Zwanger Worden .NU forum [Archief] Mama zijn Forum clubje moeders Zwangerschapskilo's

Zwangerschapskilo's
popje 2 in de maak

Senior Member

Topics: 3
04-03-2009 15:49
Borstvoeding! (nu misschien een beetje laat om te beginnen Wink)

Was 20 kilo aangekomen tijdens zwangerschap en was deze na 2 maanden alweer kwijt. Ben daarna in een paar maanden nog 10 kilo afgevallen. Niets bijzonders gedaan want door mijn bekkeninstabiliteit kon ik ook niet veel meer. Ben na de borstvoeding weer ongeveer 2 kilo aangekomen, maar mijn totaal bleef op -8 staan!

Niet alle vrouwen vallen zo af van borstvoeding hoor, maar ik hoop dat het bij mijn 2e weer zo gaat.

Succes met het verliezen van die laatste kilootjes Marcha!
Vickypreg

Posting Freak

Topics: 18
05-03-2009 12:07
Marcha ik ben ook druk bezig maar het schiet niet op. Blijf hangen en moet nog 4 van voor de zwangerschap maar wil er eigenlijk 10 af want ik was al wat aan de stevige kant. En ik snoep niet maar sport waarschijnlijk te weinig. Ik weet niet wat jij er nu allemaal aan doet, maar veel sporten helpt toch wel denk ik....
Tijger1

Unregistered

05-03-2009 16:35
misschien is sonja bakker een idee.
ik heb elf een poosje sonja bakker gedaan en vond dit goed vol te houden en viel er goed mee af.
je hoeft niet eens naar een sportschool of zo te gaan. ik wandelde elke dag gewoon bijna een uur.
als ik straks ben bevallen wil ik ook weer veel gaan wandelen, doos ischeas wil dit nu niet. maar wil straks wel lekker met het kindje veel gaan wandelen
karin26

Posting Freak

Topics: 30
06-03-2009 11:33
Sonja Bakker is idd een heel goed dieet. Alleen moet je je dus altijd aan de menu;s houden. Anders ga je (wanneer je afgevallen bent) de verkeerde combi's maken. Ik loop nu bij een dietiste en dan leer je hoe je je maaltijden op elkaar kunt afstemmen. Ben nu weer druk bezig en ben nu weer 1,5 kilo kwijt..
Vickypreg

Posting Freak

Topics: 18
06-03-2009 13:25
Ben het wel eens met Karin. Ik eet dus ook normaal mijn avondeten, maar dit is ook al gauw vet (sausje hier, pakje daar) maar heb een hekel aan om me te moeten houden aan een vooropgelegd weekmenu. Hopelijk val ik op deze manier toch nog wat af, want anders meot ik er toch aan geloven...
karin26

Posting Freak

Topics: 30
06-03-2009 19:12
@Marcha ik sport nog niet.
Zodra ik een kleine 20 kilo ben afgevallen wil ik het paardrijden weer oppakken.

Ik wil volgend jaar weer een paard kopen...

@Vicky, een makkelijke regel om te gebruiken is:

Neem je gekookte aardappels, dan neem je jus erbij, maaaaaar geen sausje bij je groente.
Wil je toch een sausje bij je groente neem dan gebakken aardappels of aardappelpuree hahahaha
brusje

Unregistered

14-04-2009 21:27
bij de eerste was ik 22 aangekomen in 35 weken (toen kwam hij al) en was na de bevalling al 11 kwijt..helaas ging het daarna neit en bleven er 7 aan zitten na 1,5 jaar ben ik gaan lijnen en sporten en was toen onder mn normale gewicht..nu net zwanhger van de 2e, 2 kilo zwaarder dan toen ik de vorige keer zwanger was..hoop het nu te kunnen beperken tot een kilo of 16/17 maximaal..
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave