Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden De klussers die er graag niet teveel mee bezig willen zijn..

De klussers die er graag niet teveel mee bezig willen zijn..
Beebie_Wish

Posting Freak

Topics: 31
16-03-2009 16:26
Hallo lieve mensen Wink

Ik open dit topic om met mekaar samen ervoor te gaan dat we met zijn allen niet teveel met het zwanger worden bezig zijn maar dat je je in dit topic heerlijk en gerust op andere dingen kan concentreren en vooral gezellig mee te kletsen.

Nou ik begin maar even bij mezelf: Ik ben een enorme paardensportster en bezit een eigen paard deze wat voor mij van waardevolle bezit is. Hij word in mei 3 jaar en ik laat hem nu nog lekker met zijn vriendjes het land mee op gaan maar ongeveer medio aug zal ie er ook aan moeten geloven om aan het werk te gaan Big Grin . Ben min of meer opgegroeid tussen de paarden het is bij mijn moeder begonnen daarna mijn zus en toen ik. Ook ben ik van nature een goeie zwemster en heb ik dus ook werkelijk waar op wedstrijdzwemmen gezeten Big Grin . Alleen helaas mee gestopt omdat beide sporten niet echt goedkoop blijkt te zijn en ik de keus heb gemaakt voor de paarden (hoe kan het ook anders Tongue ).

En qua mijn vrije tijd als ik voor de tv gekluisterd zit en waar men mij absoluut niet in mogen storen (zelfs de foon niet Tongue ) is mijn verslavende soapie ATWT (As The World Turns) Big Grin , dit is mijn soapie waar ze me alleen midden in de nacht voor wakker mogen maken nergens anders voor. Maar dan altijd gebeurt het toch elke keer weer s´avonds probeer ik altijd wel te kijken maar omdat het zo laat op de buis komt ben ik of al in slaap gevallen Big Grin en dus kijk ik altijd de herhaling s´middags om 17.00uur. Maar goed dan gebeurt het altijd terwijl alles en iedereen weet (heb het zelfs in mijn msn-naam staan Tongue ) dat ik dan en dan absoluut niet gestoord wil worden, maar toch flikken ze het alsnog Big Grin .

Voor de ook ATWT kenners en/of verslavenden hieronder een overzicht van wat er afgelopen week gebeurd is:

Maandag 9 maart
Barbara geeft Gwen een paar van Johnny's babyspullen. Meg en Craig gaan naar Carly, maar zij slaat de deur voor hun neus dicht. Meg realiseert zich dat Carly Craig altijd verantwoordelijk zal houden voor Rosanna's ongeluk.

Dinsdag 10 maart
Aaron biedt Sofie zijn excuses aan omdat hij haar verkeerd advies heeft gegeven. Paul ontdekt dat iemand Rosanna uit het ziekenhuis heeft meegenomen, maar probeer zijn onrust voor Meg te verbergen.

Woensdag 11 maart
Craig staat met zijn mond vol tanden wanneer hij Paul en Rosanna de hotellobby ziet binnenkomen. Ook Meg ziet het tafereel en valt flauw. Gwen heeft verschrikkelijke buikpijn en ontdekt in het toilet dat ze bloedt. In het ziekenhuis stelt Susan vast dat Gwen een miskraam heeft gehad.

Donderdag 12 maart
Jack vraagt Carly mee naar de bioscoop, maar als ze hoort dat hij de kinderen ook mee wil nemen, vraagt ze of Brad de kinderen wil meenemen naar een andere film. Ze wil alleen zijn met Jack, maar daar steekt een weinig welwillende Brad een stokje voor. Rosanna is van slag want ze denkt dat Paul wraak wil nemen op Craig vanwege Meg.

Vrijdag 13 maart
Meg is zelfs na een nacht slapen nog onder de indruk van de harde woorden van Paul. Craig doet zijn uiterste best om haar pijn te verzachten. Gwen vertelt Will het nieuws van haar miskraam en verrast hem door te zeggen dat ze snel weer zwanger wil worden.
Jinna

Unregistered

16-03-2009 16:36
wat een goed idee possie! want ik ben er idd soms ook ongemerkt veels te veel mee bezig, dan is gewoon een luchtig praatje ook wel lekker!
we hebben wel wat dingen gemeen Big Grin
ik ben ook een paardenliefhebster! sinds kort weer een paard dat ik doe, niet mijn eigen maar ben wel voor een jaar de enige die hem doet (dus beetje eigen paard haha)
tijden niks gedaan in de paarden sport, dus wel weer wat wennen, maar vind het weer leuk!

GTST en ATWT vind ik ook super, lekker verstand op nul en meeleven haha! alleen ATWT kan ik helaas niet altijd volgen omdat ik tot half 6 werk en de late uitzending is inderdaad soms wat te laat.. Wink
CSI en Bones vind ik ook leuk, das altijd maandag vaste prik want vriendlief vind dat ook leuk..

verder in t dagelijks leven ben ik kapster van beroep wat ik 30 uur in de week doe... meer dan zat, heb ik nog lekker wat vrije tijd over..
we hebben ook 1 hond en 2 katten..

hoop dat er nog meer leuke berichtjes komen!

liefsxx
brusje

Unregistered

16-03-2009 17:42
hey..grappig..hier nog een hele grote ATWT fan...hahah heerlijk kijk het `s avonds op bed..
Dina88

Unregistered

16-03-2009 17:56
Hoi hoi

hier nog zo'n atwt verslaafde Wink en odd wel eens lekker om met elkaar tepraten over wat anders dan zwanger worden enzo Smile

Liefs Dina
Beebie_Wish

Posting Freak

16-03-2009 18:10
Wat gezellig dat jullie gereageerd hebben en nu maar hopen dat er nog meer gegadigden volgen Big Grin

Het verslavende tv-kiek bij mij is en blijft ATWT , maar verders volg ik ook GTST (alleen gtst word soms best wat overdreven al vind ik het zelf). En dan op de woensdagavond de verbouwers XXL dat is vriendlief en mijn favo tv-kiekje. Hieraan hebben we wel eens over nagedacht van zullen we ons ook ervoor opgeven Big Grin Maar nee hebben we toch maar niet gedaan want dan werkt het volgens ons best wel op je zenuwen en nu we zelf in ons tempo ons huissie mooi maken is het voor ons veel rustgevender.

En verder hebben we 1 poes (we hadden er 3) maar 1 is vorig jaar 1 november overleden Cry , en de andere in 2006 overleden.

En oja vroeger toen nog in mijn jeugd tijd deed ik ook aan motorcross Cry dit omdat mijn oudste broer op motorcross zat, alleen nu sinds een jaar ongeveer zomaar ineens mij maar ook mijn zus en andere broer en broertje incl beide ouders totaal de grond heeft ingeboort en dus helemaal geen contact meer wil. Ach ja dan zoekt ie het ook maar uit toch!
Tara28

Posting Freak

Topics: 12
16-03-2009 19:28
Hey wat een gezellig clubje hier. Hier nog een paardenfan. Heb geen eigen paard, maar rij er eentje bij (nu al een aantal jaren dezelfe gelukkig) en heb ook een startkaart met dit paard. Ik heb al weleens geschreven over wedstrijden die we hadden. Daarnaast doen mijn man en ik meerdere keren per week aan stijldansen, ook op wedstrijdniveau. Verder werk ik in het onderwijs. Voor Tv kijken heb ik met al dat sporten niet zoveel tijd. Dinsdagavond kijk ik vaak tv, maar morgenavond moet ik werken (ouderavond). Soaps kijk ik niet (niet meer, was vroeger verslaafd aan gtst, maar nu niet meer). We kijken hier vaak naar house en ncis. Verder hebben we 2 katten, een broer en zus van elkaar.

Liefs,
Tara
Tara28

Posting Freak

16-03-2009 19:29
Hey wat een gezellig clubje hier. Hier nog een paardenfan. Heb geen eigen paard, maar rij er eentje bij (nu al een aantal jaren dezelfe gelukkig) en heb ook een startkaart met dit paard. Ik heb al weleens geschreven over wedstrijden die we hadden. Daarnaast doen mijn man en ik meerdere keren per week aan stijldansen, ook op wedstrijdniveau. Verder werk ik in het onderwijs. Voor Tv kijken heb ik met al dat sporten niet zoveel tijd. Dinsdagavond kijk ik vaak tv, maar morgenavond moet ik werken (ouderavond). Soaps kijk ik niet (niet meer, was vroeger verslaafd aan gtst, maar nu niet meer). We kijken hier vaak naar house en ncis. Verder hebben we 2 katten, een broer en zus van elkaar.

Liefs,
Tara
Tara28

Posting Freak

16-03-2009 19:29
Sorry, bericht van net per ongeluk 2x geplaatst. Computer bleef hangen.....
Beebie_Wish

Posting Freak

16-03-2009 19:55
Tara28 schreef:Hey wat een gezellig clubje hier. Hier nog een paardenfan. Heb geen eigen paard, maar rij er eentje bij (nu al een aantal jaren dezelfe gelukkig) en heb ook een startkaart met dit paard. Ik heb al weleens geschreven over wedstrijden die we hadden. Daarnaast doen mijn man en ik meerdere keren per week aan stijldansen, ook op wedstrijdniveau. Verder werk ik in het onderwijs. Voor Tv kijken heb ik met al dat sporten niet zoveel tijd. Dinsdagavond kijk ik vaak tv, maar morgenavond moet ik werken (ouderavond). Soaps kijk ik niet (niet meer, was vroeger verslaafd aan gtst, maar nu niet meer). We kijken hier vaak naar house en ncis. Verder hebben we 2 katten, een broer en zus van elkaar.

Liefs,
Tara

Heee welkom Tara28 Smile

M´n vriend z´n tv-kiek is ook ncis Smile Alleen ik houd daar niet zo van want dan krijg ik echt heule nachtmerries , nee ik houd het wel bij de actie-comedy of gewoon comedy films , of drama , of romanticus films Big Grin
anoniempje

Unregistered

16-03-2009 20:27
He hallo allemaal,

Goed idee dit. Ben er vandaag weer voor het eerst, had ook even bewust niet meer gekeken, want ik moest ook even mezelf wat afleiden. Met succes. haha.

Ik heb vroeger altijd paardgereden.
Nu ben ik heel fanatiek met mijn hond, wij hebben een labrador een zwarte en daarmee doe ik fanatiek 2x p/w trainen.
We doen samen aan behendigheid. Erg leuk voor mij en mijn hond. Big Grin
Het lijkt wel wat op de paarde springsport alleen nu met hond en zonder dat je erop zit haha.

Ik kijk eigenlijk weinig t.v. heb zoveel andere leuke dingen. dus daar kan ik helaas niet over mee babbelen.

groetjes
lin1984

Unregistered

16-03-2009 21:29
Hoi meiden,
Ik rijd geen paard.. hihi..
Maar ik wandel graag met de hond, werk in de kinderopvang en knap kindermeubels op... wat een leuke bezigheid is..
Gezellig om eens over iets anders te kletsen!
Heb vandaag de hele dag gewerkt, en nu net nog een vergadering gehad... dus even relaxen!! Dat betekend: Bones kijken!!
Groetjes Lin
anita

Senior Member

Topics: 5
16-03-2009 22:05
He gezellig zeg even zo'n heel ander onderwerp.

Ook hier wordt gekeken naar house en NCIS haha en Greys anatomy, 90210, supernatural. Echte serie junks dus. Verder ben ik iedere week wel een paar keer te vinden in de sportschool en lekker achter mijn pctje zoals nu. Huisdier 1 kat.
margie

Unregistered

16-03-2009 22:08
hee possie
wat een leuk topic!!
je komt net zoals ik uit friesland en houd ook van paarden en atwt!!
erg leuk om zo eens te kletsen!!
ik heb een friese merrie van bijna 9 jaar en mijn lust en leven.
en atwt he!!!
kan t niet altijd zien omdat ik werk tot 6 uur maar s,ochtends wel vrij en dan de herhaling zien he!!
ben al jaren verslaafd aan deze serie ik denk vanaf t begin af aan al
groetjes margie
enjoy

Senior Member

Topics: 1
16-03-2009 22:15
Ook hier een atwt freak... :lol: Kijk ook altijd.
Heb een lieve hond en ik ski graag en speel gitaar.
Jinna

Unregistered

16-03-2009 22:31
margie schreef:hee possie
wat een leuk topic!!
je komt net zoals ik uit friesland en houd ook van paarden en atwt!!
erg leuk om zo eens te kletsen!!
ik heb een friese merrie van bijna 9 jaar en mijn lust en leven.
en atwt he!!!
kan t niet altijd zien omdat ik werk tot 6 uur maar s,ochtends wel vrij en dan de herhaling zien he!!
ben al jaren verslaafd aan deze serie ik denk vanaf t begin af aan al
groetjes margie

Hier nog 1 uit friesland! Big Grin haha!
en ik doe ook een friese merrie :p ze is net 6 geworden...
leuk joh al die gelijkenissen met iedereen... ik ga zo even ATWT kijken, lekker in bed...

echt leuk, het slaat wel aan dat iedereen even niet over kids en zwanger wil praten... wel zo leuk voor jezelf denk ik, ik was er toch wat te veel mee bezig soms..

xxx
sterretje37

Posting Freak

16-03-2009 23:11
Goed idee dit topic.
Zie dat er nog meer ATWT verslaafden bij zitten.
Kijk deze serie ook al jaaaaaaren.
Ik zit nu ook met een half oog te kijken en ondertussen even op het forum te lezen.
Ik heb een lieve kat, Mickey genaamd, en meneer is intussen al 17 jaar.
Af en toe heeft hij meer energie dan ik.
Leuk om zo ook eens over wat anders te praten, leidt tenminste af.

Gr. Inge
Beebie_Wish

Posting Freak

17-03-2009 07:32
Gezellig hoe meer erbij komen hoe meer vreugde en kunnen we met zijn allen voor veel afleiding zorgen Big Grin
Alhoewel ik ook wel afleiding heb door heerlijk bij mijn paard te zijn en op het werk, maar toch dacht ik bij mezelf van omdat ik elke keer hier inlogde terwijl ik afstand wilde nemen kwam ik fijn op dit idee Big Grin

Enne ivm mijn woonplaats (west-friesland) komt de een zegt dat het zo is maar een ander zegt dat we gewoon in noord-holland wonen, dus sja weet het zelf ook even niet meer maar houd het gewoon op west-friesland. Om precies te zijn wonen we nog maar half jaar in het oer gezellige Hoorn (dus voor de kenners is het west-friesland of noord-holland) Big Grin

Enne dit jaar hebben we ook een bruiloft en alleen we weten niet zo goed hoe het zal verlopen omdat er aardig wat dingen zijn wat vooral mijn vriend tegen houd, ivm het ook een beetje te maken heeft met zijn overleden moeder Cry , (via pb kan ik dit wel even uitleggen).
Dina88

Unregistered

17-03-2009 10:06
Goh tis al lekker druk hier Smile

nou ik hou veel van computeren Wink en fietsen en wandelen, alleen m'n man niet Sad die heb ik nog nooit op een fiets gezien Tongue echt erg :lol: wij hebben 2 katten Smile 1tje is echt mijn kat Wink ligt vaak bij me Smile ik kom trouwens uit gelderland :p voor de rest weet ik ff niks meer Wink

Liefs Dina
Babyangel

Senior Member

Topics: 2
17-03-2009 10:17
Ik rij geen paard, kijk ook niet naar atwt en heb ook geen huisdieren maar ik vind dit topic een goed idee!
Ik ben zelf regelmatig in de sportschool te vinden en hou van series als 24, prison break, the mentalist, csi enz.

p.s. voor mij is Hoorn Noord Holland hahaha
rheetje

Unregistered

17-03-2009 10:22
ben wel een paarden liefhebber alleen heb er zelf geen Wink . zelf hebben we twee honden, waar we heel fanatiek mee gaan wandelen Smile
ben ook niet zo een soap liefhebber maar meer een liefhebber van comedy series zoals friends. Ondanks dat hij al vaak herhaald is blijft ie leuk Wink
maare vind het echt een super idee, even iets anders dan heel de tijd over baby's en zwanger zijn.
Vind het af en toe wel een verademing om even op iets anders te concentreren.
Beebie_Wish

Posting Freak

17-03-2009 10:36
Jaaa Friends dat is ook m´n vriend zijn favo-tv-kiekje :lol: hij kent ze dan ook echt allemaal wel uit zijn hoofd maar toch blijft ie ernaar kijken. Maar helemaal vind ie Joey leuk :lol:
rheetje

Unregistered

17-03-2009 10:38
ja das ook mijn favoriet Big Grin

toch wel jammer dat ze er toen mee gestopt zijn Sad
Miesje78

Unregistered

17-03-2009 11:15
Hallo,

Leuk topic! En grappig om zoveel overeenkomsten (en verschillen!) te lezen Big Grin

Ik hoor zelf ook onder de geinfecteerden met het paardenvirus (zoals mijn moeder het noemt, zelf als de dood voor 'die beesten').
Ik heb zelf ook een paardje, inderdaad mijn grote liefde (naast mijn vriend uiteraard). En een rode je-weet-wel-kater, echt een superlieverd.

Met de soapies heb ik niks, maar NCIS en CSI enzo vind ik wel heel erg leuk. Vaak blijft er naast het werken (ik werk fulltime bij een gemeente) en mijn paard weinig tijd over om op de bank te hangen. Maar als het dan een avondje gebeurd is het wel heerlijk samen een filmpje te kijken en gewoon lekker bij elkaar te zijn!

Groetjes
Sandy

Unregistered

17-03-2009 11:28
Possie; Superidee deze topic. Even over wat anders kletsen.

Ik ben ook een enorme paardenliefhebber. Heb zelf al 20 jaar een shetje en heb altijd fanatiek gereden op een Fjord van een ander. Reed hiermee bijna M bij de NBVR. Rijd nu al een tijd niet meer. Mis het wel, maar de eigenares en ik hadden andere verwachtingspatronen gekregen in de loop der tijd. Ik heb de laatste keer op Texel gereden door het bos en daarvoor in Drenthe op een ijslander. Dat is ook wel een leuke ervaring.

Straks lekker naar mijn shet, lekker in de zon rommelen. Laat haar ook alvast grazen, want ze zullen in april wel weer het land op gaan. Ze staat met 5 andere shets nu op een stal met uitloop

Thuis ook nog 2 katten en 3 konijnen lopen, dus beestjes genoeg.

Tv kijken doe ik ook naar ATWT, GTST, maar vooral Grey's, House, Bones, NCIS, Numbers enzo.

Verder lees ik graag, met name spannende boeken.

Groetjes
Beebie_Wish

Posting Freak

17-03-2009 13:53
Wat leuk dat er best een hoop paardenliefhebsters hier rondstruinen Big Grin . Ik ben al begonnen met het op een paardenrug klimmen toen ik jaja 4 jaar oud was. Het mocht van mijn mamsie zij hield het paard goed vast, alleen mijn paps vond dat echt niet leuk..Naja en ik werd toen als ware heul boos op mijn paps :lol: .

Ik heb voorheen eerst een heul lange tijd op een manege gereden en daar deed ik ook altijd mee aan wedstrijden maar ook deed ik mee met in de zomer de lange buitenritten te rijden door de veluwen, echt heerlijk is dat. Nu straks ga ik denk met mn beessie eindje wandelen (kan er nog niet op rijden), maar heerlijk met hem wandelen en spelletjes met hem doen vind hij fijn maar ik ook Smile . Alleen hij is me soms met spelletjes te slim af :lol: .

Vroeger heb ik ook wel een pony gehad dit was een ex-russische draver gekregen van mien mams op mijn 12e verjaardag. Het was een erg dominante ruin waarvan heul veel mensen tegen me zeiden van wat heb je nou weer denk je nou echt dat je daar ver mee gaat komen, het was een pony met een enorm naar verleden (mishandeld ect), maar ondertussen stond 9 jaar later iedereen met open mond na te kijken dat ik een Z-springparcour in reed en ze me eerst wouden terug roepen, maar toen zijn ze wezen kijken en geloofden ze hun ogen niet.

Ach ja ik was en nog steeds erg trots op mn pony (heb hem nog steeds in mijn bezit en mag lekker van zijn welverdiende pensioen gaan genieten). Er zijn wel kopers geweest die hun portomonnee open trokken en onder mijn neus hielden maar nee echt voor geen goud.
Miesje78

Unregistered

17-03-2009 14:42
Ik had ook niet verwacht dat er hier nog zoveel paardendames zouden zitten, leuk!
Zeker omdat ik ook nog niet heel erg bezig kan zijn met zwanger worden Sad
Even geduld dus nog en lekker blijven lezen en hier mee babbelen...

Ik ben ook al erg vroeg begonnen, op m'n 6de, rij dus alweer 24 jaar..
Ik heb een arabje, die in april alweer 20 wordt! Maar daar is nog niks van te merken!
Met haar rij ik western, maar vooral ook lekker buiten.
Hiervoor heb ik ook dressuur en springen gedaan, ook wedstrijden, maar nu is het alleen maar voor de hobby.

Leuk, Possie, dat je zo'n jong paard hebt, kan je hem nog helemaal vormen! Wat wil je met hem gaan doen?

In mijn vorige berichtje vergeet ik helemaal mijn kleine lieve dwerghamstertje te noemen! Die heb ik ook nog en is ook belangrijk voor me. Hij hield me gezelschap toen ik alleen woonde!
Beebie_Wish

Posting Freak

17-03-2009 15:35
Met mijn nieuwe jonge paard deze die in mei 3 jaar word wil ik tot een goed succesvol springpaard vormen en natuurlijk vele prijzen ermee behalen. Alleen wat een beetje pech is namelijk in aug hebben we een bruiloft maar op die dag heb ik met een paard van mijn vorige werkgeefster een belangrijke wedstrijd Cry ...Kijk de bruiloft op zich vind ik niet echt een hele belangrijke bruiloft, evenals vind mn vriend ook niet ook al is het zn zusje hij en ik vinden niet zo erg belangrijk...Dus kijken we wel met hoe of wat...
naatje83

Unregistered

17-03-2009 19:09
Hey Possie,

Leuke topic heb je geopend. Is even wat anders. Wink zal ook wat over mezelf vertellen. Ik ben naatje. 25 jaar. een enorme verslaafde van ATWT kan ook echt ruzie krijgen als me vriend er doorheen zit te tetteren. Hij vindt ATWT heel irritant en dan met name Dusty (hij is gewoon jaloers Smile ). Verder zijn we wel heel gelukkig hoor :!: We hebben twee honden, een konijn en een kat. Heb eigenlijk vrij weinig tijd voor hobby's ivm ploegendiensten. Maar ga toch wel elke zondag trouw trainen met mijn jongste hond en dan voornamelijk gehoorzaamheid en behendigheid. En verder om toch maar op het onderwerp terug te komen zijn we flink aan het klussen voor een kleine. Maar daar ging het nu niet over he Wink

Greetz
Beebie_Wish

Posting Freak

17-03-2009 19:58
@naatje83: Ook als ik ATWT zit te kijken en hij wil zappen nou dan word ik boos en weet ie al hoelaat het is, hij noemt me ook echt een verslaafde voor die soap Tongue . Ach ja denk dat ie gewoon jaloers is enne Dusty is op zich ook niet verkeerd hoor, alleen hmm jammer maar helaas mag er alleen naar kijken maar als ik voor 1 dagje vrijgezel zou mogen zijn dan zou ik heul graag dat dagje met Dusty maar ook met Mike door willen brengen hmm :oops:

Ow lijk ik nu gemeen nee hoor want dat ene dagje dat je vrij zou mogen zijn zal vrees ik nooit gebeuren dus helaas jammer voor mij zou het alleen bij het kijken blijven :lol: .
margie

Unregistered

17-03-2009 20:22
naast mijn hobby mijn merrie, nog eentje
pas op is erg verslavend..
dat spelletje op hyves mahjongg garden...
is ergg leuk maar je weet van geen ophouden hoor.
haha
Dina88

Unregistered

17-03-2009 20:43
hahahaha geberd hier ook, als ik zeg wil je de tv op 8 zetten zegt hij ook al van is het weer zover Smile Wink maar als het dan op staat wel steeds vraen van wie is dat enzo, grrrrrrr dan denk ik echt van laat me gewoon kijken Tongue hihihihi
naatje83

Unregistered

17-03-2009 20:55
Haha. idd kijken mag maar wel afblijven. al hoewel als ik voor een dag weer vrijgezel was zou ik het ook wel weten hoor Wink . Maar vanavond mogen we weer opblijven want ATWT komt weer lekker laat.
margie

Unregistered

17-03-2009 21:00
vinden jullie rosanna ook zo op alison lijken??
t zouden zusjes kunnen zijn..
naatje83

Unregistered

17-03-2009 21:14
ja idd maar dat vind ik ook van Gwen en Carly. Toen ik Gwen voor het eerst zag toen zei ik gelijk tegen een vriendin van mij nou zij zal wel het zusje van Carly gaan spelen.
margie

Unregistered

17-03-2009 21:56
ja indd die lijken ook erg veel op mekaar
vind trouwens personage craig niks an..
die andere dat lekkere blonde ding had meer iets van die persona..
lily vind ik maar een trutje.
wie is jullie favo persoon in atwt???
sterretje37

Posting Freak

17-03-2009 23:31
Nou, als ik Jack op straat zou tegenkomen zou ik mijn nek er wel voor kunnen verdraaien.
En inderdaad is Mike ook een lekker ding. Eigenlijk wel iets lekkerder dan Jack.
Die Craig is inderdaad 3x niks.
Ben nu ook naar ATWT aan het kijken, is nu even reclame.

Gr. Inge
Beebie_Wish

Posting Freak

18-03-2009 07:54
Ja id Rosanna en Alison lijken best op mekaar maar ik geloof dat toen Alison weer terug kwam dat het niet dezelfde was als voorheen. Enne Gwen en Carly in de soap zijn ze zussies van mekaar (in het echt zou ik het niet weten), maar ze lijken wel verdacht veel op mekaar.

Enne ik vind Graig en die Iris maar enorme kwallen! En Meg is echt zo´n huppetutto bah :lol: .

Maar mensen even een vraag ik werd alweer gevraagd om mee te doen aan het vrijgezellenfeest (van de bruiloft deze die in aantocht is), alleen als ik er al weer wat over hoor nou dan heb ik al gegeten en gedronken (normaal vind ik vrijgezellenfeessies geweldig) maar van deze persoon vind ik het onwijs minder en heb ik echt totaal geen zin! (als je wilt kan ik het wel even uitleggen via pb). Net als dat ik absoluut geen zin heb in de bruiloft maar ik heb voor mijn vriend de belangrijkste wedstrijd die op de bruiloftdag ook viel afgezegd voor mijn vriend, voor diegene had ik het niet gedaan.

Maar nu de vraag als jullie in zoiets soortgelijks zitten of terecht komen wat zou je dan ook doen in mijn geval?

Werkse mensen en geniet van de waarschijnlijk weer mooie dag Smile
naatje83

Unregistered

18-03-2009 11:45
Possie schreef:Ja id Rosanna en Alison lijken best op mekaar maar ik geloof dat toen Alison weer terug kwam dat het niet dezelfde was als voorheen. Enne Gwen en Carly in de soap zijn ze zussies van mekaar (in het echt zou ik het niet weten), maar ze lijken wel verdacht veel op mekaar.

Enne ik vind Graig en die Iris maar enorme kwallen! En Meg is echt zo´n huppetutto bah :lol: .

Maar mensen even een vraag ik werd alweer gevraagd om mee te doen aan het vrijgezellenfeest (van de bruiloft deze die in aantocht is), alleen als ik er al weer wat over hoor nou dan heb ik al gegeten en gedronken (normaal vind ik vrijgezellenfeessies geweldig) maar van deze persoon vind ik het onwijs minder en heb ik echt totaal geen zin! (als je wilt kan ik het wel even uitleggen via pb). Net als dat ik absoluut geen zin heb in de bruiloft maar ik heb voor mijn vriend de belangrijkste wedstrijd die op de bruiloftdag ook viel afgezegd voor mijn vriend, voor diegene had ik het niet gedaan.

Maar nu de vraag als jullie in zoiets soortgelijks zitten of terecht komen wat zou je dan ook doen in mijn geval?

Werkse mensen en geniet van de waarschijnlijk weer mooie dag Smile

Is idd een andere Alison, Graig is een eikel (ik vond die andere graig leuker). Hebben jullie het gisteren gezien? Volgens mij een nieuwe cameraman echt heel slecht gefilmd. haha waar ik allemaal wel niet op let!

En je vraag over het vrijgezellenfeest. Ik zou gewoon zeggen dat ik dat weekend al weg ben en dat ik dat echt niet kan verzetten. En op de bruiloft je hoeft er toch niet heel de dag bij te zijn. Dan ga je s'avonds even langs op het feest en dan kan je weer weg gaan wanneer jij daar zin in hebt. Als ze nou echt willen dat je er heel dag bij bent dan moeten jij of je vriend gewoon werken.
anoniempje

Unregistered

18-03-2009 15:35
Net weer van een heerlijke boswandeling met de hond. Heerlijk in het zonnetje gelopen en daarna lekker ergens geluncht.
Krijg je echt zo'n lente gevoel van he!! Heerlijk!!! Kan hier echt van genieten!!!
rheetje

Unregistered

18-03-2009 15:46
zit hier op de computer op het werk te kijken naar het mooie weer via m'n raampje!! das wel even afzien hoor Wink
achja nog een kwartiertje en dan lekker naar huis genieten van het mooie weer met een goede boswandeling met de hondjes (of niet anoniempje Smile ).
hoop dat het weer zo blijft Big Grin

mmmmh kom maar op met de zomer!!
misslola

Posting Freak

18-03-2009 15:48
rheetje schreef:zit hier op de computer op het werk te kijken naar het mooie weer via m'n raampje!! das wel even afzien hoor Wink
achja nog een kwartiertje en dan lekker naar huis genieten van het mooie weer met een goede boswandeling met de hondjes (of niet anoniempje Smile ).

Ik moet nog even doorwerken!!! Nog een drie kwartier en dan ga ook ik naar huis.
Mijn hondje zal dan ook vast al klaar staan om een goede wandeling te maken........heb er nu al zin in!
Snoepie

Unregistered

18-03-2009 15:51
Hoi allemaal,

Goed idee! Ik ben zelf gek op lezen en als ik eenmaal begin wil ik niks anders meer dan het boek uitlezen.En vanavond ga ik met mijn vriend naar Schudden van Ruis in het oude Luxor. We dachten kaartjes voor Veldhuis en Kempert te hebben besteld is het ineens iets heel anders.
Ondertussen zijn we de slaapkamer flink aan het verbouwen en dat valt tegen. Eerst ik ziek, toen mijn vriend nekpijn en nu moet het maandag klaar zijn. :o Help

Is er nog een goede behangster die het weekend tijd heeft :?: :?: :?: Tegen beloning :!: :!: :!:

Ik ga nu ff snel een hoofdstukje aflezen en de kattenbak schoonmaken. Heb namelijk 6 katers sinds mijn vriend bij me woont.

Doei

Sonja
rheetje

Unregistered

18-03-2009 15:52
misslola schreef:
rheetje schreef:zit hier op de computer op het werk te kijken naar het mooie weer via m'n raampje!! das wel even afzien hoor Wink

Ik moet nog even doorwerken!!! Nog een drie kwartier en dan ga ook ik naar huis.
Mijn hondje zal dan ook vast al klaar staan om een goede wandeling te maken........heb er nu al zin in!

denk dat ze bij mij ook al staan te wachten Wink
heb er ook gruwelijk veel zin in!!
wat voor honden heb je eigenlijk misslola??
misslola

Posting Freak

18-03-2009 15:58
rheetje schreef:
misslola schreef:

denk dat ze bij mij ook al staan te wachten Wink
heb er ook gruwelijk veel zin in!!
wat voor honden heb je eigenlijk misslola??

Wij hebben er eentje, een Jack Russel. Een superlief beestje, alleen af en toe een beetje eigenwijs Wink
misslola

Posting Freak

18-03-2009 15:59
Wat voor ras hebben jullie?
rheetje

Unregistered

18-03-2009 16:10
we hebben twee mechelaars, dusse bordenvol energie!! Wink
maare ik ga, tijd om naar huis te gaan Smile
dusse wandel ze Smile
lin1984

Unregistered

18-03-2009 16:58
Heerlijk weertje zo!!!

Ben vanmiddag lekker met de hond naar de bossen gegaan... en nu begonnen aan de voorjaarsschoonmaak! Tongue Heerlijk met zo'n weer!! Heb nu net alle ramen van buiten gewassen, de gordijnen al in de was gedaan , en nu binnen nog de ramen wassen!!!
Dus ga weer snel verder!!

Groetjes lin
Beebie_Wish

Posting Freak

18-03-2009 18:15
Hallo!

Id echt een heerlijk weertje ik hoop dat dit weer zo blijft want ook ik heb vandaag grote lente-schoonmaak-verricht in huis, en vanmiddag naar paardlief geweest en heerlijk met hem gewandeld langs de vecht (alleen meneer vond sommige dingen wel heul eng). En tijdens het lopen ben ik heerlijk op een nabij gelegen bankje aan het water uitkijkend over de vecht gaan zitten met paardlief naast me die lekker van het gras peuzelde. Echt dat deed me echt goed kon even lekker tot rust komen. Hopen dat morgen weer net zulk mooi weer word alleen dan heb ik niet de luxe als dat ik vandaag had, want morgen weer gewoon werken van 8 tot half 5. Ach ja als dan ook mooi weer word tijdens de pauze even heerlijk naar buiten met collega´´s.

Enne wij hebben geen hond maar alleen een poes een mooie vollere lapjespoes genaamd Bolletje. Alleen is ze een beetje eenzaam omdat haar 2 vriendinnetjes overleden zijn Cry . Dus zijn we ook nog op zoek naar een speelkameraadje voor haar een nieuw vriendinnetje.
anoniempje

Unregistered

18-03-2009 18:39
He possie, voor mij zit er helaas morgen ook geen wandeling in hoor.
Moet morgen ook gewoon weer werken helaas.
naatje83

Unregistered

18-03-2009 20:42
Hey,

Echt te gek dat er ook mensen zijn met honden. Ik heb er zelf ook twee, een kat en een konijn.
Vraagje!!! He gaan jullie het straks doen als er een kleine is hoe laat jullie de huisdieren aan het kindje wennen.
Is misschien ook wel leuk om daar tips over uit te wisselen. Mijn moeder en Tante hadden bij de honden een poepluier
in de mand gelegd om ze aan de kelintjes te laten wennen. Ben benieuwd Wink
Beebie_Wish

Posting Freak

18-03-2009 20:49
Heeej ik heb echter nog geen flauw idee hoe onze lieve poes aan onze eerste beeb te laten wennen hmm...Wie weet komt het ook wel van zelf ik weet het niet, iig nog niet hihi...
naatje83

Unregistered

18-03-2009 20:52
Volgens mij wijst het zich ook vanzelf. Mijn honden vinden kinderen helemaal geweldig dus dat word geen
probleem hoop ik want de oudste houd van kusjes geven en de jongste hond houd van springen (dus dat moeten we maar even af gaan leren he!!)
en het konijn en de kat gaan toch hun eigen gang.
lin1984

Unregistered

18-03-2009 22:21
vooral niet vergeten je huisdier ook aandacht te geven!!! Zodat hij niet jaloers hoeft te worden! En als je zelf boven ligt, de hond laten weten dat je daar bent, bv. daar laten kijken ofzo?
En aan elkaar laten wennen.. maar laat nooit een huisdier met een kind/baby alleen samen!!

Onze hond is al wel wat gewend aan kleine kinderen, ze vind ze leuk, en is ontzettend lief voor ze! Ze blijft zelfs van het speelgoed af! (ook van de blokjes, terwijl ze normaal altijd alles wat hout is meeneemt)
We wachten af! Hoe ze straks ooit naar ons eigen kindje zal doen...
Groetjes
Miesje78

Unregistered

19-03-2009 09:58
Goedemorgen,

Grappig om te lezen Possie, ik ben gisteren ook met mijn paardje wezen wandelen in de zon! Heerlijk hè! En natuurlijk mocht ze ook nog even haar buikje vullen met gras. Ze gaan binnenkort het land op, dus moet ze wel even wennen!
En als we het weer mogen geloven komen er nog wat lekkere dagen aan! Ik kan niet wachten weer heerlijk naar het strand te rijden met haar!

Helaas hebben we geen hond. Ik zou wel willen, maar vind het zielig omdat we allebei werken en hem dan overdag niet kunnen uitlaten. Enne...vriendlief ziet me aankomen! Hij is van huis uit geen huisdieren gewend en nu heb ik er al 3 meegesmokkeld (ok, 2 in huis en 1 op een stal verderop).
Athena

Unregistered

19-03-2009 10:43
goeiemorgen iedereen Big Grin , lekker zonnetje al buiten hier.

hey ik weet niet of het mag hier op het forum maar ik zoek eigenlijk een nieuw baasje voor een hond :oops: . Het is wel een groot ras (Dogo Canario) http://users.telenet.be/Elperrodiablo en hij is 8 jaar. Ik had hem in 2004 geïmporteerd vanuit Tenerife maar een maandje nadat hij hier in Belgie was vroeg men ex de scheiding aan. Sindsdien heb ik hem kunnen plaatsen bij vrienden met een groot stuk grond, maar hun huis is nu verkocht en we moesten hem terug opnemen.

Helaas gaat het niet hier. We zitten in een dichtbevolkte wijk en hij blaft vaak 's nachts als hij iets hoort of ziet, men vriend die moet echter vaak s'nachts/morgensvroeg heel erg vroeg op om te gaan werken en dat zorgt bij ons voor spanningen.

Daarom ook de beslissing dat hij hier wegmoet. Het is een lieve hond, zeker voor vrouwen, een beetje een angsthaas soms maar een goede waker.

Mocht iemand van jullie iemand weten die een boerderijtje heeft ofzo, of ergens rustig woont en graag een waakhond/gezelschapshond heeft dan hoor ik het graag. Ik probeer overal te horen voor opvang voor hem en zou Danco uiteraard niet graag in een asiel willen dumpen.

Alvast bedankt, Wink
Monalisa

Posting Freak

Topics: 10
19-03-2009 12:09
Ik heb de lentekriebels! Het is nog maar krap 12 graden maar ik geniet hier al dagen van! Gister een vreselijke schoonmaak kick gehad, lekker alle ramen gezeemd in t huisje en lekker wasjes gedraaid en vandaag de boel weer stofzuigen, geurtje in de muur,,,zalig!!!!! :mrgreen:
Beebie_Wish

Posting Freak

19-03-2009 16:43
IK HEB OOK DE LENTE IN MIJN BOL :mrgreen: Vriendlief vroeg me gister spontaan van zoo is er een orkaan langs geweest in huis :mrgreen: Heb gisterochtend alles lekker open gehad muziekkie op en gaan met de schoonmaakemmers en stofzuiger en moppie :mrgreen: .
En s´middags heerlijk met mn horsey wezen wandelen en genieten van het overheerlijke LENTE :mrgreen:

Alleen mensen weet niet of jullie het leuk vinden als ik dit hier plaats maar zit er even erg mee helaas en weet niet hoe ik het tot hem door kan laten dringen Cry . Het gaat om mijn ex hij zegt dat ie mij maar niet kan vergeten en ie met me wil afspreken, nou sorry laat ik daar net even geen zin in hebben. Kijk op zich wil ik best naar hem toe gaan maar hem dan liefst in real life nog eens het erin wrijfen dat het gewoon niks noppes nada meer kan worden tussen ons, en hij wil me geloof ik ook niet helemaal begrijpen want elke keer vraagt ie hetzelfde en maak ik het hem duidelijk en dan krijg ik naar mijn hoofd geslingerd van dat ik hem heb laten zitten!! Nou sorry maar hij was degene die onze relatie verknald had door met een ander het bed te delen :evil: ...

Het is op zich wel een goeie aardige jongen maar hij moet het ´´leven´´ zichzelf wat meer gaan beseffen, want hij blijft als ware op een niveau leven en dat is alleen maar de diverse bed-standjes-doen als jullie begrijpen wat ik bedoel...Ik heb voorheen bij hem in de klas gezeten en eigenlijk mag ik degene zijn die hem met respect behandelde want echt niemand toen van de klas en school mocht hem niet, maar ik kwam altijd voor hem op, zo ook altijd toen we nog samen relatie hadden (hadden relatie van 3 jaar) ik voor hem op kwam als ie ff geen werk had, want hij vond het moeilijk om nieuw werk te vinden en bladebla...En nu net vertelde ik hem van ´´Kom op zeg wees nou eens een keer een echte vent´´. En toen werd ie boos en ging ie zielig doen!!! Aaaaaarghhhh!!!

Wat moet ik hier mee mensen (mag ik nu even zielig zijn? Uhm..nee liever niet wil eigenlijk nooit zielig zijn) :lol:
margie

Unregistered

19-03-2009 19:54
whow dit topic loopt als een trein zeg!!
vandaag lekker gewerkt. en nu... WEEKEND!!!!
ik zou mijn merrie vanavond rijden,maar de tandarts was erbij geweest en die heeft nogal wat haken weg moeten vijlen..(arm beest moet pijn hebben gehad maar niks gemerkt)
dus beestje maar avondje vrij en morgen maar even kijken hoe ze aan voelt
t word dit weekend heerlijk weer zegt de weerman!!
jeuh..
enjoy

Senior Member

19-03-2009 20:03
Possie schreef:IK HEB OOK DE LENTE IN MIJN BOL :mrgreen: Vriendlief vroeg me gister spontaan van zoo is er een orkaan langs geweest in huis :mrgreen: Heb gisterochtend alles lekker open gehad muziekkie op en gaan met de schoonmaakemmers en stofzuiger en moppie :mrgreen: .
En s´middags heerlijk met mn horsey wezen wandelen en genieten van het overheerlijke LENTE :mrgreen:

Alleen mensen weet niet of jullie het leuk vinden als ik dit hier plaats maar zit er even erg mee helaas en weet niet hoe ik het tot hem door kan laten dringen Cry . Het gaat om mijn ex hij zegt dat ie mij maar niet kan vergeten en ie met me wil afspreken, nou sorry laat ik daar net even geen zin in hebben. Kijk op zich wil ik best naar hem toe gaan maar hem dan liefst in real life nog eens het erin wrijfen dat het gewoon niks noppes nada meer kan worden tussen ons, en hij wil me geloof ik ook niet helemaal begrijpen want elke keer vraagt ie hetzelfde en maak ik het hem duidelijk en dan krijg ik naar mijn hoofd geslingerd van dat ik hem heb laten zitten!! Nou sorry maar hij was degene die onze relatie verknald had door met een ander het bed te delen :evil: ...

Het is op zich wel een goeie aardige jongen maar hij moet het ´´leven´´ zichzelf wat meer gaan beseffen, want hij blijft als ware op een niveau leven en dat is alleen maar de diverse bed-standjes-doen als jullie begrijpen wat ik bedoel...Ik heb voorheen bij hem in de klas gezeten en eigenlijk mag ik degene zijn die hem met respect behandelde want echt niemand toen van de klas en school mocht hem niet, maar ik kwam altijd voor hem op, zo ook altijd toen we nog samen relatie hadden (hadden relatie van 3 jaar) ik voor hem op kwam als ie ff geen werk had, want hij vond het moeilijk om nieuw werk te vinden en bladebla...En nu net vertelde ik hem van ´´Kom op zeg wees nou eens een keer een echte vent´´. En toen werd ie boos en ging ie zielig doen!!! Aaaaaarghhhh!!!

Wat moet ik hier mee mensen (mag ik nu even zielig zijn? Uhm..nee liever niet wil eigenlijk nooit zielig zijn) :lol:

Ja dat is inderdaad erg lastig! Ik zou het, als ie maar blijft aandringen, toch maar een keer goed zeggen hoe je erover denkt.
Denk maar aan Jack en Carly :lol: Dan is het wel erg duidelijk toch? Wink

Zouden ze nog bij elkaar komen denken jullie??

En nu maar hopen voor jou dat je snel zwanger wordt, dan is het voor hem wel helemaal duidelijk denk ik! Tongue
lin1984

Unregistered

19-03-2009 20:12
Hoi Possie..
Is het al lang over tussen jou en je ex? Neem aan dat het wel duidelijk is als je met een ander bent?
Succes in ieder geval. Misschien dan toch nog face to face zeggen?!

Vandaag lekker gewerkt met de kids! Lekker naar buiten om daar te spelen!!!

Groetjes
Beebie_Wish

Posting Freak

20-03-2009 07:45
margie schreef:whow dit topic loopt als een trein zeg!!
vandaag lekker gewerkt. en nu... WEEKEND!!!!
ik zou mijn merrie vanavond rijden,maar de tandarts was erbij geweest en die heeft nogal wat haken weg moeten vijlen..(arm beest moet pijn hebben gehad maar niks gemerkt)
dus beestje maar avondje vrij en morgen maar even kijken hoe ze aan voelt
t word dit weekend heerlijk weer zegt de weerman!!
jeuh..

Aaah arme merrie haken vijlen lijkt me ook niet bepaald prettig dus denk dat je merrie vast en zeker het wel gevoeld zal hebben ach gossie...Ik vind het altijd zo zielig ook als de tandarts bij mijn paard komt en dan met een vijl gaat lopen vijlen, dan zie ik mijn paard echt zo kijken uit zijn ogen van ´´Toe nou baasje help me´´...
Beebie_Wish

Posting Freak

20-03-2009 07:59
Enne mijn ex wil het maar niet begrijpen heb dus gisteravond op msn hem dus maar ook gewoon genegeerd verder want tsja ik probeerde het hem duidelijk te maken en dat ie eens een echte vent moet worden en niet stil moet blijven staan in de tijd maar wat van zijn leven moet maken ect maar nee hij is er nog zo erg van overtuigd dat ik hem met open armen weer zal komen ontvangen! Nou dan heeft ie het wel erg zwaar ver ernaast gezocht want ik wil absoluut niet meer bij hem terug komen, voor mij is het voorgoed over en voorbij. Ze krijgen bij mij ook maar echt 1 kans en als ze die verpesten zoals wat mijn ex heeft gedaan dan is het klaar afgelopen over! En dat wist ie echt allemaal in het begin dat we een relatie aan waren gegaan, het is allemaal zo ongeveer 6.5 jaar geleden dat ik de relatie tussen hem en mij definitief heb verbroken, ben nog wel zo aardig geweest om 6 mnd voor hem de huur te blijven betalen terwijl ik toenertijd tijdelijk bij een goeie vriend in woonde..Dus eigenlijk heb ik hem ook weer niet te hard aangepakt. En wie weet moet ik het hem allemaal nogmaals haarfijn in real-life uit leggen dat er gewoon niks meer van komt tussen ons! En het mooie is dat ik zwanger mag worden wie weet id dringt het bij hem dan helemaal door aaarghhh!!
En dat terwijl voor een jongen van 25 jaar nu misschien wil ie wel dat ik ook stil blijf staan in de tijd, nou dat heeft ie dan wel helemaal verkeerd begrepen want ik ben gewoon verder gegaan met leven en ben doordat ik achter onze relatie een punt heb gezet ook veel harder en wijzer geworden, en dat heeft ie geloof ik gister op msn wel een beetje gemerkt denk ik want hij vond niet al mijn antwoorden even leuk en waarop ie dan op antwoorde van ´´Ja nou zeg waar slaat dat op Big Grin ´´. Ja sorry maar ik probeer duidelijk tegen hem te zijn en als ie dat niet begrijpt of niet wilt snappen bijv kan ie me dat toch ook gewoon zeggen van ik begrijp je niet, tsja dan zoek ik wel een andere mogelijkheid om het op makkelijkere manier duidelijk te maken en dan zou ik gezegd hebben ´´Als je me niet begrijpt of niet wilt snappen dan doe ik even op deze manier: Maar ik heb achter onze relatie een punt gezet en deze punt zal altijd aanwezig blijven en nooit meer verdwijnen´´ snap je me nu?? Zoiets dan begrijpen jullie...Of id zoals jullie al zeiden van even op de manier van JACK & CARLY Big Grin misschien is het hem dan duidelijk. Enne mensen JACK & CARLY komen wel weer bij mekander, CARLY gaat de bruiloft van JACK & KATIE verpesten Big Grin

Maar mensen vandaag word het geloof weer een zalig daggie en ik mag van geluk spreken dat ik lekker om 12uur vrij ben en vriendlief ook en dan gaan we even ons berg tuinafval naar de stort brengen en even ritje maken met de auto en dan ergens stoppen op een mooie plek en dan daar samen te genieten, en daarna denk nog naar mn paard toe om hem ook even lekker te vertroetelen.

Nou mensen ik wens iedereen een stralende lente en ook al is dit topic er niet voor bedoeld HAVE FUN met klussen :lol: :mrgreen:
Sandy

Unregistered

20-03-2009 09:55
Leuk al die verhalen hier.
Ik heb wisselende diensten en vandaag moet ik om 14.30 beginnen. Daarvoor ga ik lekker naar mijn shetje toe. Ik kan ook zo genieten op stal. Het kijkt daar uit over de polder, echt prachtig!!!!

Wij zijn thuis op zolder onze nieuwe slaapkamer aan het maken, nou ja vriendlief doet de klusdingen en ik de inrichting Big Grin Als de zolder klaar is, gaan wij daar slapen en kan de kleine in onze huidige slaapkamer. Toch leuk om mee bezig te zijn (al gaan we het er verder niet over hebben hier :lol: ) Ons huis is een huurhuis geweest en er moet nog erg veel veranderen. Hoorde gister van mijn vriend dat hij gesponsord gaat worden door zijn ouders. Hun gaan hun huis verkopen en dan krijgen alle kinderen een bedrag om wat leuks mee te doen, ik zeg beterrrr. Gaan we volgend jaar lekker een nieuwe badkamer erin zetten.
Ik kijk ook vaak eigen huis & tuin om ideeen op te doen.

Ik ga nu nog ff een stukje ATWT kijken, ken de nieuwe tijden van 's ochtends nog niet uit mijn hoofd, maar volgens mij is het nu nog bezig.

Groetjes
rheetje

Unregistered

20-03-2009 10:13
Possie schreef:Enne mijn ex wil het maar niet begrijpen heb dus gisteravond op msn hem dus maar ook gewoon genegeerd verder want tsja ik probeerde het hem duidelijk te maken en dat ie eens een echte vent moet worden en niet stil moet blijven staan in de tijd maar wat van zijn leven moet maken ect maar nee hij is er nog zo erg van overtuigd dat ik hem met open armen weer zal komen ontvangen! Nou dan heeft ie het wel erg zwaar ver ernaast gezocht want ik wil absoluut niet meer bij hem terug komen, voor mij is het voorgoed over en voorbij. Ze krijgen bij mij ook maar echt 1 kans en als ze die verpesten zoals wat mijn ex heeft gedaan dan is het klaar afgelopen over! En dat wist ie echt allemaal in het begin dat we een relatie aan waren gegaan, het is allemaal zo ongeveer 6.5 jaar geleden dat ik de relatie tussen hem en mij definitief heb verbroken, ben nog wel zo aardig geweest om 6 mnd voor hem de huur te blijven betalen terwijl ik toenertijd tijdelijk bij een goeie vriend in woonde..Dus eigenlijk heb ik hem ook weer niet te hard aangepakt. En wie weet moet ik het hem allemaal nogmaals haarfijn in real-life uit leggen dat er gewoon niks meer van komt tussen ons! En het mooie is dat ik zwanger mag worden wie weet id dringt het bij hem dan helemaal door aaarghhh!!
En dat terwijl voor een jongen van 25 jaar nu misschien wil ie wel dat ik ook stil blijf staan in de tijd, nou dat heeft ie dan wel helemaal verkeerd begrepen want ik ben gewoon verder gegaan met leven en ben doordat ik achter onze relatie een punt heb gezet ook veel harder en wijzer geworden, en dat heeft ie geloof ik gister op msn wel een beetje gemerkt denk ik want hij vond niet al mijn antwoorden even leuk en waarop ie dan op antwoorde van ´´Ja nou zeg waar slaat dat op Big Grin ´´. Ja sorry maar ik probeer duidelijk tegen hem te zijn en als ie dat niet begrijpt of niet wilt snappen bijv kan ie me dat toch ook gewoon zeggen van ik begrijp je niet, tsja dan zoek ik wel een andere mogelijkheid om het op makkelijkere manier duidelijk te maken en dan zou ik gezegd hebben ´´Als je me niet begrijpt of niet wilt snappen dan doe ik even op deze manier: Maar ik heb achter onze relatie een punt gezet en deze punt zal altijd aanwezig blijven en nooit meer verdwijnen´´ snap je me nu?? Zoiets dan begrijpen jullie...Of id zoals jullie al zeiden van even op de manier van JACK & CARLY Big Grin misschien is het hem dan duidelijk. Enne mensen JACK & CARLY komen wel weer bij mekander, CARLY gaat de bruiloft van JACK & KATIE verpesten Big Grin

Maar mensen vandaag word het geloof weer een zalig daggie en ik mag van geluk spreken dat ik lekker om 12uur vrij ben en vriendlief ook en dan gaan we even ons berg tuinafval naar de stort brengen en even ritje maken met de auto en dan ergens stoppen op een mooie plek en dan daar samen te genieten, en daarna denk nog naar mn paard toe om hem ook even lekker te vertroetelen.

Nou mensen ik wens iedereen een stralende lente en ook al is dit topic er niet voor bedoeld HAVE FUN met klussen :lol: :mrgreen:

ha possie, je hebt groot gelijk meid.
gewoon keie hard afschepen!! als hij zoiets heeft gedaan moet hij niet verwachten dat je bij hem terug komt terwijl je toch al een heel nieuw leven bent begonnen met iemand anders. Wink
zou ik ook hebben gedaan Wink
Beebie_Wish

Posting Freak

20-03-2009 11:23
Zo nog iets meer dan een half uurtje en dan WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND :lol: :lol: :mrgreen:

En @rheetje: Idd denk dat de harde woorden moeten worden naar hem toe. Want ik ben niet van plan mijn nieuw gelukkig leventje op te gaan geven voor een ondankbare ex :mrgreen:

En mensen zijn er nog heuse plannen gemaakt voor dit weekend.? :lol:
misslola

Posting Freak

20-03-2009 11:32
Possie schreef:Zo nog iets meer dan een half uurtje en dan WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND :lol: :lol: :mrgreen:

En @rheetje: Idd denk dat de harde woorden moeten worden naar hem toe. Want ik ben niet van plan mijn nieuw gelukkig leventje op te gaan geven voor een ondankbare ex :mrgreen:

Bah bah, ik moet nog een aantal uurtjes en dan heb ik ook lekker weekend!!! Leuk hoor mensen de ogen uitsteken.... Wink
Gaan jullie nog leuke dingen ondernemen van het weekend???
Wij gaan met vrienden naar de musical Dirty Dancing morgen. Heb er erg veel zin!!!
rheetje

Unregistered

20-03-2009 11:40
Possie schreef:Zo nog iets meer dan een half uurtje en dan WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND :lol: :lol: :mrgreen:

ga zaterdag m'n 60 + pasje ophalen want we gaan s'avonds kaarten met mijn schoonouders :lol:
gaan een paar potjes amerikaans jokeren Wink
klinkt allemaal heel oud (vind ik zelf) maar vind het reuze leuk om te doen Smile
misschien is dat wel iets om naar uit te kijken hahahaa :lol:
Beebie_Wish

Posting Freak

20-03-2009 16:30
Oehh amerikaans jokeren dat is echt mijn favo kaartspel evenals ook gewoon jokeren, voorheen toen ik nog thuis woonde ging ik altijd met mijn moeder op de vrijdagavond naar de kaartclub speciaal voor de jokeraars, was wel een oud-geregeld-zooitje vrouwen en mannen, maar ook dat kan erg leuk zijn.

Enne wij zijn net terug van een heerlijk toertochtje langs de weilanden gemaakt en op een parkeerplaats langs de weilanden vol met paarden gestopt en heerlijk een broodje gegeten en genoten van het heerlijke lente-weer en vooral de geur die is zo overheerlijk. En daarna zijn we doorgereden naar mijn paard ff ook nog lekker met hem gewandeld en vertroeteld, ik blij paard blij het straalde er gewoon vanaf heerlijk..
lin1984

Unregistered

20-03-2009 23:22
Hooiii..

Net heerlijk met mijn vriendinnen gegeten! Mmm.. . er was een heerlijke chocoladetaart gebakken!!! Mmmmmmm... en het was super gezellig!! Het ging vanavond over trouwen en over kinderen krijgen.. Ik dacht: jullie moesten eens weten Wink hihi.. (2 wonen er samen de anderen wonen nog thuis)

Possie:Jammer dat je ex je nog steeds niet snapt?! Heeft hij dit nu al 6,5 jaar volgehouden??

Groetjes Lin
margie

Unregistered

21-03-2009 08:39
weekend!!!
en t is prachtig weer!!
gaan jullie iets leuks doen? ik ga zo boodschappen halen paardrijden paardje wassen. morgen wedstrijd, dus moet t spul weer spic en span wezen nou..
voor de rest ga ik gewoon lekker genieten van dit mooie lente weer
Beebie_Wish

Posting Freak

21-03-2009 08:49
lin1984 schreef:Hooiii..

Possie:Jammer dat je ex je nog steeds niet snapt?! Heeft hij dit nu al 6,5 jaar volgehouden??

Groetjes Lin

Ja echt en dat snap je niet he kijk misschien dacht ie wel van de aanhouder wint Big Grin . Maar dan denkt ie wel degelijk verkeerd, zal hem de volgende keer als ie me weer aanspreekt zeggen van, joh je moet niet zoveel denken want van al dat denken word teveel voor je zoiets moet je aan een paard over laten die hebben een groter hoofd dan jou :lol: :mrgreen: ..
Daarom heb ik het vermoeden dat ie mega stil staat in het leven omdat het al wel zolang aan de gang is en ie het maar niet wilt begrijpen, maar goed er moet toch eens bij hem door dringen joh...

Ach ja het boeit mij allemaal niet hoor als hij lekker zielig wil doen en stil wil blijven staan, ik ga wel gewoon lekker door met mijn leven en straks met ons gezin...

Enne @ margie waar heb je wedstrijd?? En wat voor een wedstrijd?? Dressuur of springen?? Enne wel de even een verslagje maken als je op wedstrijd geweest bent he..Enne heel veel succes...
sterretje37

Posting Freak

21-03-2009 08:52
Goedemorgen dames,

Wat een heerlijk zonnetje!!
Eerst even een beetje in de tuin werken en vanmiddag komt mijn neefje van 2 jaar,
mag ik even een paar uurtjes oppassen. Geweldig ventje.
Nu ga ik eerst even koffie drinken en mijn haren fatsoeneren.
Dames, fijn weekend allemaal.
@Margie: succes morgen met de wedstrijd.

Gr. Inge
naatje83

Unregistered

21-03-2009 15:04
Hey,

Jeetje een paar dagen niet gekeken en ik moet gelijk weer helemaal bij lezen. Echt een super Topic.

Nou Possie je ex is wel een volhouder hoor!! Even duidelijk zijn en je dan weer lekker concentreren op je huidige relatie. En alles wat er komen gaat natuurlijk.

Vandaag na een week werken heerlijk ontspannen in de tuin. Ik kom nu eindelijk een beetje uit mijn winterdip. Heerlijk die zon. Straks weer lekker
wandelen met de honden. hehehe ik hou van de lente Wink
Jinna

Unregistered

21-03-2009 18:34
hey dames, 2 dagen geen tijd gehad maar ik ben er weer!
ik ga zo lekker met me mannetje uit eten, heerlijk even de gedachten op wat anders..

ik wilde jullie een fijn weekend wensen maar ik kijk vanavond en morgen vast nog wel even :p

liefs!
lin1984

Unregistered

22-03-2009 09:43
hoii... we zijn alweer wakker! We zijn gisteren een stuk weggeweest met de mounainbike, en ga zo nog ff een uurtje fietsen ! Heerlijk!! Vooral met 'zo'n weertje!!
Groetjes
anoniempje

Unregistered

22-03-2009 10:46
Inderdaad een heerllijk weertje, de lente is begonnen!!!
Ben net al eens even een flink blokje om geweest.
fijne zondag allemaal.
Wij hebben vanmiddag een verjaardag.

groetjes
sterretje37

Posting Freak

22-03-2009 10:48
Het zonnetje schijnt weer heerlijk, maar helaas een frisse wind.
Dus in plaats van in de tuin te gaan zitten lezen, ga ik er nu maar even in werken.
Fijne zondag allemaal.

Gr. Inge
Jinna

Unregistered

22-03-2009 11:33
wat een super mooi weer he dames!
denk dat wij vanmiddag even naar het strand gaan met onze hond! lekker uitwaaien!
het etentje was erg lekker gister, gezellig!

liefs!
Beebie_Wish

Posting Freak

22-03-2009 12:43
Het weer is al een aantal dagen zo onwijs HEERLIJK geniet er dan ook echt met volle teugen van :mrgreen: . Vooral gister was het zo heerlijk dat ik echt een onwijs uitgebreide schoonmaak heb verricht in en rond ons huis :mrgreen: . Alleen jammer dat vandaag een wat meer windje staat hm betekend toch niet hopelijk dat er slecht weer op komst is toch, want dat hoop ik dus echt niet Sad .

We zijn gister erg druk geweest en hebben gister ook een heerlijke wandeling gemaakt wat ons beiden een goed rust gevoel gegeven heeft vooral zo door dit mooie lente-weer hmm Big Grin .
Sandy

Unregistered

22-03-2009 12:45
Nou gisteren was echt helemaal genieten zeg, wat een weertje 8-) .
Vandaag lekker uitgeslapen en een zondags ontbijtje gedaan.
Nu een beetje gerommeld in huis,straks naar paardje toe.

Iedereen een fijne zondag :!:
lin1984

Unregistered

22-03-2009 18:53
ben vanmorgen met de mountainbike weggeweest, maar moets allen fietsen, en dan ga ik niet alleen door de bossen.. ben naar mijn opa gefietst, die woont ongeveer 15 km verderop... Heerlijk! Daar wat gedronken en weer terug gefietst!!
Net nog naar een verjaardag, was wel weer gezellig.... Heb 1 wijntje op.. omdat we op de fiets waren, en nu niet weer een smoes konbedenken... achja.. mijn eisprong moet nog komen!

Groetjes Lin
Tara28

Posting Freak

22-03-2009 19:13
Heerlijk dit weer! Helaas wordt het van de week minder. Vanmiddag 30 viooltjes in de tuin geplant. Ook mijn man was lekker in de tuin bezig, dus heerlijk samen gewerkt. T ziet er alweer een stuk gezelliger uit buiten. Helaas vliegt de tijd. Zo nog even naar dansles en dan is het weekend alweer om en moet er morgen weer gewerkt worden. Groetjes!
Tara28

Posting Freak

22-03-2009 19:14
En ow ja.....gisteren 3e prijs bij dressuurwedtrijd dus helemaal blij!
margie

Unregistered

22-03-2009 19:53
hallo
even snel bij geleest Wink
en ff snel verslagje
gister bijna van paardje gebokt ze veranderde in een lief pony beest in een rodeo stier...
vandaag met wedstrijd idem reageerd echt fel op het been bokken naar andere paarden.
ik denk dat madam hengstig moet worden Confusedhock:
raar beest dus maar 160 punten :oops: pffff
anna123

Unregistered

22-03-2009 20:56
Jeetje, als je 1 of 2 weken niet op het forum bent geweest zoals ik lig je er meteen uit he!
Moet echt tientallen blz terug gaan om te lezen wat er allemaal gebeurt is! Lijkt wel of alle 'bekenden' weg zijn ofzo..
Nou ja, ben er toch niet zo extreem veel mee bezig als vorige maand, dus dit onderwerp hier, past me wel!
Had afgelopen week klusweek, maar eigenlijk niet heel actief geklust, dus de kans is wel heel klein deze maand, maar we wachten af!
xx
Babyangel

Senior Member

Topics: 2
23-03-2009 09:20
Heeej anna123, zullen wij een topic openen voor de dames die eruit liggen? Big Grin ik ben de laatste tijd ook niet zo heel actief maar lees natuurlijk wel bij!

@ possie, Je moet echt harder zijn tegen je ex hoor, sommige mannen snappen het echt niet! Verzin bijv dat je gaat trouwen en hem al getuige wil zodat hij kan zien hoe gelukkig je nu bent met een ander. Dat is wel heel gemeen he! Bedenk in ieder geval iets waardoor hij weet dat je er echt helemaal klaar mee bent.

Wat jammer dat het deze week niet zulk lekker weer is als van afgelopen weekend zeg! Van het weekend lekker wezen sporten, de tuin gedaan, tuinspullen ingeslagen en lekker relaxen.
Miesje78

Unregistered

23-03-2009 09:52
Ik ken dat soort acties. Het ene moment poeslief, mak beessie en vervolgens een rodeomonster. Zal inderdaad wel wat met hormonen te maken hebben.
Die arme beesten ook al... Wink
En nog erger, die kunnen het op niemand afreageren, behalve op ons.
Gelukkig is mijne niet zoheel erg henstig en vervelend, maar af en toe wel heel erg vrolijk!

Dit weekend was inderdaad helemaal super. Heerlijk motorgereden! En natuurlijk daarna ff wassen en poetsen. Toen ook maar gelijk de auto gewassen en gestofzuigt.
Inderdaad voporjaar; iedereen begint aan de schoonmaak Big Grin
Beebie_Wish

Posting Freak

23-03-2009 13:04
Daarom voor mij de goede reden om geen merrie te nemen :lol: (nee grapje Tongue ). Heb ook een merrie gehad alleen dat was een echte enorme pis-merrie bahh...Elke keer onder het rijden zowel vrij-rijden als op wedstrijdterreinen ect vond dat beest het maar wat lekker dat ik haar aanspoorde ect want toen ging ze acuut stil staan om van der af te zeiken en met haar kont te wiebelen :evil: ... Maar voor de rest was het wel een schat van een paard hoor alleen op die uitzonderingen na dan haha! Heb nu een hengst :lol:

Enne wat betreft mn ex-vriend ik kan blijven door praten op hem en hem toch duizend keren kan herhalen bah!! Zelfs nadat ik hem gister ook sprak op msn vond ik het wel degelijk genoeg en zei hem zo van ´´Zoek een leven en weest eens een echte vent!!!´´ En daar antwoordde ie toen vervolgens op van ´´En waar slaat dat op?´´ Aaaaarghhhhhhhhhhhhhhh :evil: zijn exen nou echt zo dom??

Verders mensen wens ik iedereen een prettige werkweek Smile ... Helaas is het weekend alweer voorbij :evil: ...
Miesje78

Unregistered

23-03-2009 13:30
Ja, ik kan me voorstellen dat dat geen pretje is! Gelukkig is mijne helemaal niet zo. Ze is ondertussen ook bijna 20, dus al een oma! Maar ze heeft het nooit heel heftig gehad, gelukkig.
Ik ben meer van de merries dan de ruinen en hengsten. Ze hebben vaak zo'n heerlijk eigen karakter.
Ruinen zijn vaak best eentonig (dit is mijn mening hoor en niet om iemand te beledigen!) en bij hengsten is het altijd opletten. Daar heb ik dus geen zin in. Mijn paardje staat overal los en loopt altijd zonder halster, heerlijk! En ik hoef niet op te letten bij andere paarde, ze is heel sociaal en zal niet (zeg nooit nooit) trappen of bijten.
Ik rij wel veel buiten met een vriendin met een hengst. We rijden dan naast elkaar en dat gaat super.

Is jouw hengst een macho of een lieverd (beide kan natuurlijk ook Wink ), Possie?

Heel irritant zo'n ex. Heb lang geleden ook een keer een ex gehad die de boodschap niet doorkreeg. Het duurde lang en was erg vervelend!
Ik kan helaas ook niks anders zeggen dan het heel duidelijk (blijven) zeggen of helemaal geen contact meer hebben...

Ik was wel erg blij met het heerlijke weer afgelopen weekend! Wat doet een beetje zon je dan een hoop goed he!
En nu zit ik op mijn werk (in mijn pauze hoor :oops: ), dus dan vind ik het niet zo erg als het minder weer is, zit toch binnen.
Maar wel balen voor iedereen die vrij is of buiten werkt!
Beebie_Wish

Posting Freak

23-03-2009 14:52
Uhm....tsja mijn hengst is uhm...hoe zal ik hem noemen eigenlijk begint ie wel beetje beiden te worden namelijk een echte macho-man maar ook een onwijs lekkere vrijdoos :lol: . Gelukkig heb ik nog geen jaloerse vriend Tongue. En mn stoere macho-man en lekkere vrijdoos heeft als naam gekregen Poseidon Smile En hij is een enorme goedzak van bijna 3 jaar (begint net door te krijgen dat ie een hengst is whaha) :lol:

Hier een foto van mijn onwijs lekkere vrijdoos en macho-man: [Afbeelding: jpg.jpg]
Mensen sorry dat de foto wat te klein is zal andere keer even kijken of ik hem wat groter kan krijgen..

Vandaag heb ik mijn daggie dat ik ff thuis werk maar morgen weer naar kantoor.
Miesje78

Unregistered

23-03-2009 16:09
Leuk paard! Inderdaad jammer dat de foto zo klein is Wink
En een leuke naam ook. Vind het altijd lastig hoor, leuke paardennamen!

Staat ie bij je aan huis of op een stal? Meestal zijn ze op stallen erg lastig met hengsten aannemen, heb ik wel gemerkt...
Mijne staat op een stal binnen 5 minuten van mijn huis (met de auto), dat is wel heel makkelijk. Ben er zo en ook zo weer thuis, als het nodig is.
Maar het valt niet mee hier in de buurt een leuke en vooral goede stal te vinden. Hoe is dat bij jou?

En lekker hoor thuiswerken! Het vergt een hoop discipline, maar geeft ook wel lekker wat eigen tijd. Helaas kan het met mijn werk gewoon niet...
Beebie_Wish

Posting Freak

23-03-2009 16:24
Hij staat momenteel nog in de opfok en denk dat ie dit seizoen alleen nog mee het land op gaat maar dan vanaf aug/sept moet ie eraan gaan geloven en dan komt ie dicht bij mij aan huis te staan (jammer maar helaas hebben we niet de luxe hem aan huis te hebben) dus dan maar een pensionstal Smile ...En bij mij in de buurt heb ik al wel een stal gevonden deze die ook hengsten accepteren dus dat is mooii meegenomen dan weer he...
Hier bij ons zijn best wel wat stallen te vinden maar dan vind ik de eisen of het terrein of hoe het in zijn geheel eraan toe gaat niet passend genoeg en tsja dan zoek je verder en blijven er minder over helaas...
Miesje78

Unregistered

23-03-2009 16:33
Haha, met andere woorden; hij moet aan de bak! Werken voor zijn eten Wink
Lijkt me erg leuk je paardje helemaal zelf verder op te leiden en hem helemaal te vormen. Wel lastig natuurlijk, maar ook een uitdaging.
Is hij je eerste jonge paard?

Mijne is al oud dus. Maar ik heb haar van een vriendin en zij heeft haar vanaf veulen al en dus helemaal zelf opgevoed. En dat merk je wel, ze is heel relaxed, slim, veel gewend en houd van aandacht en contact. Ik vind het dus heel prettig om te weten waar ze vandaan komt en wat ze heeft meegemaakt.
Ze heeft vroeger ook 2 veulentjes gehad, waarvan die vriendin er 1 ook best lang zelf heeft gehouden.
Ik heb een tijdje geleden getwijfeld of ik misschien ook niet heel graag een veulentje wilde van haar, maar durfde het risico toch niet aan. Alsa het misgaat ben ik ze allebei kwijt!
En nu is ze te oud daarvoor, dat doe ik haar niet meer aan!

Heerlijk, tijd om naar huis te gaan. Tot morgen allemaal en fijne avond.
anna123

Unregistered

23-03-2009 17:51
Hmm, dacht fijn een topic gevonden te hebben dat bij me past.. ben ik weer de enige zonder paard.. Vind paarden wel leuk hoor, en zat vroeger ook wel op les, maar dat is heeeeeeeeeel veel jaren geleden..
Maarre, misschien ook een ander onderwerp er bij gooien? kan ik weer meekletsen, want alle andere topics gaan over kwaaltjes enzo en die heb ik helemaal niet Cry
Ik was eigenlijk wel benieuwd hoe jullie mannen omgaan met het zwanger worden..
Die van mij vraagt bv wel na het klussen "en.. voel je ze al zwemmen??" ( uuhh.. nee natuurlijk niet!)
Maar hij heeft het niet over namen etc. ( hij wil wel heel graag een baby hoor! Al eerder dan ik zelfs!)

xx
rheetje

Unregistered

23-03-2009 17:59
anna123 schreef:Hmm, dacht fijn een topic gevonden te hebben dat bij me past.. ben ik weer de enige zonder paard.. Vind paarden wel leuk hoor, en zat vroeger ook wel op les, maar dat is heeeeeeeeeel veel jaren geleden..
Maarre, misschien ook een ander onderwerp er bij gooien? kan ik weer meekletsen, want alle andere topics gaan over kwaaltjes enzo en die heb ik helemaal niet Cry
Ik was eigenlijk wel benieuwd hoe jullie mannen omgaan met het zwanger worden..
Die van mij vraagt bv wel na het klussen "en.. voel je ze al zwemmen??" ( uuhh.. nee natuurlijk niet!)
Maar hij heeft het niet over namen etc. ( hij wil wel heel graag een baby hoor! Al eerder dan ik zelfs!)

xx

hallo anna, ik heb ook geen paard enne voor mij is het ook al jaaaaaaaaaaaaaren geleden dat ik gereden heb Wink
maare denk dat je even een eigen topic moet aanmaken want deze is eigenlijk bedoeld als afleiding van het zwanger worden enzo. Smile
Mieke25

Posting Freak

Topics: 5
23-03-2009 18:02
Ohh dat lijkt me ook tof zeg een eigen paard. En als het dan regent zoals vandaag kan je toch nog gaan verzorgen of binnen rijden...

Krijgen jullie ook zo'n slechte zin van dit weer? Ik zit al de hele dag aan eten te denken, juist een vol bord op en heb alweer trek in iets.
anna123

Unregistered

23-03-2009 18:06
Ok, dacht dat het hier gewoon niet ging over alle kwaaltjes, ovu testen e.d.

x
naatje83

Unregistered

24-03-2009 21:56
Hey dames,

hebben jullie niets leuks meer te vertellen? ik ook niet hoor het is echt rot weer
dus lekker lange wandelingen maken met de honden is ook niet echt relaxed. Zit nu lekker
voor de buis naar House te kijken en straks weer mijn soapie ATWT.
Het weekend wel naar apres ski party geweest was wel gezellig. Ik wou eerst de drank
laten staan maar heb er toch maar 1 genomen :oops: . Moet kunnen toch?
Jinna

Unregistered

24-03-2009 23:04
hey anna!
tuurlijk kan je wel een ander onderwerp aankaarten.. ik denk dat het nu toevallig veel over paarden gaat omdat er toevallig een paar paardenliefhebbers bij zitten :d ik doe het ook maar wil ook niet alleen over paarden praten haha!

ik heb ook een hond en 2 katten.. jij dan?

xxx
kleinepukkie

Unregistered

24-03-2009 23:18
Hi meiden,

ook ik kom hier maar even buurten....
Heb geen huisdieren, kijk niet naar soaps.
Moest even zoeken maar heb wel 1 overeenkomst kunnen vinden ... Ik woon net als Possie in Hoorn. (was al aan het bedenken of ik weet wie je bent... maar zo geen idee)

Ik werk als secretaresse en hou me in mijn vrije tijd vooral bezig met scrapbooken en ga graag naar musicals. Joseph is op dit moment favoriet.... (I LOVE FREEK!!!)

Fijn om hier ook eens even over wat anders te kunnen kletsen. :lol:
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Pagina's (4): 1 2 3 4 Volgende »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave