Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Algemeen Puckababy bakerzak

Puckababy bakerzak
Janneke14

Posting Freak

Topics: 16
26-02-2009 08:44
Hallo!

Wie heeft er ervaring met de Puckababy bakerzak??

Ons dochtertje (1 maand) huilt/krijst 's avonds (vaak na de laatste voeding), slaat heftig met armpjes en beentjes om zich heen. Het lijkt dat ze dan wat last heeft van darmkrampjes en zo te horen aan de scheetjes die ze laat heeft ze ook last van lucht. In haar bedje valt ze niet in slaap, door het huilen en het slaan met armpjes en beentjes ligt ze na een poosje scheef in haar bedje. Bij ons op de arm valt ze vaak wel in slaap, als je haar dan weglegt slaapt ze de ene keer door en de andere keer wordt ze weer wakker.
Zou de Puckababy bakerzak iets zijn voor ons??

Groetjes Janneke
lin1984

Unregistered

26-02-2009 09:02
hoi,
Zowieso inbakeren geeft vaak veel rust voor zo'n klein baby'tje. Ik heb alleen geen ervaring met welke dan geschikt zijn om in te bakeren. Omdat je kindje in je buik erg geborgen zat, en nu ineens in de grote mensenwereld is kunnen ze hierdoor inderdaat zo gaan slaan met de armpjes, door in te bakeren creeer je veel rust.
Succes!
lin1984

Unregistered

26-02-2009 09:05
heb nog even gegoogled.. de bakerzak die jij schrijft is erg los, en zitten alleen de armpjes in een slaapzak.(dus te vergelijken met een dichtgenaaide slaapzak. Als ik jou was zou ik dan toch echt naar een goede bakerzak zoeken, zodat je haar goed in kan bakeren, zodat de armen los zitten. Je kunt ook advies inwinnen bij de wijk.
Groetjes
anje

Unregistered

15-03-2009 19:18
mijn schoonzusje gebruikt hem voor mijn nichtje en die is er erg tevreden over, ze slaapt een stuk beter!
weje

Unregistered

25-04-2009 07:43