Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden zwanger willen worden maar toch overgewicht!

zwanger willen worden maar toch overgewicht!
Sann

Unregistered

04-02-2009 13:28
Hallo,

Ik ben op dit moment 21 jaar, en heb redelijk wat overgewicht. Nu weet ik dat het ongezond is om zwanger te worden met overgewicht, verschilt natuurlijk per persoon en per overgewicht. Ik vraag me af of hier nog meer mensen mee zitten en hoe zij dit aanpakken of hebben aangepakt :oops: Zelf heb ik ervoor gekozen eerst in een gezonde BMI te zitten voordat ik begin aan een zwangerschap alhoewel ik het erg moeilijk vind om af te vallen..
hoop1970

Posting Freak

Topics: 29
04-02-2009 13:34
Ik heb flink overgewicht, toch al ruim een jaar bezig om zwanger te worden, ik ben nooit slank geweest (en zal het ook nooit worden...)
Ben vorig jaar vrij vlot zwanger geworden helaas mis gegaan, maar gyn heeft m'n gewicht nog nooit genoemd.
Je bent ook nog lekker jong (sorry dat ik het zeg, maar het scheelt wel 17 jaar) dus kunt het nog even hebben...hier tikt het klokje aardig weg!
Wel knap van je dat je eerst gaat afvallen!! ik kan geen motivatie krijgen (slecht, ik weet het)
probeer zoveel mogelijk gezond te eten en weinig tot niet te snoepen, maar merk dat onregelmatig werken niet echt bevorderlijk is.
Succes met afvallen en zwanger worden!
Sann

Unregistered

04-02-2009 14:38
Heej!

Leuk dat je al zo snel hebt gereageerd.. Jammer dat het nog zwanger worden je nog niet is gelukt!! En de motivatie mis ik helaas ook regelmatig! Sad Idd heb ik nog lang de tijd, dat scheelt! maar alsnog vind ik het vervelend dat het allemaal niet wat makkelijker ging.. Toch hoor ik bij veel mensen net zoals ik afgelopen week in de krant las dat mensen met overgewicht niet aan een kind geholpen worden:S Daarom heb ik voor me gevoel het idee dat ik dus wel eerst moet afvallen! Ik hoop uiteraard ook dat het lukt maar ik twijfel Wink Heeeel veel succes in ieder geval, ik hoop voor je dat het geluk je nu snel zal toekomen! Ben je trouwens al lang bezig om kinderen te krijgen?

Liefs Sanne!
hoop1970 schreef:Ik heb flink overgewicht, toch al ruim een jaar bezig om zwanger te worden, ik ben nooit slank geweest (en zal het ook nooit worden...)
Ben vorig jaar vrij vlot zwanger geworden helaas mis gegaan, maar gyn heeft m'n gewicht nog nooit genoemd.
Je bent ook nog lekker jong (sorry dat ik het zeg, maar het scheelt wel 17 jaar) dus kunt het nog even hebben...hier tikt het klokje aardig weg!
Wel knap van je dat je eerst gaat afvallen!! ik kan geen motivatie krijgen (slecht, ik weet het)
probeer zoveel mogelijk gezond te eten en weinig tot niet te snoepen, maar merk dat onregelmatig werken niet echt bevorderlijk is.
Succes met afvallen en zwanger worden!
Janbre

Unregistered

04-02-2009 16:48
Ik heb ook behoorlijk overgewicht, maar ik voel me eigen aan alle kanten goed. Heb ook totaal niet de behoefte om af te vallen. Ja nu ik gestopt ben met de pil val ik wel wat af, en krijg ik enorm veel pukkeltjes.
Maar goed, ik zie het nut er ook niet van in om nu nog af te gaan vallen.
Bambi80

Posting Freak

Topics: 34
04-02-2009 23:25
ik heb ook flink overgewicht, maar ja ....... Op dit moment is een dieet gedoemd om te mislukken. Probeer wel mijn eetgewoontes langzaam te veranderen en hoop dat het afvallen dan vanzelf wel komt. Maar ga echt niet meer langer wachten met kindjes omdat ik te zwaar ben. Ouder worden en kinderen krijgen gaat ook niet altijd even goed samen net als gewicht en zwanger zijn dus ja.. of of keuze
Sofia

Unregistered

05-02-2009 00:26
Ik heb ook overgewicht. Als ik dit overgewicht kwijt wil, ben ik zeker een hele tijd bezig (jaren) en aangezien ik al 32 ben, wil ik hier niet op wachten. Ik jojo al jaren met mijn gewicht, het lukt me gewoon niet om af te vallen en het er ook af te houden! 10 Kilo eraf lukt me wel, maar binnen no time zit het er weer aan. Het probleem is om het eraf te houden. Ik hou enorm veel van gezelligheid en eten en totaal niet van sporten. Daar zit mijn probleem dus en dat weet ik ook. Er zijn zat vrouwen met overgewicht die kinderen krijgen denk ik altijd maar...
kleinepukkie

Unregistered

05-02-2009 07:05
Ook ik ben te zwaar en zou voor ene gezond BMI zo'n 20 kilo kwijt moeten raken.
Ben nu in ronde 5 om zwanger te raken.
Heb er nog niet bij stil gestaan dat mijn gewicht er mee te maken heeft....

Ben wel gaan sporten en probeer beter te eten om te voorkomen dat er na een eventuele zwangerschap
te veel blijft zitten. Val dus wel een beetje af maar ben er niet te veel mee bezig
sementhe22

Unregistered

05-02-2009 10:00
Hoi Hoi

Ik ben al meer als een jaar niet meer ongesteld geweest,ben naar de HA geweest en kreeg onderzoek en ik werd door verwezen naar de gynocoloog.
Daar kreeg ik een inwendige onderzoek en ik moest bloed laten prikken,alles was prima.
Maar omdat mijn menstruatie uitbleef,en daardoor niet wist wanneer ik vruchtbaar ben om zwanger te worden ,dus ik mocht ook op de weegschaal en ja ik heb ook overgewicht ik woog 109 kilo.
Ze adviseerde mij om eerst aftevallen dat was beter voor een zwangerschap.
Ik mocht weer op controle komen bij haar en moest me eigen weer wegen 98 kilo,nou dat was erg mooi,maar er moest nog meer af ,ik moet nog 10 kilo afvallen om zwanger te kunnen en mogen worden.
In april heb ik weer een afspraak bij haar en dan gaan we kijken hoeveel ik weer ben afgevallen en wat we gaan doen.
Ik heb wel om de 4 weken een controle in het ZK dat ik alleen me eigen weeg ,dat is voor mij ook gelukkig een steuntje in de rug dat ik het zolang vol hou.
Ook ik snoep rustig een keer ,en het komt gelukkig niet aan.

liefs
sementhe
Tijger1

Unregistered

05-02-2009 12:11
ook ik heb overgewicht.
ik ben ongeveer 4 maanden na het stoppen met de pil zwanger geraakt. en alles gaat goed.
op wat bekende zwangerschapskwaaltjes na.
het is dus niet altijd zo dat je moet afvallen om zwanger te kunnen raken.
iedereen veel succes met zwanger worden!
draakje27

Unregistered

05-02-2009 13:41
hier ook aardig wat overgewicht!!
en tuurlijk i een gezond gewicht beter voor en tijdens een zwangerschap...maar dan hadden ze alles niet zo ontzettend lekker moeten maken!!
Ik ben echt een emotionele eter...alleen helaas niet alleen als ik me slecht voel, maar ook als ik me goed en gelukkig voel!!
hou gewoon teveel van lekker eten en gezelligheid en inderdaad ook totaal niet van sporten!!

vind het knap hoor van de mensen die zoveel afvallen en dit ook vol houden! heb al zoveel pogingen gedaan, maar is echt niet aan mij weggelegd!

ze zeggen idd dat het een belemmering kan zijn en dat je daardor er langer over kan doen om zwanger te raken, maar dit is dus ook niet voor iedereen zo

van me zoontje was ik binnen 5 maanden zwanger en woo toen ongeveer hetzelfde... nu zitten we helaas al weer op de 10de maand!!

veel succes in ieder geval!
Sann

Unregistered

05-02-2009 15:46
Heej!

Ik word wel er wel positief van om deze berichten te lezen! Zelf ben ik nog maar 21 en heb ik dus nog wel ven de tijd en ik begrijp dat dit niet voor iedereen zo is! Het is iets heeeel moeilijks en soms denk ik dat ik me er ook maar bij neer moet leggen! Bedankt voor jullie reacties!! Big Grin
hoop1970

Posting Freak

Topics: 29
05-02-2009 18:35
Heej!

Leuk dat je al zo snel hebt gereageerd.. Jammer dat het nog zwanger worden je nog niet is gelukt!! En de motivatie mis ik helaas ook regelmatig! Idd heb ik nog lang de tijd, dat scheelt! maar alsnog vind ik het vervelend dat het allemaal niet wat makkelijker ging.. Toch hoor ik bij veel mensen net zoals ik afgelopen week in de krant las dat mensen met overgewicht niet aan een kind geholpen worden:S Daarom heb ik voor me gevoel het idee dat ik dus wel eerst moet afvallen! Ik hoop uiteraard ook dat het lukt maar ik twijfel Heeeel veel succes in ieder geval, ik hoop voor je dat het geluk je nu snel zal toekomen! Ben je trouwens al lang bezig om kinderen te krijgen

Niet geholpen worden?? dat is discriminatie! dat soort uitspraken kan ik erg kwaad om worden echt...

ik heb ook flink overgewicht, maar ja ....... Op dit moment is een dieet gedoemd om te mislukken. Probeer wel mijn eetgewoontes langzaam te veranderen en hoop dat het afvallen dan vanzelf wel komt. Maar ga echt niet meer langer wachten met kindjes omdat ik te zwaar ben. Ouder worden en kinderen krijgen gaat ook niet altijd even goed samen net als gewicht en zwanger zijn dus ja.. of of keuze
Ojee..... ik ben oud en heb overgewicht.... kan het wel schudden Wink

Als je te dun bent kun je ook weer problemen hebben met je vruchtbaarheid...
ach... het is altijd wel wat, volgens mij is het belangrijkste dat je je goed voelt!
We zien het wel!
Succes meiden, met zwanger worden, afvallen, motivatie krijgen.... alles...
Hoop
sementhe22

Unregistered

06-02-2009 11:33
sommige mensen die overgewicht hebben en toch zwanger worden hebben dan erg geluk....hellaas is dat niet voor mij.
Maar goed ,ben goed op weg met afvallen en dan hoop ik ook snel een positieve test in me handen te mogen hebben.

iedereen veel su6 met zwanger worden !
Bambi80

Posting Freak

Topics: 34
06-02-2009 11:42
heeh Hoop ik probeerde het nog wel netjes te formuleren! HAHA! Ik bedoel alleen maar dat ik het geen reden vind om te wachten.
Sann

Unregistered

08-02-2009 20:54
Misschien is het ook wel geen reden om te wachten, tof dat ik in ieder geval wat reacties heb gehad om het eens van een andere kant te bekijken!! Bedankt daarvoor Big Grin
angelnl

Unregistered

10-02-2009 19:01
even nieuw leven blazen in dit onderwerp Wink
Ook ik ben aaaaaaaaaardig wat kilootjes te zwaar en heb, voor zo ver ik weet, gewoon een echte cyclus.
Ben sinds juni bezig om zwanger te worden.
Ik ben ook een emotie-eter. Verdriet en spanning: eten. Bij geluk en vreugde gelukkig iets minder.
Ik ben al een 20 kilo (om en nabij) kwijt sinds dat mijn emoties in een rustiger vaarwater terecht zijn gekomen.
Ik doe er weinig aan en probeer me dan ook op stress momenten enorm in te houden. (wat verdomd moeilijk is, stoppen met roken is makkelijker) Zolang alles goed gaat, gaat het gewicht zeer rustig om laag. Genieten is mijn motto geworden!
Ik heb inderdaad ook meiden gezien met een ukkie die nog groter zijn dan ik (en dat is lengte èn omvang). Dus waarom zou het mij niet lukken?
Voor alle meiden in het zelfde grote schuitje: we kunnen het! En zo niet, dan toch. Wink
Sann

Unregistered

10-02-2009 20:26
Wouwww dat is egt een knappe instelling en wat onwijs goed dat je al zoveel bent afgevallen! Confusedhock: Ik ben er zeker van dat dikkere vrouwen ook wel zwanger kunnen worden, maar ondanks dat vraag ik me voor mezelf af of ik mezelf er prettig bij voel als ik een bmi heb van 33 en zwanger.. haha maar goed ooit komt het allemaal wel goed Big Grin Als t kind maar gezond is tog!

Succes in ieder geval Big Grin
angelnl schreef:even nieuw leven blazen in dit onderwerp Wink
Ook ik ben aaaaaaaaaardig wat kilootjes te zwaar en heb, voor zo ver ik weet, gewoon een echte cyclus.
Ben sinds juni bezig om zwanger te worden.
Ik ben ook een emotie-eter. Verdriet en spanning: eten. Bij geluk en vreugde gelukkig iets minder.
Ik ben al een 20 kilo (om en nabij) kwijt sinds dat mijn emoties in een rustiger vaarwater terecht zijn gekomen.
Ik doe er weinig aan en probeer me dan ook op stress momenten enorm in te houden. (wat verdomd moeilijk is, stoppen met roken is makkelijker) Zolang alles goed gaat, gaat het gewicht zeer rustig om laag. Genieten is mijn motto geworden!
Ik heb inderdaad ook meiden gezien met een ukkie die nog groter zijn dan ik (en dat is lengte èn omvang). Dus waarom zou het mij niet lukken?
Voor alle meiden in het zelfde grote schuitje: we kunnen het! En zo niet, dan toch. Wink
Jinna

Unregistered

18-02-2009 20:33
Janbre schreef:Ik heb ook behoorlijk overgewicht, maar ik voel me eigen aan alle kanten goed. Heb ook totaal niet de behoefte om af te vallen. Ja nu ik gestopt ben met de pil val ik wel wat af, en krijg ik enorm veel pukkeltjes.
Maar goed, ik zie het nut er ook niet van in om nu nog af te gaan vallen.

hier ook aardig wat overgewicht.. ik heb niet de motivatie om af te vallen op dit moment.. klinkt heel stom maar lukt me niet.
heb ook sinds het stoppen met de pil ook erg last van pukkeltjes... zeer irritant!
Ik zie gewoon hoe het gaat met zwanger worden..

xx
Tara28

Posting Freak

Topics: 12
18-02-2009 22:12
hoop1970 schreef:[i]Heej!
Als je te dun bent kun je ook weer problemen hebben met je vruchtbaarheid...
ach... het is altijd wel wat, volgens mij is het belangrijkste dat je je goed voelt!
We zien het wel!
Succes meiden, met zwanger worden, afvallen, motivatie krijgen.... alles...
Hoop

Fijn dat je ook even het dun zijn aankaart Smile Ik vreet me rot om niet te licht te zijn, maar krijg mn bmi netaan op ongeveer 18,5. Niks aan te doen, t zit hier in de genen. Heb een gezonde spijsvertering zeg maar, wat erin gaat komt er aan de andere kant ook vrij snel weer uit :oops:
anna123

Unregistered

18-02-2009 22:22
Ze zeggen toch wel eens dat wat zwaardere mensen een zwangerschap beter verdragen enzo..Dat je er beter op gebouwd bent? Of is dit nou weer totale onzin?
Heb zelf geen overgewicht, eigenlijk net als Tara meer moeite om normaal op gewicht te blijven en niet te dun te worden.. eet als een bouwvakker Tongue
Weet je meiden, iedereen heeft wel wat, te dik , te dun te weet ik veel wat , maarre..wist je dat de meeste mannen een iets gevulde vrouw mooier vinden? :mrgreen: OOK belangrijk!

xx
Free

Posting Freak

Topics: 2
18-02-2009 23:45
hier ook flink overgewicht.. Kom niet aan sporten toe, en heb momenteel al helemaal geen zin om te gaan.. pff.. We zullen verder wel zien of het snel gaat met zwanger worden.. En mocht het echt nodig zijn om veel af te vallen, heb ik dat voor een kindje natuurlijk meteen over Wink
Free

Posting Freak

18-02-2009 23:47
anna123 schreef:Ze zeggen toch wel eens dat wat zwaardere mensen een zwangerschap beter verdragen enzo..Dat je er beter op gebouwd bent? Of is dit nou weer totale onzin?
Heb zelf geen overgewicht, eigenlijk net als Tara meer moeite om normaal op gewicht te blijven en niet te dun te worden.. eet als een bouwvakker Tongue
Weet je meiden, iedereen heeft wel wat, te dik , te dun te weet ik veel wat , maarre..wist je dat de meeste mannen een iets gevulde vrouw mooier vinden? :mrgreen: OOK belangrijk!

xx
Das zeker ook belangrijk Wink Die van mij vind die slanke meiden niet echt bijzonder :$ of naja echt van die modellen zeg maar.. Hij heeft zoiets van, die heb ik niet alleen..
Tara28

Posting Freak

19-02-2009 00:05
Vraag me ook af in hoeverre het ideale gewicht het zwanger worden nou echt beinvloed....er komt nog zoveel meer bij kijken.
Free

Posting Freak

19-02-2009 00:09
Tara28 schreef:Vraag me ook af in hoeverre het ideale gewicht het zwanger worden nou echt beinvloed....er komt nog zoveel meer bij kijken.
Daar heb je gelijk in.. Je ziet en hoort vaak genoeg dat mensen met overgewicht in 1x zwanger zijn..
Sofia

Unregistered

19-02-2009 00:10
@ Tara: Dat vraag ik me ook af. Ik kan me niet voorstellen dat het het zwanger worden echt zo erg beinvloed. Wel kan ik me indeken dat het wat slechter is als je zwanger bent om zwaarlijvig te zijn. I.v.m. bijvoorbeeld je bloeddruk. Vaak hebben zwaardere mensen een ietwat verhoogde bloeddruk en dit wordt vaak hoger in de zwangerschap. Maar als je goed onder controle blijft, lijkt dat me geen punt. Maar dit is wat ik bedenk, misschien is het helemaal niet waar. Verder zou ik het ook niet echt weten...

Ik heb ook een BMI van 33.
Tara28

Posting Freak

19-02-2009 00:13
Ow ja, 33 is wel veel idd. Dat van die bloeddruk daar zit wel wat in, alhoewel ik toen ik ziek was ook in ene met mn bloeddruk omhoog schoot, dus tja, wat doet ie als ik zwanger ben. T is nu allemaal prima met mn bloeddruk, maar mn pa moet m bijvoorbeeld wel in de gaten houden, dus wie weet spelen ook hier de genen een rol....
anna123

Unregistered

19-02-2009 10:44
Ik denk dat je zelf het allerbeste kan aanvoelen of je wel of niet goed bent van gewicht, laten we wel wezen sommige mensen zijn gewoon zwaarder als anderen! Als je zelf het gevoel hebt dat je helemaal goed in je vel zit, is dat toch helemaal prima?! Ga echt altijd van je eigen gevoel uit! Als je zelf zoiets hebt van , er moeten wat kilootjes af voor een zwangerschap, moet je dat zeker proberen, maar als je denkt van, ik voel me prima en je hebt verder geen klachten, moet je er lekker voor gaan! Heb altijd het idee dat je met iets meer gewicht toch wat sterker bent!hihi
Maar goed, misschien heb ik makkelijk kletsen omdat ik het probleem overgewicht niet ken..
iedereen heel veel succes!
x
Janbre

Unregistered

19-02-2009 19:09
Een kennis van me is 2x "per ongeluk" zwanger geraakt door medicijnen die ze gebruikte waardoor de pil niet meer werkte. En die heeft echt behoorlijk wat overgewicht.
Jinna

Unregistered

19-02-2009 22:33
overgewicht geeft natuurlijk ook extra kans op zwangerschaps suiker... maar ja.. er zijn ook mensen die heel gezond doen en leven en die hebben ook geen superzwangerschap.
dus je weet het toch nooit..

xx
Free

Posting Freak

20-02-2009 05:28
Jinna schreef:overgewicht geeft natuurlijk ook extra kans op zwangerschaps suiker... maar ja.. er zijn ook mensen die heel gezond doen en leven en die hebben ook geen superzwangerschap.
dus je weet het toch nooit..

xx
zwangerschapssuiker komt ook nog wel voor bij vrouwen zonder overgewicht toch?? dat heeft daar toch niet specifiek mee te maken?? of ben ik weer alles aan het omdraaien Confusedhock: net als dat ik alles vergeet (niets voor mij overigens :| )
Ach meiden, denk dat we gewoon lekker moeten klussen, en dat we zolang we ons goed voelen gewoon door moeten gaan zoals we nu doen.. En als er wat kilootjes af moeten we dat doen als we er zelf achter staan, of het moet natuurlijk medisch zijn dat je moet..
We gaan er gewoon voor!! Toch?? :lol:
Eva_697

Unregistered

20-02-2009 15:07
dag dames, ken genoeg vrouwen met overgewicht die zonder problemen zwanger zijn geraakt, weet alleen wel dat 1 ervan vrij snel zwangerschapssuiker kreeg. En ja als je overgewicht hebt, is de kans daarop groter.. maar bedoel.. de kans is miss groter, maar dat wil nog niet zeggen dat iedere vrouw met overgewicht het krijgt, dus ik zou er gewoon lekker voor gaan. Niet bang zijn dat het niet gaat lukken vanwege je overgewicht. Het gaat erom dat je gezond en lekker in je vel zit Big Grin
Sann

Unregistered

20-02-2009 15:25
Heej Dames,

Ik ben er van overtuigd dat je met overgewicht absoluut wel zwanger kan worden, dat gebeurt vaak genoeg. Voor mezelf vraag ik me af of ik wel genoeg energie heb doordat ik overgewicht heb en inderdaad of t gezond is.. Uiteraard lijken me dit ook wel dingen die meespelen als je wel een gezond gewicht hebt..
daantje01

Unregistered

26-02-2009 14:49
Even een steuntje in de rug van diegene die willen afvallen. Ik ben 31 jaar en ben 30 kilo afgevallen. Daar heb ik wel 3 jaar over gedaan. Wat je motivatie ook is, kindje, trouwen, gezond willen voelen, maakt niet uit. 1 kilo per maand is gemiddeld prima om af te vallen. De grote truck is SPORTEN SPORTEN SPORTEN & gezond en wat minder eten. Bij mij heeft de calorieenteller van het voedingscentrum enorm geholpen omdat ik niet voel of ik vol zit (maw gewoon een hele zak chips opeet) Ik eet nu gemiddeld 1400 Kcal per dag en dat is prima. Ik vul gewoon in op de calorieteller wat ik die dag heb gegeten en hij berekend het aantal Kcal voor mij uit.
rheetje

Unregistered

26-02-2009 15:06
daantje01 schreef:Even een steuntje in de rug van diegene die willen afvallen. Ik ben 31 jaar en ben 30 kilo afgevallen. Daar heb ik wel 3 jaar over gedaan. Wat je motivatie ook is, kindje, trouwen, gezond willen voelen, maakt niet uit. 1 kilo per maand is gemiddeld prima om af te vallen. De grote truck is SPORTEN SPORTEN SPORTEN & gezond en wat minder eten. Bij mij heeft de calorieenteller van het voedingscentrum enorm geholpen omdat ik niet voel of ik vol zit (maw gewoon een hele zak chips opeet) Ik eet nu gemiddeld 1400 Kcal per dag en dat is prima. Ik vul gewoon in op de calorieteller wat ik die dag heb gegeten en hij berekend het aantal Kcal voor mij uit.

vind het echt super Knap daantje!! Big Grin
Free

Posting Freak

30-06-2009 07:19
Heey Meiden,

Hier is al een tijdje niets geschreven.. Maar wil iedereen met overgewicht hoop in praten!!! Vanmorgen positief getest.. En meiden, ik heb flink wat overgewicht.. Dus het kan echt!!! En dat na in ronde 5!!

Liefs
Greetie

Unregistered

05-07-2009 16:02
proficiat kletskous!

dat is leuk om te horen!
ik heb ook overgewicht, en veel Sad maar zit nog maar aan ronde 2, en hoop echt wel dat het snel raak is Smile
veel succes!
Free

Posting Freak

05-07-2009 19:01
Greetie schreef:proficiat kletskous!

dat is leuk om te horen!
ik heb ook overgewicht, en veel Sad maar zit nog maar aan ronde 2, en hoop echt wel dat het snel raak is Smile
veel succes!
Dankje wel!!! Het komt vast allemaal in orde!! Jij ook succes!!!
veronikie

Unregistered

05-07-2009 19:04
@ Mayella,

Gefeliciteerd met je zwangerschap Big Grin

Je kan echt wel snel zwanger worden hoor met een een hoop overgewicht. Ik was binnen 3 maanden zwanger en zat toen op de 96 kilo (liep toen wel bij de dietiste maar dat deed ik al voor dat ik zwanger wilde worden.
nnln

Unregistered

05-07-2009 19:10
hoi dames overgewicht hoeft helemaal niks te maken te hebben met moeilijk zwanger worden ikzelf heb er geen last van maar een meisje dat ik ken heeft ook al haar hele leven te maken met veel overgewicht en die is spontaan zwanger geworden was niet eens de bedoeling en et is zelfs een tweeling! dus alles kan indd Wink
Janbre

Unregistered

06-07-2009 22:53
Ik heb ook enorm overgewicht maar kan dus blijkbaar toch zwanger worden.

Hou vol meiden!
hope26

Unregistered

10-08-2009 11:37
hoi hoi,
ik ben nieuw hier, 26 jaar en ook overgewicht..
We zijn 8 maanden aan het proberen zwanger te worden, maar nog steeds geen resultaat. Ik snap er niks van, wordt keurig altijd rond de 28 dagen ongesteld.
Maar nou heb ik ergens gelezen dat als je overgewicht rond je buik (buikvet)zit dat je niet of heel slecht zwanger kan worden, is dat zo??
ik ben 1.70 en weeg 95 kilo.
Janbre

Unregistered

10-08-2009 11:46
Ik heb ongeveer 40 kilo overgewicht, en het heeft bijna een jaar geduurd maar ben toch echt gewoon zwanger geworden. Maar het kan natuurlijk wel.
Carola-Marcel

Unregistered

11-08-2009 20:22
Hallo zelf ben ik ook 21 jaar en kam met het probleem dat ik 2 maanden overtijd ben , je zal dus denken die is vast zwanger maar nee ik ben het niet zelfs 6 testen die zeggen het zelfdetot grote ergenis van mij heb alle onderzoeken al zo wat gehad maar ja toch maak ik me zorgen Cry want tja als ik niet zwanger ben waarom word ik dar niet ongesteld ik wil dolgraag zwanger worden maarja met 125 kilo lukt het haast niet zijn er mensen die mijn probleem herkennen of ook hebben en wat hebben jullie hier mee gedaan :?:

groetjes Carola
Janbre

Unregistered

11-08-2009 20:51
Tja ik weet het niet. Ik heb misschien wel makkelijk praten, ben immers 11 weken zwanger.

Maar hier voor afgaand, zijn wij 11 ronde's bezig geweest om zwanger proberen te raken. Ik weeg 130 kilo en ben 1.65m.
Ik heb wel vanaf het moment dat ik gestopt was met de pil een goede cyclus, tussen de 28 en 33 dagen. Ik ben wel na een half jaar ovulatie testen gaan gebruiken, en toen kwam ik er achter dan mijn eisprong 3 dagen later was dan ik dacht.

Ik wil in ieder geval iedereen met overgewicht succes wensen met zwanger raken, als je verder gezond bent en gewoon een eisprong hebt dan moet het volgens mij gewoon lukken hoor!
Joya

Posting Freak

Topics: 21
12-08-2009 15:42
@ janbre een jaar is op zich nog wel gemiddeld. De meeste vrouwen zijn binnen 1 jaar zwanger.
Ik vraag me soms wel af of overgewicht echt zoveel invloed heeft op zwanger worden. Het zal wel wat invloed hebben maar volgens mij niet zoveel als men denkt. Ik ken zoveel meiden met overgewicht die gewoon zwanger zijn geworden....
Ik heb zelf ook overgewicht maar ik heb waarschijnlijk geen eisprong dus moet naar de gyn. Ik hoop maar dat ie niet gaat zeggen dat het daardoor komt.. Nog 3 weken en 2 dagen.. Ik ben aan het aftellen haha.....

Liefs
marjanfrederik

Unregistered

12-08-2009 19:03
hey hey iedereen ik ben blij dat deze topic is aan gemaakt ik ben ook een stevige meid ook altijd al geweest en ik heb ook flink over gewicht een bmi van 35 en ik probeer ook zwanger te raken zijn nu beizg met de 4 de ronde ik lees heel veel verhalen op internet dat heel veel vrouwen ook zwanger raken ook met een overgewicht het is bij iedere vrouw anders als je gezond bent en je voelt je goed moet je gewoon lekker door gaan met oefenen ieder komt op zijn tijd bij de ene duurt het langer dan de ander wij zijn nu bezig met ons eerste kindje en ik heb er vol vertrouwen in dat vrouwen met overgewicht ook echt zwanger kunnen worden te dun is ook niet goed zolang je maar gezond bent en gevarieerd eet
ik wens alle meiden / vrouwen die zwanger proberen te raken met over wicht heel veel oefen plezier toe en het komt echt allemaal goed
ik heb vaak genoeg negatief gedacht en bij mij is de knop om gegaan omdat ik met een vrouw in contact ben gekomen die was 1.58 en die was 150 kilo en die heeft ook 4 kinderen
karin26

Posting Freak

Topics: 30
31-08-2009 20:41
Lieve meiden, geef de moed niet op!!!

Ik was 26 toen ik zwanger werd. Ik heb +/- 55 kilo overgewicht. Op mijn 18de een eierstok operatie gehad (heb gelukkig nog beide eileiders). En tot grote verbazing van mijn artsen binnen 4 maanden zwanger.
Toen ik zwanger wilde worden ben ik gaan dieten. Gewoon een gezonder leefpatroon.
Ik was 16 kilo kwijt toen ik zwanger werd, en ben maar 12 kilo aangekomen.
Dus dat is netjes toch???
Dus de wonderen zijn de wereld niet uit.

Ik hoop met heel mijn hart, dat jullie mij snel mogen volgen!!!!

Dikke kus een dikke mama :mrgreen:
Sofia

Unregistered

31-08-2009 20:54
Hoi meiden,

Gewicht zegt niks hoor!!! Ik ben 33 jaar, 1.70m. en woog voor mijn zwangerschap 95 kilo. Was in de 3e maand al zwanger en tijdens mijn zwangerschap is tot nu toe alles prima gegaan, bloeddruk en bloedsuiker zijn prima! Dus het hoeft helemaal niet moeilijker te gaan dan bij een slanke den hoor! Ben tot nu toe 5,5 kilo aangekomen en ik hoor van iedereen dat dit heel netjes is. Ben bijna 6 maanden zwanger (nu 25 weken en 2 dagen).
Heel veel succes met zwanger worden en blijf positief denken! Het belangrijkste is: er niet te veel mee bezig zijn in je hoofd, dan lukt het vast!

Liefs, Sofia
Pixie

Unregistered

13-09-2009 18:26
Ik ben 1.68 en weeg 90 kilo. Te zwaar dus Cry
Omdat mijn bloeddruk ook veel te hoog en mijn cholesterol ook iets verhoogd is wil ik toch graag afvallen, gewoon omdat ik denk dat dat beter is.
Aanstaande maandag moet ik weer naar de dokter om mijn bloeddruk te meten en dan ga ik gelijk vertellen dat we proberen zwanger te worden. Misschien dat ze nog wat aanvullende tips of iets heeft.
Daarbij heb ik ook nog een gekantelde baarmoeder. Volgens internet heeft dit geen invloed op zwanger worden, maar ik wil dat ook graag van de dokter zelf horen.

Donderdag naar de diëtiste en morgenavond voor het eerst weer sporten, dus het zal allemaal wel goed komen! :mrgreen:
Ynni

Unregistered

13-09-2009 21:36
hallo meiden ik sluit me hier ook aan want ik ben 29, 1m72 en vorige week ben ik voor de lol (tis maar wat je leuk vind) even op de weegschaal gaan staan en jawel de meter sloeg uit naar de 100 kg. Nu is zwanger worden in het verleden geen probleem geweest. Maar het vast hoden dus wel 2 keer mk bij 13 en 14 weken. Kan dat met mijn gewicht te maken hebben? De gynaucoloog heeft het daar namelijk niet over gehad en blijft volhouden dat ik brute pech heb gehad...
Pixie

Unregistered

14-09-2009 17:15
Het lijkt mij dat de gyneacoloog er wel wat van gezegd had toch?
Ik vind het dapper dat je geheel vrijwillig op de weegschaal bent gaan staan Big Grin
Ynni

Unregistered

14-09-2009 18:19
Dapper? Hihi dat heet afschrikbeleid Big Grin
Ik heb lange tijd maat 34/36 gehad maar ik was begonnen met de prikpil (toch maar gestopt met dat spul) en gestopt met roken en door mn werk kon ik niet meer trainen en jawel hoor daar kwamen de kiloos! Ik was aan het trainen voor de marathon en liep al bijna 30 km. Ik zie het nou niet meer zitten om te gaan hardlopen want door al het gewicht loop ik zo mn knieschijven kapot!
Als ik nou weer es zwanger zou raken dan kan ik na mn zwangerschap weer lekker beginnen!
Pixie

Unregistered

14-09-2009 20:03
Ben net terug van sporten. Weer voor het eerst sinds lange tijd.
Ben 3 weken geleden gestopt met roken, en vervolgens heb ik 3 weken zo'n beetje alles naar binnen gepropt waar ik zin in had :evil:
Maar dat is nu afgelopen! Vanmorgen een overheerlijke brownie afgeslagen van een jarige collega, dus nu proberen vol te houden Wink
Als ik kan stoppen met roken kan ik toch zeker ook wel stoppen met snoepen en snacken? (jaja, ik probeer mezelf moed in te praten :mrgreen: )
Ynni

Unregistered

14-09-2009 20:15
Nou om eerlijk te zijn vind ik het makkelijker om te stoppen met roken! Maar goed van je dat je weer bent gaan sporten! Tgeeft afleiding, lekker veel endorfines en je valt ervan af!
Pfff ik hang nog ff op de bank Wink
Nala22

Unregistered

15-09-2009 13:47
Hey dames,

Ik ben 180 en weeg 100 kilo.
Ben nu ook bezig en geloof ook wel dat het gaat lukken Smile

Gefeliciteerd voor de dames die al zwanger zijn!
sterretje37

Posting Freak

Topics: 1
15-09-2009 14:27
Volgens mijn gyn speelt overgewicht maar een hele kleine rol bij het zwanger worden.
Ik ben 1.75 en weeg 100kg.
Ben intussen wel mijn eetpatroon aan het veranderen om intussen toch maar wat af te vallen.
Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Wel nu 3 kg kwijt.

gr. Inge
Ynni

Unregistered

15-09-2009 15:17
sterretje37 schreef:Volgens mijn gyn speelt overgewicht maar een hele kleine rol bij het zwanger worden.
Ik ben 1.75 en weeg 100kg.
Ben intussen wel mijn eetpatroon aan het veranderen om intussen toch maar wat af te vallen.
Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Wel nu 3 kg kwijt.

gr. Inge

Hihi dan ben ik super vruchtbaar! Big Grin Ik heb echt behoorlijk wat overgewicht! Maar wel 2 keer achter elkaar vlotjes zonder problemen zwanger geworre.
Pixie

Unregistered

15-09-2009 16:54
@ Sterretje37: Wat goed dat je al 3 kilo bent afgevallen!

Ik heb dus gisteravond voor het eerst weer gesport, en nu ontzettende pijn in mijn bilspieren Cry
Maarja, het is voor een goed doel!
Ynni

Unregistered

15-09-2009 18:55
Meiden een unicum!! Ik ben eindelijk van die bank af gekomen en heb 50 minuten stevig door gewandeld! Morgen blaren tellen Wink
Pixie

Unregistered

16-09-2009 15:29
Héél goed Big Grin
Mijn spierpijn heeft zicht uitgebreid naar buik en heupen Sad
Was eigenlijk van plan om vanavond weer te gaan, maar twijfel nog...
Ynni

Unregistered

16-09-2009 16:15
Ik ga vanaaf nergens meer naar toe! Ik loop krom van de spierpijn!!
En dat terwijl ik vanavond nog voor vuurwerk moet zorgen (zie mn banner Big Grin )
Nala22

Unregistered

16-09-2009 18:54
Haha,dat wordt heel rustig aan doen dus Tongue

Ik heb vandaag de hele dag in Blijdorp gelopen dus ik ben ook goed bezig geweest Wink
Ynni

Unregistered

16-09-2009 19:40
Ja maar heee jij hebt meer gelopen dan 50 minuten!!
Nala22

Unregistered

17-09-2009 07:12
Ja,dat dan weer wel haha

Voel het nog aardig in m'n voeten en moet nu weer werken pfff
*heeft echt geen zin!*
Ynni

Unregistered

17-09-2009 07:37
Nou werken heeftbij mij altijd een positief effect gehad op mn gewicht! Ik zit nu thuis in de ziektewet dus de kiloos zullen er wel weer aan vliegen waarschijnlijk!
Werkse vandaag!!
Nala22

Unregistered

17-09-2009 12:52
Ja,dat is wel zo,moet sowieso elke dag 15 min. heen en 15 min. terug lopen en ik loop daar ook heel de tijd.
Beetje jammer alleen dat het maar dagen van 3 á 4 uur zijn!

Hoezo zit je in de ziektewet dan als ik vragen mag?

Ik snap wel wat je bedoeld,als ik thuis zit komen der ook genoeg kilo's bij...Daarom werk ik gewoon liever 6 tot 8 uur per dag haha
Ynni

Unregistered

17-09-2009 13:12
Ik werkte dus zo'n 9 uur per dag maar zit nu thuis in verband met 2 mk. Vond het wat heftig worden allemaal. Dus nu doe ik het zeer rustig an ma ja dat zie je dan gelijk weer terug in mn figuur natuurlijk! Van die twee zwangerschappen was ik al giga aangekomen...
Nala22

Unregistered

17-09-2009 13:56
Dat is ook wel heel erg moeilijk om te verwerken...
Snap best dat je even bij wil/moet komen!

9 uur per dag is wel een hoop ja!
Ik zou al blij wezen met 6 uur per dag haha
Ynni

Unregistered

17-09-2009 14:28
9 uur lijkt veel maar op een gegeven moment ben je dat gewend en weet je niet beter Sad Ik zou liever wat minder werken in verband met het bijdehandje die ik hier heb rond lopen (alweer bijna 8!) maar daar is geen mogelijkheid toe op mn werk. Ze hebben er al mensen te kort la staan dat ik nog es wat minder ga werken!
Nala22

Unregistered

17-09-2009 15:27
Dat is echt wel balen hoor...
En als je nu een kleine krijgt?Blijf je dan alsnog die 9 uur werken of eis je gewoon dat je minder kan gaan werken? Tongue
Ynni

Unregistered

17-09-2009 15:31
Dan ga ik eisen om minder te gaan werken! DAn is het keizen of delen. Of ze laten me minder werken of ze zijn me kwijt Smile
Heb ik altijd al kicken gevonden om mn baas voor een ultimatum te stellen hihi
Nala22

Unregistered

17-09-2009 15:45
Haha,ja,dat snap ik Tongue

Snap niet waarom ze zo moeilijk doen...Als ze je helemaal kwijt zijn hebben ze niks meer.
Vindt dat altijd zo raar bij die bedrijven!
Ynni

Unregistered

17-09-2009 16:10
moet je niet willen begrijpen Big Grin da ga allemaal om de cijfers!
Puckje

Unregistered

18-09-2009 13:10
Sann schreef:Hallo,

Ik ben op dit moment 21 jaar, en heb redelijk wat overgewicht. Nu weet ik dat het ongezond is om zwanger te worden met overgewicht, verschilt natuurlijk per persoon en per overgewicht. Ik vraag me af of hier nog meer mensen mee zitten en hoe zij dit aanpakken of hebben aangepakt :oops: Zelf heb ik ervoor gekozen eerst in een gezonde BMI te zitten voordat ik begin aan een zwangerschap alhoewel ik het erg moeilijk vind om af te vallen..

Hoi,

ik heb flink overgewicht en ben pas geleden bij de gyn geweest om even vanalles door te spreken, ik heb vorige maand namelijk voor de 2e keer een miskraam gehad. Ik maakte me zorgen omdat ik dacht dat het aan m'n gewicht zou liggen, waarop ze echt direct zei dat een miskraam niets te maken heeft met het wel of niet goed gaan van een zwangerschap! Dit heeft me wel gerustgesteld. Ik heb aan haar gevraagd hoe het dan komt dat het wel heel veel gezegd wordt: dik zijn en zwanger worden heeft toch een beetje een naam. Ze zei dat je inderdaad tijdens een zwangerschap meer kans hebt op zwangerschaps suiker enzo, maar VOORDAT je zwanger wordt is het enige punt dat door overgewicht vaak de cyclus ontregeld is waardoor het moelijker te bepalen is wanneer je vruchtbare dagen zijn. En dat was dan ook het ENIGE volgens haar!
Dus om zwanger te worden staat het overgewicht gelukkig niet zo heel veel in de weg. Nou, ik was helemaal blij... ik maakte me al vreselijk zorgen dat de miskramen door mijn overgewicht kwam. Ik heb al een tijdje niet meer op de weegschaal gestaan, maar ik denk dat ik zo'n 115 kilo zou wegen nu... (ahum...)
Nala22

Unregistered

18-09-2009 13:23
Hey Puckje,

Wat fijn om te horen!

Wel heel erg dat je al 2 x een mk hebt gehad Sad
Ik hoop voor je dat er snel verandering in komt en dat de kleine lekker blijft zitten!

Succes meid,over een tijdje heb je gewoon een kleintje in je armen!
Pixie

Unregistered

21-09-2009 19:21
Toch heb ik ook wel eens van iemand gehoord dat zij eerst moest afvallen van de dokter voor de zwangerschap.
Maar dat is al meer dan 10 jaar geleden, dus waarschijnlijk zijn ze er inmiddels achter gekomen dat het niet uitmaakt.
Ik doe het ook meer voor mezelf. Mijn buik zit in de weg :oops:
Vrijdag naar de diëtiste geweest en die vertelde niks nieuws.
Ik weet het allemaal wel, het is alleen zo moeilijk om weer even door te zetten. Cry
Puckje

Unregistered

22-09-2009 20:44
Nala22 schreef:Hey Puckje,

Wat fijn om te horen!

Wel heel erg dat je al 2 x een mk hebt gehad Sad
Ik hoop voor je dat er snel verandering in komt en dat de kleine lekker blijft zitten!

Succes meid,over een tijdje heb je gewoon een kleintje in je armen!

Thanx Nala, lief van je!

Liefs Puck
Nala22

Unregistered

23-09-2009 15:51
Wat is het rustig hier!
Is iedereen aan het sporten :p hahaha

Ik lig gewoon lekker lui op de bank,heerlijk Wink
Ynni

Unregistered

24-09-2009 07:04
Ha dames! Ik ben maandag bij de gyn geweestvoor de nacontrole en ik heb het ook gevraagd hoor van mijn gewicht. Hij zij dat het de rijnste onzin is. Ik heb echt behoorlijk wat overgewicht maar wel 2x zwanger in de 2e ronde! Het heeft ook niets te maken met het vasthouden van de kleine! Wij hadden gewoon brute pech!
Ynni

Unregistered

25-09-2009 07:40
YES 3 kilo AFGEVALLEN!!!!!woohoooooooo!!!
kleinepukkie

Unregistered

25-09-2009 08:36
meiden ook van mij nog even een hart onder de riem ....
ik ben met ruim 20 kilo overgewicht ook binnen het jaar zwanger geworden.
En weet je wat bleek.... het duurde gewoon wat langer omdat wij op het verkeerde moment Kluste. Mijn eisprong was gewoon op een ander moment dan ik dacht.
1 maand ovulatie test gebruikt en toen was het dus raak.

vorige week voor controle bij de VK geweest en ik ben tot nu tot 1,5 kilo aangekomen.
Was erg netjes zei de VK en mijn bloeddruk... die is zelfs aan de lage kant.
Dus gewicht zegt echt niet alles hoor...!!!

Meiden heel heel veel succes met zwanger worden!
Nala22

Unregistered

25-09-2009 13:10
@Ynni:
Goed zo! Big Grin
Ik heb het idee dat er bij mij meer en meer bij komt ghehe
Heb ook geen weegschaal hier en dat is misschien maar beter ook Tongue

@kleinepukkie:
Alseerst nog maar gefeliciteerd!!! Big Grin
Echt heel erg leuk voor je!
In de hoeveelste ronde was het raak?
kleinepukkie

Unregistered

25-09-2009 13:25
het heeft 10 rondes geduurd voor ons....
Nala22

Unregistered

25-09-2009 13:36
Sorry,had even niet naar je onderschrift gekeken zeg maar.
Wel fijn dat je nu dan eindelijk zwanger bent!
Echt heel erg leuk.
Ga er lekker van genieten,voor je het weet ligt de kleine in je armen Wink
twijfelaartje-35

Unregistered

27-09-2009 13:52
hoi allemaal,

ik ben dus nieuw hier en ik ben al moeder van 2 kinderen (zie voorstel bericht).
tijdens die zwangerschappen had ik al overgwicht en nu dus nog steeds (en meer).
ik heb een BMI van 42 ( Confusedhock: ) maar ze kunnen het bij mij er niet aan afzien (ben 1.78m) en ik heb maat 42/44 van broeken en maat 48\50 van bovenkleding (ben nogal vol van voren :mrgreen: )
werd na een jaar proberen zwanger van de eerste en na nog geen maand stoppen met de pil zwanger van de tweede.
nu wil ik dus eigenlijk dolgraag een derde kindje maar de onzekerheid slaat mij om de oren want een van mijn 'bezwaren' is dus mijn gewicht.
het meeste waar ik tegen opzie zijn die vk bezoeken..of de gyn bezoeken.
dan kom je aan ivm zwanger zijn en dan moet je op de weegschaal daar en dan slaat ie nog verder uit.
ik heb normaal geen problemen met mijn omvang of gewicht maar ik zie nu al die afkeurende blikken voor mij en de goedbedoelde opmerkingen etc.
hoe gaan jullie daarmee om en belemmerd jullie dat in de beslissing om te gaan voor een kindje?
twijfelaartje-35

Unregistered

27-09-2009 13:54
twijfelaartje-35 schreef:hoi allemaal,

ik ben dus nieuw hier en ik ben al moeder van 2 kinderen (zie voorstel bericht).
tijdens die zwangerschappen had ik al overgwicht en nu dus nog steeds (en meer).
ik heb een BMI van 42 ( Confusedhock: ) maar ze kunnen het bij mij er niet aan afzien (ben 1.78m) en ik heb maat 42/44 van broeken en maat 48\50 van bovenkleding (ben nogal vol van voren :mrgreen: )
ik werd, na een jaar gestopt te zijn met de pil, zwanger van de eerste en 2,5 jaar daarna, na een maand stoppen met de pil, zwanger van de tweede.
nu wil ik dus eigenlijk dolgraag een derde kindje maar de onzekerheid slaat mij om de oren want een van mijn 'bezwaren' is dus mijn gewicht.
het meeste waar ik tegen opzie zijn die vk bezoeken..of de gyn bezoeken.
dan kom je aan ivm zwanger zijn en dan moet je op de weegschaal daar en dan slaat ie nog verder uit.
ik heb normaal geen problemen met mijn omvang of gewicht maar ik zie nu al die afkeurende blikken voor mij en de goedbedoelde opmerkingen etc.
hoe gaan jullie daarmee om en belemmerd jullie dat in de beslissing om te gaan voor een kindje?
Nala22

Unregistered

27-09-2009 14:38
@Twijfelaartje:
Ik zou er gewoon maling aan hebben wat hun vinden!
Zolang het geen risico is voor je kindje,maakt het toch niet uit.
Lees de eerdere pagina's maar is terug,er zijn genoeg vrouwen met een maatje meer die ook gezond zwanger zijn!

Liefs
twijfelaartje-35

Unregistered

27-09-2009 14:46
ik ben met mijn vorige 2 kinderen ook probleemloos zwanger geweest maar toen was ik nog niet zo zwaar als nu en ik wéét dat ik daar kritiek op krijg..en dat zit mij dwars.
Nala22

Unregistered

27-09-2009 15:03
Maar waarom zou je je druk maken over die kritiek?
twijfelaartje-35

Unregistered

27-09-2009 16:27
weet ik eigenlijk niet :oops:
normaal maak ik mij er ook nooit druk om..
Nala22

Unregistered

27-09-2009 16:28
Snap ook ergens wel wat je bedoeld, zou het ook niet leuk vinden om me te laten wegen en dat hun het ook zo zien, maarja, dat is maar een paar x en kijk wat voor moois je er de rest van je leven voor terug krijgt! Big Grin
Puckje

Unregistered

28-09-2009 09:03
Ynni schreef:YES 3 kilo AFGEVALLEN!!!!!woohoooooooo!!!

Goed bezig!! Tongue Tongue
Puckje

Unregistered

28-09-2009 09:07
Nala22 schreef:Snap ook ergens wel wat je bedoeld, zou het ook niet leuk vinden om me te laten wegen en dat hun het ook zo zien, maarja, dat is maar een paar x en kijk wat voor moois je er de rest van je leven voor terug krijgt! Big Grin

@ twijfelaartje: ik snap ook wat je bedoeld, en waarschijnlijk snapt iedereen 't op dit forum met je mee... maar ik sluit me helemaal bij Nala aan... probeer je er overheen te zetten meid... Succes en je kunt 't hoor, denk inderdaad aan wat je er van terugkrijgt! Toen ik laatst naar de gyn moest dacht ik ook echt een subtiele uitbrander te krijgen over m'n overgewicht. Ik was er op voorbereid, maar ze zei er niets over! Toen ik er dus zelf over begon schoof ze het nog net niet van de baan, moet je nagaan...
twijfelaartje-35

Unregistered

28-09-2009 10:07
gewicht is niet mijn enige 'twijfel' want dat is idd wel iets waar ik mij overheen kan zetten.
ik zit ook nog enorm met een nogal raar idee..
maar volgens mij hoort dat hier niet gepost te worden, gezien dit over overgewicht gaat, dus ga wel even zoeken naar de juiste plek.
Puckje

Unregistered

28-09-2009 11:15
twijfelaartje-35 schreef:gewicht is niet mijn enige 'twijfel' want dat is idd wel iets waar ik mij overheen kan zetten.
ik zit ook nog enorm met een nogal raar idee..
maar volgens mij hoort dat hier niet gepost te worden, gezien dit over overgewicht gaat, dus ga wel even zoeken naar de juiste plek.

Gooi het maar eruit hoor Wink
Nala22

Unregistered

28-09-2009 11:48
@Twijfelaartje:
Zeg het maar gewoon,we hoeven hier niet alleen maar over overgewicht te praten :p haha
twijfelaartje-35

Unregistered

28-09-2009 12:03
ik heb al een nieuw topic aangemaakt :oops: :mrgreen:
Pixie

Unregistered

28-09-2009 18:53
@Twijfelaartje; ik heb ergens anders ook gereageerd op een berichtje van je Wink
Je hebt dus zelf al aangetoond dat je prima gezonde kinderen op de wereld kan zetten met overgewicht!
Ik voel mezelf helemaal niet lekker in dit lijf, dus wil ik afvallen. Het zit me gewoon allemaal in de weg. En ik denk dat het ook beter is voor mijn eigen gezondheid, en dus ook voor mijn toekomstige kindje.
Maar als jij je zo lekker voelt moet je maling hebben aan een verloskundige of gyneacoloog.
Ik zeg altijd dat ik niet te zwaar ben, maar dat ik te klein ben voor mijn gewicht Wink
sasjaa

Unregistered

04-10-2009 01:11
Hallo meiden...
Ik ben een meisje van 20 jaar en heb ook overgewicht,,
mijn vriend en ik zijn ook aaant klussen voor ons 1ste kindje..
ik weegg ongeveer 100 kilo en ben 1,70 groot.
ik ben nu op dieet en probeer der nog een hele hoop kilos vanaf te krijgen.!!
ik vind t ook niet fijn dat je allemaal die leuke kleren moet late hangen omdat je er niet in past!!
mijn vriend vind t niet erg da ik er zo uit zie maar toch vind ik t zelf niet echt prettigSmile

liefss sasjaa
sasjaa

Unregistered

04-10-2009 01:11
Hallo meiden...
Ik ben een meisje van 20 jaar en heb ook overgewicht,,
mijn vriend en ik zijn ook aaant klussen voor ons 1ste kindje..
ik weegg ongeveer 100 kilo en ben 1,70 groot.
ik ben nu op dieet en probeer der nog een hele hoop kilos vanaf te krijgen.!!
ik vind t ook niet fijn dat je allemaal die leuke kleren moet late hangen omdat je er niet in past!!
mijn vriend vind t niet erg da ik er zo uit zie maar toch vind ik t zelf niet echt prettigSmile

liefss sasjaa
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Pagina's (2): 1 2 Volgende »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave