Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Algemeen Rugklachten (onderkant van mijn rug doet heel erg zeer)

Rugklachten (onderkant van mijn rug doet heel erg zeer)
ANGEL24

Unregistered

14-01-2009 19:42
Hoi,

Ik heb zo erg rugklachten de onderkant van mijn rug doet heel erg zeer (paar dagen) als ik beweeg zijn er mensen die zwanger zijn geworden intussen rugklachten gekregen plus misselijk.

Ik heb nog nooit zo rugklachten gehad zijn er meerdere mensen die bezig zijn om zwanger te raken en met klachten in de onderrug hebben.
snippie

Unregistered

14-01-2009 19:49
kan je al testen?
ANGEL24

Unregistered

14-01-2009 19:54
Hoi,

Ik heb vanaf de laatste menstruatie geteld, 28 dagen cyclus en word pas 3/4 februari ongesteld ongeveer heeft het zin om nu te testen, ik heb een zwangerschaptest gekocht maar wacht op de moment.

groetjes,

ANGEL24
snippie

Unregistered

14-01-2009 19:58
dan zou je dnek echt nog moeten wachten.dat betekend dat je net klaar bent met je ongi of niet?
ANGEL24

Unregistered

14-01-2009 20:05
1 januari ben ik met de pil gestopt en ik ben 3 januari tot 7 januari ongesteld geworden (doorbraakbloeding) omdat ik meteen gestopt was met de pil (de pil was niet helemaal op normaal als ik de pil doornam moest ik tot 9 januari laatste pil inemen.)

Nu is er 1 week voorbij,

groetjes,

ANGEL24
snippie

Unregistered

14-01-2009 20:10
dan toch je volgende ongi afwachten!
en anders langs de huisarts.
succes
liefs snippie
leonec

Posting Freak

Topics: 21
14-01-2009 20:39
ANGEL24 schreef:1 januari ben ik met de pil gestopt en ik ben 3 januari tot 7 januari ongesteld geworden (doorbraakbloeding) omdat ik meteen gestopt was met de pil (de pil was niet helemaal op normaal als ik de pil doornam moest ik tot 9 januari laatste pil inemen.)

Nu is er 1 week voorbij,

groetjes,

ANGEL24

Denk niet dat je nu al zwanger bent...
Duurt bijna altijd wel 14 dagen tot je eisprong na de eerste dag van je laatste menstruatie...

Na de pil kan het nog langer zijn de eerste ovulatie....
De rugklachten heb ik altijd als ik ongesteld ben...

Succes
Eva_697

Unregistered

21-01-2009 10:34
hoihoi,

toen ik net gestopt was met de pil heb ik onwijs veel last gehad van mijn onderrug, gelukkig maar 1 cyclus. Mijn ongi was ook veel heftiger dan normaal. Het duurt bij jou ongeveer 14dagen tot je eisprong komt. De eerste cyclus na het stoppen met de pil kan het wel veel langer duren. je lichaam moet nu alles weer zelf doen en dat gaat gepaard met een aantal klachten, die lijken op zwangerschapskwaaltjes. Je cyclus was perfect 28dagen.. daarvan kun je nu niet meer uitgaan.. die 28dagen waren ook niet van je echte cyclus.. je ongi was een ontrekkingsbloeding van de pil. Het kan zijndat je cyclus korter of langer wordt, of misschien wel gewoon 28dagen blijft. Ik zou toch even je ongesteldheid afwachten. Succes en een paracetemol tegen de pijn kan geen kwaad als je bezig bent zwanger te worden Smile
Jynthe

Unregistered

21-01-2009 10:36
Ik had ook erg last van mn onderrug in t begin van mijn zwangerschap! Maar wat de reden er van is weet ik eerlijk gezegd niet......
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave