Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Nog niet zwanger, wel al spulletjes gekocht?

Nog niet zwanger, wel al spulletjes gekocht?
kaatje85

Unregistered

15-02-2009 15:05
Ik heb bewust niets gekocht voor mijn zwangerschap, ben pas wat gaan kopen toen ik 16 weken was!
Waarom???? ik weet het niet.
Maar als jij je er lekker bij voelt moet je het gewoon doen!
kleinepukkie

Unregistered

15-02-2009 16:03
Nee ik koop absoluut nog niets voordat ik zwanger ben.
En voor ik de 12 weken grens over ben zal ik ook nog niks kopen.

Stel dat het niet lukt of dat het mis gaat.
Zou het te confronterend vinden om dan spullen in huis te hebben.

Begrijp me niet verkeerd hoor... ieder zijn eigen ding en als jij je er goed bij
voelt moet je dat absoluut gewoon doen!!
ran83

Posting Freak

Topics: 23
15-02-2009 17:09
Nee ik koop niets voor die tijd. Ik durf nog geen eens een negenmaanden dagboek te kopen.

Ik heb wel een paar kleine dingentjes in huis deze zijn van m'n neefjes en nichtjes geweest. 1 mobiel voor aan de box, 2 kruiken, 2 slaapzakjes en 1 badsteun. Maar deze dingen zitten in een doos goed weggestopt, zodat ik ze niet telkens tegenkom. Deze dingen hadden ze anders weggegooid en dat vondt ik zonde.

Maar voor de rest ik zou niet zo gauw veel dingen kopen, veel te bang dat het mis gaat en je er mee zit.
sterretje37

Posting Freak

Topics: 1
15-02-2009 18:03
Ik heb een campingbedje, wipstoeltje en kinderstoel i.v.m. mijn neefje waar ik wel eens op pas.
Hij wil hier niet slapen dus dat bedje ligt al weer op zolder.
Verder koop ik nog niks, het enige wat ik wil kopen als ik komende week positief zou testen is
een zwangerschapsdagboek.

Inge
Tara28

Posting Freak

Topics: 12
16-02-2009 17:27
Ik koop ook niks als ik nog niet zwanger ben. En daarna denk ik pas als ik de 12 weken grens voorbij ben. Toen we vandaag toch bij de ikea liepen wel alvast stiekem gespiekt bij de babymeubeltjes om alvast wat ideeen op te doen. En van de week een schattig rommertje gekocht, maar die is voor mijn zwangere vriendin in een kleur waar ze verslaafd aan is. Maar op die manier kun je wel alvast leuk spulletjes kijken. Maar kopen voor onszelf, nee dat zou ik nu en de eerste weken van een zwangerschap nog niet aandurfen, alhoewel ik me best kan voorstellen dat anderen dit wel doen.
anna123

Unregistered

16-02-2009 17:42
Ik zou ook nog niets kopen voor ik echt 100% zeker ben dat ik zwanger ben en alles goed gaat!
Kan me trouwens wel voorstellen dat er mensen zijn die dat wel doen hoor! Hoe leuk zijn al die spulletjes en kleertjes wel niet??!! helemaal geweldig! Ik ontwikkel volgens mij echt een shopverslaving zodra ik zwanger ben! haha
xx
Monalisa

Posting Freak

Topics: 10
16-02-2009 19:07
volgens mij krijg je ook erg veel van anderen als het zover is..
Ilonana

Posting Freak

Topics: 3
16-02-2009 19:28
Wij hebben toen ik voor de eerste keer zwanger was toen ik 8 weken was een rompertje gekocht voor als het geboren zou worden "me ouders hadden toen ook nog iets liggen wat eigenlijk voor mijn broer was die had een vriendin die zwanger was van een tweeling helaas niet goed gegaan dus kreeg ik die spullen" maar toen is het bij mij ook mis gegaan na 4 dagen.
Met me 2 de zwangerschap had mijn moeder een hele zachte knuffelschaap gekocht ze zag hem liggen in friesland was daar op bezoek bij me oom helaas kreeg ik wederom een miskraam de schaap staat in de kamer maar de rest ligt in een la en die doe ik zelden open.

Iedereen moet het idd zelf weten of ze wat kopen de volgende keer koop ik pas wat als ik weet dat de echo goed is.
tinkerbel77

Posting Freak

Topics: 4
16-02-2009 19:36
hoi

nee ik kan dat niet hoor toen mijn vriend en ik begonnnen wilde mijn vriend ook al spulletjes kopen ik durfde dat niet eerst maar is zwanger worden, maar niet iedereen is het zelfde als jij je er goed bij voelt , moet je het vooral niet laten.
veel succes met zwanger raken kun je pas echt gaan genieten van je leuke koopjes.
Jinna

Unregistered

16-02-2009 19:43
ik heb ook nog niks gekocht..
ik ga dat denk ik ook pas doen als ik zeker weet dat ik zwanger ben.
Maar ik kijk wel al stiekem in de winkel en op sites of ik leuke dingen zie, en om ideetjes op te doen voor straks.. dan weten we vast wat we leuk vinden en wat het ongeveer allemaal kost. (dan heb ik het over de duurdere uitgaves zoals, kamer en wagen enzo)

wel leuk hoor al die kleine baby kleertjes, moet mezelf soms inhouden om het niet te kopen haha! :oops:

Liefs
brusje

Unregistered

16-02-2009 19:45
ikheb vand e week rompertjes gekocht..waarvan er straks 1 cadeau gaat naar vriendin dis hoogzwanger is en de andere blijven denk ik hier liggen..verder heb ik alles in huis van mn zoontje dus hoef ook neit erg veel te kopen kleertjes wil ik pas kopenals ik weet wat het word omdat het dan zoveel makkelijker is, denk dat ik wel de 1e echo zou afwachten voor ik evt neutrale dingen zal halen..
michxelle

Unregistered

24-02-2009 16:43
Jinna schreef:ik heb ook nog niks gekocht..
ik ga dat denk ik ook pas doen als ik zeker weet dat ik zwanger ben.
Maar ik kijk wel al stiekem in de winkel en op sites of ik leuke dingen zie, en om ideetjes op te doen voor straks.. dan weten we vast wat we leuk vinden en wat het ongeveer allemaal kost. (dan heb ik het over de duurdere uitgaves zoals, kamer en wagen enzo)

wel leuk hoor al die kleine baby kleertjes, moet mezelf soms inhouden om het niet te kopen haha! :oops:

Liefs

Helemaal mijn woorden :lol:
susieq12

Posting Freak

Topics: 6
24-02-2009 16:52
ik heb vorige week voor het eerst een rompertje en mutsje gekocht, vond het zoooooooo schattig. Verder haal ik nog niks pas als ik de echo achter de rug heb, dan kopen we een box kleed want manlief gaat de box zelf maken....
anita

Senior Member

Topics: 5
27-02-2009 13:50
michxelle schreef:
Jinna schreef:Maar ik kijk wel al stiekem in de winkel en op sites of ik leuke dingen zie, en om ideetjes op te doen voor straks.. dan weten we vast wat we leuk vinden en wat het ongeveer allemaal kost. (dan heb ik het over de duurdere uitgaves zoals, kamer en wagen enzo)

Liefs

Helemaal mijn woorden :lol:

Denk dat de meesten dit wel doen.... Dan weet je in ieder geval ook wat het je allemaal gaat kosten om al die dingen aan te schaffen.
Athena

Unregistered

27-02-2009 14:05
ik heb nog geen spulletjes in huis maar er zijn wel een paar vriendinnen die een boel babyspullen voor me klaar hebben staan Big Grin . Ik neem ze nog niet in huis want volgens velen die ik ken brengt het ongeluk om babysp. in huis te halen vooraleer je 4 maand zwanger bent. Ben nu niet echt bijgelovig maar ja , zal het lot maar niet tarten totdat er zekerheid is. Wink
lilian

Unregistered

27-02-2009 15:12
ik ben al vanaf mijn 16 e bezig met het idee om kinderen te krijgen.

ik woon nu samen en we zijn super gelukkig..
vanaf december gestopt met de pil en laat dat kindje nu maar komen.

ik had op mijn 18e zo'n tik dat ik bij alle winkels zo'n gratis doos aan ging vragen en hem ook gewoon ophalen..

tuurlijk de producten die over datum kunnen zijn dat ook allang..
maar heb al wel een heleboel spulletjes daardoor..

zijn echt mooie dozen.

verder als er speentjes of flesjes in de aanbieding waren kwam ik er ook altijd mee thuis!

nu heb ik voor de ouders al iets klaar staan met hoe we het gaan vertellen als het zo ver is... ben ik van de week mee bezig geweest omdat we best een goed gevoel hebben dat het nu raak kan zijn.

ik ben de hele dag door moe. buikpijn en vreetbuien.. zit onder de pukkels.

dus ja nu is het afwachten!
Beau-Belle

Unregistered

02-03-2009 12:20
Wat een leuke topic. Echt een vraag waar ik eigenlijk ook mee 'zat! :-)

Wij hebben nog niets gekocht, maar zodra we een positieve test in handen zullen hebben kan ik me niet meer inhouden denk ik. Ik weet al precies welke kinderwagen en box ik wil hebben... Welke babyfoon de beste is... Hoe de babykamer er uit zal gaan zien ... Het geboortekaartje ... De namen ... Of ben ik nu heel erg? Niet dat ik het ouderschap omvat in enkel materialisme hoor. Kinderwens is gewoon zo groot dat je op een gegeven moment overal al over na gaat denken. De opvoeding. Oppas. etc.

Voor m'n man heb ik een klein koffertje met stippen gekocht. Daarin een rompertje, speentje, flesje, slabbetje, luiertje, papa-boek ... Ik hoop ontzettend dat ik hem eind deze maand kan verrassen. Stiekem 's ochtends een test doen ... ;-)

Lieve groet,
Beau.
Angela81

Unregistered

04-03-2009 22:58
Haha, leuk onderwerp... Bij ons staat heel de zolder vol met babyspullen Confusedhock: Mijn oudste broer en zijn vrouw hebben alle babyspullen weg gedaan nu de oudste 3 wordt. En dus zijn ze hier terecht gekomen.. Babykamer voor straks bij mijn schoonouders (oppas) en verder heel veel kleertjes en alle badspullen, campingbedje, teigertje schommelding, box etc etc etc.
Maar zelf nog niks gekocht!
We zijn nu bijna een jaar gestopt met de pil, dus staat het ook al zo lang op zolder. En nu nog het ergste, binnenkort gaan we verhuizen, dus moet dat ook allemaal weer mee verhuisd worden..... Maar hopen dat het dan niet weer een jaar op zolder hoeft Wink
rheetje

Unregistered

05-03-2009 09:06
Heb alleen nog maar een pyama gekocht omdat ik die zooooo lief vond, eentje met allemaal disney figuren erop. Maar die heb ik 9 jaar geleden gekocht samen met m'n moeder toen. voor de rest heb ik helmaal niks en wil ik ook graag nog even wachten tot ik zwanger ben Wink
anoniempje

Unregistered

05-03-2009 10:44
Hier is nog niets gekocht. Ben ik ook nog niet zo mee bezig geweest, want wij zijn pas pas begonnen.
Ga zo wel naar de stad om eens te kijken of ik een goed boek kan vinden. Weet nog niet of ik deze ga kopen dan.
Ben er nu al zoveel mee bezig, terwijl ik dit eigenlijk niet wil (schijnt niet goed te zijn Wink ) Ben bang dat als ik iets koop, dit nog veel erger word. Hebben jullie dat niet?
Hanneke83

Unregistered

10-03-2009 16:16
Mijn zusje en ik zijn vanaf januari bezig en wij hebben voor elkaar al iets gekocht!!! Big Grin
Kan toch geen kwaad, alvast wat voorpret.
Wij zouden zeggen, gewoon lekker doen!!! Wink

Groetjes Eli & Hanneke
Tara28

Posting Freak

Topics: 12
15-03-2009 18:32
Gisteren maar weer een leuk cadeautje gekocht voor in de verassingsmand voor mijn hoogzwangere vriendin. Kan ik toch af en toe leuke babydingetjes kopen....Koop niks voor mezelf tot het zover is...
marjanfrederik

Unregistered

15-03-2009 19:37
hey hallo iedereen

ik ben ook nog niet zwanger maar kan het niet laten om dingen te kopen voor als het zo ver is kan het gewoon niet laten liggen als ik het zo mooi vind het klinkt misschien stom

ikkuh

Unregistered

15-03-2009 19:56
Hallo,

Ik heb nog helemaal niks bewust voor me zelf gekocht. Heb wel al drie babyschoentjes. die heb ik allemaal gekregen één van de babyschoentjes is van mij zelf geweest, de ander had mijn schoonmoeder voor haar kleinzoon gekocht maar deze pastte niet vandaar dat mijn vriend die kreeg, en het laatste paartje had ik voor mijn neefje gekocht maar deze waren hem te klein dus heb ik ze voor mezelf bewaart.

Dit zijn dus mijn enige eerste baby spulletjes.
Bewust babyshoppen voor me zelf dat doe ik niet wacht wel tot ik lekker zwanger ben.

Gr Ikkuh
Beloved

Unregistered

15-03-2009 20:04
Ik zou niet durven. Veel te bang dat het helemaal niet lukt en dan zit ik daar met die spullen.
En mijn vriend ziet me al aankomen. Hij vind het nadenken over een naam al belachelijk als ik nog niet zwanger ben. Stom he?! Ik kom wekelijks met suggesties...hihi...
Nicky75

Unregistered

15-03-2009 22:49
Hallo allemaal,

Ik ben Nicky (34) en probeer samen met mijn vriend voor de eerste keer zwanger te worden.
We hopen dat we snel zwanger worden, zodat het voor ons trouwen (01-10-2010) geboren kan worden.

Wens iedereen veel succes met zwanger worden Smile

Gr, Nicole

Beste Abbeltje,

Ik ben ook nog niet zwanger maar heb toch al wat spulletjes gekocht.
Een boxkleed met schaapjes en een tuimelaar met een schaapje.
Ik kan bijna niet wachten om alles te kopen, maar ben wel realistisch dat dat niet zo'n heel goed idee is als je nog niet eens zwanger bent.
het toekomstige kinderkamertje (nu rommelkamer) heb ik ook al bijna leeg.

Ik snap dat heel veel moeders in spé, nog niets kopen, maar ben zo blij dat de omstandigheden in mijn leven nu zo goed zijn dat ik mezelf hiermee toch al een beetje wil verwennen.

Groet, Nicky
Jaimy

Unregistered

15-03-2009 23:26
Het enige wat ik heb gekocht is een boek over zwanger worden en zijn.
en ik heb voor de rest alleen gekocht voor vriendinnen die waren bevallen.
De laatste keer dat ik een kraam kado ging halen voor een vriendin ze is bevallen van een tweeling.
Ik stond bijna te janken in de winkel omdat het me moeite kosten.
Ik doe het dus bewust niet.
Maar ik kan het wel begrijpen ik heb een vriendin die het wel heeft gedaan en ze liet het aan me zien.
ieder z'n ding toch?

xoxoxox Jaimy
Fiemo

Posting Freak

16-03-2009 06:20
ik ben best sneu haha en gelukkig mijn vriend met mij.. Wink
Mijn spiraaltje wordt er volgende week pas uitgehaald dus we zijn nog niet eens begonnen..we hebben al wel de HEMA leeg gekocht toen ze een Sale hadden, schattige broekjes, tuinpakje en shirtjes.. super cute en erg voorbarig.

Gelukkig hebben we wat zwangere vrienden om ons heen en kunnen we er altijd cadeautjes van maken maar dat is niet de bedoeling :?
brusje

Unregistered

16-03-2009 07:04
ja ik zag on line ok lieve dingen in de sale..maar ik weet dat als ik nu iets neutraals koop dat ik het toch als ik zwnager ben en weet wat het wordt niet zo leuk meer vind..

maar ik ben gerust in staat om als ik echt iets heeel leuks vind het dan toch mee te nemen..
lilian

Unregistered

19-03-2009 14:54
ik heb gisteren samen met mijn mannetje een super mooie jaren 50 kinderwagen gekocht..

die wilden we allebei super graag en we hadden nu een mooie gezien... meenemen die handel..

staat nu als pronkstuk op de slaapkamer.. en hopen dat het helpt! Big Grin
Miesje78

Unregistered

19-03-2009 15:57
Ik heb zelf nog niks gekocht, maar kan gelukkig wel al shoppen voor vriendinnen (en dus ook vast stiekem kijken wat voor leuks er allemaal te vinden is!).

1 vriendin weet wel dat we er mee bezig zijn en zij heeft net wat spulletjes gegeven die zij nog had van haar kindje toen die baby was. Heel lief van haar.

Maar verder; eerst nog maar eens zien of het allemaal gaat lukken en dan gaan we zelf echt kijken. Maar ik kan me er nu al op verheugen hoor!
Sabien84

Unregistered

22-03-2009 14:09
Ik heb wel al een paar dingen gekocht. Ik boekje van mijn werk over zwanger worden.Dat is dus voor de helft gerocht op VOOR de zwangerschap. Ook heb ik 2 weken geleden op mijn werk een heel schattig broek/shirt setje gekocht. Is grijs, dus neutraal. Die had ik gekocht omdat ik dat leuk vond, en omdat we net officieel begonnen waren met klussen voor een kindje :oops:

Ik verzamel teddy beren van 'me to you' Veel dingen daarvan zijn colectors, en worden dus maar 1 keer uitgegeven. Vorig seizoen hadden ze een 'my first tatty teddy' Die had mijn man voor mij gekocht (in mijn bijzijn) met als idee: omdat het een collector is, en er kom hopelijk ooit wel een kindje. Uiteindelijk mocht het zo zijn dat we die zelfde dag de beslissing hadden genomen te stoppen met de pil, en voor een kindje te gaan, dus die beer heeft een dubbele mooie betekenis. Ook heb ik van 'me to you' een babyboek gekocht...

Deze week hadden we op mijn werk een baby projectorlamp van philips in de aanbieding. Die projecteert bewegende plaatjes op het plafon of de muur. Die kost in de winkel 50 euro, en ik kan het deze week met mijn personeelskoring, en extra korting actie kopen voor maar 9 euro. Dus die heb ik ook alvest gekocht :oops:

Moet me voor somige dingen wel heel erg inhouden. Ik zag deze week bij de woonfabriek een geweldige wieg van ?lief? en die was ec ht heel sterk afgeprijst (50% ofzo) Maar ik hou het nu alleen nog bij wat hebbe dingetjes. De 'echte' spullen wil ik toch mee wachten tot we al even zwanger zijn...

Hmm, best veel lees ik nu 8-) :lol:
LadyDanielle

Unregistered

23-03-2009 00:56
Op dagen dat ik er erg mee bezig ben wil ik ook wel de neiging hebben om dingetjes te kopen.
Maar mijn vriend zegt steeds; doe nou niet want als je dat doet en je gaat steeds weer menstrueren zal het alleen meer pijn doen.

En daar heeft hij wel gelijk in vind ik.

Maar mensen die dit wel doen, Vind ik niet erg iedereen moet het voor zichzelf weten natuurlijk!
Simoon

Posting Freak

Topics: 15
31-03-2009 21:27
hallo allemaal,

ik ben opgevoed met als je iets wilt dan moet je je leven daarop in richting.
Ik heb dan ook al heel voorzichtig wat dingetjes in huis gehaald.

een flesje van Ajax, vind mijn vriend leuk want die is helemaal ajax fan. heeft seizoens kaart etc.
de babyhapjes staan in huis (kwam meer door dat ik een verstandkies moest laten trekken en geen vla en yoghurt mag dus moest wel)
een magnetron bij me ouders mee genomen (tja moet toch ergens die flesjes in opwarmen Wink)
en zie overal al leuke dingen staan.

ik vind het wel leuk om baby dingetjes te kopen.

en heb mijn baby schoentjes in de woonkamer staan en mijn eerste laarsjes en mijn lievelings jurkje van toen ik klein was.

liefs
lilian

Unregistered

03-04-2009 15:14
van de week een hele oude wieg gekocht..die zo mooi kan schommelen...

en 2 weken terug een kinderwagen uit 1950..

super trots op!

meer spulletjes hebben we nog niet echt..

probeer me te beheersen!
ikkewil

Unregistered

03-04-2009 16:24
ikzelf ben nog niet aan het shoppen geslagen hoor, maar de kleine kamer is wel al bijna leeg, mocht het niet zo zijn dat we zwanger zijn, dan komt er gewoon de computer in te staan en de wasrekken ofzo.

Maar kennisen van ons hebben toen ze de pil weg hadden gedaan 1 neutraal pakje gekocht, maar helaas het heeft 7 jaar geduurd en nu zijn ze zwanger, wel erg leuk, want dat was het enige wat ze gekocht hadden en ze zei (nadat ik in de kast dook van de toekomstige kleine en juist dát pakje eruit haalde en zei, jemig wat leuk) dat iedereen dat heeft, nu is ze wel echt trots hoor....

Het kan niet lukken, en dan zit je met dat pakje, maar zij heeft er ook hoop aanvast gehouden... Geweldig dat ze nu een kleine verwachten toch Big Grin

Liefs Wilma

Enne, wij kijken samen al wel rond, gaan naar de prenatal, kijken op internet enz. ff kijken wat alles kost inderdaad. We hebben nu maar besloten dat we eerst nieuwe meubels kopen, omdat dat zodra er een kleine is toch bij inschiet.....
We hebben er zin in, en ook ik denk dat ik straks een shop verslaving ga krijgen hoor :roll: Confusedhock:
Babyangel

Senior Member

Topics: 2
12-04-2009 08:58
Ik heb nog niets bewust gekocht maar heb al wel wat dingetjes in huis! Heb jaren geleden een fles en speen van disney gekocht had geen idee aan wie ik hem moest geven dus heb hem gehouden. Heb ook een heel leuk spijker rokje en roze shirtje gekocht een paar jaar geleden. Was eigenlijk voor een kennis maar ik vond het zo leuk dat ik haar iets anders heb gegeven en het setje zelf heb gehouden. Verder heb ik van een kennis die net is bevallen wat babykleertjes en zwangerschaps broeken gehad terwijl ze helemaal niet weet dat wij er nu al voor gaan.Heb gezegd dat ik hoop dat mijn vriend het eind van het jaar wil gaan proberen hahaha.
pupke28

Unregistered

12-04-2009 12:48
ik was in 2006 zwanger en kreeg toen spullen,maar had het ook nie breed.helaas is die zwangerschap ten einde gekomen.
nu ben ik nog steeds niet zwanger maar als ik iets zie wat ik leuk vindt dan koop ik het inmiddels heb ik al zo veel dat ik al zo goed als klaar ben mis alleen nog een baby,mijn man en ik heb besloten om spullen beetje bij beetje te kopen zodat we straks nie al het duren spul hoeven te kopen vlak van te voren.
mijn man en ik zijn gek van draken en een tijdje terug had je een hele serie bij prenatal wij hebben alles van die serie gewoon omdat we het leuk vonden
Simoon

Posting Freak

12-04-2009 19:40
ze hadde rompertjes in de aanbieding bij de zeeman dus we hebben er 2 op. ik noem mijn ventje vaak aapje dus hebben we er een gekocht met een aapje er op echt leuk. en nog iets met dieren.

maar als ik nu iets leuks zie koop ik het gewoon. is altijd handig. en het ligt ook niet in de weg het is allemaal zo klein :oops: .

liefs
suzzie

Posting Freak

Topics: 11
13-04-2009 16:34
Wij zijn vandaag pas gestopt met de nuvaring. Dus het word nu eerst een heel spannende tijd.
Ik ga al wel een speen en boekje voor mijn vriend kopen. Dat als het raak is ik hem dit gelijk cadeau kan doen.
En als het dan raak is ben ik bang dat ik ook geen 12 weken kan wachten.

En ik ben zo'n creativeling die nu al een boxkleed in haar hoofd heeft om zelf te gaan maken. Ben nu nog met iets anders bezig maar dikke kans dat dat er ook wel snel aan komt dat ik daarmee ga beginnen. Dus niets kopen maar lekker zelf maken.
Fiemo

Posting Freak

13-04-2009 16:39
We hebben het boek van Claudia de Breij gekocht, echt super lachen en tenminste realistisch. Ik kan het me zo indenken dat je je zo voelt zoals zij het beschrijft. Ik lees elke avond 1 of 2 weken voor aan mijn vriend en we hebben er veel plezier van.
Hebben anderen het boek ook al gekocht/gelezen?
suzzie

Posting Freak

Topics: 11
13-04-2009 16:41
wat voor boek is dat???
Begin me daar nu pas een beetje in te verdiepen
Fiemo

Posting Freak

13-04-2009 16:50
Ze beschrijft haar eigen zwangerschap per week. De kwaaltjes die ze kreeg, de 'ruzies' over wiens achternaam, het geneuzel van de mensen die ze tegenkwam etc etc... als je haar grappig vindt, dan is het boek zeker een aanrader.
naatje83

Unregistered

13-04-2009 17:26
Ik heb het boek van Kluun: Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt gekocht. Echt een
aanrader ook als je nog niet zwanger bent is ook luek voor de mannen om te lezen.
Voor de rest nog niets gekocht. Ik ben nu volop aan het shoppen voor mijn neefje
die in augustus geboren wordt. Al kriebelt het af en toe wel om iets kopen
voor mezelf als ik al die kleine paksje en zo zie. Hmmm nog maar even wachten!
Miesje78

Unregistered

14-04-2009 08:23
Ik heb dat boek van Claudia de Breij gekregen van mijn vriend. Inderdaad echt een leuk boek!
Sabientje

Junior Member

Topics: 1
14-04-2009 14:51
Hier ook nog niks gekocht. Verwacht wel kleine dingetjes te kopen de eerste weken. Kamertje en grote dingen zal ik pas na de 12 weken aanschaffen denk ik.
Heb het boekje van Claudia de Breij ook. Leuk! Heb ook het boek 'zwanger worden'. Maar die had ik al voordat ik met de pil stopte. Erg interessant om te lezen.
Simoon

Posting Freak

19-04-2009 11:47
ik ehb ondertussen niets meer gekocht. Ik heb wel een super leuk winkeltje ontdekt bij mijn tante in de buurt.

Echt geweldig gewoon. Hebben ze heel veel aparte kleertjes. gewoon die je verder nergens ziet. Speciale zitzakken voor baby's (die lijken op een wipstoeltje maar zijn zachter.) En hele leuke zwangerschapskleding!

allemaal leuke spulltjes gewoon. Ik ben bang dat ik daar heel veel dingen ga halen, als het eenmaal zo ver is. Echt zo'n leuk winkeltje.

liefs
Fiemo

Posting Freak

23-04-2009 11:20
We hebben vorige week een hangwiegje gekocht via Marktplaats, echt zo schattig. We kwamen bij de mensen aan die het verkochten en op een gegeven moment vroeg ze hoe lang ik nog moest ...eeeeh... hahahaha.. tja, we moeten eigenlijk nog beginnen :oops:
Ze keek me erg raar aan en ik heb toen er maar gewoon aan toegevoegd dat ik obsessed ben en mijn vriend zei: en ik laat haar af en toe haar gang gaan. hahahahha... we zijn daarna maar snel weggegaan.
ikkewil

Unregistered

25-04-2009 14:31
haha, ik heb ook zowel het boek van claudia de breij en kluun.

Die van kluun is echt geweldig geschreven, vooral inderdaad voor de mannen... Ik heb hem al gelezen, maar mijn vriend weet niet dat ik hem heb. Ik wil dit boek inpakken als blijkt dat ik zwanger zou zijn en het hem geven met de test erbij zeg maar.... en een leuke speen ofzo... Ik zeg dat nu wel zo leuk, maar misschien loopt het allemaal wel anders en doen we de test wel samen, dan krijgt hij hem alsnog kado hoor Wink .

Ook die van claudia is helemaal leuk, duidelijk beschreven en ik geloof dat je hier veel uit kan halen per week als je zwanger bent.

Verder heb ik ook nog niks gekocht, maar het liefst zou ik iets kopen gewoon omdat we nu echt begonnen zijn zeg maar. Hebben meerdere dit?
Fiemo

Posting Freak

26-04-2009 09:46
Jaaa, leuk het dat boek van Claudia de Breij, hahaha.. we hebben hem nu uit. Ik heb (als ik niet moest werken) elke avond een hoofdstuk voor gelezen in bed. Mijn vriend heeft het boek van Kluun gekocht vorige week en die is hij nu aan het voorlezen in bed.
Ik vind hem af en toe toch een behoorlijke macho zeg. Het is echt door hem dat zijn vrouw zwanger is hahaha, pff...
Ik heb zijn boek 'Komt een vrouw bij de dokter' gelezen en die was erg confronterend. Ik las die ook een paar maanden nadat mijn moeder overleden was, achteraf niet zo'n goed plan Sad

Anderen nog iets gekocht? Ik probeer me nu in te houden maar we gaan 4 mei naar Parijs en daar willen we toch wel een beetje rondkijken hihi...
sylvana87

Unregistered

05-05-2009 14:16
hoi.
ik heb nog niets gekocht.
maar kijk wel stiekem hahaha
ik vind ook alles schattig.
als ik iets van woezel en pip tegenkom moet ik me echt inhouden.
dat vind ik zo leuk.
ik denk dat ik de test samen met mijn vriend ga doen.
Chartje

Unregistered

05-05-2009 22:02
Hey, nou ik ben dus wel net zo idioot :-). Heb een badje gekocht en wat kleertjes. Ik kon mezelf ook niet bedwingen. Je maakt jezelf een beetje gek, maar who cares; toch ook een stukje voorpret. x

abbeltje schreef:Ik vraag me af of jullie ook zo idioot zijn als mij. Ik ben nog niet zwanger, maar ik kan het niet laten om zo nu en dan al wat te kopen. Ik heb vorig jaar een pakje gekocht die ik helemaal geweldig vond, deze wilde ik aan mijn neefje geven die toen geboren was, maar ik kon het niet, vond het zelf zo mooi dat ik het wilde bewaren voor mezelf. Ik heb het gister nog even uitgepakt en er na gekeken.
Zo zag ik laatst een enorm leuke hobbelezel en die heb ik ook gekocht, kon hem voor een prikkie kopen, dus ik dacht; inpakken en wegwezen. Maar vandaag was wel het toppunt. Ik liep op een rommelmarkt en zag daar een geweldig mooie wieg, zo'n antiek Frans wiegje, helemaal orgineel. Hij koste geen drol (hier in Frankrijk, waar wij wonen, geven ze niets om die oude "troep".), dus ook die is mee gegaan.

Ben benieuwd of jullie ook al spulletjes hebben gekocht en zo ja wat dan?
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave