06-03-2009 08:36
Heey allemaal
Ik ben dus inderdada positief getest op een zwangerschap hihiihih HOERA !!
Maar wat ik me nu eigenlijk afvraag is het volgende: Hoeveel weken ben ik nu eigenlijk zwanger?
ik heb al best wat erover gelezen maar de ene site zegt dat ik vandaag op week 6 zit en de andere zegt week 5
Als ik de zwangerschapscalculator neem die zegt 5 weken ,maar ga ik verder lezen kom ik weer uit op week 6?????
De eerste dag van mijn laatste menstruatie was 30 Januari 2009 dus zegt de zwangerschapscalculator dat ik 5 weken zwanger ben , maar als ik ga tellen zou ik vandaag week 6 ingaan
kan iemand mij helpen
groetjes helma
Ik ben dus inderdada positief getest op een zwangerschap hihiihih HOERA !!
Maar wat ik me nu eigenlijk afvraag is het volgende: Hoeveel weken ben ik nu eigenlijk zwanger?
ik heb al best wat erover gelezen maar de ene site zegt dat ik vandaag op week 6 zit en de andere zegt week 5
Als ik de zwangerschapscalculator neem die zegt 5 weken ,maar ga ik verder lezen kom ik weer uit op week 6?????
De eerste dag van mijn laatste menstruatie was 30 Januari 2009 dus zegt de zwangerschapscalculator dat ik 5 weken zwanger ben , maar als ik ga tellen zou ik vandaag week 6 ingaan
kan iemand mij helpen
groetjes helma
Maar het ligt natuurlijk eigenlijk ook aan wanneer je eisprong is geweest en hoe lang het heeft geduurd voordat het innestelde. Maar je moet altijd van die laatste menstruatie uitgaan. De verloskundige zal met de termijnecho waarschijnlijk beter kunnen bepalen hoe oud je kindje dan is.