20-01-2009 19:07
Hoi Hoi
Ik heb echt jullie hulp nodig,
het volgende ik ben normaal helemaal niet stipt met de :twisted: :twisted: .
vorige maand 26 dagen deze maand weer (vandaag dus)
vorige maand eerste uur als ik mijn vinger inbracht heel klein beetje bloed en een uur later kwam het er echt uit. ( verlies altijd veel bloed bij mijn :twisted: :twisted: .)
deze keer vanmorgen heel klein beetje bloed aan mijn vinger, tot op heden bijna niets bij afvegen 1 druppeltje gahad in totaal. Het is ook slijmerig van structuur.
ook verder geen pijntjes hele maand pijnlijke tepels gehad en vanmorgen een negative test...
ik weet het zo niet meer mijn menstrautie verlopen altijd hetzelfde en zijn zeer pijnlijk.....
Weet iemand wat er mogelijk aan de hand kan zijn?
en uhm sorrie voor het :oops: vieze verhaal.
Liefs Amyy en alvast bedanky voor jullie reacties
Ik heb echt jullie hulp nodig,
het volgende ik ben normaal helemaal niet stipt met de :twisted: :twisted: .
vorige maand 26 dagen deze maand weer (vandaag dus)
vorige maand eerste uur als ik mijn vinger inbracht heel klein beetje bloed en een uur later kwam het er echt uit. ( verlies altijd veel bloed bij mijn :twisted: :twisted: .)
deze keer vanmorgen heel klein beetje bloed aan mijn vinger, tot op heden bijna niets bij afvegen 1 druppeltje gahad in totaal. Het is ook slijmerig van structuur.
ook verder geen pijntjes hele maand pijnlijke tepels gehad en vanmorgen een negative test...
ik weet het zo niet meer mijn menstrautie verlopen altijd hetzelfde en zijn zeer pijnlijk.....
Weet iemand wat er mogelijk aan de hand kan zijn?
en uhm sorrie voor het :oops: vieze verhaal.
Liefs Amyy en alvast bedanky voor jullie reacties