Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Overgewicht

Overgewicht
mamaD

Unregistered

18-06-2007 08:32
ik weet dat ze mij dat ook altijd hebben verteld. In 2002 heb ik een miskraam gehad en daarna wilde het maar niet lukken (ik heb zelf fors overgewicht). Na een tijdje ben ik eerst fanatiek gaan afvallen en na 16 kg verlies was ik binnen 3 maanden zwanger. Ben nu net zwanger van de 2e, maar dit heeft zo'n 1,5 jaar geduurt!! Ik heb nog steeds overgewicht (alles wat eraf was zit er allang weer bij). Het schijnt zo te zijn dat je cyclus veel onregelmatiger kan zijn als je overgewicht hebt. Je hormonen kunnen dan minder goed werken door de "vetmassa". Maar het wil dus zeker niet zeggen dat het niet lukt!! Gewoon blijven oefenen. :roll:
-joyce-

Unregistered

18-06-2007 10:35
snoepen
"Teveel snoepen in de zwangerschap lijkt volgens recent onderzoek trouwens de kans op een open ruggetje te verviervoudigen. Het is sowieso verstandig ook daar mee te stoppen! Overgewicht bij de vrouw is ook een bekende reden voor verminderde vruchtbaarheid."
Gevonden op: http://www.allesoverkinderen.nl

Je leest het bijna op elke babysite dat overgewicht problemen kan geven, ik denk niet dat ze dat verzonnen hebben... dus fabeltje? Kan me niet voorstellen.
Een vriendin viel ruim 10 kilo af en werd toen wel zwanger. Maar als je gestopt bent met de pil zou ik wel voorzichtig zijn als je zou willen lijnen als over een een tijd blijkt dat je nog niet zwanger bent. Lijnen schijnt heel gevaarlijk te zijn tijdens een zwangerschap. Dus als het niet lukt zou ik even langs je huisarts gaan.
Elle

Posting Freak

Topics: 2
18-06-2007 19:58
hey dames,

heb zelf ook overgewicht... ik kijk wel hoe het loopt. Volgens mijn gyn heeft het vooral te maken met hoe je cyclus is. Kan namelijk door over of ondergewicht niet goed zijn.
Als je een goede voeding hebt hoeft dit geen probleem te zijn.
Toch ben ik er wel allert op.

Liefs LL
Sampie

Unregistered

19-06-2007 19:10
Hoi
ik heb ook overgewicht 2x 1e ronde 2x4e ronde raak, ja wat zegt het
mijn schoonzusje enorm obvergewicht, 1,66 boven de 100 kilo das echt te zwaar, 1x 6e ronde 1x 4e ronde 1x 4e ronde
kennis extreem overgewicht 2e ronde
zus van vriendin overgewicht 2e ronde
de mensen die ik ken waarbij het niet wil lukken of juist heel lang duurde waren op precies op gewicht de toeval wil dat er niet 1 bij zit met overgewicht
Elle

Posting Freak

Topics: 2
19-06-2007 19:15
Je bent een engel! Big Grin had ik net effe nodig!!!
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave