Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Hoera!! Ik ben zwanger!! Waarschijnlijk misschien toch ook zwanger ??

Waarschijnlijk misschien toch ook zwanger ??
Jenn

Unregistered

04-04-2009 14:47
Hallo,

Ik ben hier nog niet zo bekend... ik heb me een tijdje terug wel aangemeld maar daarna werd m'n aandacht gevraagt voor heel andere dingen waardoor ik niet meer aan zwanger worden dacht en dus ook niet aan het forum...

Het niet denken aan zwanger worden heeft waarschijnlijk geholpen... ik heb gisteren 4 verschillende testen gedaan en alle 4 geven ze aan dat ik zwanger zou zijn maar ik kan het niet geloven !! Op de een of andere manier dringt het niet door en zegt m'n gevoel dat ik het pas kan geloven als ik bij de dokter ben geweest. Nu ga ik natuurlijk maandag wel gelijk naar de dokter want ik moet het wel weten.... M'n beste vriendin zegt dat ik er niet aan hoef te twijfelen als alle 4 de testen het aangeven maar ik kan er gewoon niet overuit....

En ik maar denken dat het allemaal door de stress kwam dat ik niet ongesteld werd..... toch wel handig zo'n wedstrijd waar je keihard voor moet werken en trainen....

Ik zal m'n best doen hier wat meer te komen en kennis te maken met iedereen want ik vind een forum wel erg leuk !!

Liefs,
Jennifer
Elisabeth22

Unregistered

04-04-2009 15:43
Gefeliciteerd!!
leeuwinnetje

Posting Freak

Topics: 4
04-04-2009 17:04
Van harte gefeliciteerd!

ik kan me wel voorstellen, dat het niet helemaal tot je doordringt, daar had ik in het begin ook last van.
Jenn

Unregistered

05-04-2009 05:56
Dank jullie wel !!

Ik hoop zo dat het waar is wat de testen hebben laten zien... ik kan niet wachten om morgen de HA te bellen en te horen wat hij te zeggen heeft. Ik heb nu alleen nachtmerries dat het niet waar is.... m'n beste vriendin zegt dat die 4 testen het echt niet mis hebben maar ik kan het gewoon niet geloven, ik moet het eerst uit de mond van de HA horen misschien dat het dan geloofwaardiger wordt hihi

Nog even geduld proberen op te brengen en dan morgen gelijk bellen, hopelijk kan ik dezelfde dag nog langs komen....

Heeft iemand dit ook gehad ?? Meerdere testen gedaan die positief waren maar het gewoon niet kon geloven ??
Ik heb wel pijnlijke borsten en sommige dingen smaken me niet maar dat soort dingen heb ik wel vaker en iedere keer als ik dacht zwanger te zijn was het een grote teleurstelling, vandaar dat ik er nu niet aan durf te denken dat het echt waar is, ben bang voor de teleurstelling....

Hopelijk is het snel morgen....

Liefs,
Jenn
brusje

Unregistered

05-04-2009 07:24
ja omdatje het graag wilt ben je bang het te geloven...maar na 4 positieve testen lijkt het me erg duidelijk hoor!!

gfefeliciteerd!!!
sterretje37

Posting Freak

Topics: 1
05-04-2009 08:32
@Jenn: 4 positieve testen? Geen twijfel mogelijk zou ik zeggen. Proficiat.

Gr. Inge
Jenn

Unregistered

05-04-2009 13:16
Ik heb 4 verschillende testen gedaan, 1 van DA eigen merk, 1 van Kruidvat, 1 van Predictor en de digitale van ClearBlue die dus inderdaad het woord zwanger aangaf, en nog het aantal weken...3+ en volgens die beschrijving zou je dan tussen de 4-5 weken zijn. De huisarts zal morgen ook nog wel een test doen (hoop ik) en ik hoop dat ik het dan wel ga geloven.

Ik ben blij te lezen dat ik de enige ben die meerdere testen heeft gedaan en dat het niet zo gek is om het niet te geloven. Ik had altijd gedacht dat als een test positief uit zou vallen ik een gat in de lucht zou springen maar het enige wat ik wou was nog een test doen ! Vrijdag dus die testen gedaan en moest me gisteren echt bedwingen om niet nog meer testen te halen... zo goedkoop is het niet dus om daar nu een vermogen aan uit te geven leek me ook niet zo verstandig... Ik heb nu gewoon het gevoel dat het niet waar kan zijn omdat ik heb zitten rekenen enzo en ik snap er niets van !! Nu snapte ik nog steeds niet erg goed hoe of wat met ovulatie enzo en omdat mijn man weg is gegaan vlak nadat ik ongesteld was heb ik zoiets van het kan gewoon niet... Misschien dat de huisarts me het dan morgen uit kan leggen dat het dan wel duidelijk wordt. Maar na morgen zal ik hopelijk heel erg blij worden. We hopen hier al 2 jaar op en hadden al de afspraak staan om volgende maand als m'n man weer thuis was om vruchtbaarheidsonderzoeken te gaan doen.

Liefs,
Jenn

PS m'n man is niet bij me weggegaan hoor maar hij is zeevarend en zit nu in Dubai voor z'n werk en komt hopelijk eind april weer thuis.
Jenn

Unregistered

06-04-2009 18:50
Nou vanmorgen bij de huisarts geweest en die heeft ook weer een positieve test als resultaat gekregen !!! Nu geloof ik het ietjes meer maar nog steeds niet helemaal. Na wat rekenen enzo zijn we tot de conclusie gekomen dat het nu 6 weken is.... over 2 weken mag ik een echo laten doen om te kijken hoe lang het werkelijk is !! Daar kijk ik nu wel erg naar uit, dan kan ik er niet meer omheen en moet ik het wel geloven.

Gelukkig is m'n man over 2 weken ook weer thuis dus kan hij hier mooi bij zijn !!!

Bedankt voor jullie lieve woorden !

Liefs,
Jennifer
brusje

Unregistered

07-04-2009 15:51
oh 6 weekjes al..leuk hoor!!
fijn dat je al snel voor echo kunt!!
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie