Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Zou het????

Zou het????
nummer 4

Unregistered

30-03-2009 12:03
Hey hallo lieve dames,

Mijn man en ik gaan voor nummer 4.......We mogen ons al gelukkig prijzen met 3 mooie meisjes......nummer 1 is 3,5 en nummer 2+3 is een tweeling van 1 jaar en drie maanden.

Nu we nog in de pampers zitten willen we ons gezin compleet maken met een laatste kindje........nummer 4........

Heb 10 april mijn NOD?

Zit nu wel in dubio, pijnlijke borsten, moe............maar ook al het gevoel van ongi worden in mijn buik en onderrug.......

Dus zou het? :roll:

Wel fijn dat je hier vanalles kwijt kunt........

Liefs
Lunanoa

Posting Freak

Topics: 9
30-03-2009 12:14
Spannend, zou super zijn als het zo mag zijn!

Drie kids al & nu voor de vierde. Lijkt me geweldig zo'n groot gezin!

Succes ermee Smile
nummer 4

Unregistered

30-03-2009 12:22
Thanx, ja het is wel fijn dat ik dan ''alles'' achter de rug heb. Ik word dit jaar 33 dus ik wil toch e.e.a risico beperken natuurlijk. Dan kan ik me concentreren op ons gezin ipv de hele tijd het gevoel te hebben dat je toch nog iets mist.

Als ik dan op het forum lees dat het niet bij iedereen even makkelijk gaat, ga ik me bijna schuldig voelen...... Wink

Toch zal het verlangen net zo groot zijn denk ik!!

Het zou wel weer een geluk wezen als het meteen de eerste keer raak is.

De oudste kwam na 3 rondes en de tweeling was meteen de eerste ronde raak............ben benieuwd deze keer......... Smile
Lunanoa

Posting Freak

Topics: 9
30-03-2009 12:26
Jeeminee wat een vruchtbaarheid!

Het is jullie van harte gegund. Ook al gaat het gemakkelijker & heb je al kindjes. Ik geloof ook zeker dat het verlangen even groot is.

Veel succes, hoop dat je weer zo snel goed nieuws hebt Wink
nummer 4 schreef:Thanx, ja het is wel fijn dat ik dan ''alles'' achter de rug heb. Ik word dit jaar 33 dus ik wil toch e.e.a risico beperken natuurlijk. Dan kan ik me concentreren op ons gezin ipv de hele tijd het gevoel te hebben dat je toch nog iets mist.

Als ik dan op het forum lees dat het niet bij iedereen even makkelijk gaat, ga ik me bijna schuldig voelen...... Wink

Toch zal het verlangen net zo groot zijn denk ik!!

Het zou wel weer een geluk wezen als het meteen de eerste keer raak is.

De oudste kwam na 3 rondes en de tweeling was meteen de eerste ronde raak............ben benieuwd deze keer......... Smile
Bambi80

Posting Freak

Topics: 34
30-03-2009 12:35
heeeh sowee al voor de vierde! Ben zelf net 29 en met de 1ste bezig. Heb mijn NOD op 8 april. Hoop voor je dat het raak is deze ronde, maar is et niet wat snel om dat nu al te merken?
nummer 4

Unregistered

30-03-2009 12:38
Ja snel om iets te merken, ik weet niet........

Bij de tweeling heb ik die hormonen zoveel gevoeld Confusedhock: dat ik er volgens mij wel iets gevoeliger voor ben geworden.....denk ik tenminste maar de tijd moet het uitwijzen.........

Dus jij bent ook al beland in de spannende dagen, poeh heej is vermoeiend he als je moet wachten............de dagen KRUIPEN voorbij Confusedhock:
nummer 4

Unregistered

30-03-2009 12:41
Oja Mariekepiek, kijk uit wat je roept...........dalijk krijg je er ineens twee of drie tegelijk........zo ging dat bij mij ook hoor!!

Ik riep zelfs tegen iemand die (1 week voordat ik wist dat ik inverwachting was........) vertelde dat ze een tweeling kreeg dat ik blij was dat ik dat niet had...........en ja hoor...........1 week later ....BINGO!!!!!!!!!!!!! :mrgreen:
Bambi80

Posting Freak

30-03-2009 12:58
haha! Ik zou het prima vinden als het een tweeling was. Alleen mijn kereltje schrikt zich denk ik te pletter als het zo is.
Wachten duurt echt gigalang ja.
nummer 4

Unregistered

30-03-2009 13:02
Dan kun je hem gerustellen hoor, het lijkt erger dan het is Big Grin Maja drukker is het wel maar je hebt ze dan ook meteen tegelijk groot.

Als mijn twee meiden net zo goed helpen met poetsen als de oudste heb ik er mooie hulp bij Big Grin

En.............als het maar gezond is.........

Jij ook veel succes he.............!!!!!!!!
Bambi80

Posting Freak

30-03-2009 13:06
ben benieuwd! Laat je het wel even weten?
nummer 4

Unregistered

30-03-2009 13:12
Zeker ik hou jullie op de hoogte............. :lol:
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop