Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden uitgeteld rond oud en nieuw, wat zou je doen?

uitgeteld rond oud en nieuw, wat zou je doen?
bhappy

Unregistered

05-04-2009 12:07
Als ik deze maand zwanger zou raken zou ik rond 28 december zijn uitgeteld. Om eerlijk te zijn lijkt mij dit minder leuk voor de baby. Dan ben je altijd met de feestdagen jarig.
Natuurlijk kan de baby eerder of later komen, maar toch...denk er wel over na.

Zijn er nog andere mensen eventueel rond deze tijd uitgeteld als het deze maand zou lukken???

Wat doen jullie, maakt het je uit? Of doe je deze maand iets minder hard je best om zwanger te worden?

Ben benieuwd hoe jullie er over denken....

Gr Danielle
Regina08

Unregistered

05-04-2009 12:40
bhappy,

idd de feefstdagen zijn niet altijd de leukste dagen om jarig te zijn.
Ik heb echter inmiddels ervaren dat zwanger worden en een baby krijgen echt een wonder is.
Dus ben blij als ik moeder word; met de feestdagen of niet. Dat maakt dan helemaal niets uit.
Soms denk ik wel dat het juist heel mooi is om juis met die dagen te bevallen.

Liefs
Ilonana

Posting Freak

Topics: 3
05-04-2009 13:11
Hoi bhappy

het zou mij helemaal niet uitmaken of ik met de feestdagen uitgerekend zou zijn ben al helemaal blij als ik uiteindelijk moeder zal worden. En dat je zo'n scheetje in je armen heb lijkt me helemaal te gek.

liefs
ran83

Posting Freak

Topics: 23
05-04-2009 13:15
Je moet doen waar je jezelf het beste bij voelt.

Maar mijn persoonlijke mening is at een zwangerschap niet te plannen, en even een maand stoppen omdat het toevallig met de feestdagen zou komen vindt ik gewoon echt raar zeggen, alsof je het even pland. Ik wou dat ik direct zwanger was geraakt en ookal zou het er dan met de feestdagen zijn.

Ik ben uitgeteld rond heel veel verjaardagen en ik maak me daar niet druk om. Ookal zou het op mijn vader z'n verjaardag geboren worden. Maakt me echt niet uit, ik ben al lang blij zwanger te mogen zijn.

Ik ben zelf net na kerst jarig, en ik heb er totaal geen problemen mee.
Beebie_Wish

Posting Freak

Topics: 31
05-04-2009 13:22
Nou mij/ons maakt het absoluut niet uit als wij maar hele trotse ouders mogen worden!!
Fiemo

Posting Freak

05-04-2009 13:23
Ik heb hier dubbele gevoelens over. Aan de ene kant zou het fantastisch zijn te weten dat ik zwanger ben en sowieso kan worden. Aan de andere kant wordt het een drukke periode dan. Mijn nichtje (dochter van mijn zus) is op 19 dec jarig, mijn schoonmoeder de 23e, dan kerst en oud&nieuw en mijn zus is 1 januari jarig.
Buiten de feestdagen dus ook een drukke verjaardagsperiode, maar ja, het valt niet te plannen en ik zou dolblij zijn als ik zwanger zou zijn... nog 8 dagen wachten en dan testen :mrgreen:
kleinepukkie

Unregistered

05-04-2009 13:26
Wij zijn nu 7 maanden bezig en het is nog niet gelukt.
zou me niets kunnen schelen op welke dag het geboren zou worden.
al is het op mijn eigen verjaardag... wij willen graag een kindje en dat kan je
nou eenmaal niet plannen.

je moet doen waar je je goed bij voelt maar wij houden er absoluut geen rekening mee.
Beebie_Wish

Posting Freak

05-04-2009 13:28
@Fiemo druk duimen draaiien voor ons Big Grin en hopen op een dikke vette + met 2 strepen Big Grin

Aankomende week zal ik de uitslag te horen krijgen van of ik deze ronde echt een eisprong gehad hebt (zouden ze dan ook kunnen zien en me vertellen waarneer mn eisprong dan ongeveer gesprongen kunnen zijn als dit zo is??) Of zul je dan echter alleen te horen krijgen dat je uberhaupt een eisprong gehad hebt??

Pfoe spannend!! Nou houd me maar ff druk bezig met het verbouwen in ons huissie en op het werk ff mijn hoofd omschakelen ergens anders naar toe!!
Jelske

Posting Freak

Topics: 2
05-04-2009 13:38
Gister realiseerde ik me, dat als ik deze maand zwanger zou mogen raken, ik dan op 1 januari 2010 uitgerekend ben.....
Tja, wat moet je dan? Als het eerder komt zit je met Kerstmis, als het later komt is het ook niet echt leuk (hele familie is zowat in januari jarig!) maar ja, we zijn ook al 2 1/2 jaar bezig zonder resultaat; eigenlijk heb ik niet zoveel te willen vind ik..... laat dus maar komen op 1 januari want dat zou betekenen dat ik eindelijk eens zwanger ben!!! Big Grin Big Grin Big Grin
Bambi80

Posting Freak

Topics: 34
05-04-2009 14:09
ik hou er geen rekening mee. Ben blij als ik al zwanger raak. Een baby krijgen valt gewoon niet te plannen. En zo dramatisch is het nou ook weer niet om rond de feestdagen jarig te zijn, vind ikzelf. Ben zelf tegelijk met mijn broer jarig. Het is niet anders! Mijn vriend trouwens in dezelfde week als zijn zusje, moeder en opa. Gewoon creatief mee omgaan tegen die tijd.
Dina88

Unregistered

05-04-2009 14:23
Het zou mij ook niks uitmaken, we zijn nu 13 maanden bezig, dus zijn allang blij als het ons gegund zou worden en een kleintje mogen krijgen. als ik nu zwangen zou raken, ben ik waarschijnlijk 3 januari uitgerekend, nou als het te vroeg komt is het met kerst of oud&nieuw en ik ben zelf op 5januari jarig en zijn veel familie leden jarig. maar dat zou mij niks uitmaken hoor.
Mieke25

Posting Freak

Topics: 5
05-04-2009 14:55
Als ik deze maand zwanger zou zijn is de bevallingsdatum 24 december maar om daar nu rekening mee te houden ... er zijn maar 12 kansen in een jaar denk ik dan.

Groetjes Molemieke
Chan82

Unregistered

05-04-2009 17:39
hoi hoi
Nou het zou ons niet uitmaken hoor zou al heel blij zijn als het zou lukken en wat voor dag dat dan zou zijn maakt ons niet uit.

Mijn vriend is rond kerst jarig wij vieren zn verjaardag altijd eerste kerst dag.

Liefs Chan
bhappy

Unregistered

06-04-2009 08:44
Het is inderdaad waar dat je per jaar maar 12 kansen hebt, en met mijn lange cyclus nog minder.

Ik zat daar gisteren over na te denken en vroeg mij of hoe jullie er over denken.

Wij gaan er deze maand ook volledig voor.

Groetjes
Bambi80

Posting Freak

Topics: 34
06-04-2009 10:14
haha! ja we zijn het er volgens mij allemaal unaniem over eens! You go aan de Klus girl!
Fiemo

Posting Freak

06-04-2009 14:26
Ja, daar had ik inderdaad ook helemaal niet aan gedacht...dat je maar 12 kansen (gemiddeld dan) per jaar hebt.. wat ongelooflijk weinig.. jasses..

Laten we allemaal hopen op goed gevulde paaseieren Big Grin

vraagje: heeft het werkelijk helemaal geen zin om eerder een test te doen dan je NOD??? I'm obsessed...pfff...
Lunanoa

Posting Freak

Topics: 9
06-04-2009 15:40
Het maakt mij niet uit wanneer ik uitgerekend ben. Ook ik heb de mening dat ik allang blij zou zijn dat ik zwanger mag raken!Al moet ik wel eerlijk zeggen dat het handig zou zijn als hij/zij in de zonnige maanden wordt geboren. Lekker buiten verjaardagen & feestjes houden..

En Fiemo, je bent niet de enige. Heb er zelf ook last van haha. Gister test gedaan maargoed, hoeft pas over 6/7 dagen dus geen resultaat.
Ik denk dan vaak ook nog een streepje te zien als ik de test heel scheef in de zon houd enzo... I'm also obsessed :|
Simoon

Posting Freak

Topics: 15
06-04-2009 16:33
hallo allemaal,

Ons maakt het ook niet uit. We hebben het niet voor het kiezen. Ik ben zelf in de zomer jarig maar ik heb tot nu toe pas 4x echt buiten mijn verjaardag kunnen vieren. Zegt dus ook niet altijd iets.

maar goed zoals ik al zei ons maakt het echt niet uit (dit gaat cliche klinken) als het maar gezond is en niet veel te vroeg geboren word dan vinden wij alles prima.

Citaat:Ik denk dan vaak ook nog een streepje te zien als ik de test heel scheef in de zon houd enzo
Daar heb ik ook last van ben ook obsessed.

groetjes
rheetje

Unregistered

06-04-2009 17:57
bhappy schreef:Als ik deze maand zwanger zou raken zou ik rond 28 december zijn uitgeteld. Om eerlijk te zijn lijkt mij dit minder leuk voor de baby. Dan ben je altijd met de feestdagen jarig.
Natuurlijk kan de baby eerder of later komen, maar toch...denk er wel over na.

Zijn er nog andere mensen eventueel rond deze tijd uitgeteld als het deze maand zou lukken???

Wat doen jullie, maakt het je uit? Of doe je deze maand iets minder hard je best om zwanger te worden?

Ben benieuwd hoe jullie er over denken....

Gr Danielle

Heb het net uitgerekend en dan zou ik 27 december uitgeteld zijn Smile
Lijkt me helemaal geweldig!! das een leuk verjaardagscadeau, toch Wink
Ikzelf ben de 29ste jarig en mijn moeder de 25ste dusse leuk familiekwaaltje Big Grin
anna123

Unregistered

06-04-2009 18:05
Als het deze maand raak is zou ik rond 3 januari uitegrekend zijn.. Echt wat voor mij om 31 december om 12 te liggen bevallen.. haha maakt me niets uit hoor! Een zwangerschap kun je toch niet echt plannen en je hebt idd maar 12 kansen per jaar dus...

x
anoniempje

Unregistered

06-04-2009 18:55
Ook hier houden we er geen rekening mee.
Zou als het deze maand zou lukken met de kerst uitgerekend zijn.

groetjes
sterretje37

Posting Freak

Topics: 1
06-04-2009 19:02
@anoniempje: als het deze maand raak is ben ik 1 dag vóór kerst jarig. Het zou me niet uitmaken wanneer ik uitgerekend ben.
Het is mijn grootste wens en als die uitkomt ben ik allang blij.

Gr. Inge
anoniempje

Unregistered

06-04-2009 19:07
he inge,

mijn woorden. :lol:
vlindertje23

Unregistered

06-04-2009 23:15
Ik houdt er ook geen rekening mee of ik uitgerekend zou zijn met de feestdagen in december.
Voor het kind zelf lijkt het me misschien minder leuk. Anderzijds.. De datum waarop je kind werkelijk geboren wordt, plan je toch niet. Net zo min als een zwangerschap.

Dus, neej.. Vind het zelf onzin om daarom niet te proberen zwanger te raken!
naatje83

Unregistered

06-04-2009 23:32
Hey,

Het zou mij ook niet uitmaken hoor! En ik denk voor je kindje dan ook niet lekker veel cadeau's in
de maand december wat wil een kind nog meer. :lol: . Mijn nicht is een kerstkind en die vond dat
helemaal niet erg.
rheetje

Unregistered

07-04-2009 08:10
Ik zie alleen maar voordelen Wink
wen85

Unregistered

07-04-2009 12:40
Hoi,

Als het bij ons deze maand raak zou zijn, dan ben ik rond 25 dec. uitgerekend een mooier kerstkado kan ik toch niet wensen!! Big Grin
Fiemo

Posting Freak

13-04-2009 13:05
en en en? Ik zie dat er behoorlijk wat NOD's aankomen... hebben jullie al getest of...? Spannend!

Ik ga morgen nog 1 keer testen als ik nog niet ongesteld ben geworden... anders doe ik het pas weer volgend weekend want ik ga nu snel door mijn testen heen hahaha... misschien toch een containertje bestellen of zo.. scheelt veel in prijs :mrgreen:
anoniempje

Unregistered

13-04-2009 16:14
Ik weet nog niet precies wanneer ik ga testen of donderdag of zondag denk ik.
Weet nog niet precies dus.
voel me totaal niet zwanger.
hoop1970

Posting Freak

Topics: 29
13-04-2009 16:39
Ik ben zelf 31 december jarig... was totaal niet gepland, ik kwam 3 maanden te vroeg!! dus dan denk je misschien dat je het gepland hebt...
Verder hebben we heel veel verjaardagen van 1e lijn familie in december 6,12,20,24,29... dus bij ons is het toch al een topmaand...kan er nog wel ééntje bij Big Grin

Mocht het voor ons deze maand lukken ben ik ook ergen rond 26 december uitgerekend, tja... het is zo... ben allang blij als het zou lukken eindelijk weer...
Kan het me ook niet echt permiteren om te gaan 'plannen' ben blij dat ik nu een redelijke cyclus heb... was voor de clomid maar zo'n 2-3x per jaar ongi dus dan schiet het helemaal niet op he...
Of het leuk is... ach... ik weet niet beter, lijkt me ook niet leuk om midden in de zomer jarig te zijn als iedereen op vakantie is, volgens mij is er altijd wel wat... zou het niet leuk vinden alleen als m'n kindje op dezelfde dag geboren zou worden, maar daar hoef ik me vooralsnog nog geen zorgen over te maken...
Volgende week weten we meer...
Fijne pasen nog (wat er van over is)
Fiemo

Posting Freak

13-04-2009 16:44
Ik ben op 18 juni jarig. Dan is het meestal wel lekker weer maar nu ik weer studeer valt het precies in mijn tentamentijd, grrr... daar had ik op school ook al last van. Verder vond ik het als kind wel altijd leuk dat ik om de 6 maanden cadeautjes kreeg ipv alles in 1 week zoals mijn zus (1 jan jarig).
Ach ja, nu ben ik gewoon heel blij als ik zwanger kan worden en dat het kindje gezond is Smile
naatje83

Unregistered

13-04-2009 17:02
Ik ben ook in de zomer jarig aan de ene kant heb je bijna altijd goed weer! Maar
aan de andere kant vond ik het sla klein meisje niet altijd leuk. Want of wij'
waren op vakantie of de rest van de familie. Ook moest ik altijd voor of na de vakantie
al trakteren. Tegenwoorig ben ik blij dat ik in de zomer jarig ben want ik vier het al
lang niet meer en probeer ook altijd weg te zijn Wink . Heb een hekel aan verjaardagen
maar ja als je een kleine hebt kun je er niet onderuit he!
Beebie_Wish

Posting Freak

13-04-2009 18:22
Fiemo schreef:Ik ben op 18 juni jarig. Dan is het meestal wel lekker weer maar nu ik weer studeer valt het precies in mijn tentamentijd, grrr... daar had ik op school ook al last van. Verder vond ik het als kind wel altijd leuk dat ik om de 6 maanden cadeautjes kreeg ipv alles in 1 week zoals mijn zus (1 jan jarig).
Ach ja, nu ben ik gewoon heel blij als ik zwanger kan worden en dat het kindje gezond is Smile

Heeej das geinig Wink Op 18 juni hebben manlief en ik mekaar in het RL ontmoet, en dit jaar 18 juni is ons 5 jarig jubileum :mrgreen:
Beebie_Wish

Posting Freak

13-04-2009 18:23
Hallo!

Gelukkig is de pijn vanmiddag grotendeels minder geworden ik voel het af en toe nog wel wat maar niet meer zo heftig als gister en eergister.
Alleen is mn menstruatie nog niet doorgebroken hoop dat ik geen lange cyclus krijg want we willen graag snel met de nieuwe ronde beginnen, maar zeker weten is als ik op dag 35 nog niet mijn menstruatie gekregen heb moet ik de gyn bellen om dan de menstruatie weer op te wekken pfoe. Dus hoop dat ik vanavond en anders morgen liefst vanavond hoop ik al!!!
bloem79

Posting Freak

Topics: 14
13-04-2009 18:37
Wij houden er ook geen rekening mee. Het is niet te plannen, en ohhhhh wat zou ik blij zijn als het lukt!!!!!! Kom maar op zo'n kerstlindje want als ik nu zwanger zou zijn ben ik volgens mij met kerst uitgetelt... Big Grin

Bloem
Fiemo

Posting Freak

13-04-2009 19:51
@Possie: ontmoet in RL ?(real life???) Zeker toevallig zeg en wat een mooie datum Smile
Wat fijn dat de pijn minder is, ik hoop dat je ongesteldheid snel komt en dat de Clomid100 wel aanslaat. Wanneer zou je daarmee moeten beginnen? Ik heb nog steeds af en toe wat steken en pijnlijke borsten.. en natuurlijk een negatieve test. Ik ga morgenochtend weer testen als ik nog niet ongesteld ben geworden.. pfff...
Beebie_Wish

Posting Freak

14-04-2009 09:17
Ik mag pas met volgende clomid100mg beginnen als de duuvel daadwerkelijk gekomen is en dat is dan dag 1 en dan op de dag 5 tot en met dag 9 mag ik dan de clomid100mg slikken!!

Dus kom maar op duuvel :mrgreen:
anna123

Unregistered

14-04-2009 10:23
Als het nu raak is ben ik begin januari uitgerekend en dus grote kans dat het een paar dagen eerder geboren wordt en dat dat op bv oud en nieuw is..maar ja er is altijd wel wat, het hele jaar door! In de zomer is er idd kans dat iedereen op vakantie is en zo is er altijd wel wat! En je kan een zwangerschap toch niet plannen dus ik denk dat we blij mogen zijn als we in verwachting zijn en wanneer het dan geboren wordt..tja dat maakt toch niet uit??!!
x
misslola

Posting Freak

14-04-2009 13:15
anna123 schreef:Als het nu raak is ben ik begin januari uitgerekend en dus grote kans dat het een paar dagen eerder geboren wordt en dat dat op bv oud en nieuw is..maar ja er is altijd wel wat, het hele jaar door! In de zomer is er idd kans dat iedereen op vakantie is en zo is er altijd wel wat! En je kan een zwangerschap toch niet plannen dus ik denk dat we blij mogen zijn als we in verwachting zijn en wanneer het dan geboren wordt..tja dat maakt toch niet uit??!!
x

Sluit ik me helemaal bij aan!
Sabientje

Junior Member

14-04-2009 14:29
Áls ik nu zwanger ben, ben ik 31 december uitgerekend. En niets houdt me tegen hoor, die kleine mag komen, wanneer dan ook. Het klinkt wel gaaf als je steeds kan zeggen dat je op oudejaarsdag uitgerekend bent! Grote kans ook natuurlijk dat je die dag helemaal niet bevalt...
anoniempje

Unregistered

14-04-2009 15:43
nou voor mij is het moment dan daar. Ik heb net positief getest en dat zou betekenen dat ik 24 december ben uitgerekend ongeveer.
Denk ik.

groetjes
Dina88

Unregistered

14-04-2009 15:57
Gefeliciteerd anoniempje, geniet er maar lekker van Smile
anoniempje

Unregistered

14-04-2009 15:59
Dina88 schreef:Gefeliciteerd anoniempje, geniet er maar lekker van Smile

he dina,

bedankt, eerst nog zien dat ik het zelf ook ga geloven.
Ben een beetje in de war geloof ik. haha

groetjes
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave