Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Heel kort ongesteld

Heel kort ongesteld
Mascha1976

Unregistered

29-01-2009 09:49
Misschien een rare vraag, maar aangezien ik er geen idee van heb stel ik hem toch maar.

Even voor alle duidelijkheid op 11 december heb ik mijn laatste pil geslikt, dus 15 december ongesteld geworden. Na 25 dagen werd ik ongesteld, wat natuurlijk mooi is, maar het duurde maar 2,5 dag. Na 19 dagen werd ik weer ongesteld, wat minder mooi is, en deze keer duurde het ook maar 2,5 dag.
Voor ik aan de pil ging was ik altijd regelmatig en duurde mijn ongi 'gewoon' 4 a 5 dagen. Kan het zijn omdat ik nog aan het ontpillen ben?

Ik vind het maar raar en ik snap er helemaal niks van :?: .

Liefs,
Mascha
snippie

Unregistered

29-01-2009 09:52
hej meis dit kan helaas idd bij ontpillen horen!
helaas:S!
en ik was plots ook veel minder ongesteld dan voor de pil .

liefs snippie
Mascha1976

Unregistered

29-01-2009 10:43
Hey Snippie, dank je wel. Het stelt me in ieder geval een beetje gerust Smile
Beebie_Wish

Posting Freak

Topics: 31
29-01-2009 14:31
Ik ben altijd maar 3 dagen ongesteld dit was ik al op dag 1 dat ik voor het eerst ging menstrueren! Alleen de 4e dag is meestal een beetje bruine afscheiding altijd en de laatste tijd is dit heel erg...

En ik ben al gestopt met de pil in september 2006...
mdtje

Posting Freak

Topics: 19
29-01-2009 18:40
Wees maar blij. Bij mij is het even iets minder geweest nadat mijn spiraaltje was verwijderd, maar nu zeurt het zo weer een dag of 9 door :-S
Eva_697

Unregistered

29-01-2009 19:49
hier duurde de ongi voor ikstopte met de pil, 3/4 dagen.. nu toch echt wel dag of 7/8/9 bleeegh... Deze keer had ik goede hoop het duurde 'maar' 4 dagen.. toen een dag bijna niks en nu is het er weer Sad Ongi's kunnen soms erg raar zijn.. maar het verschilt per persoon..

@ mascha, ik zou het gewoon nog even een paar cyclussen afwachten. zeker in de ontpilfase kun je nergens vanuit gaan, kan zomaar zijn dat je straks ineens veel langer ongesteld bent. Of juist niet Wink
Mascha1976

Unregistered

30-01-2009 08:17
Dank jullie wel, ik voel me nu meer gerustgesteld. We wachten gewoon even af Big Grin
KC

Unregistered

30-01-2009 11:21
Hoi Mascha,
Ik ben ook altijd maar kort ongesteld, zo'n 2 dagen. Hiervoor en na vaak nog een dag oud bloed.
Ik dacht eerst dat het door het ontpillen kwam, maar na 9 maand zonder de pil blijft het zo en ik neem aan dat ik nu wel eens ontpilt ben!
Dit vond ik in een artikel over zwangerschap:

Hypomenorroe: te gering bloedverlies of te korte menstruatie (minder dan 3 dagen) menstruatie. Dit is, wanneer de cyclus regelmatig is, geen ernstige afwijking.

Hoop dat je er wat aan hebt!
Groetjes
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave