Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden blij voor andere teleurstelling voor je zelf

blij voor andere teleurstelling voor je zelf
Jaimy

Unregistered

13-03-2009 18:46
hoi dames,

Mijn zusje en schoonzusje zijn allebei gestop met de pil en ze durfde het eerst niet tegen mij te zeggen omdat ik en mij mannetje al 2 en half jaar bezig zijn hebben jullie dat ook in je omgeving??
Ze denken dat ik het erg vind me zusje heeft al een dochtertje van bijna 2 en is nu bang dat ze weer eerder zwanger is dan mij net als me schoonzus ik zeg natuurlijk dat ik het nooit erg zal vinden als dat zo is maar ik denk wel dat ik het er onwijs moeilijk mee zou hebben niet dat hun zwanger zullen zijn maar dat mijn eigen lichaam me teleur stelt
Ik ben gelukkig niet jaloers of zo het is meer teleurstelling

Groetjes Jaimy
brusje

Unregistered

13-03-2009 22:16
ja kan het me helemaal voorstellen hoor..maarja uiteindelijk is het iets van de natuur en kan niemand er iets aan doen dat het bij een 1 niet lukt en bij een ander wel he..

mijn vriendin gaat ook al lang door de malle molen en is de vraag of het ooit gaat lukken en ik ben nu pas gestopt..zou het ook moeilijk vinden te zeggen als het bij mij wel lukt maarja uiteindelijk kan ik het daar niet om laten natuurlijk..maar zou t begrijpen als zij het er toch lastig mee heeft ookal gunt ze het me wel..
ran83

Posting Freak

Topics: 23
13-03-2009 22:55
Je bent altijd wel blij voor de ander, maar je gunt het jezelf ook zo erg. En als mensen ook begrip voor de situatie hebben is het ook nog anders.
Jaimy

Unregistered

13-03-2009 22:56
Ik gun het ook echt iedereen
Ik denk dat ik alleen soms het heel moeilijk heb met me zelf.
Daar ga ik de ene keer makkelijker om dan de andere keer
Ik heb 30 maart ook weer een afspraak in het ziekenhuis dus is dat wel weer een punt waar ik naar toe leef en dat geeft op een of andere manier rust

xoxoxox Jaimy
ran83

Posting Freak

Topics: 23
13-03-2009 23:02
Met de een heb ik inderdaad ook meer moeite dan de ander. En ik gun het iedereen ook iedereen, want ik gun niemand hoe ik me voel.
Jaimy

Unregistered

13-03-2009 23:06
Nee dat gun je zeker niemand.
Iedere maand weer teleurstelling.
vooral als je je anders voelt dan andere maanden dat je echt denkt nou het zou weleens kunnen???
En dan ben je een paar dagen over tijd maar durft niet te testen en dan komt je ongie door zetten :twisted:
dan draai ik weleens door janken als een gek en dan kan me mannetje me niet eens troosten
lonnekeleoni

Posting Freak

Topics: 4
13-03-2009 23:23
Hey,

Een uur geleden belde mijn vriendin (ze woont in Frankrijk) dat ze gisteren is bevallen van een gezonde dochter. Ik ben echt heel blij voor haar, maar toch is het voor mij wel een harde confrontatie, aangezien ik vorige maand een miskraam heb gehad. Een andere vriendin van mij belde daarna en mag vanaf gisteren thuis bevallen en is ook helemaal in spanning....

Ze zijn allebei wel heel lief voor mij hoor, maar bij hun lijkt het zo makkelijk te gaan, een was na 6 maanden raak en de ander krijgt haar tweede en was ook in de tweede ronde raak, en de eerste was niet eens gepland, ze had buikgriep gehad terwijl ze de pil nog slikte.......Soms ben ik wel jalours, maar ja moet ook gelukkig zijn voor ze. Het is natuurlijk ook wel een goed voorbeeld voor me en ik sterk me met de gedachten dat het meestal gewoon goed gaat. Ik hoop maar dat het voor mij snel weer raak mag zijn en dat het dan gewoon goed blijft gaan....

Liefs Leoni
Jaimy

Unregistered

13-03-2009 23:41
Ik hoop dat het ook snel raak is voor iedereen die toch probeert zwanger te raken.
En de verhalen van door de pil heen zwanger heb ik ook bij me in de buurt.
het vervelende wat ik ook vaak heb is dat veel mensen vragen en jij wil al kinderen. Dat is echt iets waar ik helemaal gestoord van word.
zelfs mijn leerlingen van me werk vragen en juf wilt u geen kinderen.
Ik begrijp echt dat sommige mensen het uit nieuwschierigheid vragen of intresse.
Ik probeer mijn deelnemers altijd uit te leggen dat het een kwetsende vraag kan zijn (maar ze weten niet dat ik al zo lang bezig ben hoor).
en om telkens te antwoorden van nou alle tijd we zien wel wanneer wordt ik ook welleens gek van
Laast vroeg een kennis van mijn ouders het aan mij en toen floepte er zo uit ik wil geen kinderen gewoon om te schokkeren.
Me moeder keek me met een glimlach aan omdat ze het begrijpt dat het soms frusterend is.
Blijkbaar heb ik de leeftijd om het te vragen.
ik hoop echt dat het snel raak zal zijn voor je en dat het goed blijft zitten en alles goed is vooral na een miskraam

xoxoxxo
Tara28

Posting Freak

Topics: 12
15-03-2009 18:48
Denk inderdaad dat hoe langer je bezig bent hoe frustrerender het wordt als mensen ernaar vragen. Wij zitten pas in ronde 3, dus nu kunnen we er nog om lachen. Als iemand er naar vraagt kan ik een glimlach bijna niet onderdrukken en denken we 'je moest eens weten waar we mee bezig zijn'. Net nog een vriendin aan de telefoon gehad die er ook al naar vroeg. Weer ff een mooi verhaal opgehangen, dat we nog veel te druk zijn met andere dingen.....
kleinepukkie

Unregistered

15-03-2009 19:19
In mijn omgeving hoor ik momenteel niet anders.
De zwangerschappen vliegen ons om de oren.... helaas nog niet bij ons.
zitten nu in ronde 7. Nog niet echt iets om je zorgen over te maken maar ben het wachten
wel eens zat. Natuurlijk gun ik het iedereen maar hoe langer je er zelf over doet hoe moeilijker
het is om te horen...

Blijf er op vertrouwen dat onze tijd nog wel komt.
Jaimy

Unregistered

15-03-2009 23:01
Het lijkt soms wel of iedereen zwanger is om je heen maar je hoort nooit hoe lang ze er over gedaan hebben om zwanger te raken.
Ik denk dan welleens misschien hebben ze er ook wel jaren over gedaan.

xoxoxoxox
misslola

Posting Freak

Topics: 1
16-03-2009 10:54
Zijn we er net voor onszelf uit dat we graag een kindje zouden willen, en prompt krijg je van verschillende mensen ded vraag:
willen jullie nog geen kinderen?
Kan toeval zijn, of je let er nu meer op omdat je er zelf ook heel erg mee bezig bent!

Hoe dan ook, wij kunnen nog steeds goed verbergen dat we nog helemaal geen kinderen willen. Het zal dan ook voor de meeste een welkome verrassing zijn mochten we zwanger zijn van ons eerste wondertje!!!
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave