Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Algemeen vraaagje?!

vraaagje?!
Pip_87

Unregistered

07-01-2009 20:04
hallo ik heb me aangemeld bij het forum omdat ik in mijn 3e week de pil ben vergeten en t condoom ging stuk, nu vraag ik me af of t kan dat ik zwanger ben, ergens zegt me gevoel van wel.
ook moet ik veel meer naar de wc dan anders.
nu was ik eerst verder gegaan met de pil maar ben dins toch maar gestopt en ga als ik zaterdag nog niet ongst ben een test doen, welke test kan ik het beste halen en hoeveel kost t ongv??

nu is een baby bij ons van harte welkom alleen is de timing niet handig mn vriend is halverwege zn studie, we wonen samen maar geen plek.. mja als t echt zo is dan maar weer bij mn ouders wonen ofzo, want de baby gaat boven alles..
maar alvast bedankt voor eventuele reacties!
french

Posting Freak

Topics: 19
07-01-2009 22:31
Hey,
Zou testen op de dag dat je eigenlijk ongi moet worden of dag erna.
De huismerk testen van de bekende drogisten werken prima. Die zijn qua prijs goedkoper dan de bekende merktesten.
Ik heb zelf met de matcare getest, zie reclame hierboven in beeld.
Die kun je via de post bestellen en zijn niet heel duur. Ook kun je met die test eventueel al een aantal dagen voor je ongi testen. Heb ik ook gedaan 3 dagen voordat mijn ongi zou moeten komen en teste toen al positief.

Laat je even horen of je getest hebt en wat de uitslag is?
Pip_87

Unregistered

07-01-2009 23:21
ik ga morgen een test kopen en misschien dat k m dan vrijdagochtend al doe, maar ik laat t nog ffies weten wat de uitslag is!
thnx voor je reactie
Pip_87

Unregistered

10-01-2009 14:59
french schreef:Hey,
Zou testen op de dag dat je eigenlijk ongi moet worden of dag erna.
De huismerk testen van de bekende drogisten werken prima. Die zijn qua prijs goedkoper dan de bekende merktesten.
Ik heb zelf met de matcare getest, zie reclame hierboven in beeld.
Die kun je via de post bestellen en zijn niet heel duur. Ook kun je met die test eventueel al een aantal dagen voor je ongi testen. Heb ik ook gedaan 3 dagen voordat mijn ongi zou moeten komen en teste toen al positief.

Laat je even horen of je getest hebt en wat de uitslag is?

hoii ik zou nog wat laten horen, de test is niet nodig ben ongesteld geworden.
eigenlijk vond ik het heel erg want ik vond het eigenlijk toch super dat ik zwanger had kunnen zijn.
heb er wel ffies wat tranen uitgegooid..
we willen wel allebei maarja waar wonen is niet handig en mijn vriend studeert nog.. maar ik vind het zo moeilijk om mn kinderwens in te houden zeg maar.. :S
french

Posting Freak

Topics: 19
11-01-2009 12:57
Beetje dubbel voor je dus.
Als je dan met het idee in je hoofd loopt dat het misschien zo kan zijn, kan ik me voorstellen dat het een beetje zuur kan zijn als het niet zo is.
Misschien binnenkort wie weet wat de toekomst brengt.
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave