@Katrien: Ik ben vanmorgen toevallig ook bij de huisarts geweest omdat wij een kinderwens hebben en ik bijna 38 jaar ben.
We zijn bijna een half jaar bezig.
Vrouwen van een jongere leeftijd laten ze meestal een jaar oefenen voordat ze doorgestuurd worden.
Voor vrouwen van 35 jaar en ouder al na een half jaar en dan nog alleen als er afwijkingen zijn waardoor een zwangerschap bemoeilijkt wordt.
Bij mij is mijn cyclus prima, en ik voel mijn eisprong.
Ik mag over drie maanden terugkomen als ik dan nog niet zwanger ben, tot die tijd dus goed oefenen.
Heb vandaag weer ovulatietesten besteld om toch een beetje in de gaten te houden wanneer mijn eisprong is. Ik voel hem ook wel, heb buikpijn van tevoren, maar wil met die testen extra zekerheid dat we er niet naast klussen.
Succes, en ik hoop voor je dat je gauw een positieve test in handen hebt.
Je kan ook gewoon om een verwijzing vragen.
Welkom op dit forum!
Ik zou idd maar eens aan de huisarts om een dooverwijzing vragen, dan kunnen er onderzoeken gedaan worden.
Heel veel succes en wie weet is het straks zomaar ineens raak!
@katrien; welkom en join the club! Als het goed is, zal de huisarts eerst een verwijzing voor je man geven.... dat is namelijk het eenvoudigste onderzoek om te zien waarom er nog geen zwangerschap heeft plaatsgevonden. Als blijkt dat het zaad wel van goede kwaliteit is, tja, dan zal daarna jij de mmm ingaan. Een en ander is trouwens wel afhankelijk van je leeftijd. Als je nog wat jonger bent, zul je eerst op advies van de ha gaan temperaturen enzo, ben je al wat ouder dan zal hij je eerder doorverwijzen.
Succes ermee en ondertussen flink blijven oefenen huh, je weet maar nooit...