Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden ik zit weer in de spannende dagen word ik ong of zwanger

ik zit weer in de spannende dagen word ik ong of zwanger
tinkerbel77

Posting Freak

Topics: 4
07-02-2009 12:48
hey hallo

ik ben van 31dec 2008 gestopt met de pil ,helas nog niet zwanger, laatste 2mnd met ovulatietest bezig
en nu spannende dagen ben ik zwanger of helaas word ik weer ongesteld ,
Regina08

Unregistered

07-02-2009 13:40
Heu Tinkerbel,

ik ben bezig vanaf september 2008 en ook nog niet zwanger.
Zit nu ook in de spannende dagen (zet zoals iedereen die hierin uiteindelijk terecht komt en moet wachten wachten wachten). Pff het is voor iedereen zenuwslopend.

Ik mag nog 4 dagen wachten tot mn NOD. Spannend dus.
Heb wel wat klachten zoals moeheid, voel me nu af en toe benauwd, steekjes in onderbuik.
Maar goed, t lichaam doet wat ie wil en kan je dus aardig voor de gek houden.
Ik probeer nu uit te gaan van mn ongi, dan kan t alleen maar meevallen.
De teleurstelling zal er toch zijn als ik ongi wordt, helaas.
Maar ik blijf ook stiekum duimen.

Liefs en succes met zwanger worden.

Regina
lisa200

Unregistered

07-02-2009 14:00
Hi, wij zijn bezig sinds november 2007 en we staan inmiddels op de wachtlijst voor iui maar hebben meer dan 30% kans om "natuurlijk" zwanger te worden dus ik hoop zo dat het lukt!!
Vanavond een feest en ik ga maar niet drinken, voor de zoveelste keer hou ik er rekening mee en eigenlijk denk ik nu al het zal toch wel weer niet Sad
NOD is pas rond de 17e
Lisa
tinkerbel77

Posting Freak

07-02-2009 15:18
lisa200 schreef:Hi, wij zijn bezig sinds november 2007 en we staan inmiddels op de wachtlijst voor iui maar hebben meer dan 30% kans om "natuurlijk" zwanger te worden dus ik hoop zo dat het lukt!!
Vanavond een feest en ik ga maar niet drinken, voor de zoveelste keer hou ik er rekening mee en eigenlijk denk ik nu al het zal toch wel weer niet Sad
NOD is pas rond de 17e
Lisa
hoi
ik ben nog niet naar arts geweest wil het nu middels ovutest nog even aankijken maar word wel onzeker ervan dat het nog steeds niet lukt,
en ja drink ook wel graag een wijntje maar nu op dit moment durf ik het ook niet mijn nod is as woensdag.
leonec

Posting Freak

Topics: 21
08-02-2009 03:38
tinkerbel77 schreef:
lisa200 schreef:Hi, wij zijn bezig sinds november 2007 en we staan inmiddels op de wachtlijst voor iui maar hebben meer dan 30% kans om "natuurlijk" zwanger te worden dus ik hoop zo dat het lukt!!
NOD is pas rond de 17e
Lisa
hoi
ik ben nog niet naar arts geweest wil het nu middels ovutest nog even aankijken maar word wel onzeker ervan dat het nog steeds niet lukt,
en ja drink ook wel graag een wijntje maar nu op dit moment durf ik het ook niet mijn nod is as woensdag.[/quote

31 december 2008 is toch nog maar net ??

Of begrijp ik het verkeerd.....
Regina08

Unregistered

08-02-2009 11:06
Jamilah en Leonec,

jullie hebben gelijk.
het klopt dat we graag even willen weten vanaf wanneer Tinkerbel nu bezig is.
Je krijgt een heel ander verhaal als blijkt dat zij al meer dan een jaar bezig zijn.
Ik heb gereageerd omdat ik zag dat je pas vanaf 2008 bezig was en dat is idd nog erg kort voor een doorverwijzing via HA.

Wij horen graag weer van je Tinkerbel!

Liefs Regina
tinkerbel77

Posting Freak

08-02-2009 11:37
hallo

sorry type fout dec 2007 ben ik gestopt met de pil.
Regina08

Unregistered

08-02-2009 11:43
Dan mag je idd een afspraak maken bij de HA.
Je bent dus al over een jaar bezig. Dan zou ik die afspraak ook maken, want zoals je hier overal kan lezen, duren afspraken en onderzoeken heel erg lang.
ik duim echter voor je dat je snel zwanger mag worden en alles goed is.

Heb je een regelmatige cyclus?

Liefs
tinkerbel77

Posting Freak

08-02-2009 11:59
hoi

ja ben nu laatste 4mnd pas regelmatig cyclus van meestal 27-28 dagen en eisprong 15e dag.

ik heb mijn nod as woensdag, en ja ik weet het niet ik heb ontzettende pijnlijke borsten maar dit heb ik vorige keer ook wel is gehad paar dagen voor ik ong moest worden.
kaka888

Posting Freak

Topics: 3
08-02-2009 12:10
Hoi

Ik zit ook in de wacht fase mijn NOD is 16-02-2009. Durf bijna niet te hopen maar als ik iets voel hoop ik het toch dat ik het goed voel... Had gisteravond even zuur en ik heb pijn aan mijn (.) (.) . Normaal hab ik dat ook wel als ik ongi gaat woorden maar dan is dat maar een paar daagjes ervoor nu is het wel vroeg...Maar goed weet inmiddels ook wel dat je lichaam je voor de gek kan houden :oops:

Succes allemaal!!!

Groetjes Kaka
riannetje

Posting Freak

Topics: 10
08-02-2009 14:28
Ik zat ook in de spannende dagen, maar helaas ben ik gister ongi geworden..
Nu maar weer opnieuw proberen!!!!!
Bloemetje83

Unregistered

08-02-2009 15:58
Hallo meiden!

Ik zit ook in de fase tussen ongi of zwanger... Inmiddels ben ik 9 dagen overtijd en twee negatieve zwangerschapstesten verder. Vorige week en gisteren had ik last van buikkrampen, die ik normaal voel als ik ongesteld moet worden, maar het zet maar niet door.
Ik heb gerekend op een cyclus van 27 dagen, aangezien ik die de laatste twee maanden had. Daarvoor wisselde het rond de 28 tot 30 dagen. Ik zit nu dus op dag 36 en dat heb ik al lange tijd niet meer gehad. Op dit moment weet ik niet meer zo goed wat ik moet doen. Ik durf niet te testen, omdat hij al twee keer negatief is geweest...
Ik weet van de vorige maand hoe je lichaam je voor de gek kan houden, dus elk signaal doe ik maar af als ongi-seinen. Het enige wat echt anders is dan vorige maanden is dat ik afscheiding heb, die ik normaal nooit zo erg heb. Vorige week vrijdag begon het (op mijn NOD) en het voelt alsof ik de eerste dag ongi ben. Maar goed, door twee negatieve testen durf ik daar geen hoop op te hebben.

@ Tinkerbel: ik hoop dat het deze keer raar is voor je. Als je al meer dan een jaar bezig bent mag dat ook wel. Ik zal voor je duimen!

Groetjes, Linda.
tinkerbel77

Posting Freak

09-02-2009 09:34
alle meiden
zal voor julie ook duimen.

groetjes
Tara28

Posting Freak

Topics: 12
09-02-2009 20:56
Hey bloemetje83: lijkt me erg zenuwslopend, die onzekerheid. Veel meer doen dan gewoon maar afwachten kun je volgens mij ook niet. Succes ermee!
Bloemetje83

Unregistered

10-02-2009 07:40
Nou, vandaag heb ik mijn derde test gedaan: drie keer is geen scheepsrecht in dit geval, want hij is weer negatief...
Ik heb besloten dat ik nog een week wacht en dan weer een test doe. Als die ook negatief is en ik ben nog steeds niet ongesteld dan ga ik naar de huisarts. Ik heb dit echt nog nooit gehad, dus het is behoorlijk frustrerend dat je lichaam niet duidelijk aangeeft wat er aan de hand is...

@ Tinkerbell en Kaka: hopen dat het bij jullie beter gaat! Succes de komende dagen..
kaka888

Posting Freak

10-02-2009 07:49
Dank je wel bloementje. Balen zeg dat je nog geen duidelijkheid heb!!! :x

Suc6
Groetjes Kaka
Jynthe

Unregistered

10-02-2009 08:47
Hey meiden, ik zit ook in die enorm spannende dagen! Vandaag is de 28e dag dus morgen zal mijn nod zijn!
Wat ik voel?? Ik weet het echt niet....kan 2 kanten op.
Had 5 dagen voor nod een ultra gedaan die negatief was dus ga er vanuit dat mn ongi gewoon komt morgen.
Ik ben gestopt met de pil in mei 2008.....daarna vrij snel zwanger en helaas een mk gehad.
We zullen het zien......

@ Bloemetje....jeetje wat balen zeg! Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

De rest van de meiden ook succes in deze dagen Wink
tinkerbel77

Posting Freak

11-02-2009 05:57
@ bloemetje wat spannend zeg ik hoop dat je snel positief mag testen.

@KAKA voor jou nog aantal daagjes [nod] de 16 feb toch.

@ JINTHE ik heb net als jij vandaag nod ,

ik vind het spannend en word op het moment gek van onzekerheid, voel van alles wat op zwanger zijn zou kunnen duiden,
of zou het pms zijn. ik wacht komende dagen maar af.
groetjes
Jynthe

Unregistered

11-02-2009 13:22
Bij mij zijn de :evil: :twisted: :evil: helemaal aanwezig!
Vet balen dus!!
riannetje

Posting Freak

11-02-2009 17:36
Jynthe schreef:Bij mij zijn de :evil: :twisted: :evil: helemaal aanwezig!
Vet balen dus!!

Ja ik weet precies wat je bedoelt!!!! Ik baal ook altijd stevig als ik weer ongi ben.
tinkerbel77

Posting Freak

12-02-2009 06:41
@jynthe aah balen zeg dat je weer ong bent geworden.
ik heb gisteravond heel klein [veegje] ietwat troebel maar geen bloed nu vanmorgen opgestaan en nog geen doorgezette
ong ik wacht het maar af.

groetjes x
kaka888

Posting Freak

12-02-2009 09:44
@ Jynthe Echt balen!!!

@ Tinkerbel, Spannend voor jou ook op dit moment.
En idd mijn NOD is de 16e kan niet wachten pffffffff
Miranda81

Unregistered

13-02-2009 01:34
Ik ben sinds 7 maanden bezig (juli 2008 gestopt met de pil). Ik heb daarna een keurig regelmatig cyclus gehad, met uitzondering van dcember, was ik 1,5 week later ongesteld, daarna weer na 28 dagen. Nu ben ik weer een week overtijd, en heb 3 dagen geleden een test gedaan.. negatief. Ik voel me wel anders, maar het zal ook wel komen omdat ik het zo graag wil. Het enige vreemde is dat ik altijd veel koffie heb gedronken en er nu niet aan moet denken, ik vanmorgen na mijn nachtdienst onzettend misselijk was en ik voel me zo raar, kan het niet uitleggen. Ben niet moe of iets, heb alleen af en toe wat steekjes links in mijn buik. Omdat mijn test negatief was ga ik er vanuit dat ik het niet ben om weer een teleurstelling te voorkomen. Cry Ik durf eigenlijk niet weer een test te doen. Ik heb alleen helemaal geen gevoel dat mijn menstuatie gaat komen, heb geen klachten zoals elke maand. Na hoelang kan ik het beste nog een test doen?
tinkerbel77

Posting Freak

13-02-2009 10:36
hoi
nou balen weer ben toch ong :twisted: geworden baal als een stekker ben er ook best verdrietig van je hebt het toch weer heel erg op
gehoopt.

@miranda je schijnt op een week 7 tot 10 dgn na je nod een hoger hcg te hebben sommige testen zelfs voor hun nod al positief, maar zoals ik net al tikte komt het hcg gehalte ook pas later tot positieve test, ik hoop dat je positief mag testen meid, .

groetjes
riannetje

Posting Freak

13-02-2009 14:03
@tinkerbell:

Ik weet precies wat je bedoelt!! Ik ben ook altijd teleurgesteld en verdrietig.
Maar we moeten hoop houden hoor!! Jou tijd komt ook nog wel! Hoeveelste ronde ga jij straks in dan? ( ik ga nu voor de 4e)
Monalisa

Posting Freak

13-02-2009 14:25
Succes Miranda, ik hoop dat he tgeluk dit keer aan je zijde mag zijn. Liefs
Bloemetje83

Unregistered

13-02-2009 16:42
He iedereen!

Ik ben nog steeds niet ongesteld Sad. Ik zit nu op dag 41 van mijn cyclus, een record wat ik volgens mij in 12 jaar ongesteld zijn nog nooit heb gehaald. Ach ja, overal moet een eerste keer voor zijn Wink . Ik heb voor het laatst dus afgelopen dinsdag getest en die was ook negatief... Ik heb met mijn man afgesproken dat ik nog een week of anderhalf wacht en dan nog een keer test. Als die negatief is bel ik de huisarts. Hopen dat hij advies kan geven wat ik moet doen. Ik voel me niet echt anders, alhoewel ik wel elke keer denk dat mijn buik wat boller is, maar dat kan waarschijnlijk helemaal nog niet na zo'n korte tijd Smile. En ik heb veel meer afscheiding dan normaal (nog steeds). O ja, ik heb gevoelige borsten, maar dat heb ik al vier jaar met vlagen, alhoewel het de laatste drie maanden niet meer was... Ik durf alleen geen (valse) hoop te hebben, dus doe het maar af als bijna-menstruatie-tijd-klachten.

@ Jynthe en Tinkerbel: balen meiden, dat jullie ongi zijn geworden...

@ Kaka: nog maar een paar dagen wachten tot je NOD. Ik zal voor je duimen!

@ Miranda: Jouw verhaal klinkt bekend. Ik ben alweer twee weken overtijd en nog steeds geen positieve test in handen gehad.... Ik heb ook last gehad van steekjes in mn buik. Eerst dacht ik dat ik ongesteld ging worden, maar dat komt dus maar niet door. Ik ben ook bang dat ik het te veel wil en daardoor die klachten heb.. Het is ook zo lastig als je iets graag wilt! Ik hoop voor je dat het raak is deze keer voor jullie!
Tara28

Posting Freak

13-02-2009 19:18
@ bloemetje83 & miranda81: ik heb ergens anders op dit forum een keer gelezen dat sommige vrouwen pas heel laat positief testen, omdat ze pas na een aantal weken duidelijk hcg aanmaken. Dus ik zou dan nog even een week afwachten en dan nog eens een poging doen. Succes!
Liefs,
Tara
sterretje37

Posting Freak

Topics: 1
15-02-2009 09:40
Gisteren was mijn NOD en ik heb geen :evil: :evil:
Maar ik heb 's morgens een test gedaan en die was negatief.
Nu wacht ik nog een paar dagen, als er dan nog geen ongi is
doe ik nog een test. Hoop dat deze wel positief is.
Gisteren heb ik lopen eten als een bouwvakker en was ik met vlagen
misselijk. Vandaag nog nergens last van.

Inge
kleinepukkie

Unregistered

15-02-2009 11:02
Mijn NOD is vandaag (snap alleen niet dat die banner dan al 1 dag over tijd aangeeft)
en vind het erg spannend... vorige keer werd ik het ook s'middags dus ik wacht nog maar
even af en ga nog niet testen.
tinkerbel77

Posting Freak

15-02-2009 11:33
hoi allemaal

@riannetje ja positief moet je wel blijven, je vroeg hoeveelste ronde ik bezig ben nou ben 31 dec 2007 gestopt met de pil en tja was gewoon
kijken wel ten eerste hoe je lijf gaat reageren , nou mijn cyclus leek eerst direct regelmatig maar dit was maar twee keer ,daarna mnd gehad
heel onregelmatig of sloeg gewoon exact een mnd over werd dan niet ong, ik heb toen ook best wel een stress tijd gehad dus reageerde mijn cyclus ook op. laatste 6mnd ben ik pas echt regelmatig 27-28 dagen cyclus, we klusten doen eigenlijk een tijdje op dagen dat ik dacht vruchtbaar te zijn of gewoon spontaan, alleen de vruchtbare dagen wat ik toen dacht dat ze waren dat heeft niet geklopt,ik ben nl sinds 2mnd met ovulatietesten begonnen, ik voel nu goed waneer mijn eisprong eraan komt en dit bevestigd de test door mijn lh piek aan te geven,
dus dan ben je t, vruchtbaarst in die dagen ,ik heb laatste mnd wel last gekregen van paar dagen na ei heb ik al t gevoel ik word weer ong.
kramp in mijn eileiders hele gevoelige tot pijnlijke borsten, deze mnd had ik dit heel erg en hele gevoelige tepels dus had echt zoiets van yes,mischien nu wel maar helaas mischien gevoeld omdat ik het zo graag wil.
nou hoop dat jij ook snel zwanger mag worden.
tinkerbel77

Posting Freak

15-02-2009 11:38
@ hoi bloemetje jeetje spannend zeg zou inderdaad als ik jou was effe naar ha gaan mischien bloed laten testen ik heb nl gelezen dat er vrouwen zijn bij wie het in een bloedtest wel aantoonbaar is hcg [zwanger] en niet met de zwangerschapstest,
hoop het echt voor je.

@ hoi inge spannend meid
zou over paar daagjes er nog een testje aan wagen dan heb je mischien een hoger hcg gehalte.
kaka888

Posting Freak

15-02-2009 13:18
Balen Tinkerbel leef erug met je mee!!!! Hoop dat het snel raak mag zijn voorjou!

Ik had Donderdag avond al gekleurde afscheiding en ben Vrijdagavond ongi geworden...2 dagen vroeger dan mijn vorige 2 cycli dus dat vind ik wel raar maar het is niet anders op naar ronde 4!

Groetjes Kaka
Bloemetje83

Unregistered

15-02-2009 13:35
@ Tara: Ja, dat heb ik ook gelezen. Ik durf er bijna geen hoop uit te halen... Straks is het niks en dan ben ik toch weer enigszins teleurgesteld. Mijn man kan het ook bijna niet meer aan Wink, hij gaat er vanuit dat ik zwanger ben, dus alcohol en zo moet ik per se laten staan van hem Smile . Nu drink ik sowieso bijna nooit, dus dat is geen probleem. Gisterenavond waren we uit eten en daar schonken ze zonder te vragen wijn in. Toch maar even afgeslagen, je weet het maar nooit...

@ Kleinepukkie: ik had dat ook met die banner op een andere site. Hij geeft standaard een dag te veel aan... Terwijl ik echt aangegeven heb 27 dagen cyclus vanaf 3 januari. Succes in ieder geval! Ik duim voor je..

@ Tinkerbel: fijn dat je je ovulatie voelt en dat de testen het bevestigen, dat moet hoop geven. Je 'klachten' klinken hoopgevend, maar ik kan me voorstellen dat je er niet te erg vanuit wilt gaan. Elke keer weer die teleurstelling is zwaar als je iets heel graag wilt en je er verder weinig aan kan doen dan wachten of het gelukt is.
Ik ga eind deze week of begin volgende week nog een keer testen als ik nog niet ongi ben geworden en als die negatief is ga ik inderdaad naar de HA. Ik begin het nu ook eng te vinden. Wat nou als ik niet zwanger ben? Wat is er dan met mijn lichaam aan de hand? Ik heb, sinds ik rond mijn 19e gestopt ben met de pil, altijd een regelmatige cyclus gehad, dus wat is dan de reden?? Ik hoop dat ik nog even kan wachten met testen. Als het niet zo duur was zou ik elke twee dagen wel willen testen!

@ Kaka: jammer dat het niet gelukt is deze keer...
kleinepukkie

Unregistered

15-02-2009 16:06
helaas.... heb nu last van wat rozige afscheiding en het is afwachten tot het bloeden doorzet.
Baal natuurlijk vreselijk maar volgende ronde beter ...
kaka888

Posting Freak

15-02-2009 16:09
Balen Kleinepukkie!!! Cry
kleinepukkie

Unregistered

15-02-2009 18:07
bloeden is toch nog niet begonnen en afscheiding is ook weg... zou het dan toch?
tegen beter weten in hou ik dus nog wel een klein sprakje hoop
Regina08

Unregistered

15-02-2009 19:36
Kleinepukkie:

hoe is het nu? Ben erg benieuwd!

Alle anderen meiden:
heel veel succes met de naderende NOD, spannend!

Meiden die ongi zijn geworden:
Sterkte en veel succes in volgende ronde. Ik duim voor jullie!

Liefs
Gerjanne1981

Unregistered

16-02-2009 15:36
Hee meiden,

Ben zelf dit forum gestart dus moet wel wat van me laten horen natuurlijk (zit ook in ander forum namelijk).
Ik heb vorige week ovulatietesten gedaan en als het goed is hebben we op het juiste moment 'geklust' (donderdag was de test positief), dus nu afwachten tot mijn NOD. Die zou dan 14 dagen na de eisprong moeten zijn, dus vrijdag 28-2. Vorige maand had ik een cyclus van 35 dagen, daarvoor altijd van 28, dus dat zou nu dan ook weer het geval moeten zijn.

Had testen besteld bij MatCare, tevens zwangerschapstesten die je 4 dagen voor je NOD al kunt uitvoeren. Kan dus vanaf volgende week dinsdag al testen... Kan niet wachten!!! Hoewel ik dat wel zou moeten doen, moet er ook niet teveel mee bezig zijn natuurlijk... Smile

Succes aan iedereen, en laat je niet op de kop zitten door die stomme :twisted: :twisted: !
Gerjanne1981

Unregistered

16-02-2009 16:00
Oeps... bericht in verkeerde forum geplaatst... sorry meiden!!!
tinkerbel77

Posting Freak

16-02-2009 19:30
@kaka dankje hoop het voor jou ook echt meis en anders vol goede moed op naar nieuwe ronde.

@bloemetje maak je niet al te ongerust , soms snap je de tekens die je lichaam af geven toch niet, ik duim voor je.

@ hoi kleinepukkie jij ook veel suces.

groetjes
mama Shé

Unregistered

16-02-2009 23:11
Hallo!

Ik ben nieuw hier dus nog even onwennig, maar wel erg leuk om zo te kunnen kletsen over het zwanger worden...
Ik heb een dochtertje van ruim 2,5 en mijn man ik ik willen graag een tweede kindje.
We zijn eind december gestopt met de pil en na 24 dagen kreeg ik mijn NOD (tijdens de pil altijd na 28 dagen).
Dit is onze tweede ronde en ik zit nu op dag 32!
Dit weekend hebben we 2 keer gestest, maar helaas allebei negatief.
Ik voel wel vreemde krampjes en steekjes in mijn onderbuik en ben wel moe maar verder niet echt verschijnselen.
Als ik woensdag nog niet ongesteld ben gaan we weer testen, hoop het zo!!!
Bij mijn dochtertje was ik meteen de eerste maand al zwanger.
We zijn dus flink aan het duimen...
Ik laat het weten!
xx
riannetje

Posting Freak

16-02-2009 23:13
mama Shé schreef:Hallo!

Ik ben nieuw hier dus nog even onwennig, maar wel erg leuk om zo te kunnen kletsen over het zwanger worden...
Ik heb een dochtertje van ruim 2,5 en mijn man ik ik willen graag een tweede kindje.
We zijn eind december gestopt met de pil en na 24 dagen kreeg ik mijn NOD (tijdens de pil altijd na 28 dagen).
Dit is onze tweede ronde en ik zit nu op dag 32!
Dit weekend hebben we 2 keer gestest, maar helaas allebei negatief.
Ik voel wel vreemde krampjes en steekjes in mijn onderbuik en ben wel moe maar verder niet echt verschijnselen.
Als ik woensdag nog niet ongesteld ben gaan we weer testen, hoop het zo!!!
Bij mijn dochtertje was ik meteen de eerste maand al zwanger.
We zijn dus flink aan het duimen...
Ik laat het weten!
xx

Welkom en veel plezier hier!!!!
saaraah

Unregistered

17-02-2009 00:18
Hallo Meiden,
Ik zit al een poosje op de site maar heb meegepraat op een ander onderwerp!!
Dus zal me even snel voorstellen.
Ik ben sarah, 25 jaar en zit nu in mijn 4e ronde, Ik moet vrijdag ongesteld worden maar hoop natuurlijk dat ie weg blijft... Wink
Spannend weer!!!

Ik hoop voor jullie allemaal dat het deze maand raak is!!!

Liefs
Sarah
Carien

Unregistered

17-02-2009 09:53
Hallo allemaal,

Wij proberen ook zwanger te worden. Dit wordt mijn tweede zwangerschap dan. We hebben een schat van een zoontje van net 1 jaar.

Ook ik zit nu in de spannende week dat ik ongesteld moet worden. Alles in me zegt dat ik zwanger ben, moe, dikkere buik.....maar ja, dit heb ik al vaker gehad en toen werd ik ook gewoon ongesteld.

Ook heb ik een test gedaan, die ik nog in huis had. Deze test was wel van november 2008. De uitslag was helaas niet zwanger......maar ja, moet ik van deze test uitgaan?? Ik weet het niet hoor.

Maar goed, dan wachten we nog even af....

Groetjes,
Carien
lisa200

Unregistered

17-02-2009 12:24
Mijn NOD is vandaag en ik denk dat ie gewoon gaat komen Cry Ik heb krampen in mijn buik namelijk. Pff...ik blijf hopen.
lisa200

Unregistered

17-02-2009 12:25
@Bloemetje: weet je al iets meer? Ik zou bloed laten prikken bij de ha.
@Inge: weet jij al meer?

Spannend hoor!
sterretje37

Posting Freak

17-02-2009 12:33
Nee, ben niet wijzer geworden, weer een negatieve test en geen ongi.
Heb vanmorgen een poetsbui gehad en had wel een vage misselijkheid.
Zit nu een boterham te eten en die krijg ik met veel moeite naar binnen.
Vanmorgen had ik een krentenbol opengesneden en ik werd al naar van de lucht, die
heb ik dus maar laten liggen.
Geen zin in koffie, zelfs een reep overheerlijke chocolade kan me niet verleiden.
Ik hobbel gewoon vrolijk verder, geen bloed geeft moed, dus als er het weekend nog niks
is veranderd doe ik weer een test.
Oh ja, temp was vanmorgen nog steeds 37.4 en dat is 0.4 hoger dan normaal.

Inge
Tara28

Posting Freak

17-02-2009 13:40
Hopelijk lezen weer hier straks toch een aantal berichtjes van meiden die zwanger zijn!

Carien, Sarah en Mamashe: welkom en heel veel plezier hier!
Carien

Unregistered

17-02-2009 14:06
Hoi allemaal,

Is het inderdaad zo dat als je zwanger bent in het beginstadium, dat je dan een verhoging hebt??

Groetjes,
Carien
lisa200

Unregistered

17-02-2009 14:15
Ik heb geen idee??
Tara28

Posting Freak

17-02-2009 16:11
Carien schreef:Hoi allemaal,

Is het inderdaad zo dat als je zwanger bent in het beginstadium, dat je dan een verhoging hebt??

Groetjes,
Carien

Heb ik nog nooit van gehoord. Misschien moet je de vraag ook eens stellen in een topic op dit forum waar veel meiden zitten die al zwanger zijn. Zij kunnen er vast uit eigen ervaring over vertellen.
Liefs,
Tara
Regina08

Unregistered

17-02-2009 18:23
Meiden,

normaal is het zo dat als je eisprong is geweest je temperatuur zo'n 0,2 tot 0,5 graden hoger is dan ervoor.
Als je zwanger bent zou je temp hoog blijven, als je ongi wordt daalt de temp een dag voor je ei tot een dag erna.

Helaas heb ik ook al meiden gehoord die zwanger waren, maar waarbij de temp niet echt klopte dus het is geen garantie.
Succes met zwanger worden!

Liefs
Bloemetje83

Unregistered

17-02-2009 18:29
Dat van die temperatuur ga ik ook eens proberen. Waarschijnlijk zegt het niks, maar toch leuk om even te kijken.

@ Lisa: ik durf niet opnieuw te testen, ik heb al drie negatieve testen achter de rug en ik heb niet het idee dat er iets veranderd is... Misschien dat ik donderdag of vrijdag nog een keer een poging waag en anders bel ik de huisarts. Ik wilde eigenlijk nog een week wachten, maar op een gegeven moment word je zo ongeduldig! Het liefst zou ik er elke dag een willen doen.

@ Inge: irritant he, die negatieve testen? Waarom kan je lijf gewoon niet eenduidig zijn in de signalen: of ongesteld of zwanger en een positieve test. maar ja, zo werkt het helaas niet... Gewoon afwachten.

@ Carien en Saaraah: welkom!
Mila

Posting Freak

Topics: 14
17-02-2009 18:37
ik heb een vraag: vandaag precies 14 dagen geleden 's avond heb ik waarschijnlijk mijn eisprong gehad, wanneer kan ik dan testen?
Regina08

Unregistered

17-02-2009 18:44
sylvia22 schreef:ik heb een vraag: vandaag precies 14 dagen geleden 's avond heb ik waarschijnlijk mijn eisprong gehad, wanneer kan ik dan testen?

Dat ligt aan je cyclus. Bij een cyclus van 28 dagen kun je morgen het beste testen. Dus een dag na je NOD.

Liefs Regina
Mila

Posting Freak

17-02-2009 18:48
mijn cyclus duurt sowieso al langer, want heb mijn eisprong gehad op dag 17,18 of 19 volgens de gynocoloog.
nu ga ik uit van dag 18 's avonds want voelde toen duidelijk iets!
dus zit vandaag al op dag 32...
ik ben zo bang voor een negatieve test, dus durf echt niet te testen ook morgen niet.
wil helemaal niet testen... ben aan het uitstellen.
momo34

Unregistered

17-02-2009 20:31
Sylvia, aan de ene kant kan ik je begrijpen dat je nog niet wilt testen omdat je waarschijnlijk bang bent dat de test negatief is. Maar aan de andere kant weet je dan wel waar je aan toe bent. Hoe de test ook uit mocht pakken, je verandert niets aan de werkelijkheid als je niets doet.
Misschien moet je een datum prikken tot wanneer je wilt wachten. Dan kan je er naar toe leven. Misschien geeft dat wat rust. Veel sterkte in ieder geval!!!!

liefs momo Wink
leonec

Posting Freak

17-02-2009 21:29
Ik kan juist niet wachten met testen..

Heb net de ultra test gebruikt en ik zie iets heeeel vaags..

Denk dat ik vorige week maandag mijn eisprong heb gehad..

Dit weekend weer testen dan moet ie vetter zijn..

Spannend meiden
momo34

Unregistered

17-02-2009 21:34
leonec dat zou echt helemaal super zijn! na alle ellende mag er nu ook wel weer eens goed nieuws komen he!!! Ik hou het van het weekend in de gaten! Succes!!!

momo
riannetje

Posting Freak

17-02-2009 22:01
Ik vind de uitspraak van Inge zo leuk: Geen bloed geeft moed. Haha die ga ik ook gebruiken als ik mijn NOD heb!
Maar ik vind het echtt balen voor je dat je negatief test telkens! ( heb je misschien stress gehad de laatste tijd? Want dan kan je ongi ook wel eens weg blijven..) maar het is natuurlijk te hopen dat het weg blijft!
Mila

Posting Freak

17-02-2009 23:37
ik ben ZWANGER!!!
leonec

Posting Freak

17-02-2009 23:44
sylvia22 schreef:ik ben ZWANGER!!!

Vertel vertel !!!!! heb je net een test gedaan ?

Gefeliciteerd !!!!!!!!!!!als mij test vetter is vrijdag gaan we bijna gelijk op !
Suus-wil-mama-worden...

Unregistered

17-02-2009 23:54
Leonec en Sylvia.... ZWANGER??

Gefeliciteerd !! En lekker meekletsen bij ons in "uitgerekend in oktober 2009"!!!

Liefs Suus!
Mila

Posting Freak

17-02-2009 23:56
leonec schreef:
sylvia22 schreef:ik ben ZWANGER!!!

Vertel vertel !!!!! heb je net een test gedaan ?

Gefeliciteerd !!!!!!!!!!!als mij test vetter is vrijdag gaan we bijna gelijk op !

ja, kon niet meer wachten! maar ga er zo weer een doen Big Grin kan het niet geloven.
ik duim heeeeel hard voor jou!!! laat het wel weten he?!
leonec

Posting Freak

17-02-2009 23:57
Hoi HOi.

Nog niet 100 procent he..

Heb een ultra test gedaan en hij is heel vaag !!

probeer hem vrijdag weer...ben een beetje vroeg officeel mag ik maandag pas testen

Spannend
Suus-wil-mama-worden...

Unregistered

17-02-2009 23:59
Leonec... jij ook hoor!! Heb je dik, vet, dubbel en dwars verdient!!!!!!!!!

Heel veel liefs en zwangerschapsstralen van mij!
Suus-wil-mama-worden...

Unregistered

18-02-2009 00:00
Leonec... bij mij goldt ook ..... een streep is een streep!!!!!
leonec

Posting Freak

18-02-2009 00:00
Goed zeg ben erg blij voor je !!!!!!

Wanneer heb je je vermoedelijke ei gehad? , ik denk ik vorige rond 8 9 februarie,,,

Spannend hoor..wanneer ben je dan uitgerekend oktober of november ?
leonec

Posting Freak

18-02-2009 00:02
OOh klopt maar deze is heel vaag.....hopen dat ik toch niet ongi wordt...

OOh hoop het zo..dan is het 2 keer in 1 keer raak..

Zei me moeder nog vandaag dat ze vroeger ook super vruchtbaar was....
leonec

Posting Freak

18-02-2009 00:03
OOh klopt maar deze is heel vaag.....hopen dat ik toch niet ongi wordt...

OOh hoop het zo..dan is het 2 keer in 1 keer raak..

Zei me moeder nog vandaag dat ze vroeger ook super vruchtbaar was....
Suus-wil-mama-worden...

Unregistered

18-02-2009 00:04
Ik weet niet of je mij bedoelt maar ik ben uitgerekend op 26 oktober 2009.
Eisprong had ik op 2 februari...

Ennnnn............ ook bij mij was het in 1 keer raak.........!!!
Ennnnn............ ook bij mij was de streep supervaag.......!!!!

Of je nu in oktober of november ben uitgerekend.... kom er lekker bij!!!!

Liefs
leonec

Posting Freak

18-02-2009 00:06
Had ik de eerste keer ook .helaas na 8 weken een miskraam..

Hoop zo dat het goed gaat.als ik vrijdag vetter test kom ik meepraten , okej?

Liefs
Suus-wil-mama-worden...

Unregistered

18-02-2009 00:07
Hou ik je aan.......... Wink

Snap dat je reserves houdt hoor....
Maar ik gun het je heel erg!
leonec

Posting Freak

18-02-2009 00:10
Tja het is een test die 6 dagen eerder kan.. er kan dus nog ongesteld worden...

Wil me nog niet te blij maken..

Lief hoor je reactie.. denk dat ik vrijdag weer test dan zou ie toch wat vetter moeten zijn, toch ?
Suus-wil-mama-worden...

Unregistered

18-02-2009 00:15
Mijn persoonlijke ervaring..... ligt eraan met welke test je test....
Maar over het algemeen, elke test wordt duidelijker naarmate je langer zwanger bent!
(Heb ook testen gedaan die pas na een week echt duidelijk waren,...)

Heb vertrouwen.

XXX
leonec

Posting Freak

18-02-2009 00:18
Heb de mat care ultra gebruikt..

We proberen het vrijdag gewoon weer... ik laat het je weten..

Ga nu me nestje opzoeken..liefs mij
Susanna

Posting Freak

Topics: 28
18-02-2009 07:25
Iemand ervaring met de testen van de DA? Ik wil morgenochtend testen, maar misschien is het handiger nog even te wachten?
Susanna

Posting Freak

18-02-2009 07:26
Leonec, lees dat het voor jou heel spannend is!! Ik zal voor je duimen!
leonec

Posting Freak

18-02-2009 09:45
Susanna schreef:Leonec, lees dat het voor jou heel spannend is!! Ik zal voor je duimen!

Zeker spannend. voor jou ook...

Wanneer heb je je vermoedelijke eisprong gehad ?

Liefs
tinkerbel77

Posting Freak

18-02-2009 09:57
hoi

welkom aan alle nieuwe meiden die het ook leuk vinden om gezellig mee te kletsen.
@sylvia gefeliciteerd

@bloemetje hoe gaat ie heb je nog getest, en anders maak je niet meer gek joh ga even naar ha.

@inge voor jou ook spannend.
lisa200

Unregistered

18-02-2009 10:07
@ Leonec en Susanna: Spannend!!!!!!!!!
Ik wacht nog tm zaterdag denk ik. Ik voel echter niets dus ben bang dat ik gewoon ongesteld ga worden :|
Ik zit echt 2x per uur op het toilet. Maak mezelf helemaal gek. Ik hoop het gewoon zo!!!!!
tinkerbel77

Posting Freak

18-02-2009 10:11
@ lisa spannend voor je zal voor je duimen.
leonec

Posting Freak

18-02-2009 10:13
lisa200 schreef:@ Leonec en Susanna: Spannend!!!!!!!!!
Ik wacht nog tm zaterdag denk ik. Ik voel echter niets dus ben bang dat ik gewoon ongesteld ga worden :|
Ik zit echt 2x per uur op het toilet. Maak mezelf helemaal gek. Ik hoop het gewoon zo!!!!!

ik begrijp het hoor...we willen het allemaal graag...de dagen gaan nu zo langzaam...pffff
Hoop het voor ons!!!
Susanna

Posting Freak

18-02-2009 13:45
Hoi,

weet niet precies wanneer ik m'n ei-sprong had. Ik dacht altijd dat de eisprong gemiddeld 14 dagen voor NOD was, en dat dat dus per persoon verschilt. Gezien mijn pogingen en vage buikpijn heb ik er deze reis voor gekozen om 17 dagen voor NOD te klussen (helaas, we hebben inderdaad maar 1x geklust). En alle symptonen voor ongi blijven dus weg, én m'n borsten zijn ineens groter... Maar volgens Jamilah kan een eisprong echt alleen 14 dagen voor NOD en niet eerder of later. Dus ik ben best zenuwachtig, want daardoor durf ik gewoon niet te hopen dat het raak is... Ik kan nu al gillen en dat wordt er morgen niet beter op Wink Daarom hoop ik maar dat ik een goede test heb (van DA), dus niet dat er geen streepje komt, en dat je dan misschien tócht zwanger bent, maar dat die test niet gevoelig genoeg is... Wat ben ik toch aan het mutsen!
Tara28

Posting Freak

18-02-2009 15:12
Wat een leuke berichten hier!

Super voor je Sylvia, had je al in een ander topic gefeliciteerd, maar hier nog maar een keertje: van harte!

@ Leonec: streep is streep zeggen ze wel eens, maar kan me voorstellen dat je iets meer duidelijkheid wilt. Succes en we horen het van je!

Ik heb geen verstand van wat een goede test is en wat niet, maar mocht ik volgende week overtijd zijn, koop ik misschien wel zo'n digitale van cb. Geen onduidelijkheid dan over eventuele vage streepjes, maar gewoon helder zwanger of niet zwanger op een schermpje. Heb alleen zo'n vermoeden dat ik geen test hoef te kopen, gewoon omdat ik me zo super goed voel nu. Niks geen kwaaltjes of wat dan ook, alhoewel het wel lekker zou zijn om je zo te voelen tijdens een zwangerschap haha.
tinkerbel77

Posting Freak

18-02-2009 15:22
hoi

de eisprong ovulatie heeft ook te maken met hoeveel dagen je cyclus is die van mij is meestal 27-28 en had mijn eisprong 15e dag
dus heb je een langere cyclus dan veschilt dat.
Tara28

Posting Freak

18-02-2009 15:25
Je eisprong is altijd 14 dagen voordat je ongesteld wordt. Als je een cyclus hebt van 28 dagen is je eisprong dus op de 14e dag van je cyclus, maar als je een langere cyclus hebt is die later, bijvoorbeeld 32 dagen cycluslengte, dan is je eisprong op dag 18 van je cyclus. Als je dus 14 dagen van je NOD aftrekt, heb je je eisprongdag te pakken. Maar dit werkt natuurlijk alleen als je een regelmatige cyclus hebt.
tinkerbel77

Posting Freak

18-02-2009 15:28
als je het zeker wilt weten of je het voelt ik gebruik de ov test en die wijst het aan.
Susanna

Posting Freak

18-02-2009 15:37
Het is natuurlijk wel zo dat zaad 48 tot wel 72 uur kan overleven... Dus best kans dat we vlak vóór de eisprong hebben geklust, en dat het dus inderdaad tóch raak kan zijn...
Iemand nog een leuk idee om vanavond iets te gaan doen? Als hieraan blijf denken wordt ik hélemaal gek. Kan niet wachten tot het morgenochtend is!
tinkerbel77

Posting Freak

18-02-2009 15:45
ja zou ook als jou was ff wat afleiding zoeken, leuk dvd,tje kijken ofzo.

groetjes
sterretje37

Posting Freak

18-02-2009 16:18
Hier nog steeds geen ongi.
Vannacht gewerkt en een paar keer een raar gevoel, soort steken maar niet pijnlijk, rond mijn navel.
Tegen het eind van mijn werktijd kreeg ik buikkramp dus ik dacht: oh oh, ongi in aantocht.
Moest daarna wel meteen naar het toilet, mijn darmen waren in opstand of zo.
Erge dorst vannacht, liter water op (normaal al moeite met een halve liter) en een aantal kopjes thee.
Kreeg vannacht wel last van oprispingen van mijn maag, maar een rennie doet wonderen.
Temp is nog steeds 37.4
We wachten nog even verder.

Inge
lisa200

Unregistered

18-02-2009 16:34
oh wat spannend zeg! ik hoop het zo voor je.
ik denk eigenlijk dat ik gewoon ongesteld ga worden. voel niets raars.
Susanna

Posting Freak

18-02-2009 16:44
Inge, ik zag je banner, ben je al 5 dagen overtijd?! Heb je al getest? Wanneer wil je dat doen?
sterretje37

Posting Freak

18-02-2009 17:02
Ik heb de dag van mijn NOD al getest (afgelopen zaterdag) en die was negatief.
Vervolgens maandag en dinsdagochtend nog een keer, ook negatief.
Nu test ik niet meer, misschien zaterdagochtend.
Heb niet zo gek veel klachtjes, voel mijn buik, trekt door naar mijn liezen.
Vannacht tijdens mijn werk erge dorst, veel water gedronken en thee.
Tegen het einde van mijn dienst erge buikkramp dus ik dacht dat ongi kwam.
Maar het waren mijn darmen, ik kon al niet zo goed naar het toilet voor de grote boodschap
maar door al het water ging dat dus ineens wel goed.
Koffie smaakt me niet echt, net bij de buuf gedronken en dan wordt ik toch enigzins misselijk.
Ik wacht nog even verder af, iets anders kan ik niet doen.
Heb geen zin om er allemaal testen doorheen te jagen, zijn niet duur maar nog niet gratis.

Inge
Lindy

Unregistered

18-02-2009 19:31
Tara28 schreef:Je eisprong is altijd 14 dagen voordat je ongesteld wordt. Als je een cyclus hebt van 28 dagen is je eisprong dus op de 14e dag van je cyclus, maar als je een langere cyclus hebt is die later, bijvoorbeeld 32 dagen cycluslengte, dan is je eisprong op dag 18 van je cyclus. Als je dus 14 dagen van je NOD aftrekt, heb je je eisprongdag te pakken. Maar dit werkt natuurlijk alleen als je een regelmatige cyclus hebt.

Hoi meiden, eisprong is meestal 14 dagen voor NOD, maar niet altijd hoor, daarom kunnen die ovu-testen wel uitkomst bieden. Soms is de eisprong ook korter dan 14 dagen voor NOD, dan kan zwanger worden lastig zijn omdat de innesteltijd dan te kort kan zijn. Als je de ovu-testen hebt gedaan weet je dat tenminste, ook kan uit die testen blijken dat er geen of niet elke maand een eisprong is. Ook handig om te weten als je het medische circuit ingaat...
Spannend voor de meesten hier... Bij mij nog niet, ik ga vavavond aan de klus Wink
Liefs Juud
mama Shé

Unregistered

18-02-2009 20:23
Hoi meiden,

5 dagen na mijn NOD dan toch ongesteld geworden...
Balen!
Ergens vind ik het ook wel prima, dan is het maar duidelijk, 5 dagen overtijd maakt je ook zenuwachtig!
(nu heb ik nog een enigzins "normale" cyclus en dat is ook wel fijn!)
Nieuwe ronde nieuwe kansen!!!
Succes allemaal...
X
Tara28

Posting Freak

18-02-2009 22:19
Hey mama She: balen joh, maar gelukkig kun je het positief bekijken. Ik me me voorstellen dat in 5 overtijddagen de hoop aardig toeneemt...

@ juud: en zo leren we weer van elkaar. Wist niet dat het soms iets afwijkt van die 14 dagen...

@ inge: hopelijk heb je snel duidelijkheid!
Susanna

Posting Freak

19-02-2009 07:59
juud schreef:
Tara28 schreef:Je eisprong is altijd 14 dagen voordat je ongesteld wordt. Als je een cyclus hebt van 28 dagen is je eisprong dus op de 14e dag van je cyclus, maar als je een langere cyclus hebt is die later, bijvoorbeeld 32 dagen cycluslengte, dan is je eisprong op dag 18 van je cyclus. Als je dus 14 dagen van je NOD aftrekt, heb je je eisprongdag te pakken. Maar dit werkt natuurlijk alleen als je een regelmatige cyclus hebt.

Hoi meiden, eisprong is meestal 14 dagen voor NOD, maar niet altijd hoor, daarom kunnen die ovu-testen wel uitkomst bieden. Soms is de eisprong ook korter dan 14 dagen voor NOD, dan kan zwanger worden lastig zijn omdat de innesteltijd dan te kort kan zijn. Als je de ovu-testen hebt gedaan weet je dat tenminste, ook kan uit die testen blijken dat er geen of niet elke maand een eisprong is. Ook handig om te weten als je het medische circuit ingaat...
Spannend voor de meesten hier... Bij mij nog niet, ik ga vavavond aan de klus Wink
Liefs Juud

En ik ben het levende bewijs: ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
leonec

Posting Freak

19-02-2009 08:51
GEFELICITEERD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hoop dat alles goed mag gaan !!!!! geniet ervan..

Liefs
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Pagina's (72): 1 2 3 4 5 ... 72 Volgende »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave