Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Algemeen tips tegen misselijkheid?!?!

tips tegen misselijkheid?!?!
marjo

Unregistered

26-03-2007 08:38
Hallo allemaal.

Ik ben nu 19 weken zwanger en heb nog steeds last van misselijkheid.
Ik vroeg me dus af of iemand tips heeft hoe ik er vanaf kan komen zonder enige medicijnen te vragen?

Zelf heb ik gehoord dat cola wel goed helpt, maar dat mag je niet te veel hebben ivm cafeine en suikers.
En dat pepermuntjes helpen.

Verder nog iemand tips daarvoor???

Groetjes marjo
Sampie

Unregistered

26-03-2007 09:07
Miischien kan je proberen die cola zonder cafeiine en suikers en anders een of 2 glazen per dag kan ook geen kwaad hoor!!
Is er niks homeopatisch?

O wat vervelden zeg dat je daar zo,n last van hebt, lijkt me vreselijk je bent al bijna op de helft en dan er nog last van hebben brrrrr.

Veel succes ermee
Kyratje

Unregistered

26-03-2007 09:22
hoi hoi,
ben nu 16weken zwanger en ook nog steeds last van die vervelende misselijkheid! (word precies nog erger van mij, in het begin was ik enkel 's ochtends misselijk, nu ook al een hele dag)

Bij mij helpen al die middeltjes niet, zelfs die siroopjes niet :lol: die komen er eerst en vooral trg uit zelfs :oops:

Daarmee, ik wacht gewoon af, kleine beetjes eten meerdere keren per dag (het lijkt erop alsof ik enkel fruit goed kan binnen houden)
Dat is trouwens één van mijn rare goestingetjes Confusedhock: anders at ik geen fruit en nu ben ik er zot op 8)

heel veel sterkte, ik weet wat het is en het is lastig! 8)
marjo

Unregistered

26-03-2007 12:03
Het is zeker niet fijn om nog misselijk te zijn.
Het is wel minder geworden dan dat het eerst was.
Heb er twee keer voor in het ziekenhuis gelegen dus mag blij zijn dat ik nu gewoon thuis zit.

Ik hou er wel rekening mee dat ik niet te veel cola drink maar ja die misselijkheid he.
Kleine beetjes eten helpt ook wel wat maar toch blijft de misselijkheid er.
Fruit is ook iets wat bij mij nog erin blijft (rest van het eten ook wel maar toch blijf ik wel daar misselijk van).
Bij mijn eerste en deze zwangerschap(2e) heb ik dat het wel lijkt dat ik verslaafd ben aan salmiak maar ja dat is zout en daar mag je natuurlijk ook weer niet te veel van hebben. Ivm dat de bloeddruk dan weer te veel omhoog schiet.

We houden maar vol met hoe het nu gaat maar ga toch volgende week de verloskundige maar vragen of die ook nog iets weet. Wordt een leuk weekje volgende week.

Groetjes marjo
Syl

Posting Freak

Topics: 50
10-09-2007 13:15
wat mij goed helpt zijn de zwangerschapsgranules van VSM. de hele lijn heet: puur mama
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave