Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Algemeen Misselijk

Misselijk
ANGEL24

Unregistered

13-01-2009 14:22
Hoi,

Ik had een vraagje ik ben al 2/3 dagen smorgens en tussen door misselijk ik heb nergens zin in eten, en heb een opgezet buik die wil maar niet plat worden.

Hoort dit bij symptonen ' ontpillen' ik was 1 januari 2009 gestopt.

Wanneer kan ik beste een zwangerschaptest uitvoeren 3 januari tot 7 januari was ik ongesteld geworden moet ik dan 4 februari testen 28 dagen precies.

groetjes,

ANGEL24
kaatje85

Unregistered

13-01-2009 15:09
Ik zou een ruimere cyclus aan houden deze maand, rond de 30 dagen, voor zelf bescherming.
Ik weet niet of dat de symptomen zijn van ontpillen, ik had nergens last van, maar dat kwam omdat ik was gestopt tijdens het plannen van een bruiloft, heb dus nergens iets van gemerkt!
Ik hoop dat het snel raak is bij je!
Tijger1

Unregistered

13-01-2009 15:16
ik ben tijdens de eerste 2 maanden van het ontpillen ook misselijk geweest.
en was toen niet zwanger.
dus denk dat het wel bij het ontpillen kan horen
ANGEL24

Unregistered

13-01-2009 16:25
Ik ben bijna de heledag door licht misselijk en nergens zin in ik dwing mij om te gaan eten, maar heb wel heel erg dorst en voel me vreselijk moe als ik nu in bed ga liggen kan ik ieder moment in slaap vallen.

Ik heb momenteel een nieuw baan het is zittend werk inpakken 20 uur per week dus het is geen zwaar werk, maar ik voel me echt heel erg moe...

Ik heb bloed laten prikken voor b12 omdat het paar weken terug heel laag was hiervoor had ik spuitjes gekregen, nu laat ik eens controleren of het op peil is.

Ik heb vandaag gebeld en alles was perfect,

Groetjes,

ANGEL24
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest