Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Ik zie het niet meer zitten Weer zwanger worden na miskramen...

Weer zwanger worden na miskramen...
noname

Unregistered

26-03-2009 19:04
Dag allemaal,

Hierbij voeg ik me bij dit forum.
Hoewel ik de trotse mama van een dochtertje van 2,5 jaar ben heb ik nog steeds een sterke kinderwens.
Helaas hebben wij een hoop pech gehad en hierdoor al 3 miskramen moeten verwerken.
We hebben nu onderzoeken gehad waar we 17 april de uitslag van krijgen, erg spannend dus.
We zijn nu al een jaar bezig maar helaas kwam er na de vreugde dus weer een hoop verdriet...

Ik merk dat ik er nu steeds meer mee bezig ben om weer zwanger te worden, afgelopen maand hebben we ook een ovulatietest gedaan dus aan de timing kon het niet liggen maar ik voel nu al weer dat ik ongesteld ga worden...
Het liefst zou ik het van me af zetten maar dat is zo makkelijk gezegd met alle bekende zwangeren om je heen.
Natuurlijk ben ik heel gelukkig met ons dochtertje maar wil ook zo graag een broertje of zusje voor haar op de wereld zetten.

Ik hoop dat ik hier meiden tegen kom met dezelfde soort ervaring....

Liefs x
mdtje

Posting Freak

Topics: 19
27-03-2009 09:09
Hoi en welkom nog!
Wat naar, al die miskramen! Kan me voorstellen dat je er heel verdrietig en moedeloos van wordt.
Er is al ergens een onderwerp Zwanger worden na miskraam. Daar zijn meer meiden die een miskraam hebben gehad.
Ik hoop dat het snel goed mag gaan bij je en je een tweede wondertje op de wereld mag zetten!
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave