Zwanger Worden .NU forum [Archief] Vragen over testen Zwangerschapstesten testen?

testen?
Eva_697

Unregistered

28-01-2009 14:43
dit is mijn derde cyclus na de MK... de eerste 2x ongesteld na de MK was onwijs heftig,, krampen en veel bloedverlies wel 8/9dagen lang. Mijn cyclus was toen 32/33 dagen. Dit keer werd ik met 28 dagen ongi en heb geen pijn gehad.. gisteren was het bloeden bijna over en vandaag is het al niks meer.. dus 3dagen ongi geweest waarvan 2 dagen echt bloedverlies.. Ik ging ervan uit dat het gewoon mijn ongi was.. maar het is zo weinig en zonder de pijn die ik altijd gewend ben van mijn ongi's.. ik weet het even niet meer.. zal ik toch maar even een testje wagen voor de zekerheid? of zal ik er maar vanuit gaan dat het mijn ongi was?

Liefs
Regina08

Unregistered

28-01-2009 15:37
Hoi Eva,

je kunt zeker ervanuit gaan dat het je ongi is.
Wil je echter zekerheid hebben, dan kan een test je uitsluitsel geven.
Succes!

Liefs Regina
Eva_697

Unregistered

28-01-2009 15:42
tnx, ik ga er ook vanuit dat het mijn ongi was.. maar ik verbaas me zo dat het zo weinig en pijnloos is.. terwijl ik normaalgesproken met een kruik in de rug of in bed of op de bank hang Wink maar kan ook zijn dat mijn cyclus nu weer normaal wordt.. (28dagen net als voor de MK) maar dan zonder de pijn.. ik ga sowieso toch even een testje wagen.. anders blijft het door mijn hoofd spoken haha.. Liefs
Eva_697

Unregistered

28-01-2009 16:06
test is heeeeeeeel licht positief weer.. net als vorige maand.. bleegh vreselijk die onduidelijkheid. Ga er niet vanuit dat het iets is.. heb getest met een test van 4dagen voor je NOD,, en die was zo onwijs licht.. dus ik denk toch echt ongesteld geweest Wink of een hele late innesteling Wink maar dat kan haast niet haha, liefs
amanda16

Posting Freak

Topics: 18
28-01-2009 16:32
Hey Eva,

wat een drama! kan je niet over een paar dagen een andere test doen. Ik zie trouwens steeds die reclame langs komen van cleablue met hoeveel weken je dan bent. Is dat wat voor je?

Su6
Eva_697

Unregistered

28-01-2009 17:13
dat is misschien wel een idee ja..had m gezien ja, vriend van ons heeft een eigen bedrijf in zwangerschapstestenverkoopWink dus die had m al een maandje in de voorraad Big Grin eerst nog maar even over 3dagen eens testen, kijken wat het dan is.. want kan me niet voorstellen dat het echt iets is, vorige maand ook zo licht positief en toen werd ik ook ongi.. Sad dus ik denk dat het toch weer fout is gegaan bij de innesteling..
amanda16

Posting Freak

28-01-2009 17:17
Das handig zn vriend.

Manlief riep al bij de volgende neem je die test maar hahaha

Wel raar dat je nu voor de 2e keer licht positief test.
Eva_697

Unregistered

28-01-2009 18:15
ja erg frustrerend.. dus dan gaat het bij de innesteling fout? elke keer een vroege miskraam? ik snap er niet veel meer van.. volgens mijn 31 dagen cyclus zit ik nu op mijn NOD.. dus zou ik echt wel dik positief moeten testen mocht het zo zijn,, dus ik geloof er niet meer inWink volgende ronde beter Big Grin
amanda16

Posting Freak

28-01-2009 18:29
Kan ik me voorstellen Eva,

Heb je ook al ovu testen gedaan? Zodat je een beetje weet wanneer je ei is?
Eva_697

Unregistered

28-01-2009 18:47
ja heb ik gedaan vorige maand, maar dat werkte niet echt naar wens haha, had alleen maar licht positieve testen, mijn ei in aantocht dus.. maar nooit echt twee dikke strepen gehad.. had 6dagen lang alleen maar licht positief, dus waarschijnlijk is mijn ei ontzettend laat geweest(na dag 21 in de cyclus.. (maar had geen testen meer dus ben ermee gestopt). het lijkt me dus wel vreemd dat ik maar een cyclus van 27dagen had, als mijn ei zo laat is geweest... maargoed we zullen zien.. voor de zekerheid test ik over 3dagen nog een keer.. (moet namelijk naar de tandarts verstandskiezen trekken en die verdoving lijkt me niet goed als ik zwanger ben.. Wink)
amanda16

Posting Freak

28-01-2009 19:27
Ja raar ik heb mijn ei ook vroeger of later gehad dan ik zelf dacht. Ik heb ook wel eens ovu testen gedaan maar ook alleen maar een licht streepje (wel de goedkope via internet).
Pip_87

Unregistered

28-01-2009 21:04
vervelend die onzekerheid! ik ken t Wink
twijfels of t wel of niet je ongi is
is t nou wel of niet een streep..
en t enige wat je kan doen is nog even afwachten.. :|
ik hoop voor je dat t over een paar dagen een dikke streep is en dat t allemaal goed gaat!!
Eva_697

Unregistered

29-01-2009 12:42
ik dek toch echt dat het mijn ongi is.. gister was het weer niks, vandaag weer bloed best veel, dus ik beschouw het maar gewoon als een vreemde ongiWink

Liefs
amanda16

Posting Freak

29-01-2009 16:37
Hmm vreemd Eva,

heb je de vk of ha hier wel eens overgebeld? En test je met de zelfde testen of ook met andere merken?
Eva_697

Unregistered

29-01-2009 18:25
verschillende, vorige maand toevallig matcare en clear blue.. deze maand weer matcare(maar dan een andere minder gevoelig dan de ultra) En nee heb je HA of verloskundige niet gebeld,, ik weet dat ze er toch niets mee kunnen hoogstens bloed afnemen om te kijken of er iets afwijkends is o.i.d?

Maar mocht het deze maand nou weer zo raar gaan, bel ik zeker de HA evenSmile

Liefs
amanda16

Posting Freak

29-01-2009 18:47
Is toch wel raar dat je steeds positief test met verschillende merken. En je menstruatie nog steeds doorbreekt om het zo maar te zeggen.
Eva_697

Unregistered

29-01-2009 19:39
ja precies, ik test trouwens nooit echt dik positief hoor, altijd heel erg licht.. maar ben benieuwd wat deze maand brengt, ik wacht het eventjes af... en duim als een gek op straks een dikke positieve testBig Grin en dat ie maar positief mag blijven Wink
brusje

Unregistered

23-02-2009 19:33
mischien ben ik gek hoor maar je kunt toch neit positief testen als je niet zwanger bent want dan heb je dat hormoon toch helemaal niet????
brusje

Unregistered

23-02-2009 19:34
brusje schreef:mischien ben ik gek hoor maar je kunt toch neit positief testen als je niet zwanger bent want dan heb je dat hormoon toch helemaal niet????

oja 1e maanda na MK kan ik me voorstellen dat je evt nog het hormoon zou kunnen hebben al lijkt het me onlogies als je een vroege mk had..
Eva_697

Unregistered

24-02-2009 13:30
nou kijk, de tweede maand na de mk had ik licht positieve test,maar werd daags erna toch ongesteld, dus een vroege mk, de derde maand had ik weer hetzelfdeSad ook weer heel vroege mk..

dus waarschijnlijk zijn mijn eicellen wel bevrucht, en even ingenesteld geweest, maar blijkbaar niet goed..
brusje

Unregistered

27-02-2009 11:04
mischien is het dan handiger voor jezelf om eerst af te wachten of je ongesteld wordt in plaats van steeds zo vroeg testen lijkt me toch fijner te denken dat je gewoon ongesteld word in plaatst van dat je steeds een licht posi test hebt en dan alsnog ongesteld wordt..
Eva_697

Unregistered

28-02-2009 16:55
ik testte op NODWink maar werd dag erna of 2 dagen erna ongi.. maar je hebt gelijk hoor, test ook echt niet meer voor mijn NOD.
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave