Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Algemeen Lacatyd

Lacatyd
Elle

Posting Freak

Topics: 2
03-07-2007 19:50
Een goeie vraag om eens aan lactacyd zelf te mailen... :?
Maar heel eerlijk gezegd, hoe vies ook.... Toch een tijdje blijven liggen na het vrijen en het liefst niet plassen of wassen zeggen ze altijd. Als je het gaat spoelen kunnen de zaadjes die nog in je baarmoedermond of schede zwemmen het meteen vergeten.
Dan kun je buiten je vruchtbare dagen om het toch gewoon spoelen, ik zou alleen rondom je eisprong wat voorzichtig zijn. Denk dat het anders lang kan duren.
Veel succes!
Hoelang zijn jullie bezig?

Liefs elle
-joyce-

Unregistered

04-07-2007 01:07
Mijn gyn is zo wie zo niet kapot van dat soort middelen...
Je lichaam maakt eigen schimmels aan om zichzelf te onderhouden.. je brengt ze in onbalans door er iets anders aan toe te voegen dan water. Zij adviseerd om "je niet te laten verleiden, tot deze commerciele middelen" Zelfs inlegkruisjes kunnen je natuurlijke balans uit balans brengen. Oke het klinkt ouderwets.... maar ik vertrouw er voorlopig wel op.
Ik denk wel als je Lactacid mailt... je geen onpartijdig advies krijgt... zij wilen verkopen. En zullen hun eigen product niet afkraken.
Elle

Posting Freak

Topics: 2
04-07-2007 09:24
hey Joyce,

Schattig plaatje!
Maar ik moet me helemaal bij je aansluiten!
Je lichaam kan beter zonder die middelen. Ik gebruik wel eens de was gel maar niet inwendig. Mijn huisarts heeft het wel eens aanbevolen toen ik schimmelinfectie had. Heeft toen best geholpen. Maar zal dat meer zien als een alternatief voor zeep.
Water is nog altijd het beste... :wink:

Liefs
Syl

Posting Freak

Topics: 50
14-07-2007 12:23
Ik vind het ook prettig om de boel schoon te spoelen en ik gebruik gewoon een pompje met water zonder lactacyd.
soms gebruik ik een bruistablet van bioclin. Daar heb ik ook de actigel van voor vaginale ongemakken.

Ik heb verder nog nooit verkeerde ervaringen met een van beide gehad, ik vind het zelfs heel prettig om te gebruiken.
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave