Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Gezocht: gezellige meiden om te kletsen over zwanger worden

Gezocht: gezellige meiden om te kletsen over zwanger worden
Debs28

Unregistered

05-01-2009 20:07
Hoi allemaal,

Ik ben nieuw hierzo, weet dus niet echt hoe het werkt maar het lijkt me leuk om met een aantal meiden gezellig te kletsen over zwanger worden.
Ik heb me ook al voorgesteld bij voorstellen maar doe dat hier nog even.
Mijn naam is Debbie, 28 jaar en kom uit een dorpje in Noord-Holland. Mijn vriend en ik zijn 2,5 jaar samen en hij heeft een zoontje van 6 jaar.
Ik kan aan niks anders soms meer denken dan zwanger worden!! Confusedhock: Confusedhock: Word er af en toe helemaal gek van!
Wij zijn vanaf september bezig. Ben benieuwd hoe lang het duurt. Ben benieuwd hoe lang de rest over doet. Ik heb wel alveel gelezen, duurt soms echt heel erg lang!!! Nou ik zou het leuk vinden als er wat gezellig meiden zijn om mee te kletsen.

Groetjes Debbie
Regina08

Unregistered

05-01-2009 22:23
Hoi Debbie,

ik ben Regina, 30 jaar en ook sinds september gestopt met de pil.
Ik zit nu in de vierde ronde en hoop, zoals alle meiden hier op t forum, dat ik deze ronde zwanger ben.

Ik vraag me wel af wat meiden wel fo neit voelen in de tijd tussen hun ovulatie en NOD.
Welke klachten hebben ze dan? Voelen ze de innesteling ofzo?

Ik heb nu paar maanden ontpilt met flinke pijnen.
Nu voel ik andere klachten. Heb continu steekjes en heb 13 jan mijn NOD.
Spannend dus...

Liefs
kleinepukkie

Unregistered

05-01-2009 23:06
Hi Debbie,

Ik 28 en ook uit Noord Holland.
En net als jij (eind) september gestopt met de pil.

Ook ik kan af en toe aan niets anders denken om zelf gek van te worden.
Het ontpillen heb ik nu redelijk achter de rug. Blij toe want het is niet altijd
even prettig geweest. Erg veel last van mijn hormonen gehad.

Klets zelf ook hier mee:
viewtopic.php?f=39&t=1560
sterretje37

Posting Freak

Topics: 1
06-01-2009 18:04
Hoi,

Ik ben Inge.
Kom uit Gelderland.
Ben 37 jaar en probeer zwanger te worden voor de eerste keer.
Ben eind november gestopt met de pil na deze 20 jaar te hebben gebruikt.
Hiervan ik de meeste tijd microgynon 30 en 20 geslikt. Vrij lichte pil.
Na het stoppen heb ik mijn ongi gehad (1 t/m 5 dec) en weer op 26 dec.
Normaal duurde dit altijd 5 dagen maar nu maar 2 en niet noemenswaardig.
Omdat ik niet weet of dit mijn ongi was heb ik een paar testjes gedaan, helaas allen negatief.
Ben nu met ovu-testen bezig. Vandaag is het streepje al wat donkerder dus het zit er aan te
komen. Heb giga last van mijn onderrug en buik, beide aan de rechterkant.
Ben blij dat ik met de pil ben gestopt want ik voel me veel beter.
Hoop nu dat het gauw raak is want ik kan aan niks anders meer denken.

Inge
Debs28

Unregistered

07-01-2009 19:00
@Inge Big Grin
Hee Inge,
Heel veel succes met zwanger worden!! Ik hoop voor jullie dat dit heel snel lukt! Zou fijn zijn als het deze keer al raak zou zijn. Ik lees dat je nu zo ongeveer je eisprong zou moeten hebben. Dus over ongeveer 14 dagen je NOD als ik het goed begrijp? Ik zit ongeer op de 13de op mijn NOD. Weet het niet zeker omdat mijn cyclus niet helemaal regelmatig loopt. Zit normaal ongeveer zo rond de 30 dagen met een uitschieter van 25 en 44 dagen :evil: Ik hoop dat het deze maand raak is, maarja dat hopen we natuurlijk allemaal :lol:
Ik sinds deze maand ook begonnen met ovulatietesten! maar ben te laat begonnen denk ik pas op de 17 dag.
Volgende maand dus goed op tijd beginnen maar met testen!
Voel jij je eisprong?

@Kleinepukkie :lol:
Vreselijke he dat wachten!!!
Wanneer heb jij je NOD?
Ik ongeveer rond de 13de. Spannend..........................

Liefs Debbie
Regina08

Unregistered

07-01-2009 19:34
@ kleinepukkie
wij hebben ong hetzxelfde doorgemaakt; september gestopt met pil, veel last van de hormonen en zit nu in mn vierde ronde.
Kan niet wachten totdat het zover is.

Heb nu ook verschillende klachten; moe, steekjes in onderbuik, was vanmiddag duizelig en heb nu beetje hoofdpijn, meer uitslag en gevoeligere tepels. :|
Tja, afwachten maar.
Heb 13 jan mn NOD.

@Inge
Duim voor je dat t snel lukt.
Het is idd een zware kluif dat zwanger worden; klussen, wachten en heel veel geduld hebben.
Ik wil t ook heel erg graag. Zeker nu mn ene schoonzusje zwanger is en de ander ook bezig is. Pfff...

Liefs Regina
leonec

Posting Freak

Topics: 21
07-01-2009 19:51
Hoi hoi,

Ik ben ook in september gestopt met de pil. Yasmin 13 jaar geslikt.
Was in 1 maand zwanger.
Heb hier 8 weken van kunnen genieten toen is het mis gegaan..
Onduidelijke reden waarom ,(ze denken dat de placenta iets is losgeraakt toen ik bloedstolsels ben verloren) uitslag was er waren geen verkeerde cellen..
Hoop dat ik gauw weer zwanger ben.
Iedereen natuurlijk hier...
sterretje37

Posting Freak

07-01-2009 20:36
Hoi Debbie,

Ik heb net nog een ovu-test gedaan en het is klustijd.
Dus ik ga er van uit dat als die test aangeeft dat het tijd is om te "klussen"
dat ik dan niet zwanger ben en dat daar die buik- en rugpijn van is.
Maar ja, ik weet het niet. Heb ook al gelezen dat een ovulatietest een
zwangerschapstest bleek te zijn, nou als dat zo is ga ik zo even uit mijn dak van blijdschap.
Ik denk dat ik dus niet zwanger ben en klus lekker verder.
Maar het betekent wel dat ik dus meteen al regelmatig mijn cyclus heb en daar ben ik blij mee
dan kan je die testen ook in de hoek gooien.
Je hoort het nog. Ik zou dan ongeveer 24 januari mijn NOD moeten hebben.
Pffff......weer wachten.

Inge
wij-30

Unregistered

07-01-2009 21:33
hoiiiihoiiiiiii Debbie !! :lol:

ja altijd leuk om gezellig te kletsen, ja frusty soms he hoe erg je ermee bezig bent,
ik ben melanie 24 en al 1.5 jaar bezig om eenwondertje te krijgen :roll:

wij zijn nu op t ziekenhuis bezig, erg spannend!

hoelangben jij al gestopt met de pil?
Debs28

Unregistered

08-01-2009 10:58
@wij-30
Hee Melanie, gezellig!
Inderdaad vreselijk om er zo mee bezig te zijn....lees allemaal boekjes, ben bezig namen te bedenken :oops: en als ik dan weer het ben, ben ik er weer even twee weken helemaal klaar mee, gaan de boekjes weer aan de kant Big Grin
Vervelend zeg dat jullie al zo lang bezig zijn Cry hoe is dat gegaan dat je naar het ziekenhuis ging? Hoe lang waren jullie bezig voordat jullie hulp zochten?
Nou meid heeeeeel veel succes.
Wanneer zou jij je NOD hebben? Ik heb hem ongeveer rond de 13de Smile
Ik ben niet gestopt met de pil, ik heb 3 jaar een implanon gehad (buisje in me arm) deze is er al sinds eind januari 2008 uit. We hebben toen heel voorzichtig gedaan. Sinds september zijn we echt bezig.
Liefs Deb

@ Inge
Hee Inge,
Nou klusse Big Grin Big Grin Big Grin
Altijd leuk om te doen Big Grin
Nee dat denk ik inderdaad ook, dat als die test zegt dat je een ei hebt dat je dan niet zwanger bent! Weet het eigenlijk niet maar ik neem aan dat je geen ei hebt als je zwanger bent!
Wel lekker dat je al meteen een regelmatige cyclus hebt, is ook al fijn!
Nou duimen dus de 24ste Big Grin
En voor nu klusse Big Grin
Succes.

Liefs Deb

@Leonec,
Wat vreselijk zeg wat je hebt meegemaakt Cry
Lijkt mij ook zo erg dat er geen reden voor is. Juist die onwetenheid lijkt me erg. Als er nou echt iets mis was met die cellen dan weet je dat. Ben nu ook vreselijk bang dat het weer gebeurd?
Ik hoop voor je dat je snel weer zwanger zult zijn!
Als je nu weer zwanger bent ga je dan ook eerder op controle? Of kan dat niet?
Nou meid heel veel sterkte en succes met klussen Big Grin
Wanneer zou jou NOD wezen? Ik heb de mijn de zo rond de 13de!
Spannnend.....
Liefs Deb
leonec

Posting Freak

08-01-2009 12:44
Hoi Debbie,

Ik heb 22 dec mijn miskraam gehad.
Mijn cyclus op het moment weet ik niet echt want ik had 1,5 week na me miskraam nog een positieve zwangerschapstest.
Mijn eerste cyclus na de pil is 42 dagen geweest.
Mijn cyclus kan nu nog wel langer duren.....
Ben wel bezig met ovulatietesten (had er aardig wat overgekocht, erg goedkoop)
Ben benieuwd of ik zo me ovulatie kan opsporen..
We zijn aardig aan de klus geweest al Wink

Heel veel succes met zwanger worden, hoop voor je dat het snel raak is !!!

Liefs
leonec

Posting Freak

08-01-2009 12:48
Oeps nog iets vergeten...

Ben erg bang dat het weer gebeurd, maar jah positief blijven zeggen ze..
Ik mag eerder op controle.
En ik mag tot 12 weken op controle bij de gynacoloog inplaats van naar de verloskundige

Doei doei
kleinepukkie

Unregistered

08-01-2009 22:00
hi girls,

hoe is het bij jullie?
vandaag heb ik een vreemde dag...
zo en zo al 2 dagen behoorlijk hoofdpijn en af en toe misselijk.

vandaag op mijn werk gehoord dat 1 collega papa is geworden en een ander collega zwanger,
en kan niet ontkennen dat dan een beetje jaloerzie de kop op steekt.
Hoort er allemaal bij...

ben vanavond ook weer zo misselijk geweest.

MijnNOD is volgens mij 16-1 alleen is mijn cyslus tot nu toe nog niet 1x gelijk geweest
dus weet niet zo goed wat ik aan moet houden
kleinepukkie

Unregistered

08-01-2009 22:16
bedoel 17e NOD

Wil er eigenlijk ook niet al te veel mee bezig zijn maar de reclame's voor testen en geboortes en zwangerschappen vliegen me op dit moment om de oren... om af en toe helemaal gek van te worden.
Honeybee

Unregistered

09-01-2009 15:14
Hoi allemaal,

Ik heb me al voorgesteld, maar doe het hier nog eens.
Ik ben melissa, 24 jaar en woon samen met mijn vriend.
Ik ben sinds juli gestopt met de pil.
het is een spannende periode geweest. Ik had vandaag namelijk mijn NOD en wat denk je? weer ongesteld.
Af en toe is het vreselijk moeilijk, zeker met alle zwangeren om je heen en het bij ons toch even duurt, maar goed.
Ik vind het leuk om met jullie te kunnen kletsen over zwanger worden.

Groetjes, Melissa
Babyangel

Senior Member

Topics: 2
09-01-2009 16:12
Dag dames,

Ik ben Angélique, 28 jaar uit Gelderland.
3 januari 2009 is mijn spiraaltje verwijderd (na 5,5 jaar daarvoor ongeveer 6 jaar aan de pil geweest ) en heb ik 4 dagen last gehad van een kleine bloeding ( ongi??? ) Ook ik hoop zo snel mogelijk zwanger te worden. Ik heb ovu testen in huis liggen maar weet niet precies wanneer ik daar het beste mee kan gaan starten aangezien ik geen idee heb hoelang mijn cyclus is. Ik denk dat ik mijn eerstvolgende ongi maar afwacht en vanaf dan maar ga tellen en testen.

succes! Groetjes Angélique
SB

Posting Freak

Topics: 0
09-01-2009 20:53
Hoi allemaal,

Ik ben sinds afgelopen zaterdag gestopt met de pil (bijna 6 jaar geslikt). Ben benieuwd of ik last krijg van het ontpillen.
Mijn vriend (24) en ik (23) willen erg graag een kindje.
Ik hoop dat dit snel lukt, maar probeer er ook niet te veel mee bezig te zijn, maar vind dit erg lastig.
Overal om me heen zie ik mensen die zwanger zijn of net papa en mama zijn geworden.

Groetjes
SB
Honeybee

Unregistered

09-01-2009 21:18
SB schreef:Hoi allemaal,

Ik ben sinds afgelopen zaterdag gestopt met de pil (bijna 6 jaar geslikt). Ben benieuwd of ik last krijg van het ontpillen.
Mijn vriend (24) en ik (23) willen erg graag een kindje.
Ik hoop dat dit snel lukt, maar probeer er ook niet te veel mee bezig te zijn, maar vind dit erg lastig.
Overal om me heen zie ik mensen die zwanger zijn of net papa en mama zijn geworden.

Groetjes
SB

Hoi sb,

ik begrijp je situatie helemaal. Ik zit er zelf ook in. Mijn vriend en ik zijn al 6 maanden bezig en nog steeds is het niet gelukt. En overal om me heen zie ik zwangere vrouwen en kinderwagens. Gek word ik er van!!!!

Groetjes Mel
kleinepukkie

Unregistered

11-01-2009 19:20
hoe is het hier dames?
ik wordt ondertussen GEK van mezelf.
Voel van alles maar wil me niet te veel verheugen op dat wonder.
Anders is het zo'n tegenvaller....
Regina08

Unregistered

11-01-2009 19:24
kleinepukkie schreef:hoe is het hier dames?
ik wordt ondertussen GEK van mezelf.
Voel van alles maar wil me niet te veel verheugen op dat wonder.
Anders is het zo'n tegenvaller....

Hee kleinepukkie:

ik heb dat ook. Heb zoveel klachten momenteel dat ik echt denk dat t nu zover kan zijn.
Maar wil me ook behoeden voor een teleurstelling als ik overmorgen ongi wordt.
Weet t niet meer. Het voelt nu anders......

Heb rommelende darmen, ben moe, steekjes in onderbuik, pijn in onderrug enz.
HELP! Gister wat lichtroze slijm gehad en vanavond minie drupje donkerrood bloed.
Voorbode ongi of innesteling???

Tja, dinsdag zou ik kunnen testen als ongi uitblijft.

Liefs
Debs28

Unregistered

11-01-2009 20:17
Hee Regina

Ennnnn, voel je al iets?
Dinsdag testen?
Spannend.........................Ik zal voor je duimen voor een positieve test!!!!!
Ik hoop dat je niet ongesteld wordt en dat je klachten inderdaad van een zwangerschap zijn!
Liefs Deb

Hee kleinepukkie,

De 17de Smile is al bijna!!
Ik zit nu op de 28ste dag maar ik ga als ik nog niet ongesteld ben rond de 34 dagen testen.
Zoooooooooooo spannend!!! Kan gewoon niet wachten.
Voel vandaag de hele dag borreltjes in me buik.
Kan natuurlijk vanalles zijn maar ik kan aan niks anders denken..... Confusedhock:
Hoe voel jij je?
Liefs Deb

Nou meiden veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel succes allemaal!!!! En goed klussen Wink voor de meiden die zo rond hun ei zitten :lol:
Regina08

Unregistered

11-01-2009 20:44
Hoi Debs,

voel nog steeds dezelfde dingen zoals steekjes in mn buik, rommelende darmen en moe.
Verder geen bloed meer te bekennen. Spannend dus!

We zullen het merken...

Liefs en iedereen heel veel succes!

Regina
sterretje37

Posting Freak

11-01-2009 20:57
Hoi Regina,

Ik heb dezelfde klachten maar bij mij is er (nog) geen spatje bloed te bekennen.
Volgens "het schema" zou morgen mijn innesteling zijn.
Ben benieuwd of ik daar wat van merk.
Op 21 januari is mijn NOD.
Kan al wel 4 dagen van tevoren testen maar ik wacht eerst maar eens tot de 21ste.
Wordt wel gek van het wachten.

Inge
kleinepukkie

Unregistered

11-01-2009 22:31
Hi Girls,

om ff op debbie te antwoorden.
de 17e i idd bijna en duim iedere dag dat de :twisted: :twisted: niet komen opdagen.
maar weet eigenlijk niet zo goed wat ik aan moet houden om te testen.
Dit is de lengte van mijn cyclus steeds geweest:

1e ronde 29 dagen
2e ronde 24 dagen
3e ronde 27 dagen
4e ronde ???

wat zouden jullie dan aanhouden? de laatste keer ben ik op 21 december ongesteld geworden.
Ik heb een gemiddelde genomen en ben zo op de 17e gekomen.
Maar zal ik dan de 17e dan meteen testen of toch langer wachten?

Ik voel me dus vooral erg onrustig... en vind het ook wel erg spannend allemaal.
EN net als Debbie heb ik borreltjes in mijn buik en vage krampjes af en toe
maar niet alsof ik ongi moet worden. Ben voor mijn gevoel ook meer moe dan normaal.
Kan maar 1 ding doen.... afwachten en het beste er van hopen.

Denk wel als het nu niet raak zou zijn dat ik wel teleurgesteld ben. Meer dan de andere keren.
Kom dan wel bij jullie zeuren hoor. Jullie zitten in het zelfde schuitje als ik en het is wel erg
fijn om bij jullie dan mijn verhaal kwijt te kunnen.

Liefs
Chantal
Susanna

Posting Freak

Topics: 28
12-01-2009 07:19
Kleinepukkie, je kunt het beste uitgaan van je langste cyclus. Wel vervelend he, steeds dat wachten. Hebben jullie wel rond dé periode geklust? Wij missen nogal eens hét moment, en dan weet je bij voorbaat al dat het niet is gelukt. En als we wel juist geklust hebben, ben ik bang dat ik me vanalles ga verbeelden, dat je zo graag zwanger wilt zijn dat je vanzelf misselijk wordt Wink Maar ja, geduld is een schone zaak, zeggen ze...
Susanna

Posting Freak

12-01-2009 07:19
Maar jullie snappen wel, dat geduld is bij wel eens ver te zoeken :oops:
Debs28

Unregistered

12-01-2009 08:00
Hee Chantal,(kleinepukkie)

Susanne heeft wel gelijk dat je het beste kunt uitgaan van je langste cyclus.
Zoooooooooooovervelend dat wachten :twisted: :twisted:
Maar jouw gemiddelde zit dus zo rond de 26 dagen....als je de 17 gaat testen zit je al op de 28 dagen Big Grin dus dat is maar 1 dag korter dan je langste cyclus.
Ik zou zo lang mogelijk wachten met testen..................maar als ik naar mezelf kijk......zou ik wel testen bij het gemiddelde :oops: kan gewoon slecht wachten....ben veeeeeeeel te nieuwsgierig Big Grin
Heel veel succes en laat je even weten als je gaat testen!

Hoi Susanne,
Jij bent er ook vroeg bij Smile
Je schrijft dat jullie nog wel eens het moment missen, hoe weet je dat? gebruiken jullie ovulatietesten of voel jij je ei?
Ik ken dat gevoel dat je je vanalles gaat inbeelden. Je kan zo vanalles voelen!
Straks ben ik nog schijnzwanger van al dat inbeelden Big Grin
Wanneer zou jij je NOD weer moeten hebben?

En je hebt helemaal gelijk........GEDULD IS EEN SCHONE ZAAK!
Alleen dat is zoooooo moeilijk Big Grin :oops:

Liefs Deb
Susanna

Posting Freak

12-01-2009 10:35
Ik bereken elke keer wanneer ik ongeveer m'n ei moet hebben, dat zou 14 dagen voor je NOD moeten zijn, maar da's gemiddeld. Maar aangezien we af en toe écht weinig klussen, dus zeg maar 5 dagen voor én na het theoretische ei, dan kan het bijna niet anders dan niet gelukt zijn....

Je kunt ovu-testen gebruiken, maar da's voor mijn gevoel een enorm gedoe. Ik temperatuur wel al een paar maanden, en daar hoop ik een patroon in te ontdekken. Maar ik ben niet zo'n ster in routine dingen. Je moet elke ochtend op hetzelfde tijdstip meten, dus de weekenden sla ik maar over, want dan slaap ik uit Big Grin

M'n NOD zou de 23e zijn. En ik ga níet te vroeg testen. Dat heb ik 1 keer gedaan, omdat ik donderdagavond nog geen NOD bespeurde en er een kans was dat het raak was. Dus ik testen. Maar ja, vrijdagochten dus toch ongi. Toen viel het me pas op dat je echt van het ene op het andere moment ongi bent... Ik dacht altijd dat het bij mij heel geleidelijk ging. Maar misschien was dat omdat ik er zo op zat te letten. Ach ja, we gaan gewoon vrolijk door.
Lindy

Unregistered

12-01-2009 14:23
He meiden,
Wat leuk om hier lotgenoten te treffen. Ik ben 30 en ook zoals meerderen hier september 2008 gestopt met de pil. Eerst werd ik heel mooi regelmatig ongesteld, maar de laatste 2 maanden is het een beetje vaag. Duurt veel langer dan 4 weken... heb elke keer de hoop dat het gelukt is maar tot nu toe heb ik een paar keer een teleurstelling weg moeten slikken Cry we zijn nu 2 maanden bezig met ovulatietesten.
Ik hoop voor iedereen dat het lukt om zwanger te worden Tongue
Liefs juud
Susanna

Posting Freak

12-01-2009 14:28
Hé Juud, van harte welkom op het forum. Veel plezier met zwanger worden, hopelijk hoef je niet lang te wachten! Wink
Jaimy

Unregistered

12-01-2009 16:00
Hai Debbs,

Ik ben Jaimy ook 28 jaar Big Grin en al weer twee jaar bezig.
gelukkig heb ik een hele regelmatige cyclus.
augustus dit jaar een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad waar ik behoorlijk van geschroken was kwam er achter in italie op vakantie meteen de hele vakantie naar z'n moer maar ja

Ik heb wel altijd zulke opgezette borsten (gewoon een cupmaat groter zo erg) in m'n 2e helft van me cyclus precies na me eisprong die ik trouwens 9 van de 10 keer ook voel.
maar nog steeds niet zwanger.

Groetjes Jaimy
Debs28

Unregistered

13-01-2009 10:03
Hee Regina08,
En...............................?
Heb je al getest? Ben zooooooo benieuwd!!
Vertel vertel..
Succes!
Nada

Unregistered

13-01-2009 10:20
Hoi, mag ik me ook aansluiten? Ik vind mijzelf best gezellig Wink
Debs28

Unregistered

13-01-2009 10:39
Hoi Jaimy,
Twee jaar bezig :o das een tijd zeg!
Wel een voordeel dat je je een regelmatige cyclus hebt en dat je ook je ei voelt.
Zo ik ook wel willen voelen!
Vervelend voor jullie dat het zo lang duurt! Ben je nog wel positief?
Hebben jullie ook al hulp gehad van de ha of ziekenhuis?
Wat erg zeg en buitenbaarmoederlijke zwangerschap! Kan er niet over meepraten hoe het voelt maar kan me wel inleven hoe dat zou voelen. Vreselijk en dat op vakantie ook nog!
Meid heel veel succes met zwanger worden!!!
Liefs Deb

Hay Juud,
Welkom! Heerlijk he zo een onregelmatige cyclus :evil: Heb er ook last van! Vandaag zit ik op de 30ste dag! Je houd inderdaad elke keer weer die hoop, ken dat gevoel zo goed! Vindt je de ovulatietesten goed werken? Heb je die 2 maanden dat je ze gebruit hebt ook echt je ei kunnen opsporen?
Heel veel succes met zwanger worden!
Liefs Deb

Hee Susanne,
Oke, ik snap het, hoe je rekent. Maar dat is dan achteraf uitrekenen toch :roll:
Ik ben ook niet een ster in routine dingen hoor! Moet er echt aan denken, zelfde met die pillen van foliumzuur. Moet er echt steeds aan denken! 23ste, spannend........ Zal voor je duimen! Heel veel succes!
Liefs Deb
Debs28

Unregistered

13-01-2009 10:42
Hee Nada,

Welkom op het forum! Zijn jullie al lang bezig met zwanger worden?
Enne als je jezelf gezellig genoeg vindt, vind ik het ook Wink
Nada

Unregistered

13-01-2009 10:54
Debs28 schreef:Hee Nada,

Welkom op het forum! Zijn jullie al lang bezig met zwanger worden?
Enne als je jezelf gezellig genoeg vindt, vind ik het ook Wink

Hoi Deb, dank voor het welkom... We beginnen deze maand voor het eerst weer. Maar ik verwacht dat het nog wel even gaat duren: mijn luteale fase is te kort namelijk ca. 7 dagen. Komt door de borstvoeding die ik mijn zoontje geef... we hebben geen haast, ik ben pas 26 jaar, dus alle tijd! hihi
ladymopink

Unregistered

13-01-2009 14:13
hoi allemaal ik ben nieuw hier ik lees al een tijdje mee waar jullie het allemaal over hebben ik vind het heel intresant allemaal ik ben ook bezig voor een derde kindje vanaf 2007 maar het wil niet echt goed lukken maar ik ben begonnen met tempen wat ik hiervoor nooit heb gedaan
voor de andere twee hoefde ik weinig moeite voor te doen maar nu is het wel even anders maar ja het zijt zo
ik voel ook aan mijn baarmoedermond en kijk hoe het staat met het slijm ik heb een cyclus van precies 28
ik kan het zo uittellen maar elke keer is het weer niet raak
maar ik ga door ik geef nog niet op
mijn man is getest en bij hem zijn zijn zwemmetjes prima in orde '
ik heb ook ovluatie testen gekocht om te kijken wanneer mijn ei in aan tocht is ik vindt het allemaal wel spannend we kijken nog even aan en als het over paar maanden nog niet lukt dan trek ik wel aan de bel bij de huisarts
maar hebben jullie nog een goeie tip voor mij waar ik kan op letten ik kan mijn eisprong niet voelen dat is een heel probleem bij mij
en ik las ook dat sommige vrouwen een late eisprong hebben
ik hoor het wel de groetjes en ik hoop jullie graag een keertje te spreken
doegie ladymopink
Debs28

Unregistered

13-01-2009 16:57
Hoi Ladymopink,
Allereerst welkom Big Grin
Dat is al een tijd zeg vanaf 2007 Sad Jammer voor jullie dat het niet wil lukken voor een derde!
Hoe lang temp. je nu al?
Ik lees dat je dat je een mooie cyclus hebt maar heb je ook wel een eisprong?
Ik heb er totaal geen verstand van hoor maar je leest wel eens dat vrouwen wel gewoon elke maand ongi worden alleen dat ze geen eisprong hebben. Of misschien is dat alleen als je onregelmatig bent, kan ook!
Heb je de ovilatietesten ook al echt gebruikt?
Nou meid ik zou inderdaad gewoon aan de bel trekken bij de huisarts, daar zijn ze immers voor Wink
Wat betreft je eisprong voelen, ik wou dat je iets meer kon vertellen en dat ik je mijn ervaring kan delen maar helaas.......ik voel hem ook niet!
Zou wel makkelijk wezen Smile
Nou heel veel succes en ik hoop dat jullie snel zwanger zijn van jullie derde kindje!
Liefs Deb

Hey Nada,
Spannend zeg, weer beginnen! Hoop natuurlijk dat het snel lukt! Misscien beetje domme vraag hoor maar wat is luteale fase :oops: Nog nooit van gehoord! Hoe oud is je zoontje? Nou heel veel succes met zwanger worden!
Liefs Deb
Nada

Unregistered

13-01-2009 17:00
Mijn zooontje is op 2 jan. 1 jaar geworden... onne, luteale fase is het deel van je cyclus tussen eisprong en nod...
Debs28

Unregistered

13-01-2009 17:09
Oke, tja blond he :oops:
Ik hoorde dat die minimaal 8 dagen ofzo iets moet wezen? Enne nog gefeliciteerd met je zoontje!
Regina08

Unregistered

13-01-2009 18:34
Debs28 schreef:Hee Regina08,
En...............................?
Heb je al getest? Ben zooooooo benieuwd!!
Vertel vertel..
Succes!

Hee Debs en de andere meiden,

hier even een update:
Hier nog steeds geen spoor van ongi te bekennen.
Vanmiddag een test gedaan maar deze was negatief.
Niet zwanger of te vroeg getest?!

Is wel spannend zeg.

Alle nieuwe meiden, Welkom!
Liefs Regina
snippie

Unregistered

13-01-2009 18:39
meid spanneng zeg!
geen bloed geeft moed
Regina08

Unregistered

13-01-2009 18:55
snippie schreef:meid spanneng zeg!
geen bloed geeft moed

Ja, maar ben toch wel zenuwachtig. Iedere keer naar t toilet is spannend, kijken of er geen rode loper komt.

Ik maak me zo helemaal gek omdat ik zo graag wil. En dalijk is t een teleurstelling.
Kan mn gevoel niet uitzetten en blijf dus een beetje hopen dat de ongi wegblijft.

PFfffffff :?

Liefs Regina
snippie

Unregistered

13-01-2009 19:01
ohhh meid dat is toch logisch!
ik denk dat ik morgen ook steeds denk dat alles loopt.maar mss is dat morgen ochtend niet meer nodig bij mij.
(dat ik dan dus al ongi ben)we zien het wel.
ik duim voor je!

liefs snippie
Nada

Unregistered

13-01-2009 19:41
Nou, ik geloof zelfs dat het minimaal 10 dagen moet zijn, dus ik zit er nog best wel vanaf. Maar.... ik heb nu 3 keer een cyclus gehad na de bevalling. De eerste keer was de lf 5 dagen, de tweede keer 6 dagen en de derde keer 7 dagen... als er elke cyclus een dagje bij komt dan zou het rond april lang genoeg moeten zijn... Hopelijk wordt mijn cyclus dan ook weer wat korter. Eerder had ik altijd een cyclus van 28 dagen met een ei op dag 16... Dat was wel prettig.

Dank voor de felicitaties. Het gaat hard met die kleintjes. Hij is alweer bijna baby af.
Lindy

Unregistered

13-01-2009 19:47
Hey meiden,
Regina ik snap je helemaal, echt spannend ik leef met je mee... Heb vorige maand een week lang negatief getest, stond op het punt de huisarts te bellen voor een test en toen toch die gevreesde rode loper Cry Hoop dat jij meer geluk hebt, je houdt ons op de hoogte he Smile
Debs ik heb mijn vorige cyclus voor het eerst een test gedaan (volgens mij van cb) en had meteen een smiley, ben die cyclus dus niet zwanger geworden en ga donderdag weer testen, spannend he. Mijn vriend is doordeweeks niet thuis dus vandaar die testen, dan komt ie ff nachtje thuis om te klussen haha Big Grin gelukkig is hij het wel eens met de testen en vind hij het net zo spannend als ik.
Hoe zit het bij de andere meiden hier, weet jullie omgeving eigenlijk dat jullie bezig zijn? bij mij helemaal niet, daarom vind ik het zo fijn om hier mn ei kwijt te kunnen Wink dus bedankt voor al jullie ervaring en leuke berichtjes. Hoop dat de eerste zwangeren van het jaar zich snel zullen melden... Tongue
kleinepukkie

Unregistered

13-01-2009 22:20
Regina08 schreef:
snippie schreef:meid spanneng zeg!
geen bloed geeft moed

Ja, maar ben toch wel zenuwachtig. Iedere keer naar t toilet is spannend, kijken of er geen rode loper komt.

Ik maak me zo helemaal gek omdat ik zo graag wil. En dalijk is t een teleurstelling.
Kan mn gevoel niet uitzetten en blijf dus een beetje hopen dat de ongi wegblijft.

PFfffffff :?

Liefs Regina
Jij beschrijf gewoon helemaal mijn gevoel. Zit echt in het zelfde schuitje.
Maak mezelf ook helemala gek en wil eigenlijk ook teleurstelling voorkomen.

wanneer wil je gaan testen eventueel?
ik zondag avond of maandag ochtend
kleinepukkie

Unregistered

13-01-2009 22:27
ben jij ook moe?
ben al 3 dagen bek af!!
Lindy

Unregistered

13-01-2009 22:44
Susanna schreef:Hé Juud, van harte welkom op het forum. Veel plezier met zwanger worden, hopelijk hoef je niet lang te wachten! Wink
Dank je wel Susanna, hoop het ook... :lol: en voor jou en en de andere meiden natuurlijk hetzelfde!! :o
Regina08

Unregistered

13-01-2009 22:51
kleinepukkie schreef:ben jij ook moe?
ben al 3 dagen bek af!!

Ja, ben kapot. Heb meer puistjes, rommelende darmen, steekjes in mn buik en GEEN ongi.
Had 10 januari ook wit slijmverlies met drupje oud bloed. Innesteling??
Heb vanmiddag getest maar deze was negatief. Op de bijsluiter ( 2 van 10,- bij Kruitvat) staat als negatief is en denkt toch zwanger te zijn, test overdoen na 3 dagen.
Ik probeer dus het testen nog even uit te stellen. Ga morgen wel nieuwe testen halen inde hoop dat mn :evil: :twisted: :evil: wegblijven.

Liefs Regina
Sofia

Unregistered

13-01-2009 23:39
Spannend hoor, om jullie verhalen te lezen meiden! Eind van de maand zit ik in hetzelfde schuitje als jullie. NOD is op/rond 30 jan. We hebben al flink 'geklust' en gaan hier ook nog even mee door. Dit is onze 1e ronde en vind het erg spannend allemaal! Lees al een tijdje mee op het forum.
Succes allemaal, en fijn dat we er hier zo open over kunnen praten. Bij mij weet bijna niemand dat we bezig zijn of plannen hebben, behalve 3 vriendinnen en 1 hele goed collega. Kan niet wachten tot het zo ver is en het aan mijn moeder, broer en zus te vertellen!
Regina08

Unregistered

14-01-2009 09:21
Hoi Sofia,

leuk dat je er bent om met ons mee te kletsen.
Succes met zwanger worden.

Hier nog even een update:
Nog steeds geen ongi te bekennen.

Liefs Regina
Nada

Unregistered

14-01-2009 10:45
Regina08 schreef:Hoi Sofia,

leuk dat je er bent om met ons mee te kletsen.
Succes met zwanger worden.

Hier nog even een update:
Nog steeds geen ongi te bekennen.

Liefs Regina

SPANNEND REGINA!! JEeeeehhh... dat zou een mooi begin van 2009 zijn...!
Regina08

Unregistered

14-01-2009 12:39
Hee meiden,

heb dus nu ff een hendige baaldag.
Net een bloeding gehad. Lijkt nog niet op een normale ongi, maar oud bloed.
Ik denk echter dat ik er wel vanuit kan gaan dat de ongi vandaag of morgenvroeg doorzet.
Balen!
Knap van die meiden, die al een hele tijd bezig zijn en/of een miskraam hebben meegemaakt.
Ik vind dit al erg, laat staan wat jullie meegemaakt hebben.

Ik wil wel gaan temperaturen. Hebben jullie daar ervaring mee?
Wanneer en hoe pakken jullie dat aan?

Liefs en knuffel Regina
Nada

Unregistered

14-01-2009 13:13
Wat jammer dat je ongesteld lijkt te worden. Zo hopeloos van te worden he? Je hebt het idee dat je alles goed gedaan hebt de maand ervoor en dat er geen enkele reden is om niet zwanger te raken en dan ben je het toch niet... pffff... wij hebben het voor ons zoontje ook meegemaakt: 10 rondes elke keer weer teleurgesteld. Ik weet hoe je je voelt.

Temperaturen is eigenlijk heel simpel. Ik had een thermometer naast mijn bed liggen en elke keer dat ik ook maar een beetje bij bewustzijn kwam 's ochtends dan nam ik vaginaal mijn temp. Rectaal is het betrouwbaarste, maar ik vond dat akelig. Vaginaal is dan de een na beste optie. Je moet er echt voor zorgen dat je meteen bij wakker worden, dus ook half wakker worden, je temp neemt, anders dan is hij alweer hoger... En je temp kan je dan invullen op http://www.fertilityfriend.com. Handig omdat die dan zelf aangeeft wanneer je ei is geweest en wanneer je kan gaan testen. Mocht je nog vragen hebben: roept u maar, ik heb het maanden bijgehouden... Ben er nu nog niet aan toe. Heeft ook geen zin want ons zoontje houdt ons 's nachts zoveel wakker dat het niet betrouwbaar is Sad
ladymopink

Unregistered

14-01-2009 15:50
hoi Debbs ja ik ben nu pas maand aan het tempen
ik moet deze maand voor het eerst testen met de ovluatie testen
wel spannend hoor ik hoop dat deze maand keer raak is
en meschien komt er wel geen ei meer vrij ik weet het niet ik zal het vanzelf moeten ondekken
en als het over paar maanden nog niks is dan zit ik zekker bij de arts
we zijn nu ook echt weer aan het klussen maar ja ik heb het een tijdje los gelaten
maar dat lukt ook niet ik ben iedergeval geen opgever ik ga gewoon door en als het niet meer mag slagen ook geen probleem hoor ik ben al blij met de andere twee zijn heerlijke kinderen
maar we gaan er gewoon voor en hoe is het met jou druk met klussen heb je ook een mooie cyclus of ben je onregelmatig
ik hoop dat je ook snel zwanger mag worden klussen met ze alle hahahaha Big Grin ik hoor het wel de groetjes en tot gauw ladymopink
maybebaby

Unregistered

14-01-2009 16:23
Hey hallo ladies! Big Grin

Ook ik ben hier nieuw. Mijn naam is Liset en ben samen met mijn vriend (4 jaar samen) gestopt met de anticonceptie (mercilon) in november.
Ik ben toen begonnen met foliumzuur en netjes ongesteld geworden in december. Begin januari had ik mijn eisprong, en hebben we rond die datum gevreeen. Afgelopen dagen voelde ik me niet echt lekker, mijn buik rommelde enorm, last van mijn darmen en m'n onderbuik voelde "vol". Als je graag zwanger wilt worden, denk je natuurlijk bij elk dingetje wat anders is dan anders dat je dan ook echt zwanger bent! Dus daar zat ik afgelopen maandag met 2 tests op de badkamer. Veel te vroeg natuurlijk! Maar het kon max. 4 dagen voor je NOD. Dus ik d8, dat moet kunnen, ik hield het echt niet meer, ik moest het weten. Nou uitslag was dus niet zwanger, ik baalde als een stekker! Maar wilde mezelf ook niet voor de gek houden dus wacht nu netjes af of mijn menstruatie uitblijft. Nou daar hoefde ik niet lang op te wachten want terwijl mijn buik vrolijk doorrommelt op een manier die ik niet ken, werd ik vanmiddag ongesteld. Een dag te vroeg dan normaal. Nu komt de vraag, waar komt die winderigheid vandaan en die "volle" onderbuik als ik niet zwanger ben? Zou het met het foliumzuur te maken kunnen hebben? Of iets anders, ben ik toch zwanger? Wie herkent dit of kan me meer vertellen?
Sowieso wens ik jullie natuurlijk allemaal veel succes en toitoitoi met zwanger worden!! :lol:

Groetjes Liset
Debs28

Unregistered

14-01-2009 16:30
Hey Ladymopink,
Zie je veranderingen in je temp? Met die ovulatietesten moet het je zeker gaan lukken om je ei op te sporen!
Ik hoop vor je dat het dan deze keer meteen raak is met die testen, zou geweldig wezen! Je hebt dan wel twee andere kindjes maar ik kan me voorstellen dat als je het gevoel hebt dat jullie gezin zo niet "compleet" is en jullie graag eenn derde willen dat je je net zo voelt als bij de eerste, tenminste denk ik.
Nou ik klus me helemaal suf Wink maar gelukkig vind me vriendje dat niet erg Big Grin
Mijn cyclus is niet echt regelmatig te noemen, meestal zit is zo rond de 30 dagen met uitschieters van 25 en 44. Vorige maand was hij 39. Ik voel omdit moment helemaal niks, alleen geborrel te hele tijd in me buik. Heb net even een test gedaan en die was negatief Cry was er 1 van de kruitvat met zo een pipetje en dan 4 drupeltjes. Of ik was gewoon te vroeg en moet nog even geduld hebben, I hope so!!! Of ik ben straks weer :evil:
Hoe dan ook we klussen gewoon weer lekker verder Wink
Debs28

Unregistered

14-01-2009 16:36
Hoi Maybebaby Liset,
Welkom Big Grin
Leuk dat jullie ook proberen zwanger te worden!! Ik hoop voor je dat het heeeeel snel lukt! Vreselijk geovel he als je daar zit met je negatieve test!! Waar die winderigheid en "volle" onderbuik gevoel vandaag komt heb ik geen idee van!
Misschien bonen gegeten Wink Nee hoor was een grapje! Ik kan het me niet voorstellen dat het van de foliumzuur komt. Ik heb daar in ieder geval geen last van. Misschien andere wel!
In ieder geval heel veel succes met zwanger worden!!!!!
Toedels Deb
maybebaby

Unregistered

14-01-2009 17:01
Wink hahaha, Dank je wel Debby, en we gaan gewoon voor een nieuwe ronde joh. Maar ik vind dit wel heel leuk. Heb nog nooit op forums gezeten ofzo, maar het is echt leuk om te weten dat er nog meer mensen in hetzelfde schuitje zitten. Ik hou jullie in ieder geval op de hoogte van wat er gaande is en blijf jullie verhalen ook zeker volgen!
Tot snel weer ladies!
kleinepukkie

Unregistered

14-01-2009 19:32
@ Regina....dikke knuf voor je meisje. Baal vreselijk voor je. Hoop dat je volgende ronder meer geluk hebt.

hier nog steeds geen " rode loper " Wel iedere keer spanning als ik naar de wc ga.
Wilde eerst vanavond een test doen maar heb toch besloten om te wachten.
(Kan niet beloven tot wanneer .... )

Andere dames... welkom en succes!
hou ons op de hoogte...
juffie79

Unregistered

14-01-2009 19:54
Ben december gestopt met de nuvaring ( gebruikte die 5jaar en daarvoor de pil minulet) en ik ben ook wel benieuwd naar wat we mee maken.
Toen ongesteld geworden en ben nu aan het uitzoeken wanneer ik het meest vruchtbaarst ben.

Ben aan de slag gegaan met de menstruatie kalender en die geeft aan 20 januari.
Trouwens dit is mijn 1ste ronde.

groetjes
Nada

Unregistered

14-01-2009 20:05
Hoi Liset, ik kom ook net kijken, dus we zijn samen nieuw Smile

Ik ben benieuwd wanneer ik deze maand mijn ei ga hebben. Vorige maand had ik hem op dag 25, geloof ik. Dus dat duurt nog eventjes... heel saaaaaaaaiii...

Oja, maandag zijn man en ik 5 jaar getrouwd. Eerder gingen we dan een weekendje weg, maar we willen nu ons zoontje niet achter laten dus slaan we een jaartje over. Dus nu wil ik een mooi kado kopen voor hem, maar ik weet niet wat. Ik zou iets kunnen doen wat hij nog op z'n 'lijstje' heeft staan, maar liever verras ik hem met iets romantisch ofzo... Maar wat???
maybebaby

Unregistered

14-01-2009 20:11
Trouwens ladies, nog eens even iets anders; ik ben er vorig jaar achter gekomen dat ik een gekantelde baarmoeder heb. Nu hoeft dat volgens de dokter geen problemen op te leveren voor een zwangerschap, alleen in andere posties vrijen zou zogenaamd wel beter helpen, en bijv. een kussentje onder je rug leggen als je op je rug ligt. Maar ben toch nieuwsgierig of er meer mensen zijn die dit weten van zichzelf, of iemand kennen die dat heeft, en er meer info over hebben.

Liefs Liset.
maybebaby

Unregistered

14-01-2009 20:17
Hoi Nada,

Gelukkig,..hihi.. was al bang dat ik de enige nieuweling was haha..
Ja dat wachten is niks he? Zijn we allemaal veel te ongeduldig voor! Liever vandaag als morgen zwanger,..hihi.
Maar jij hebt dus al een zoontje, leuk! Hoe oud is hij?
En tja, wat is een leuk cadeautje voor je man. Toevallig is mijn vriend volgende week jarig en ben ik ook aan het verzinnen geslagen. Sowieso is het natuurlijk altijd leuk om er even samen tussen uit te gaan als je iets te vieren hebt, EN je hebt dan wellicht wat meer tijd voor elkaar, zeker als je zwanger wilt worden! Wink
Lekker weekendje naar Gent, winkelen en een saunatje doen ofzo en dan plan je dat leuk rondom je ei! Smile
maybebaby

Unregistered

14-01-2009 20:20
ohw, zie net pas dat je je zoontje niet wil achter laten...
mmmm.... tja, het ligt er ook maar net aan wat je uit wil geven natuurlijk..
Nada

Unregistered

14-01-2009 20:26
Mijn zoontje is net 2 januari 1 jaar geworden. We hebben ook al een dochter die begin maart 3 wordt. Ja, ik zat ook al aan sauna te denken, maar het lastige is dat mijn zoontje zo vaak wakker wordt 's avonds en alleen gaat slapen als ik hem voedt... Beetje lastig dus...

Budget is niet zo;n probleem. Het leukste zou een positieve test zijn om te geven, mja, dat zit er zo snel niet in, haha!

Mijn kinderen heten trouwens Merle en Kylian.
ladymopink

Unregistered

14-01-2009 20:47
hoi debs
ik hoop het ook dat ik mijn ei kan vinden ik klus lekker verder en mijn mannetje staat al perraad hahahahaha
die wil ook zo graag en ja je heb gelijk ons gezin is nog niet compleet en het voelt het zelfde aan als je eerste kindje wilt
ik hoop voor jou dat het nu positief is ik zal voor je duimen ik gun je het van harte
als het zo is hou me op de hoogte zou ik wel leuk vinden
nauw klusse verder en ik spreek je gauw weer groetjes ladymopink
Lindy

Unregistered

14-01-2009 21:36
Nada schreef:Mijn zoontje is net 2 januari 1 jaar geworden. We hebben ook al een dochter die begin maart 3 wordt. Ja, ik zat ook al aan sauna te denken, maar het lastige is dat mijn zoontje zo vaak wakker wordt 's avonds en alleen gaat slapen als ik hem voedt... Beetje lastig dus...

Budget is niet zo;n probleem. Het leukste zou een positieve test zijn om te geven, mja, dat zit er zo snel niet in, haha!

Mijn kinderen heten trouwens Merle en Kylian.

Hoi Nada,
Sauna ia altijd lekker, maar is dat niet slecht voor de zwemmertjes van je vriend/man...? Weet het ook allemaal niet zo hoor :oops: maar lees af en toe wat op internet...
Nada

Unregistered

14-01-2009 21:51
Geloof dat het wel meevalt als hij niet in de heetste sauna's gaat, maar goed, het zit er toch niet in omdat Kylian telkens 's avonds wakker wordt...

Nee, dus ik ben echt op zoek naar een leuk kadootje.
maybebaby

Unregistered

14-01-2009 22:16
Dagje race circuit Bleekemolen?
Mooi horloge?
Etentje en/of Theatershow? Musical of cabaret?
kleinepukkie

Unregistered

14-01-2009 22:52
tja mannen en een kado.... het blijft lastig vind ik.
Eh... idd een mooi horloge en daar dan iets in laten graveren.
Nada

Unregistered

14-01-2009 22:58
Ja, lastig hè? Hij is geen type voor racen en hij heeft al 2 horloges. Bleehhh...

misschien moet ik hem een mooi lingeriesetje geven... hahahahahaha... Mag ie 'mij' uitpakken... Vind ie vast leuker dan een horloge Smile
kleinepukkie

Unregistered

14-01-2009 23:00
ha ha ha is ook altijd leuk ja.
kleinepukkie

Unregistered

15-01-2009 22:26
ook vandaag zijn de :twisted: weg gebleven....
blijf dus hoop houden.

morgen is NOD
Nada

Unregistered

15-01-2009 22:32
kleinepukkie schreef:ook vandaag zijn de :twisted: weg gebleven....
blijf dus hoop houden.

morgen is NOD

SPANNEND!!!!!!!!!!!!!!

Ga je morgen ook testen?
kleinepukkie

Unregistered

15-01-2009 22:36
Weet het niet ... we zouden maandag gaan testen als ik echt overtijd ben
(en er komen 2 vriendinnen slapen morgen tot en met zondag en mocht ik zwanger zijn wil ik het
eigenlijk ook wel aan mijn moeder vertellen)

Maarrrrrr het zou ook heeeel goed kunnen dat ik morgen ochtend toch ga testen en dat we het dan een weekeindje
voor ons zelf houden.

wat zouden jullie doen??????
Nada

Unregistered

15-01-2009 22:46
Ik zou niet kunnen wachten.... pffff... heb nooit geduld. In jouw geval had ik wss vandaag of gistren al getest, haha...

Ik denk dat je je moet afvragen of je je mond kan houden als het zo is. Ik kon dat heel moeilijk. Was er zo vol van dat ik het van de daken wilde schreeuwen. En dan is het heel moeilijk om een weekend met twee vriendinnen in huis te zitten aan wie je het niet wilt vertellen. Je kan het er dan namelijk ook niet gemakkelijk met je man/vriend over hebben of ff de prenatal induiken om wat 'spanning' weg te shoppen Smile
kleinepukkie

Unregistered

15-01-2009 22:50
precies....
en weetje ik zal het hun wel snel vertellen maar ik vind het niet leuk
om hun dan te zeggen voordat onze ouders het weten....

lastig dit...
Lindy

Unregistered

15-01-2009 22:52
Haha ik zou ook niet kunnen wachten met testen, maar dan is het inderdaad errug lastig om het niet tegen je vriendinnen te zeggen. Ik vind het nu al zo moeilijk om niet te vertellen dat we bezig zijn, heb al een paar keer op het punt te staan om het te vertellen Big Grin Laat je het wel weten als je hebt getest...
Regina08

Unregistered

16-01-2009 17:59
Hee kleinepukkie,

het is echt spannend! Ik houd je in de gaten.

Ik zou echter wachten tot 2a3 dagen na je NOD.
Ik heb nu zelf ervaren dat ik een dag later ongi ben geworden.
Heb een negatieve test gehad en dus een grote teleurstelling.
Daarbij is de kans groter omdat er meer hcg in je urine zit.

En je kunt het daarna lekker aan je moeder vertellen en hoeft niet te zwijgen voor je bezoek. Bovendien heb je dit weekend ook andere dingen aan je hoofd en zou dat voor mij prettiger zijn om ook daarmee bezig te zijn. En niet te hoeven denken aan mn ongi, wel of niet zwanger?

In ieder geval heel veel succes met je keuze en ik duim voor je!

Liefs Regina
kleinepukkie

Unregistered

16-01-2009 18:17
Ben eigenwijs geweest en heb net toch een test gedaan....
doet die test het niet.

Weet dus nog niets. Cry
Misschien toch maar even het weekeind afwachten.
Ben iig nog niet ongesteld geworden.
Regina08

Unregistered

16-01-2009 18:41
Hee meid,

het blijft spannend dus. Ik vind t knap als je idd een paar dagen kan wachten.
Duim voor je dat de test dan positief uitvalt.

Ik weet in ieder geval dat ik volgende niet te vroeg ga testen.
Heb er wel van geleerd. Liever geen negatieve testen meer, dan maar ongi worden.

Liefs en succes.

Regina
Lindy

Unregistered

16-01-2009 21:41
Jee kleinepukkie wat onwijs spannend...!!!
Ik heb hier nog wel een test voor je lichen maar ja daar heb je natuurlijk niets aan Tongue
Denk dat regina's tip (wachten tot nu het weekend) wel verstandig is, maar ik zou dat niet kunnen haha :oops:
Ik hou het forum in de gaten en zal dit weekend een paar keer checken, ik leef met je mee!!!
Regina08

Unregistered

16-01-2009 23:10
Ik leef ook met je mee, kleinepukkie.
Ook als je eerder zou testen. Ik kon vorige keren ook niet wachten.
Dus heel veel succes!

Liefs Regina
ladymopink

Unregistered

17-01-2009 13:13
hoi allemaal
ik heb gisteren voor het eerst de ovluatietest uitgevoerd en hij was negatief was wel al een licht streepje te zien maar is niet goed genoeg
ik hoop dat het binnen kort wel positief is dan gaan we weer lekker klussen :oops: hahahaha
het blijft wel spannend
mijn temperratuur is wel met up en downs
ik zal het even laten zien het is voor mij de eerste keer
dag 1 : 36.8
dag 2 : 36.8
dag 3 : 36.7
dag 4 : 36.7
dag 5 : 36.7
dag 6 : 36.8
dag 7 : 36.7
dag 8 : 36.5 hopen dat tie op de 19 tiende omhoog gaat want dan moet ik vruchtbaar zijn we blijven hopen maar wie kan mij vertelen of dit er goed uit ziet of dat het wisselvallig is ik snap er niks van nauw klussen damens en de gene die wel zwanger zijn gefeliciteert alvast groetjes en tot laterrrrrrrrrrrrrrr ladymopink :mrgreen:
Regina08

Unregistered

17-01-2009 21:00
Hoi Ladymopink,

ik ben ook gestart met tempen.
Mijn bevindingen zijn tot nu toe:

36,5
36,6
36,6
36,7

Ik heb begrepen dat als je ei is geweest je temp min 0,3 graden tot 0,5 graden gestegen moet zijn.
Ik temp verder rectaal, iedere ochtend als ik wakker wordt. Dat is niet altijd gelijke tijd.
Maar wil er niet extra voor wakker worden. Houdt er wel rekening mee dat de temp daardoor wat kan verschillen. Maar pak dan ook het gem. om te kijken om mn temp rond mn ei is gestegen.

Liefs Regina
Nada

Unregistered

17-01-2009 21:09
ladymopink schreef:hoi allemaal
ik heb gisteren voor het eerst de ovluatietest uitgevoerd en hij was negatief was wel al een licht streepje te zien maar is niet goed genoeg
ik hoop dat het binnen kort wel positief is dan gaan we weer lekker klussen :oops: hahahaha
het blijft wel spannend
mijn temperratuur is wel met up en downs
ik zal het even laten zien het is voor mij de eerste keer
dag 1 : 36.8
dag 2 : 36.8
dag 3 : 36.7
dag 4 : 36.7
dag 5 : 36.7
dag 6 : 36.8
dag 7 : 36.7
dag 8 : 36.5 hopen dat tie op de 19 tiende omhoog gaat want dan moet ik vruchtbaar zijn we blijven hopen maar wie kan mij vertelen of dit er goed uit ziet of dat het wisselvallig is ik snap er niks van nauw klussen damens en de gene die wel zwanger zijn gefeliciteert alvast groetjes en tot laterrrrrrrrrrrrrrr ladymopink :mrgreen:

Hoi Ladymopink; je schrijft dat hij op de 19de omhoog moet gaan omdat je dan vruchtbaar bent: nou, dan gaat hij daarna pas omhoog! Je temperatuurstijging vindt plaats NÁ je eisprong!! Dus je moet al voor je tempstijging goed klussen!
kleinepukkie

Unregistered

17-01-2009 22:37
tussenstand van vandaag
niet ongesteld geworden en geen test gedaan.... waarschijnlijk morgen middag
sterretje37

Posting Freak

17-01-2009 22:45
Na de symptomen die ik vandaag had gooi ik er morgen toch nog maar een testje tegenaan.
Woensdag pas mijn NOD maar ik kan 4 dagen ervoor al testen.
Gisteren heel kort een vlaag van misselijkheid.
Vandaag langere tijd misselijk, urine troebel en werd ineens overvallen door moeheid.
Verder had ik alleen last van pukkeltjes in mijn gezicht en decolleté, rommelende darmen en zo nu
en dan een steekje in mijn buik.
Kan morgen natuurlijk ook nog negatief zijn en woensdag/donderdag wel positief (mocht dit zo zijn).

Gr. Inge
Regina08

Unregistered

17-01-2009 22:49
Kleinepukkie en Inge:

het is spannend voor jullie!
Hoop dat jullie positief mogen testen.

Hou ons goed op de hoogte, we blijven volgen.

Liefs Regina
Nada

Unregistered

17-01-2009 23:03
vind het wel erg spannend! Morgen allebei testen?
ladymopink

Unregistered

18-01-2009 00:17
hoi nadia
bedankt voor je tip ja ik ben nu ook heel erg goed aan het kleussen en ik doe twee dingen tegelijk ik doe ook een ovluatie test ik heb er vandaag ook weer 1 gedaan en er was een tweede lichte streepje te zien dus even morgen en over morgen weer testen dan moet tie goed zijn hoop ik en ik blijf zekker ook tem dar ben ik ook heel nieuwgirig naar hoe het zit en dat je daar ook dingen van kunt zien wanneer je ei is geweest spannend allemaal nauw de groetjes en ik spreek je gauw weer ladymopink
ladymopink

Unregistered

18-01-2009 00:21
hoi reginna
wat leuk ziet er goed uit
ja ik had ook al zoiets gehoort dat je na je eisprong een stijging krijgt en dan kan je zien dat je ei is geweest
wel spannend hoor
ik doe ook ovluatie testen daar stond vandaag een tweede lichte streep maar moet net zo donker zijn als de eerste streep
morgen nog een keer testen en over morgen dan moet tie goed zijn
ik hoop dat je snel zwanger mag worden heel veel klus plezier en ik spreek je snel groetjes ladymopink
sterretje37

Posting Freak

18-01-2009 08:52
Heb net nog een testje gedaan, weer negatief.
Maar dit zegt nog niks toch?
Woensdag mijn NOD dus als die dan niet is dan doe ik donderdag nog wel
een test. Pas als die ook negatief is, geloof ik het.
Dan gaan we door naar ronde 3.

Inge
Nada

Unregistered

18-01-2009 10:05
Inge1971 schreef:Heb net nog een testje gedaan, weer negatief.
Maar dit zegt nog niks toch?
Woensdag mijn NOD dus als die dan niet is dan doe ik donderdag nog wel
een test. Pas als die ook negatief is, geloof ik het.
Dan gaan we door naar ronde 3.

Inge

Nee, dat zegt idd nog niets. Ik testte op dag 11 na mijn ei heeeeeel licht positief,dus een dag eerder was zeker negatief geweest... Hou hoop!
Lalin

Unregistered

18-01-2009 11:31
Hallo dames!

Na twee weken rondneuzen en lezen op jullie forum, heb ik toch besloten om mee te kletsen. Ik heb verschillende forums bezocht, maar vind het fantastisch dat jullie elkaar zo positief benaderen Big Grin .
Goed, ik ben 25 en het vriendje en ik hebben besloten om een baby te maken Wink (tenminste, we hopen dat het lukt...). Allebei vinden we het erg spannend, en ondanks dat we afgesproken hebben om er niet teveel mee bezig te zijn, zijn we er toch best veel mee bezig. Haha! Maar goed, ik lees dat ik niet de enige ben.

12 dec mirena eruit laten halen. Drie dagen later ben ik ongesteld geworden. Uitgaande van een cyclus van 28 dagen had ik afgelopen maandag ongesteld moeten worden. Dat ben ik nog steeds niet! Ik heb al anderhalve week pijn in mijn onderbuik, lage rugpijn, wordt "misselijk" wakker, gevoelige tepels en af en toe een opwelling van maagzuur na het eten. Vanochtend een test gedaan, maar die was negatief :| . Wacht het allemaal nog even af, maar geen idee waar die kwalen dan vandaan kunnen komen. Beetje vaag! Enig idee???

In elk geval, ik ben erg benieuwd naar de uitslag van de dames die ook dit weekend een test hebben gedaan! Spannend allemaal! Enne, uiteraard wens ik jullie allemaal heel veel succes met zwanger worden en hopelijk genieten jullie ook van deze ( best wel) spannende periode.
Vind het in elk geval leuk om alle berichten te lezen en nu ook eens mee te kletsen.

Liefs.
Nada

Unregistered

18-01-2009 12:00
Hoi Lalin, welkom! En om meteen te beginnen met je vraag: je kwaaltjes zouden je eisprong kunnen aanduiden! Na het verwijderen van de mirena komt alles weer op gang, net als bij het stoppen met de pil. Ik was ook misselijk de eerste twee eisprongen die ik had toen mijn cyclus na mijn bevalling weer op gang kwam.

Dat zou betekenen dat je even wat actie in de slaapkamer zou meoten hebben, just in case! Hoe was je cyclus voor je de mirena liet plaatsen?

Nou ja, welkom, stel je vragen en klets vrolijk mee. Ik hoop dat het snel raak is.

Brengt mij op het volgende: is het niet handig om een lijstje bij te houden met ieders nod etc. zodat we beter kunnen zien voor wie het spannend begint te worden? Ik begin wel, als jullie je erbij willen zetten als jullie het een goed idee vinden.

Nana, 25jaar, 3de kindje, NOD 7 februari 2009 (cyclus 33 dagen)
kleinepukkie

Unregistered

18-01-2009 13:53
erg verdrietig... net ongesteld geworden.
terwijl ik echt overtuigd was dat het raak was.
Misselijk, moe rommelende buik.
Misschien krijg ik wel gewoon griep.

Ga nu op de bank liggen met een dikke reep chocolade
Lalin

Unregistered

18-01-2009 14:07
Ik heb idd ook gedacht dat het een eisprong zou kunnen zijn. Echter, omdat ik er al anderhalve week last van heb, ben ik van dat idee afgestapt. Maar het zou misschien wel kunnen! En dat betekent dan idd actie ondernemen. Smile .

Ik ben voor de mirena enkele jaren aan de pil geweest. Dit beviel buitengewoon slecht en was een echte "pilhopper". Geen enkele pil "paste" bij mij. Mijn cyclus voordat ik aan de pil begon was redelijk dramatisch.... Zeer onregelmatig; twee weken, vier weken, zes weken of langer. Vandaar dat ik aan de pil ging.
Probeer nu een beetje inzicht te krijgen in mijn cyclus. Huisarts zei dat je cyclus, na het verwijderen van de mirena, weer normaal op gang zou moeten komen. Niet dus! Ach, het zal wel even wennen zijn voor mij lichaam....

Oh, en mijn NOD was afgelopen maandag.

Liefs!
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Pagina's (19): 1 2 3 4 5 ... 19 Volgende »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest