Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Tandarts???

Tandarts???
lin1984

Unregistered

16-03-2009 21:23
Ik moet binnenkort naar de tandarts om mijn verstands kies te laten trekken.... Kan je dan gewoon verdoofd worden? Als je zwanger wilt worden en dan misschien al bent?? Kan het moeilijk aan mijn tandarts vragen?!
Groetjes Lin
anita

Senior Member

Topics: 5
16-03-2009 21:54
@lin, verdoving kan prima hoor datis geen probleem. ( helemaal als je alleen nog maar aan het proberen bent)En waarom kan je het niet aan de tandarts vragen???? Ik denk dat het en hele normale vraag is. Smile
J.D.

Posting Freak

Topics: 2
16-03-2009 23:32
lin1984 schreef:Ik moet binnenkort naar de tandarts om mijn verstands kies te laten trekken.... Kan je dan gewoon verdoofd worden? Als je zwanger wilt worden en dan misschien al bent?? Kan het moeilijk aan mijn tandarts vragen?!
Groetjes Lin

Hoi Lin,

Voor 2 maanden terug, ben ik ook bij de tandarts geweest en heb toen ook verstandskies laten trekken. Heb wel gevraagd of de verdoving kwaad kan, als er een kans is op een zwangerschap.
Volgens de tandarts kon het geen kwaad en zeker niet omdat het bij mij om een kies van de bovenkaak ging.
Als het om onder ging en de verdoving onder zou moeten, had hij misschien nog getwijffelt zei hij.
Dus misschien toch maar gewoon even vragen aan je tandarts. (indien mogelijk).

Groetjes,
J.D.
lin1984

Unregistered

17-03-2009 19:44
bedankt voor de reacties..
ik ken mijn tandarts persoonlijk.... woon in een dorp :oops: Dus niet handig om te vragen...
Groetjes
Simoon

Posting Freak

Topics: 15
31-03-2009 21:38
dat je hem persoonlijk kent is misschien lastig.

maar het is wel verstandig om er naar te vragen (ik weet niet of je al geweest bent hoor).

ten tweede onthoudt goed dat je tandarts een zwijgplicht heeft. Hij zal dit daarom ook nooit met iemand anders mogen bespreken.

mocht je het toch vervelend vinden probeer dan om een willekeurige tandarts te bellen met die vraag. meestal krijg je dan een assisente aan de telefoon en die zal je daarin kunnen adviseren.

ik weet niet of het lukt maar je kunt het in ieder geval proberen.

sterkte er mee!
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave