Zwanger Worden .NU forum [Archief] Vragen over testen Zwangerschapstesten Kwaaltjes

Kwaaltjes
lonnekeleoni

Posting Freak

Topics: 4
05-01-2009 21:13
Hey,

Ik heb sinds ik ben gestopt met de pil mijn NOD na 26 dagen, vorige maand was dit ineens na 25 dagen en mijn NOD deze maand was dus 3/4 januari. Ik heb gisteren een test gedaan, maar die was negatief, maar ben nog steeds niet ongesteld geworden. Ik weet dat ik beter een week kan wachten voordat ik weer ga testen, maar ik wordt hier alleen maar zenuwachtig van en heb maar een nieuwe test gekocht. Ondertussen ben ik wel de hele dag misselijk geweest en ben ik erg moe. Deze kwaaltjes komen toch van de hormonen in je lichaam? Want er zat in ieder geval niet genoeg hormoon in mijn urine voor een positieve test, kan ik dan wel deze kwaaltjes hebben of zal ik gewoon een buikgriepje te pakken hebben? En is het wel verstandig om morgen alweer te testen?

Help!

Groetjes Leoni
kaatje85

Unregistered

05-01-2009 21:45
Meis ik zou wachten tot vrijdag minimaal, lijkt erg lang maar je bent dus nog niet zo lang gestopt met de pil en zo kan je lichaam je aardig voor de gek houden.
Probeer het vol te houden tot vrijdag.

Succes
lonnekeleoni

Posting Freak

05-01-2009 22:07
Maar ik ben al vanaf augustus gestopt met de pil, dat moet dan nu toch wel uit mijn lichaam zijn?
kaatje85

Unregistered

05-01-2009 22:37
Je weet het nooit, ze geven het een half jaar voordat je er helemaal vanaf bent, soms langer.
Je weet niet of je lichaam het makkelijk kan oppakken om het weer zelf te gaan doen, het heeft de hele tijd op non-actief gestaan en nu moet het zelf weer aan de slag.
Ik ben een heel slecht voorbeeld, ik werd helemaal niet normaal ongi dus ik kan je niet veel advies geven, maar hou in je achterhoofd dat het minimaal een half jaar duurt voordat je lichaam het weer helemaal zelf doet.
Bij sommige mensen gebeurd dat gelijk bij andere niet.
Maar ik zou nog ff wachten met testen!
Eva_697

Unregistered

05-01-2009 23:10
het kan dat je kwaaltjes hebt zonder dat je zwanger bent hoor! je lichaam doet vaak rare dingen met je... althans je hersenenWink ik zou inderdaad even paar dagen wachten met testen bij sommige mensen duurt het erg lang voor er voldoende hcg in de urine zit.. maar en als deze dan weer negatief is, dan zou ik ervan uitgaan dat je niet zwanger bent...als het echt te lang duurt voor je ongi wordt even de dokter bellen voor een middeltje om het op te wekkenSmile succes!
lonnekeleoni

Posting Freak

06-01-2009 19:34
Ik ben toch eigenwijs geweest en heb vanmorgen weer getest en er was een vaag kruisje te zien......ben nu nog meer in de war, kan nog niet helemaal geloven dat ik zwanger ben. Jullie hadden helemaal gelijk, ik had gewoon tot vrijdag moeten wachten, dan was het resultaat waarschijnlijk in 1 keer een duidelijke ja of een duidelijke nee geweest en nu voelt het toch nog als een twijfelgeval...Maar goed, ik ga maar braaf afwachten tot vrijdag en dan gaan we voor een dik en overduidelijk kruis!!!!!

Groetjes Leoni
Eva_697

Unregistered

06-01-2009 22:23
een vaag kruisje is een kruisjeWink die ontstaat niet als er geen hcg in je urine zit, dus er moet hcg in je urine zittenSmile alvast heeeel voorzichtig gefeliciteerd Smile

Liefs
Regina08

Unregistered

07-01-2009 18:58
Hoi allemaal,

ben Regina, 30 jaar. Lees geregeld mee
Zit zelf in de vierde periode voor eerste kindje.
Vindt t allemaal maar wat spannend, zeker jullie verhalen!

@LEoni:
Duim voor je dat je vrijdag dik vet positief test. :lol:

@ anderen:
Ik heb 13 jan mn NOD
Nu allerlei klachten. Ik weet dat mn lichaam me een tijd voor de gek heeft gehouden ivm ontpillen. Nu lijkt t anders (of t zit tussen mn oren).
Voel nu geregeld steekjes in mn onderbuik, ben moe, meer druk op mn blaas,
werd vanmiddag duizelig bij opruimen en t voelt anders dan anders.
Wat denken jullie?

Nog andere meiden die willen testen komende dagen?
lonnekeleoni

Posting Freak

08-01-2009 18:59
Spannend Regina, zal ook voor jou duimen.......

Ik heb natuurlijk weer niet kunnen wachten tot vrijdag en heb gisteren een digitale test gedaan, niets vage plusjes of vage streepjes, maar er stond gewoon heel duidelijk in beeld ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ben helemaal in de wolken nu......

Groetjes Leoni
Regina08

Unregistered

09-01-2009 21:09
lonnekeleoni schreef:Spannend Regina, zal ook voor jou duimen.......

Ik heb natuurlijk weer niet kunnen wachten tot vrijdag en heb gisteren een digitale test gedaan, niets vage plusjes of vage streepjes, maar er stond gewoon heel duidelijk in beeld ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ben helemaal in de wolken nu......

Groetjes Leoni

Oh Leoni,

dat is geweldig nieuws!!
Hoe voel je je nu? Nog steeds klachten?

Bij mij nog steeds dezelfde klachten. Wil niet te vroeg testen.
Leoni, heb jij met matcare ultra getest. Die je 4 dagen voor NOD kunt doen?
Zou je dat mij ook adviseren of wachten tot woensdag?

Ik ben ooh zo ongeduldig maar ook bang voor teleurstelling.

Liefs
Regina08

Unregistered

09-01-2009 21:11
Leoni, helemaal vergeten. Natuurlijk van harte proficiat!

Liefs
lonnekeleoni

Posting Freak

10-01-2009 20:06
Nee, regina, ik heb getest met de CB digital, die is best wel duur, maar wel in 1 keer duidelijk. Ik zal wel gewoon wachten tot de dag van je NOD en liever nog 1 dag later, want ik heb het al een paar keer gehad dat ik op mijn NOD een test deed en een uur later ongesteld werd....

Groetjes Leoni
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave