Zwanger Worden .NU forum [Archief] Vragen over testen Zwangerschapstesten Lijntje? Verschijnselen?

Lijntje? Verschijnselen?
Linda29

Senior Member

Topics: 4
22-01-2009 19:31
Hallo,

kunnen jullie me helpen? Ik heb net een Clearblue test gedaan en die laat denk ik een lijntje zien, kunnen jullie ff kijken?
Is wel vaag, maar volgens mij wel een lijntje?

[Afbeelding: Onduidelijk1-1-1-1.jpg]

Maar.... Ik heb vanmorgen een Matcare Ultra gedaan en die was negatief. Ik heb vorige maand ook al vals positief getest met Clearblue en had deze test nog liggen (of moet vorige maand MK hebben gehad, weet ik niet).

Ik zit vandaag een dag voor mijn NOD...

Ik ben al sinds een weekje duizelig (moest iemand helpen verhuizen en kon niks tillen of het werd al zwart voor mijn ogen), steken in zijkant van mijn buik, thee smaakt me niet meer en ben erg misselijk. Maar weet sinds vorige maand dat je lichaam je best voor de gek kan houden, dus vertrouw het nog niet. Sinds gisteren ook nog erg labiel, maar dat kan ook komen omdat ik ongi moet worden. Eigenlijk kunnen al die verschijnselen erop wijzen dat ik ongi moet worden.

Dit is voor mij pas ronde 2 en had me er op ingesteld dat het een jaar ging duren, dus is ook allemaal een beetje onwerkelijk (mochten jullie ook een lijntje kunnen zien).

Liefs, Linda
hoop1970

Posting Freak

Topics: 29
22-01-2009 19:34
sorry... ik kan het niet zien, de foto is te klein
Linda29

Senior Member

22-01-2009 19:36
:oops: kreeg het niet groter want dat mocht niet... Zal ik eens kijken of ik hem in mijn album kan zetten?
Eva_697

Unregistered

22-01-2009 19:37
ja ik zie hemSmile erg licht dat wel... morgen eventjes nog een testje doen met ochtendurine maar ik zie duidelijk een tweede lijn staan hoor Big Grin
Linda29

Senior Member

22-01-2009 19:43
Mwah, lukt me niet :oops: (vond het al heel knap van mezelf dat ik er een foto op kreeg, Big Grin )...
Eva_697

Unregistered

22-01-2009 19:47
haha, is ook zo'n gedoe altijd hiihi. ben benieuwd of je streep morgen duidelijker isBig Grin
kaatje85

Unregistered

22-01-2009 20:02
ik zie ook een lijntje hoor.
Yola

Unregistered

22-01-2009 20:50
ik zie ook een lijntje!
laat ons even weten of we je kunnen feliciteren...
lonnekeleoni

Posting Freak

22-01-2009 20:58
Ik had dat ook met die test, dag later nog een keer gedaan en nog hetzelfde, die avond heb ik een digitale test gedaan en daar staat gewoon in het beeldscherm ZWANGER of NIET ZWANGER.....niets geen getwijfel meer met vage streepjes die je ook heel graag wilt zien, maar gewoon een duidelijk antwoord......

Hoop dat er bij jou hetzelfde antwoord uit komt als bij mij, zal voor je duimen....

Groetjes Leoni
lilian

Unregistered

22-01-2009 21:56
ik zie em ook duidelijk! dus denk dat we je kunnen feliciteren! Big Grin
Linda29

Senior Member

23-01-2009 08:52
Tnx voor jullie (lieve) reacties, ik ga morgen maar opnieuw testen en dan idd met zo'n zwanger niet zwanger test. Dan laat ik gelijk iets weten!

Liefs
mariekeg

Unregistered

23-01-2009 15:40
Hoi Linda29,

Ziet er positief uit hoor!! Spannend deze dagen, als het goed is is vandaag je NOD? Ik zou idd morgen nog maar een keer testen. Misschien nog wel iets langer wachten zelfs.....gewoon om teleurstellingen te voorkomen?

Sterkte
Marieke
Linda29

Senior Member

24-01-2009 10:09
Hoihoi allemaal,

heb zojuist weer getest (met ochtendurine), hartstikke negatief!
Snap niet zo goed wat er elke keer gebeurt, dit is al de tweede maand op rij dat ik eerst positief en dan negatief test.
Misschien toch te vroeg gedaan, bijvoorbeeld eitje bevrucht maar niet ingenesteld, of kan dat niet?

Qua duizeligheid, misselijkheid en honger is er nog niet veel veranderd, misschien toch een griepje opgepakt (niet zo raar met een epidemie in het land). Ook ben ik nog steeds hartstikke labiel, huil om het minste of geringste, ik ken dat helemaal niet van mezelf.

Ik wacht nu maar gewoon tot ik ongi ga worden (ookal voelt alles anders), als dat over een week nog niet is, ga ik pas opnieuw testen, want het wordt wel erg dure hobby zo :lol: ... En anders naar de dokter...

Liefs Linda
sterretje37

Posting Freak

Topics: 1
24-01-2009 10:15
Hoi Linda29

Ik zat net even naar jouw foto te kijken van je test.
Ik had hetzelfde afgelopen week.
Allerlei kwaaltjes waardoor ik dacht: YES!!
Ook een licht zichtbaar streepje (Kruidvattest) en de volgende dag: Ongi
Ik snap er niks van.
Ik heb nu weer testen bij Mat Care besteld, maar ik heb besloten dat ik pas
test op of na mijn NOD.
Hoop dat het bij jou wel positief uitvalt.

Inge
Eva_697

Unregistered

24-01-2009 12:09
hoi Linda,

ja dat is zeker mogelijk! ik heb het ook een keer gehad.. vorige maand, 3 positieve testen vlak na mijn NOD maar werd ook zomaar pats boem hartstikke ongiSad dus een fout geweest in de innesteling denk ik. Je test niet zomaar vals positief, dat is vrijwel onmogelijk behalve als je hormonen slikt o.i.d. dus er is wel degelijk iets geweest! heb je weer met de clearblue getest of met een ander merk?

ik ben benieuwd of je nog ongesteld wordt ja of nee.. zo niet zou ik toch over 3 dagen nog eens testen Wink ik duim voor je!
Linda29

Senior Member

24-01-2009 14:12
Ja, heb inmiddels getest met Matcare (de ultra en de gewone), Clearblue en Predictor. Allemaal hartstikke negatief behalve deze van de foto. Ik snap het ook niet meer, was vorige maand precies hetzelfde, was daar toen ook voor naar de dokter geweest. Ik wacht dus gewoon maar af, hoe moeilijk ook.

Je kunt er zo gek van worden, op een gegeven moment denk ik: laat me nu maar ongi worden, dan kan ik weer verder, maar die onzekerheid is gewoon niks. Ik weet wel dat ik niet meer test voor mijn NOD, ook niet met die Matcare Ultra, waarmee je zes dagen voor je NOD kunt testen. Je wordt er alleen maar meer onzeker van...

Ik zal nog wel iets laten weten, :roll:

Liefs
mariekeg

Unregistered

24-01-2009 18:15
Hey Linda29,

Heel vervelend zeg!! Sterkte....Ik herken je verhaal. Helaas heb ik hetzelfde meegemaakt......Ik wilde je even een hart onder de riem steken hier op dit forum....Volgens mij betekent dit wel dat je zwanger kunt worden...Maar dat het verkeerd is gegaan met de innesteling? naar mijn idee hoop voor de toekomst!!

Groetjes,
Marieke
Linda29

Senior Member

24-01-2009 19:49
Nou, vanmiddag moest ik naar het toilet, had wat harde ontlasting (:oops: sorry) en toen begon het. Ken dit niet van mijn lichaam, word al vanaf mijn elfde ongi ( :!: ) en heb dan altijd last van diarree (nog een keer sorry), dit keer dus niet.

Het is ook niet zoveel als anders (normaal is het gelijk heel hevig). Ga er maar vanuit dat ik een hele vroege miskraam heb gehad (dit keer was het duidelijker dan vorige maand, zeker gezien alle kwaaltjes), die heb ik nu nog wel, maar dat moet denk ik gewoon uit mijn lichaam.

Denk je dat het slim is om langs de huisarts te gaan voor we voor de volgende poging gaan? Zou eigenlijk niet weten wat die voor me kan doen, maar misschien is het slimmer? Sorry, zoveel vragen, maar ben gewoon door alles een beetje onzeker geworden. Misschien sowieso om bloed na te laten kijken, want dat duizelig zijn kan volgens mij ook duiden op ijzertekort of te lage bloeddruk?

Bedankt voor jullie lieve reacties!
Eva_697

Unregistered

24-01-2009 22:45
@ Linda, wat vreemd.. ik denk dat het inderdaad een vroege mk is geweest dat het eitje niet goed ingenesteld is.. dit gebeurd heeeel erg vaak, maar veel vrouwen weten het niet, omdat ze pas na hun NOD testen.. en als ze bloeden testen ze niet meer en dan is het net of je gewoon ongi bent geworden. Naar de huisarts is niet noodzakelijk hoor denk ik, behalve als je je er echt niet prettig bij voelt en je zorgen maakt, maar hij zal niets voor je kunnen doen denk ik Sad gewoon doen wat je het beste lijkt, het komt vast helemaal goed! Smile
mariekeg

Unregistered

25-01-2009 09:24
@linda29,

Vreemd een vervelend zeg! Sterkte in ieder geval. Het lijkt idd op een vroege mk......Het is geen reden om naar de huisarts te gaan, behalve als jij je daar zelf prettiger door voelt....Als je hiermee rond blijft lopen, zou ik gewoon even gaan. Kwaad kan het in ieder geval niet :lol: Die verschijnselen bleven bij mij ook nog een dag of drie-vier, ik raakte er een beetje van in de war. Is het dan toch een innestelingsbloeding? Maar eigenlijk tegen beter weten in, als die testen negatief zijn.....Volgens mij is dat het hormoon wat gewoon weer uit je lichaam moet verdwijnen.
Sterkte!
Marieke
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave