Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden buikpijn&misselijk&hardebuik door de pil heen

buikpijn&misselijk&hardebuik door de pil heen
shaar102

Unregistered

07-01-2009 07:54
Hejj

ik ben gister de pil vergeten nou maak dat niet zoveel uit maar nou heb ik al 2 weken last van buikpijn en sinds vanmorgen misslijk en mijn buik is ook hard?
nou ik wilde ik weten of er mensen zijn die dit ook gehad hebben?!
en het kan toch dat je door de pil heen zwanger raakt
nou ga ik straks naar de dokter en kijken of die er wat van kan maken

hoop graag op een snele reactie dankje

liefs shaar
susieq12

Posting Freak

Topics: 6
07-01-2009 08:28
het kan wel, maar als je hem gister pas vergeten bent is de kans heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg klein dat je nu al zwanger bent hoor, laat staan dat je de klachten al hebt! als je erg onzeker bent zou ik gewoon naar de huisarts gaan, maar ik denk niet dat je daardoor zwanger bent! kan er ook weinig over zeggen omdat er meer dingen van belang zijn! bijvoorbeeld, hoe was je laatste ongi, hoe heb je vorige maand de pil geslikt etc...

succes in ieder geval.
Bambi80

Posting Freak

Topics: 34
07-01-2009 11:41
heb je niet gewoon last van obstipatie. ga je nog wel goed naar de wc? want dan krijg je ook een harde buik en misselijkheid.
Eva_697

Unregistered

07-01-2009 14:00
als je gister de pil bent vergeten kun je eigenlijk niet nu al zwanger zijn... als je de pil 1x vergeet kan het zijn dat je een eisprong krijgt..(zeldzaam) maar dat duurt ten eerste een paar dagen.. dan zou het eitje bevrucht moeten worden en het duur ongeveer een week voor deze innesteld, daarom zouden de klachten die je nu hebt vrijwel niet van een zwangerschap kunnen komen Wink maar als je je zorgen maakt, kun je nog binnen 3 dagen nadat je de pil bent vergeten een morning after pil kunnen halen, of je volgende menstruatie afwachten, blijft je menstruatie uit, dan kun je even een zwangerschapstestje doen. Succes!
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave