak

02-06-2009 21:16
ooooh spannend! en je hebt je naam veranderd hihi... geen Possie meer? Je blijft toch wel positief he?
ran83

Posting Freak

Topics: 23
02-06-2009 21:25
Mijn vriend had ook zo'n leuke reactie toen ik de test had gedaan. Ik ging er van uit dat hij negatief zou zijn, en had dus stiekum een test gedaan en er verscheen direct een streep dus ik wist niet hoe gauw ik naar de kamer moest en hij zag m'n verbaasde gezicht en zei "wat is er" Ik zo "Ik ben zwanger" ik keek ook heel verbaasd. Hij weer "Hoe weet je dat dan" Ik weer "Nou dat staat op deze test" Toen zei hij ineens "Nou die testen geloof ik niet, ga eerst maar eens naar het ZH" Toen heb ik hem maar uitgelegd dat de testen zeer betrouwbaar zijn.

En toen ik net zwanger was had ik varkenshaasjes gemaakt, die moeten rose zijn dus ik had voor m'n mannetje een lekker rose haasje en die van mij bakte ik even door, maar dat had hij niet gezien, dus toen zei hij direct "Dit mag jij niet hebben hoor" Lief he hoe ze aan ons vrouwen denken.
Babyangel

Senior Member

05-06-2009 08:32
Ik ben volgende week jarig en mijn vriend vroeg wat ik voor m'n verjaardag wil. Een baby natuurlijk! Hij hoopt dat ie nu raak heeft geschoten!

@lente ding, leuke opmerking van je mannetje!
mimimabo

Posting Freak

Topics: 5
05-06-2009 16:22
Hier wordt gelachen om dit forumonderwerp. Vooral de afkorting NOD.
Ik liet dit net aan mn vriend lezen en die vond het ook erg grappig Big Grin
(en ik wordt ook al verslaafd genoemd....)
Eveline

Unregistered

06-06-2009 17:40
Ik heb vorig jaar een miskraam gehad en daarna wou het niet meer lukken.
Ik zei steeds tegen mijn vriend dat hij niet zo veel moest drinken en roken, omdat dat slecht is voor zijn zaad (niet dat hij dat deed hoor, maar je zoekt toch altijd een reden waarom het niet lukt) Best wel flauw van mij eigenlijk, maargoed... hij weet wie het zegt Wink

Maar toen ik smorgens de test heb gedaan en wij savonds op bed lagen, tilde hij de dekens op en keek naar zn 'ding' en zei: Zie je nou wel, dat ie wel doet?

Ik moest daar zo om lachen, ik vergeet die opmerking ook nooooit weer!! :lol:
Susanna

Posting Freak

08-06-2009 14:41
Ben weer stapelverliefd op m'n mannetje Tongue Ik was z'n verjaardagscadeautje kwijt (wist niet meer waar ik het verstopt had...) en hij zei: ach joh, ik krijg in oktober toch al een cadeau van je :mrgreen:

Enne, m'n mannetje is helemaal trots op zijn timing: 1x goed plannen is voldoende om raak te schieten (we doen 'het' bijna nooit... de teller voor dit jaar staat al op 3 :oops: waarvan de tweede zijn timing was en de derde gewoon zomaar omdat we toen al zwanger waren). Toen ik voorzichtig begon over: hoe zou de zwangerschap gaan bij Dinky 2? Zei hij meteen: ja, dan moet ik zeker weer één keer m'n best doen!
Nadine

Unregistered

08-06-2009 17:18
hihi, de snoeperd Wink

Mijn mannetje hoef ik maar baby te noemen of hij krijgt al zin om te klussen Wink
Nadine

Unregistered

23-08-2009 19:02
Hij: "Mag ik jouw themometer zijn?"
Janbre

Unregistered

23-08-2009 21:26
Mijn vriend zei laatst: Kan ik ook last van m'n hormonen hebben. Heb steeds zo'n zin in tomaten ketchup overal bij.
Butterfly82

Unregistered

24-08-2009 16:31
Die van mij zei laatst helemaal uit het niets: "vanavond even klussen want mijn ei komt eraan!" Sukkel... kon er wel om lachen
Nadine

Unregistered

25-08-2009 09:29
Ja hahaha! In dat geval hebben mannen wel heel vaak een ei Wink

Mijn vriend wil niet alleen mn thermometer zijn, maar ook mn BH :oops:
suzzie

Posting Freak

30-08-2009 19:00
ik had een topic wat maak je zelf voor de babykamer aangemaakt.
manlief is niet echt handig hier.
Zegt hij ineens bloedserieus dat hij ook wat gaat maken.
Kijk hem vragen aan:

De BABY
struffle

Unregistered

30-08-2009 19:58
ik had gister krampen en zei dat tegen mn vriend.
Hij zegt vervolgens: misschien is het wel een voetballertje. Ik vraag: hoe kom je daar nou bij? Hij: misschien begint ie nu al met schoppen :geek:
ikkewil

Unregistered

31-08-2009 10:44
haha, eigenlijk niet grappig, maar ik vond van wel, hij zegt ineens, ik ben ook veel emotioneler sinds jij zwanger bent, en ik snap dat niet.... haha, het schijnt dat de man idd ook anders gaat voelen, dus hou hier rekening mee dames, nu heb ik een ventje wat het uitspreekt naar mij toe. maar niet iedereen doet het.
suzzie

Posting Freak

31-08-2009 10:49
op zich is dat natuurlijk ook wel logisch, bij ons veranderen de hormonen en geven we die de schuld.
Maar dat het leven van beide gaat veranderen, ook al is dat positief heeft ook zijn effect op beide.
Grappig nooit bij stil gestaan.
struffle

Unregistered

31-08-2009 11:06
mn vriend probeert me duidelijk te maken dat mn aders in mn borsten nu duidelijker zichtbaar worden, of in zijn woorden: je tiet is blauw.

:lol:
suzzie

Posting Freak

31-08-2009 11:28
wat zijn die mannen toch heerlijk tactisch
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Pagina's (2): 1 2 Volgende »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info