Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden overtijd en negative test...

overtijd en negative test...
Amyy

Unregistered

20-03-2009 17:30
Hoi Dames,

Ik heb echt even jullie hulp nodig.....

Het volgende is er aan de hand, ik ben in augustus gestopt met het implanon en sinds december een 'normale' cylus van 27 dagen. Iedere keer netjes op tijd.
Nu ben ik vandaag al een week overtijd :o heb natuurlijk al zwangerschapstesten (predictor, apotheek en kruidvat) gedaan maar die zijn negatief..... Zelfs vandaag nog een gedaan.

Wat denken jullie is er nog 'hoop'

Zijn er dames van jullie die ook erg laat alsnog positief hebben getest?

Verder heb ik af en toe steken in de buurt van mijn eierstokken en ben ik moe.... verders niets aan de hand maar ook zeker geen tekenen van :twisted: :twisted:

Ik hoor graag van jullie...

Groetjes Amyy
Bambi80

Posting Freak

Topics: 34
20-03-2009 17:33
ja kan nog steeds. Kan zijn dat je je ei later hebt gehad of dat je langzaam HCG aanmaakt. Ik zou maandag als ik jouw was een bloedtest vragen bij de huisarts. Dan weet je 100% zeker waar je aan toe bent. Je hoort zat verhalen van pas positief testen met 1 week als het 2 weken overtijd is zonder positieve test is het heel onwaarschijnlijk dat je zwanger bent.
Amyy

Unregistered

20-03-2009 17:44
Ja ik ken de verhalen maar ik wilde dus eens pijlen of er echt zo veel mensen zijn waarbij het gebeurd.

Ik heb er eerlijk gezegd niet veel v vertrouwen meer in maar vriend lief wel.....

maandag maar naar de dokter dan...
bloem79

Posting Freak

Topics: 14
20-03-2009 18:52
@ Amyy

Mmmm ik heb nu hetzelfde alleen nog niet zo lang als jij. Ben nu een dag over tijd en vole mijn eierstokken wel maar verder geen ongi. testen zijn ook negatief....
Snap er niet veel van en weet niet wat ik moet denken eigenlijk, We wachten maar weer af.
Heb zelf het gevoel dat mijn eitje een soort van vast zit ofzo..... dat ie niet gesprongen is zeg maar want ik heb dat gevoel al 2 weken! We zullen zien
Ik duim voor je!!

X Bloem
Elisa20

Senior Member

Topics: 1
20-03-2009 19:51
Ik zou idd naar huisarts toe gaan want ik hoor het vaker dat vrouwen negatief testen en toch zwanger blijken te zijn.
Hopelijk ben je zwanger Big Grin
bhappy

Unregistered

22-03-2009 14:16
dat zou wel goed nieuws zijn. Ik ben nu ruim 2 wekenover tijd, en niet zwanger.
Mijn vorige cyclus duurde 49 dagen, toen ik de huisarts belde moest ik maar afwachten.

Dus ik hoop ook op een klein worder dat mijn ei laat is en die stomme testen nu eindelijk een streepje laten zien Confusedhock:

Dus veel succes en hopen dat jouw huisarts wel eerder actie wil ondernemen.
Amyy

Unregistered

24-03-2009 11:18
HOi HOi ,

Ik heb gister bloed af laten nemen, en mag in het ziekenhuis zeiden ze dat vandaag of morgen de uitslag wel binnen zou zijn!!

Ik ga om 13 uur bellen als ik iets meer weet laat ik het weten!!

Stiekem hoop ik er wel op, het zou namelijk een mooi verjaardags kado zijn ben VANDAAG jarig!!!

als ik iets weet laat ik het horen!

Liefs Amyy
Jinna

Unregistered

24-03-2009 11:26
Amyy schreef:HOi HOi ,

Ik heb gister bloed af laten nemen, en mag in het ziekenhuis zeiden ze dat vandaag of morgen de uitslag wel binnen zou zijn!!

Ik ga om 13 uur bellen als ik iets meer weet laat ik het weten!!

Stiekem hoop ik er wel op, het zou namelijk een mooi verjaardags kado zijn ben VANDAAG jarig!!!

als ik iets weet laat ik het horen!

Liefs Amyy
Hey Amy!
ik heb even alles meegelezen! wat spannendddd!!
zou wel een superkado zijn zeg als je nu zwanger bent, dan heb je de beste verjaardag ever!
ik kom om 13.00 meteen wel even kijken, zet je het dan in dit stukje? :p
good luck en ik duim voor je !

xxx
Amyy

Unregistered

24-03-2009 11:32
Doe ik !!
Jinna

Unregistered

24-03-2009 13:44
en en en???

xx
Amyy

Unregistered

24-03-2009 14:08
En de praktijk was gesloten :twisted:
vanaf 13 uur en ik belde 12.56 en ik kreeg de voicemail

en zit niets anders op als wachten tot morgen Cry

Groetjes
Bambi80

Posting Freak

24-03-2009 17:55
oooooooooh wat spannend! Maar wat erg dat je nog een dag moet wachten.
Jinna

Unregistered

24-03-2009 18:09
Amyy schreef:En de praktijk was gesloten :twisted:
vanaf 13 uur en ik belde 12.56 en ik kreeg de voicemail

en zit niets anders op als wachten tot morgen Cry

Groetjes

ohhhh jeetje!! die stomme praktijken altijd.. wij kunnen ook altijd vanaf 8 uur bellen maar om 5 over 8 nemen ze soms pas op :evil: nou ja niks aan te doen..
we duimen met je mee!

xx
Amyy

Unregistered

25-03-2009 12:04
Helaas uit bloedtest blijkt dat ik niet zwanger ben....

Cry Cry Cry

ik ga lekker terug mijn bedje in

Liefs en suc6 aan iedereen Amyy
Bambi80

Posting Freak

27-03-2009 07:00
jemig zeg! dat is een teleurstelling! Ben je inmiddels wel ongesteld geworden dan?
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave