Zwanger Worden .NU forum [Archief] Vragen over testen Zwangerschapstesten overtijd negatieve test

overtijd negatieve test
poeipoei

Unregistered

22-03-2009 18:57
hoi meiden
ik heb een vraag en weet het niet meer. het volgende ik had een cyclus van 30 dagen werd 11 februari ongi en zou het dan weer 12 maart moeten worden... heb toen getest met kruidvat test die was negatief, toen 3 dagen later getest met test van clearbleu ook negatief... nog steeds niet ongi ha gebeld en die adviseerde om vandaag nog een test te doen als ik niet ongi zou zijn... niet ongi vanmorgen maar test weer negatief, nu moet ik morgen bij de ha komen voel me echt zwanger
heeft iemand van jullie wel eens negatief getest en later toch zwanger
alvast bedankt monique
owja ik heb dus niet de pil geslikt, en bij me zoon was de test ook pas na 3 maanden postief maar toen bleef ik wel ongi
Eva_697

Unregistered

22-03-2009 22:06
spannend. is hij morgen negatief, zou ik om een bloedtest vragen dat geeft 100% uitsluitsel! hoeveelste maand na het stoppen met de pil is dit? het kan zijn dat je cyclus nog niet regelmatig is..succes ik duim voor je!
LadyDanielle

Unregistered

23-03-2009 00:28
Mijn menstruatie liet laatst 1,5 maand op zich wachten ook verschillende tests negatief.

Maar op het vorige bericht, Over die bloedtest ben ik het niet eens.. want mijn tante heeft 3x nega getest met urine en 2 x nega met bloedtest en later bleek ze toch al wel 3 maande zwanger te zijn.

Maar ik hoop voor je dat die testen het verkeerd hebben en je toch zwanger mag zijn!
Maar niet teveel hopen want dan ben je telleurgesteld als je menstruatie doordringt Cry
poeipoei

Unregistered

23-03-2009 06:33
Eva_697 schreef:spannend. is hij morgen negatief, zou ik om een bloedtest vragen dat geeft 100% uitsluitsel! hoeveelste maand na het stoppen met de pil is dit? het kan zijn dat je cyclus nog niet regelmatig is..succes ik duim voor je!

hoi ik heb vroeger toen ik een jaar of 20 was alleen de pil geslikt maar ik kon niet tegen de hormonen dus dat kan het niet zijn..
groet monique
poeipoei

Unregistered

23-03-2009 07:54
hoi meiden
nou ik ga zo de ha bellen want nog steeds geen ongi
ik laat het weten
groet monique
Eva_697

Unregistered

23-03-2009 10:39
LadyDanielle schreef:Mijn menstruatie liet laatst 1,5 maand op zich wachten ook verschillende tests negatief.

Maar op het vorige bericht, Over die bloedtest ben ik het niet eens.. want mijn tante heeft 3x nega getest met urine en 2 x nega met bloedtest en later bleek ze toch al wel 3 maande zwanger te zijn.

Maar ik hoop voor je dat die testen het verkeerd hebben en je toch zwanger mag zijn!
Maar niet teveel hopen want dan ben je telleurgesteld als je menstruatie doordringt Cry

uitzondering bevestigd de regelWink over het algemeen geldt natuurlijk dat een bloedtest 99,9% betrouwbaar is.. dat zal wel schrikken zijn geweest dan voor je tante, ben je al 12 weken zwanger zonder het te weten, en maar onzeker zijn waarom de menstruatie uitblijft :lol: wel een leuke verrassing Wink
Simoon

Posting Freak

Topics: 15
11-04-2009 18:35
@ poeipoei,
misschien een beetje late reactie van mijn kant (sorry) maar ik ken je gevoel helemaal. Ben nu 6 dagen overtijd, geen ongi krampen niets! en 3 nega thuistesten. Ik moet bloed laten prikken. Maar goed hoe is het jou vergaan we zijn nu al wat weken verder?

groetjs
Tara28

Posting Freak

Topics: 12
23-04-2009 17:59
En Simoon? Hoe is het verder gegaan? Ik ben nu 3 dagen overtijd, maar gisteren helaas een negatieve test....
Guest

Unregistered

27-04-2009 09:47
Hoi hoi,

Misschien wat "domme" vraagjes, maar ik zou niet anders weten aan wie ik het moet vragen dan aan mede-zwanger-willen-rakers! Wink

Ik had 2 dagen 2 Ovulatiestreepjes, dus flink geknuffeld.... Smile

Is het "standaard" dat je weer 14 dagen na je ovulatie ongesteld zou moeten worden ???
Ik zit nu op dag 18 na m'n ovulatie! Ik ben erg onregelmatig...
Heb wel af en toe menstruatie krampjes (dat denk ik)... hihihi

Wanneer zou ik een zwangerschapstest moeten doen?

Hebben jullie advies voor mij!?

thanks! Gr tries
brusje

Unregistered

27-04-2009 19:40
ik denk dat je al kunt testen hoor 18 dagen na je nod..!!
Latter

Senior Member

Topics: 0
24-06-2009 15:44
Hoi allemaal,

Ik heb normaal cycli van 26-28 dagen (6 maanden geleden gestopt met pil) en zit nu op dag 30, en heb ook al 2 keer negatief getest! Voel me dus wel vreemd, gevoelige borsten, buikkrampen en misselijk. Had dit 2 maanden geleden ook maar werd toen op dag 31met hevige pijn wakker en werd vrijwel meteen daarna ongesteld. Ik denk dat ik toen misschien ook heel even zwanger ben geweest, niet getest.

Ik weet dat ik nu geduldig moet afwachten, kan later alsnog positief testen, en zolang ik niet ongesteld ben ga ik er vanuit dat ik misschien toch zwanger ben. Ik heb meer advies nodig over hoe ik mij wat beter op mijn werk kan concentreren! Hoe doen jullie dit?? Ik kan alleen maar aan zwangerschappen, babies en babynamen denken terwijl ik eigenlijk gewoon mijn werk moet doen. Ben me ook heel bewust van elk krampje en golfje van misselijkheid. Ik word niet goed van mezelf!
yiiihaa

Unregistered

24-06-2009 21:42
hoi,

ja, vermoeiend he? ik ken het gevoel, al vanaf mijn ovulatie denk ik vanalles te voelen. zo ben ik nu al een week misselijk (heel overtuigend) en denk ik tegelijkertijd 'stel je niet zo aan joh'. Rustig afwachten, ik werd na een jarenlange superregelmatige cyclus (en inmiddels drie kinderen) ook ineens 7 weken niet ongesteld. heel veel getest, maar niets aan de hand. dat kan dus blijkbaar ook.
men zegt verschillende tests te proberen, verschil in gevoeligheid enzo. verder testen met ochtendurine of evt een bloedtest aanvragen bij de huisarts. Succes! laat je het weten?
anne*

Posting Freak

Topics: 6
25-06-2009 09:39
hoi
ik heb hetzelfde heb altijd een cyclus is altijd stipt 25 dagen en zit u al op dag 29 maar steeds negatieve testen word er helemaal gek van
en blief toch hoop houden
Guest

Unregistered

25-06-2009 10:01
Meiden, ik hoop dat jullie snel een positieve test hebben of gewoon uit de onzekerheid zijn! Je lichaam neemt wel een loopje met je wel/niet ongesteld, je voelt alles in je lijf... :roll:

ik ben zelf ERG onregelmatig (zie hieronder), dus na de ovulatietesten kan ik het een beetje in de gaten houden, daarna ongeveer 14 dagen zeggen ze!!

Succes meiden!!
anne*

Posting Freak

25-06-2009 10:08
ik heb een iui behandeling gehad 2 1\2 week geleden en normaal word ik dan precies 2 weken later ongesteld meestal op de dag zelf
en heb nog nooit zo'n lange cyclus gehad
ben echt al ruim 4 dagen overtijd
Guest

Unregistered

25-06-2009 10:15
anne* schreef:ik heb een iui behandeling gehad 2 1\2 week geleden en normaal word ik dan precies 2 weken later ongesteld meestal op de dag zelf
en heb nog nooit zo'n lange cyclus gehad
ben echt al ruim 4 dagen overtijd

OKE! spannend!! Wanneer ga je nog een keer testen?
Latter

Senior Member

25-06-2009 10:23
Heb sinds gisterenavond een heel klein beetje bloed verloren (2 druppels), maar het zet tot nu toe nog niet echt door... Heb wel meer menstruatie achtige krampen, maar meestal laat de bloeding niet op zich wachten... Waarom nu wel??

Ik mag vanmezelf maar 1 keer per uur naar de WC gaan om te kijken... Ik weet nu al dat wanneer het wel doorzet ik me enorm dom ga voelen... De kans dat ik echt zwanger ben is nl. behoorlijk klein... Maar ja, wonderen gebeuren soms....

Ik hou jullie op de hoogte... Als het niet doorzet morgenochtend nog maar eens testen.......
Guest

Unregistered

25-06-2009 10:28
Latter schreef:Heb sinds gisterenavond een heel klein beetje bloed verloren (2 druppels), maar het zet tot nu toe nog niet echt door... Heb wel meer menstruatie achtige krampen, maar meestal laat de bloeding niet op zich wachten... Waarom nu wel??

Ik mag vanmezelf maar 1 keer per uur naar de WC gaan om te kijken... Ik weet nu al dat wanneer het wel doorzet ik me enorm dom ga voelen... De kans dat ik echt zwanger ben is nl. behoorlijk klein... Maar ja, wonderen gebeuren soms....

Ik hou jullie op de hoogte... Als het niet doorzet morgenochtend nog maar eens testen.......

Owww die onzekerheid had ik ook, overtijd test niet duidelijk genoeg en dan willen ze dat je 3 dagen wacht met testen.. amahoela! haha ik zat ook helemaal in trans op m'n werk, kon me niet concentreren! bij mij begon het ook als druppeltjes, maar om een lang verhaal kort te maken is het bij mij niet goed uitgepakt. (buitenbaarmoederlijke zwangerschap)

Druppeltjes bloed is meestal niet erg en kan ook bij een zwangerschap horen (ik maak je nu helemaal gek, sorry) ik hoop voor je dat dat het is en de menstruatie niet doorzet!! Anders morgen nog een keer testen ja!
Welke (eigen) merk testen gebruik je?
Latter

Senior Member

25-06-2009 10:44
Hoi Tries,

vervelend voor je!

ik heb nog 1 test van ClearBlue... Die zou je al 4 dagen voor je verwachte menstruatie kunnen gebruiken, maar ja...

Afwachten!!! Ik ga zo maar even naar buiten als 'lunchpauze' dan denk ik misschien ergens anders aan.... Ben nu elke kramp aan het analyseren....
anne*

Posting Freak

25-06-2009 11:33
tries bij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb je dan geen positieve test?
en hoe gaar het nu verder met je?

latter
zo'n test van clear bleu heb ik vanmorgen gedaan maar die was ook negatief
anne*

Posting Freak

25-06-2009 11:34
maar word echt helemaal gek ga steeds naar de wc om te kijken of ik al ongesteld ben
anne*

Posting Freak

25-06-2009 11:41
mag morgen langs de gyn zij vond het ook te lang duren
Guest

Unregistered

25-06-2009 11:45
anne* schreef:tries bij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb je dan geen positieve test?
en hoe gaar het nu verder met je?

latter
zo'n test van clear bleu heb ik vanmorgen gedaan maar die was ook negatief

Ik had 3 positieve testen, bij de dokter negatief, pijnlijke menstruatie gehad, een week later heftige buikpijn, ik moest nog een keer een zwangerschapstest doen en toen was het positief... bij inwendige echo's niets te vinden, ze dachten een miskraam, en toen m'n zwangerschapshormoon groeide heb ik met spoed een kijkoperatie gehad (2 juni) waar het vruchtje (4-6weken) en eileider verwijderd is!
Nu herstellende thuis, volgende week starten met halve dagen werken..

ik ken het gevoel zo erg bij jullie, elke keer naar de plee, kijken voor meer menstruatie met afvegen of gewoon druppeltjes in je onderbroek.. lijkt een obsessie dan joh!! :roll: per dag bekijken of je niet meer ongi wordt of meer krampgevoel hebt van zwangerschap of gewoon je darmen... poeheeee
Meiden ik leef met jullie mee..

anne.. wanneer ga je naar de gyn?
Latter

Senior Member

25-06-2009 12:00
OK, lijkt er op dat ik echt ongesteld ben geworden Cry Nu niet meer een paar druppeltjes... Vreemd genoeg is mijn misselijkheid ook weg.... Dus niet zwanger... Volgende maand misschien?

Anne, succes by de Gyn!
anne*

Posting Freak

25-06-2009 12:35
latter jeetje baalen meid

tries wat een verhaal zeg
sterkte hoop dat je goed herstelt is er 1 eileider weggehaald en is de andere nog goed?
Guest

Unregistered

25-06-2009 12:40
anne* schreef:latter jeetje baalen meid

tries wat een verhaal zeg
sterkte hoop dat je goed herstelt is er 1 eileider weggehaald en is de andere nog goed?

Owww balen zeg voor je, latter!! :?

Gelukkig is m'n linker eierstok en m'n rechter eierstok en eileider en baarmoeder allemaal in goede conditie, dus das wel een mooi voor de toekomst! Daar gaan we vanuit, positief en met vertrouwen!! Big Grin
antonioendanielle

Unregistered

26-06-2009 19:42
Hallo meiden ik ben Daan, en ik zat jullie berichtjes te lezen, hier iemand die ook graag zwanger wil worden, voor een tweede.
Dit weekend moet ik ongesteld worden, dus heb nu al een paar testen gedaan, (kan tot 4 dagen ervoor). Allemaal negatief, maar je maakt jezelf gek merk ik al gewoon, en als ik jullie stukjes lees herken ik zo hoop. Op mijn werk kan ik het wel van mij afzetten maar zodra ik thuisben........... Zou het liefst al de complete uitzet gaan kopen.
Hopelijk vinden jullie het goed dat ik zo nu en dan eens met jullie meeklets....
Guest

Unregistered

27-06-2009 17:51
antonioendanielle schreef:Hallo meiden ik ben Daan, en ik zat jullie berichtjes te lezen, hier iemand die ook graag zwanger wil worden, voor een tweede.
Dit weekend moet ik ongesteld worden, dus heb nu al een paar testen gedaan, (kan tot 4 dagen ervoor). Allemaal negatief, maar je maakt jezelf gek merk ik al gewoon, en als ik jullie stukjes lees herken ik zo hoop. Op mijn werk kan ik het wel van mij afzetten maar zodra ik thuisben........... Zou het liefst al de complete uitzet gaan kopen.
Hopelijk vinden jullie het goed dat ik zo nu en dan eens met jullie meeklets....

Hoi Daan, tuurlijk, gewoon lekker meekletsen, ik ben ook zo binnengevallen! hihi Big Grin
Zo kan je je verhaal kwijt bij ons als je dat nog niet bij familie/vrienden wilt/kan doen!!
Hopen dat je snel duidelijkheid hebt!!
epat

Posting Freak

Topics: 13
03-07-2009 14:27
Ik sluit me hier ook maar even aan. Had vorige maand een cyclus van 28 dagen, ben als ik dat aanhou deze maand inmiddels overtijd. Negatieve test vandaag. Ik wacht nu maar tot maandag, als het dan nog zo is ga ik weer testen. Ik heb eerder wel cyclussen van 33 dagen gehad, dus je weet het nooit. Heb vorige maand ovulatietesten gebruikt, werkte perfect, deze maand ook gebruikt (maar goedkopere) en toen kreeg ik geen positieve ovulatietest. Onhandig dus, want anders had ik met 14 dagen erbij optellen mijn cyclus weer kunnen inschatten. Nu is het een kwestie van wachten.. en inderdaad proberen om niet elk dingetje wat ik voel te analyseren Wink
Prinses78

Posting Freak

Topics: 1
03-07-2009 15:21
hier ook iemand die nu al een cyclus heeft van 28 dgn terwijl die vorige maand 24 was. Maar ook een negatieve test, zucht.....
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave