Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Wens om zwanger te worden

Wens om zwanger te worden
krokodilletje

Unregistered

12-03-2009 12:45
Hoi Allemaal,
Ik wil me ook even voorstellen, Ik ben 24 jaar en ik samen met mijn partner de wens om zwanger te worden, we zijn sinds september 2008 gestopt met de Pil. Sindsdien heb ik een onregelmatige cycles, wat behoorlijk frusterend is.
53 dagen, 42, en nu de laatste zelfs 72 dagen. Vooral deze laatste cycles was echt geen pretje, je gaat van alles denken, wel zwanger, niet zwanger, voel je wat voel je niks? en het idee dat nu nooit meer ongesteld wordt.. pff..
Nu net weer een week ongesteld geweest dus weer nieuwe ronde. We hebben wel een ovulatietest gekocht, maar met zo'n onregelmatige cycles iemand enig idee wanneer je moet beginnen met testen?

Fijn dat er zo'n forum is...

Gr. Krokodilletje
Eva_697

Unregistered

12-03-2009 22:14
Hey krokodilletjes, jeetje wat een onregelmatige cyclus.. ze zeggen het gemiddelde van die cyclussen pakken, als jouw cyclus.. maar daar zou ik niet vanuit gaan. Het beste zou zijn (duur maar wel het besteWink) elke dag te testen vanaf de dag dat je niet meer ongi bent, of vanaf dag 10 in de cyclus ofzo.. even kijken waar je de testen het goedkoopst vandaan kan halen en daar een heeeeleboel van bestellenSmile maar als je dat elke maand moet doen wordt dat erg duur natuurlijk Sad 42 is je korste cyclus, dus je kunt er ook voor kiezen om vanaf dag 18ongeveer te testen.

Succes! Liefs
Beebie_Wish

Posting Freak

Topics: 31
13-03-2009 16:19
Sjee wat een drama he die onregelmatigheid. Ik heb dit ook en hoop dat ik het nu deze ronde niet zolange cyclus krijg. Ivm we deze ronde begonnen zijn met Clomid (in mijn onderschrift is te lezen waarom we niet echt gemakkelijk op de natuurlijke manier zwanger kunnen worden).
Maar mijn vorige cyclus lengte was 48 dagen (zie banner) maar die daarvoor was zelfs 64 dagen!

Maar nu sinds we deze ronde met de Clomid gestart zijn is er een mogelijkheid dat ik op dag 20 een stijging heb gehad en dit misschien wel mijn ovulatie zou kunnen zijn geweest (godzijdank hebben we daarvoor goed en lang geklust) Tongue Maar goed ben er onbewust toch misschien ook wel wat teveel ermee bezig, wat ik natuurlijk niet wil maar ook heb ik mezelf wel eens gezegd van ik neem even afstand van dit forum (maar toch krijg ik de behoefte om even een kijkje hier te nemen Tongue ).

En ik heb ook een poosje ovu-tests gebruikt maar had toen door mijn onregelmatigheid nooit geen positieve ovu-test gekregen (dit kwam ook door de PCOS wat ik toen nog niet wist en tsja geen eisprong dus ook geen positieve ovu-test).

En daarom hopen we nu goeie hulp met de Clomid te boeken Big Grin

Succes Wink
bloem79

Posting Freak

Topics: 14
13-03-2009 17:25
hoi krokodilletje,

"ze" zeggen dat groene thee helpt tegen een onregelmatige cyclus. Misschien helpt het je iets.
Vriendin van mij was erg onregelmatig en heeft toen van het kruidvat eigen merk tabletten gehad (vitamine) voor zwanger willen worden, en was na 1 maand ineens regelmatig en daarna is dat ook zo gebleven. Wat niets wil zeggen natuurlijk maar goed wilde je de eventuele tip niet onthouden!

Bloem
krokodilletje

Unregistered

14-03-2009 09:11
Hoi Bloem, Possie en Eva,

Bedankt voor jullie berichtjes en goede tips..
Bloem: Helaas drink ik elke dag al groene thee dus zou dat het niet kunnen zijn.... Ik slik ook multivitamine... Maar wel superlief dat je me deze tips geeft..

Possie, ik begrijp heel goed dat je afstand wil nemen van het forum maar idd is het soms toch wel even fijn om mee te kletsen en om te zien dat er meerdere zijn in jouw situatie toch? Hopen dat die clomid helpt.

Eva bedankt voor jou tips, idd een heleboel testen kopen is een idee en als er dan niks uitkomt ga ik weer terug naar de huisarts..

Nu nog steeds :twisted: :twisted: op bezoek.. duurt nu al 10 dagen.. eerst maar uns kijken wanneer dit stopt... het is elke dag maar minimaal maar toch.. toen ik de p nog gebruikte was ik altijd 8 dagen.. maar dan wel veel meer rood/bloedverlies..

ik denk idd dat ik nog aan het ontpillen ben??

Meiden ik wens jullie allemaal heel veel succes met klussen dit weekend.. Liefs
Jinna

Unregistered

14-03-2009 13:37
hoi meiden,
wat een goed onderwerp.. ben ik niet de enige!

ik heb ook 3 maanden geen :twisted: :evil: gezien en ik februari 2 daagjes, en nu dus weer aan het wachten op me volgende NOD..
wel frustrerend want zo weet je nooit je ovu-dag.

misschien een stomme vraag maar wat is dat Clomid? heb ik nog nooit van gehoord namelijk..

liefs!
Tara28

Posting Freak

Topics: 12
15-03-2009 18:26
@ krokodilletje: was je voordat je met de pil begon ook al zo onregelmatig dan? Als dit niet het geval was, heb je misschien wel gewoon erg lang last van ontpillen. Zou in dit geval wel de beste optie zijn als ik de berichtjes zo lees.

Liefs,
Tara
krokodilletje

Unregistered

17-03-2009 09:51
Tara28 schreef:@ krokodilletje: was je voordat je met de pil begon ook al zo onregelmatig dan? Als dit niet het geval was, heb je misschien wel gewoon erg lang last van ontpillen. Zou in dit geval wel de beste optie zijn als ik de berichtjes zo lees.

Liefs,
Tara

Hoi Tara,

Ja voordat ik met de Pil begon was ik onregelmatig, alleen had ik niet zulke lange cyclessen

liefs Krokodilletje
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave