Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Algemeen Bekkeninstabiliteit

Bekkeninstabiliteit
popje 2 in de maak

Senior Member

Topics: 3
30-12-2008 17:18
Zijn er meer mensen met bekkenklachten en vooral met vroege klachten? Heb vorige zwangerschap heel veel problemen gehad (krukken etc) en nu een wel heel bekende pijn in mijn linker SI gewricht, al de hele middag. Morgen 5 weken zwanger...

Weet dat ik rust moet nemen, maar weet even niet hoe. Het is gewoon erg druk en wil eigenlijk nog niemand van mijn zwangerschap vertellen, vooral niet op het werk...
popje 2 in de maak

Senior Member

Topics: 3
31-12-2008 08:26
Pijn is vanacht gelukkig weg getrokken. Maar voor hoe lang?

Iemand ervaring met (vroege) bekkenpijn/instabiliteit? Ben vorige keer op Ceasar therapie geweest en heb bekkenband gedragen samen met krukken. Ook heel lang nabehandeld, eerst Ceasar en daarna begeleid fysio. Ben ook weer gaan sporten en voelde me juist erg fit de laatste tijd, volgens mij heb ik de juiste spieren getraind. Misschien heeft iemand nog andere behandeltips?
Vickypreg

Posting Freak

Topics: 18
31-12-2008 16:38
Ik hoop voor je dat het je nog even bespaard blijft, maar probeer het traplopen zoveel mogelijk te vermijden in elk geval. Verder heb ik wel gehoord dat als je het tijdens je eerste zwangerschap hebt gehad je het bij de tweede 90%zeker weer krijgt. Ik weet hoe vervelend het is, heb het zelf ook (gehad) en kon ook weinig behalve zitten..
Misschien moet je nu alvast fysio inschakelen om het te voorkomen?
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave