Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Algemeen wanneer kregen jullie een buikje???

wanneer kregen jullie een buikje???
chantal18

Unregistered

20-06-2007 19:21
hallo,
ik heb een vraag aan jullie...
bij hoeveel weken kregen jullie een buikje?
ik zit nu pas in week 5 en ik word nu al dik!
ik eet normaal... niet meer of minder, drink veel water en
qua stoelgang is het ook allemaal normaal.
ik wilde wachten tot ik 12 of 13 weken ben met vertellen
maar je ziet het gewoon al!

ik hoor het graag van jullie.

groetjes Chantal. Smile
LL

Unregistered

09-07-2007 18:20
Hoi Chantal, Ik ben nu ruim 5 weken en begint nu ook allemaal strak te trekken.

Heb net 3 vriendinnen die zijn bevallen. 1 had met 6/7 weken al een beginnend buikje de andere 2 tegen week 10
essy

Unregistered

09-07-2007 20:43
ik begin nu een klein buikje te krijgen!! maar dat is bij iedereen verschillend.

groet essy
manon_ik

Unregistered

15-07-2007 09:24
Of je al een buikje hebt of niet. ligt er aan of het je eerst of tweede (of meer)
zwangerschap is. Informatieve bladen over zwangerschap zeggen bij tweede of meerdere zwangerschappen zijn je banden al opgerekt, dus is er sneller een
buikje te zien. Met mijn eerste zwangerschap duurde het 3 a 4 maanden voordat
je echt een buikje zag en mijn broeken pasten niet meer. Nu tweede zwangerschap
had ik na vier weken al een buikje en mijn broeken passen niet meer. Mijn vriend is er nog steeds verbaasd hierover.

groetjes manon_ik
Moontje

Unregistered

16-07-2007 12:55
Ik pas nu mijn gewone broeken niet meer.

Is bij iedereen verschillend wanneer het buikje komt.
jaja

Unregistered

16-07-2007 13:33
Hallo daar

Ik ben nu 9 weken zwanger en heb al een erg dikke buik moet morgen naar de verloskundige voor het eerst en erachteraan de echo dus ben benieuwd we horen van iedereen of je bent verder of er zit een tweeling in

bij iedereen is het weer anders ik had al een buikje met 5 weken

Groeten jaja
Moontje

Unregistered

16-07-2007 13:35
Laat je ff wten wat ze zeggen morgen, ben benieuwd of er 2 zitten.
LL

Unregistered

16-07-2007 17:26
Ja ik ben ook erg benieuwd!!
Sampie

Unregistered

17-07-2007 10:01
Ik heb ook al een beste buik, ik lijk wel 5 a 6 maanden zwanger zo.
Er word nu al regelmatig gevraagd of ik zwanger ben door vreemden en die me kennen zien het ook direkt.
Durf bijna niet te zeggen hoever ik nog maar ben,
WEl is het mijn 4e zwangerschap en 3e boven de 12e week
2e kindje weliswaar, maar ligt aan de buikspieren die moet ik dus straks echt heel goed trainen want die zijn blijkbaar beetje uitgelubberd en kan wel kloppen heb er afgelopen 2 jaar niks aan gedaan :oops: :o
Moontje

Unregistered

17-07-2007 10:39
Heeee Sampie,

Hoe gaat het met je?
Wat kan het jou schelen dat je al zo'n dikke buik hebt meid, geniet er lekker van en wees er trots op! ik gun het je zoooooooooo!
Syl

Posting Freak

Topics: 50
25-08-2007 09:46
Ik ben nu vijf weken en heb het idee dat mijn kleren al strakker zitten.
Eet niet anders dan normaal.
Sampie

Unregistered

25-08-2007 11:01
Hoi Moontje

gaat gaat al iets beter, blijf heel moe, maargoed.
Idd aan de andere kant is het natuurlijk geweldig zo,n dikke buik al hoor.
ik word ook voorgelaten als ik naar de wc moet :lol: :lol:
jij bent nu ook goed opweg he, leuk dat we toch allemaal langzamerhand zwanger worden.

En hoe dan ook de meiden van de MMM gaan straks ook door en ik hoop voor ze heel snel
LL

Unregistered

25-08-2007 12:25
@ Syl, ja het kan heel snel gaan. Ik pas nu (12wk) nog gewoon in mijn broeken maar het zit nu wel strakker.

Bij mij wordt de vermoeidheid nu wel wat minder en ik voel moe ook niet meer zo weeig. Ik ben denk ik aan de beterende hand. Wel prettig want van mijn, net van de 2e bevallen buurvrouw, hoorde ik al dat maand 4 t/m 6 de geniet maanden zijn...
:lol: Daarna wordt het volgens haar allemaal weer wat minder.
Nou dus ik ga maar genieten.... Big Grin
Moontje

Unregistered

25-08-2007 19:33
Ja Sampie, gaat goed hier hoor, we schieten al lekker op!
Vorige week woensdag veel last van harde buiken gehad nadat ik had gewerkt, zou het nu al te zwaar worden?

Geniet er lekker van LL!

Moet nog steeds een nieuwe buikfoto maken om hier te kunnen laten zien en op de babysite te zetten :oops:
Zal het mannetje morgen eens vragen.
Jenna1981

Unregistered

19-09-2007 13:39
nou dat heb ik dus ook, ben 6 weken zwanger ne had eigenlijk al 2 weken ofzo eht gevoel alsof je je spijkerbroek in de droger had gedaan haha beetje strakker dus..

zodra ik thuis ben dan gooi ik mijn riem helemala los.. de knoop van mijn broek zit meestal al los, riem eroverheen, losjes, en opgelost... haha

niemand heef tnog iets gezegd bij mij... wie weet....
Syl

Posting Freak

19-09-2007 14:12
Hoi Jenna,

Een collega kwam met een tip: een haar elastiekje in je lus vlechten en dan om je knoop doen, dan kun je de knoop los laten Wink

Ik zelf laat de knoop al los en doe mijn riem op het eerste gaatje
Jenna1981

Unregistered

20-09-2007 06:30
hoi, ja das ook een manier... ik doe net als jij gewoon me knoop los en dan me riem op het 1ste gaatje.

gisteren nieuwe kleding gekoct waaronder wat zwarte basics, een zwart vestje en truitje.. dat vestje valt precies over me buik heen ietsies los dus je ziet nix

wel jammer.. wil nu al zo graag laten zien wat ik al heb haha! me vriend zei gisteren jen, je krijgt al een buikje!!!!
Syl

Posting Freak

20-09-2007 09:31
Hoi jenna,

Dat buikje kan verschillende oorzaken hebben las ik gisteren Wink Het kan nl ook met je darmen te maken hebben die het nu zwaar gaan krijgen.
En je baarmoeder is nu hard aan het werk om uit te rekken, zodat je kindje plek krijgt.

bij mij spelen mijn darmen wel een grote rol. Heb zowiezo al prikkelbaar darm syndroom en dat is nu erger.

Ik heb ook wel al een zwangerschapsbroek gekocht, die zit lekkerder dan een gewone. Maar dan wel een met gewoon een elastieke band zeg maar.

Liefs Syl
Jenna1981

Unregistered

20-09-2007 10:06
Hey Syl,

Hmm ja dat kan eht ook zijn ga wel wat minder naar de toilet... maar ja we hebben geowon een buikje maakt neit uit waardoor haah!

hoeveel weken ben jij nu Syl?
Syl

Posting Freak

20-09-2007 19:26
hoi jenna,

Heb zowiezo een maatje meer Wink Ik ben nu 9 weken en 4 dagen zwanger. Best gek, ik weet gewoon al bijna een maand dat er een kindje in mijn buik groeit...

Liefs!
Jenna1981

Unregistered

21-09-2007 06:46
Mogguh Syl,

Gek he dat buikje maar wel heel tof... ik draag nu vooral zwart dat valt neit zo op haha!

Gisteren toch aan mijn schoonzusje verteld, die was ook gestopt emt de pil dus we wisten dat al van elkaar... ze was echt blij! Vvond gaan we sokjes kopen en inpakken.. die gaan we dan zaterdag, als me pa ook thuis is dan, aan mijn ouders geven!!! En zondag aan mijn schoonouders!

Zat er over te denken maar eht is wel waar, kijk als ik het neit vertel en het gaat nog mis dan heb ik niemand die mij begrijpt... nu wel.

De verdere familie en vrienden vertellen we het pas als het echt veilig is!

Net weer boven de pot gehangen... ppff maar ja je moet er wat voor over hebben haha!

veel liefs!

p.s. syl hoe maak ik zon banner?
winanda

Unregistered

21-09-2007 07:27
je kan zo'n banner maken op zwangerschapspagina.nl en als je de code hebt de gene nemen die begint met A. en dan plakken in je account. wel steeds bij een post onderschrift aan vinken
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave