Zwanger Worden .NU forum [Archief] Vragen over testen Zwangerschapstesten Welek test het gevoeligst?

Welek test het gevoeligst?
Sofia

Unregistered

05-02-2009 11:59
Hoi meiden,

Ik ben momenteel een week overtijd. Ben vrij regelmatig ongesteld en ben nog nooit zo lang overtijd geweest! Zit nu op dag 33 van mijn cyclus, terwijl mijn cyclus gemiddeld 26 dagen duurt. Ik heb meerdere malen getest, maar deze waren steeds negatief. Ik heb de tests van Matcare, Predictor en Sensitest gebruikt. Weten jullie welke test ik het beste kan gebruiken? Is zo'n ultratest gevoeliger? Spoort die het HCG beter op als de gewone tests dit niet doen?

Help!

Liefs, Sofia
Sofia

Unregistered

05-02-2009 12:00
Oeps, typfoutje in de titel!!
elmootje21

Unregistered

05-02-2009 12:51
hoi sofia.
ik ken je verhaal,ik was eerst een paar dagen over tijd en elke x testen gedaan en die waren ook elke x negatief.
toen ik een week overtijd was heb ik getest met een test van de schlecker eigen merk en die gaf positief aan.
ik heb zelf ook met matcare getest(kon 4 dagen voor nod) die heb ik gebruikt toen ik paar dagen over tijd was en die gaf ook negatief aan,en ik geloof dat predictor wat later positief test maar dat kan ik ook verkeerd hebben.
anders moet je eens een test van de kruidvat proberen of van de etos. weet het anders ook niet

hoop dat ik je een beetje geholpen heb

liefs
Sofia

Unregistered

05-02-2009 14:10
Hoi Elmootje,

Als de ongi vandaag nog niet komt, ga ik morgen even langs het Kruidvat ofzo, een eigen merk test halen. Ik ga gewoon alles proberen. Bedankt voor je antwoord. Hoe is het met je zwangerschap? Gaat alles voorspoedig?

Liefs, Sofia
elmootje21

Unregistered

05-02-2009 16:38
geen dank hoor,hoop voor je dat je positief test.

met mijn zwangerschap gaat het wel goed,heb alleen veel last van buikpijnen.
komt door mijn darmen zeggen ze,de vorige x ging het met de kleine goed.
heb dinsdag de 20 weken echo,dus hoop dat dan nog alles goed is met de kleine.
laat je het wel even weten met de test?

liefs
Sofia

Unregistered

05-02-2009 20:04
Ja, ik laat het je weten. Bedankt voor je antwoord en interesse!

Liefs!
momo34

Unregistered

05-02-2009 20:11
Hoi, ik heb altijd getest met het huismerk van Etos en altijd snel resultaat gehad. Je kunt het beste met de eerste ochtendurine testen maar misschien doe je dat al wel.
Succes! Ik hou je reactie in de gaten.

gr momo
Sofia

Unregistered

05-02-2009 20:46
Hoi,

Ja, ik heb het steeds met de eerste ochtendurine gedaan. Ik ga morgen ff wat tests bij 't Kruidvat en Etos halen.

Bedankt!
leonec

Posting Freak

Topics: 21
05-02-2009 21:01
Bij mij gaf de predictor niets aan maar de digitale van clearblue gaf zwanger aan..

Ook teststripjes van sensitest licht positief en paar dagen gewacht en de predictor gaf ook positief aan..

Groetjes
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave