Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Forum clubje zwanger zijn Uitgerekend mei 2009

Uitgerekend mei 2009
amanda16

Posting Freak

Topics: 18
24-12-2008 17:02
Hierbij een nieuw topic,

Omdat het het oude mei topic samen met mei/juni/juli is gegaan. En te groot is geworden. Ook qua verschillende fases die de dames door gaan.

Dus mei dames klets gezellig mee!!!
Sanel

Posting Freak

Topics: 39
24-12-2008 17:46
Ahhh gelukt dus!!!! Das mooi.

Tjeempie wat ben ik moe!! Vandaag werken en net nog even snel boodschappen gedaan. Wat een drukte evengoed op het laatste moment nog!!!

Nou allebei onze ouders wilde toch wel graag weten wat het geslacht was terwijl ze het hardst riepen van niet!! Dus die zijn ook op de hoogte. Blijft wel gek dat je nu weet wat er in je buik groeit. Maar we zijn wel blij. Me vriendje bleef maar lachen gisteren. Gelijk van die pluchen klompjes van BamBam gekocht in de kleur zoals ie hoort te zijn. Wat een leuke dingetjes. Nu lekker 4 dagen vrij. Morgen met mijn schoonfamilie eten en dobbelen en dan 2e kerst dag met mijn ouders. Manlief moet werken dus mijn ouders namen mij onder hun hoede.
amanda16

Posting Freak

24-12-2008 18:07
ola,

ja drama ik was vanochtend om 8:30 naar de winkel jeetje wat was het druk.

Hahahaha wel grappig. Me moeder wil eigenlijk ook wel weten wat het word. Maar ze zal toch moeten wachten tot mei.

Morgen zijn we bij me zus en overmorgen is me moeder en een vriend van Erik bij ons. Gaan we lekker eten en een spelletje doen. Helaas is me kerel niet zo lekker. Maar goed ik ga hem nu ff onder de wol stoppen.
Sanel

Posting Freak

24-12-2008 18:18
Je kleine kerel of Erik? Das wel vervelend zo rond de kerstdagen.
Ik loop ook nog zo te kwakkelen. Blijf maar verkouden. Bah!!
french

Posting Freak

Topics: 19
24-12-2008 18:53
He meiden.
Gezellig :mrgreen:

Vandaag een kinderwagen, box en maxicosi gekocht. Ben er helemaal blij mee.
Even alles uitgeprobeerd, maar wat een gedoe werd er chagie van.
Maar weet nu hoe alles werkt. Hebben er ook een beugel bijgkocht zodat de maxicosi op het onderstel van de wagen past.
Dus alles compleet nu.

Hier niet zo gezellie, beetje woorden met manlief. Hij wou weg vanavond naar een vriend toe.
En ik wil dat niet is tenslotte kerstavond. Nu allebei chagie, gezellige avond dus :mrgreen: .

Ik moet werken met de kerstdagen van 7.00 tot 13.30 dan snel naar huis en even een tukkie doen. En dan rond 16.00 naar mijn schoonmoeder.

Misschien tot vanavond, zal nu even gezellie doen voor mijn man :mrgreen:
amanda16

Posting Freak

24-12-2008 19:03
Hey,

nee manlief Damian is net ziek geweest.

Wat voor wagen heb je gekocht French?
Tijger1

Unregistered

24-12-2008 19:57
mag ik hier ook nog meekletsen?
er staat zo duidelijk voor mei namelijk. als het niet mag omdat ik juni val is het helaas voor mij
french

Posting Freak

24-12-2008 20:18
antoinet schreef:mag ik hier ook nog meekletsen?
er staat zo duidelijk voor mei namelijk. als het niet mag omdat ik juni val is het helaas voor mij
ben ook niet van mei Wink , je mag meekletsen wat mij betreft :mrgreen: .

Amanda we hebben de urbanjungle gekocht in kleur chocoladebruin, met een reiswieg en later kun je er een buggy van maken.
Tijger1

Unregistered

24-12-2008 20:26
dank je french ik had op onze hyves ook al geschreven dat ik wat meer met jullie te kletsen heb dan met de anderen.
vandaar dat ik hier ook graag mee zou willen kletsen.

hoe gaat het verder met je? nog veel last van je heup?
leuk dat jullie de kinderwagen ook hebben uitgezocht. wanneer krijgen jullie hem?
wij gaan volgende week onze spullen ophalen, kamertje, box en kinderwagen.
heb er nu al zin in.
amanda16

Posting Freak

24-12-2008 20:41
Hey Frenche,

das ook een mooie wagen. Wel grappig wij hebben ook een bruine wagen uitgekozen (staat op de hyves)
Die van ons is heet makkelijk je klikt de maxi-cosi er zo op en klikt het er weer af.

@Antoinet,

tuurlijk ben je welkom hiero. Klets gezellig mee
Tijger1

Unregistered

24-12-2008 20:45
fijn amanda!

wij kunnen de maxi cosi er ook zo opklikken.
moet straks nog wel even goed oefenen met het erop klikken en met het in en uit klappen van de kinderwagen
Sanel

Posting Freak

24-12-2008 21:03
Hahahaha.
Iedereen zegt wel lekker dat onze kinderkamer al af is maar ik moet nog steeds een wagen bestellen en ook nog een box.
Ik hoop dat wij volgende ergens heen kunnen. Manlief en ik hebben weining vrij saampjes.

@amanda.
Wat vervelend dat ie nog steeds ziek is. Getver ziek met kerst. Was en paar jaar terug ook ziek met de kerstdagen en ook met oud en nieuw.

@antoinet.
Tuurlijk mag je meekletsen!!Gezellie toch?
Tijger1

Unregistered

24-12-2008 21:43
sanel vind het inderdaad gezellig met jullie hier te kletsen en wie weet beval ik wel eerder en val ik toch nog onder mei.
maar ik ga er maar niet vanuit dat ik eeerder beval hoor!

wij hebben alles al wel besteld, maar helemaal nog niet met het kamertje bezig geweest.
zijn vandaag begonnen met het opruimen van de kamer. al wat spullen eruit gehaald.
en spullen uitgezocht die weg kunnen.
maar we krijgen eerst nog zondag ons nichtje te logeren, en die slaapt dan nog een keer op die kamer. dus kunnen hem moeilijk al helemaal leeg halen nu.

ben een puzzel aan het uitzoeken van 3000 stukjes. wat een werk zeg
french

Posting Freak

24-12-2008 22:37
Antoinet mijn heup wordt niet echt beter eerder erger, heb er veel pijn van. Echt een vervelende zeurende pijn. De kinderwagen hebben we direct mee kunnen nemen, dus heb al een ritje gemaakt in de huiskamer. Zij al tegen mijn man heb gewoon zin om met die wagen te gaan wandelen. Denk alleen dat de mensen een beetje vreemd kijken met een lege bak haha.

Amanda die van ons kun je er niet zo opklikken, moet eerst een beugel bevestigen met 2 klikjes en dan de maxicosi erop en 2 riempjes vast gespen. En dan is ie ook klaar voor gebruik. Maar wat grappig dezelfde kleur. Wat vervelend dat je mannetje ziek is, de griep?

Wij beginnen volgende week met de babykamer, behang eraf halen. En nou maar eens die kozijnen zeg, ben zo zat van het wachten.
Mijn man gisteren bellen naar dat bedrijf, maar ze hebben vakantie. Dus kunnen pas weer bellen in het nieuwe jaar. Hoop toch echt dat ze er eind jan. in zitten. Heb nu echt zin om met het kamertje te beginnen zeg ! Mijn handen jeuken.

Ga nu slapen, fijne kerstdagen. Denk dat ik me pas weer zaterdag meld hier. Moet namelijke werken en de verplichte familiebezoekjes natuurlijk. Dus kom tijd te kort de komende dagen.
Liefs
amanda16

Posting Freak

24-12-2008 23:01
Nou manlief is meer verkouden en heeft hoofdpijn.

Hopend dat het zo blijft! Ik heb ook zo iets van nog 4 maanden duurt me te lang. Wij gaan dit weekend weer wat aan het kamertje doen en pakken meteen het kamertje er naast mee voor als er een brusje komt hahhahaha.

Doe je toch een pop in de wagen hahaha. Ik zag wel dat zn een mooie schapenvacht in die wagen van je hadden French.
Tijger1

Unregistered

25-12-2008 10:10
allemaal fijne kerstdagen!!

french balen dat je er meer last van krijgt. wat zegt de fysio ervan?
heb je er nog geen last van met werken? of nog steeds alleen als je in bed ligt?

ik moet maandagmiddag naar de fysio. ook voor mijn heup en voor mijn onderrug. eens kijken of hij er al wat aan kan doen.

handig dat je de wagen al mee hebt kunnen nemen.
je hebt toch een lief nichtje, vraag je die even te leen en leg je haar even in de wagen, kan je er even mee wandelen. haha

amanda moet je nog veel aan de kamer doen?

wij gaan zo naar mijn ouders, zijn daar de hele dag.
en morgen middag en avond naar mijn schoonouders.

volgend jaar hebben we met de feestdagen allemaal een kleintje. leuk idee hoor!
amanda16

Posting Freak

25-12-2008 11:04
Hoi Hoi,

nou die van mij ligt nu met zn kont of benen boven me linker ribben dat voel ik heel duidelijk. Zit lekker te aaien daar hahahah

Nee moeten alleen de muren nof doen en de vloer goed schoonmaken en gordijnen kopen. Het is niet veel en het kleine kamertje het zelfde. Muren is niet veel werk hoor 1 muur is al klaar.

Jullie ook allemaal fijne dagen

Kuzzz Amanda
Tijger1

Unregistered

26-12-2008 14:06
iedereen een leuke eerst kerstdag gehad?
wij wel. erg gezellig.

straks naar mijn schoonouders, gaan we wokken.

vanmorgen hebben we bij de leenbakker gordijnen besteld. hoorden dat de leenbakker vandaag en het weekend korting hebben op de gordijnen. het maken kost niets dn.
maar is vanaf een bepaalde prijs van de stof. en onze stof was dus goedkoper. dus helaas onze gordijnen worden niet gratis gemaakt. maar maakt niets uit. hebbben we de stof uitgeocht wat wij zelf mooi vinden. mooie lime groene gordijnen.

echt leuk om zo met het kamertje bezig te zijn.

iedereen vandaag ook nog een fijne dag
Sanel

Posting Freak

26-12-2008 14:11
Ja hoor een leuke eerste kerstdag gehad. We hebben gedobbeld en lekker veel kado's mee naar huis genomen.
Vandaag ga ik met mijn ouders naar een goede vriend van me ouders. Ik geloof dat we een rijsttafel gaan eten. Manlief is aan het werken en komt pas laat.

Leuk he aan de kinderkamer bezig zijn. Wij zijn natuurlijk al klaar en elke avond kijk ik even naar binnen en voel me helemaal happy!!!

Fijne dag voor iedereen!!
Tijger1

Unregistered

26-12-2008 14:17
kan mij goed voorstellen dat je elke keer even binnen gaat kijken.
wij zijn wel bezig met het leeghalen van de kamer.
logeerbed hebben we naar mijn zus gedaan. hebben we gister meegenomen toen we naar mijn ouders gingen.
scheelt alweer een hoop ruimte.
vanaf dinsdag gaan we de kamer helemaal leeg halen. eerst moet ons nichtje nog even hier slapen.
en dan dinsdag onze meubels ophalen.

ben zo benieuwd hoe mijn schoonouders zo gaan reageren. ze denken dat we chinees gaan halen en wetn niet dat we hun uit eten mee nemen.
betalen we samen met de zus van mijn vriend.
hoop dat ze het leuk vinden!

wel jammer dat je vriend moet werken vandaag, maar ja is niet anders.
gelukkig heb je wel wat te doen.
Sanel

Posting Freak

26-12-2008 14:24
Lekker dus jullie kunnen dinsdag lekker aan de gang. Leuk hoor!!

Wel een leuk idee van je mannetje en zijn zus. Leuke verrassing. Wij halen de rijsttafel op. En natuurlijk moet ik rijden want ja Ellen mag toch niet drinken. Het niett drinken viel me gister wel lastig. Iedereen zat lekker aan een borreltje en ik niet. Op zulke dagen vindt ik dat wel jammer.
amanda16

Posting Freak

27-12-2008 09:42
Zo dames,

ik hoor het al weer iedereen een heerlijke kerst gehad. Voor mij was het wel een beetje raar dit is de eerste kerst zonder me vader. Vorig jaar 1 dag voor kerst heeft hij een hersen infarct gehad. Maar goed de eerste dag zijn we bij me zus geweest. En gister hebben er gegourmet met best vriend van man en mijn moeder. S'avonds nog een spelltetje gedaan. We gaan nu elke dag wat doen aan de kamertjes Damian zn kamer moet manlief de plinten nog afmaken. En vrijdag gaan we naar Erik zn oma. Dit wordt de 11e achterklein kind hihihihihi

Vanavond gaan we vrolijk verder gourmetten had natuurlijk te veel vlees gehaald hahaha.

kuzzzz
french

Posting Freak

27-12-2008 13:10
he meiden,
Zo te horen heeft iedereen een leuke kerst gehad.
Ik ook zit wel helemaal vol van al dat eten.
Hoeveel kilo zijn jullie aangekomen nu? ik op het moment 9kg.

Antoinet zal even vragen of ik de kleine van mijn zus mag lenen, vind ze vast wel goed. En Dan even een rondje lopen haha.
Wr zijn eindelijk over de namen uit, man heeft het verlossende woord gebracht. We twijfelden nog heel erg tussen 2 namen maar we zijn er nu uit.

Willen jullie misschien wel even op de kleine van mijn zus stemmen ze doet mee met een fotowedtrijd. Is ook wel 1 van de mooiste foto's vind ik.
Ze staat onder foto 8 genaamd Jasmijn, hier de link;
http://foto.praatjesmakers.com/03c19899 ... index.html

Ga nu even kijken naar de zomervakantie, ga wat boeken denk ik. Anders zit alles al vol straks.

liefs
Saar80

Posting Freak

Topics: 15
27-12-2008 18:20
Wat leuk dat er nu een apart Mei topic is! Moet zeggen dat ik het Mei/juni/juli forum erg leuk vond maar ik kon het gewoon niet bijhouden...was zowat een dagtaak omdat er bijna 10 paginas per dag werden geschreven, das niet te doen als je fulltime werkt! Maar goed....leuk om nu met een kleiner groepje te kunnen praten!

French, wanneer zijn ze begonnen met jou te wegen bij de VK? Ik ben namelijk nog geen enkele keer gewogen en woog mezelf voor de zwangerschap ook niet dus heb nul komma nul idee hoeveel ik nu ben aangekomen....beetje vreemd toch? Is wel handig om dat een beetje bij te kunnen houden lijkt me....Is dat per VK miss verschillend??
Sanel

Posting Freak

27-12-2008 19:19
Ook ik ben nog niet gewogen bij vk. Ze hebben wel een startgewicht op geschreven maar ik wist niet precies hoeveel dat was. Ik heb geschat. Als ik hier thuis op de schaal sta dan zie ik dat ik maar 3 kilo ben aangekomen. Het lijkt wel of ik zelf aan het afvallen ben en dat de baby gewoon alles van mij neemt. Geeft gelukkig niet hoeft het er ook niet allemaal af. hihihi
amanda16

Posting Freak

27-12-2008 20:05
Hello,

bij de vk wegen ze je niet meer ze willen alleen je start gewicht weten. Ik ben denk ik zn 10 kilo aangekomen zal wel meer zijn hahaha met deze dagen. Dit omdat het per vrouw verschillend is. Bij Damian was ik in totaal 18 kilo aangekomen. Maar was er ook zo weer af na de bevalling ik geloof met 2 maanden kon ik me spijkerbroeken weer aan.

French, ik heb gestemt hoor.
french

Posting Freak

27-12-2008 20:41
Amanda bedankt voor je stem :mrgreen: .

Ik hoef ook niet op de weegschaal bij de verloskundige Saar.
Ik heb ook alleen mijn startgewicht genoemd, hou het zelf bij op de weegschaal.
Voel me nu soms net helemaal opgezwollen, voor mijn gevoel vliegen de kilo's eraan.
Maar het meeste bij mijn buik, krijg alleen wel van die zadeltasjes, ben ik minder blij mee.
Ga na de bevalling wel proberen om de kilo's er weer af te krijgen.

Hebben ook een afspraak gemaakt voor de pretech, 16 jan. mogen we de kleine weer gaan bekijken, ben zo beniewd hoe het gezichtje eruit ziet.
Sanel

Posting Freak

27-12-2008 20:57
Hmmmm waarom kom ik niet veel aan? Me buik groeit wel als kool maar me gewicht niet echt. Misschien komt het nog.
Mijn eetlust is ook lang neit zoveel meer als normaal. Mijn kleine eet alles op. hihihi.

Pff zet ik toch bijna neer wat het wordt. Hahaha. Das ook wat. Gelukkig zijn er mensen om me heen die weten wat het wordt. Kan ik met hun daar lekker over praten.
amanda16

Posting Freak

27-12-2008 21:18
ja ik begin ook aan de zijkanten te groeien hahahaha pff deze zit op me taille en ik heb best een dikke kont gekregen hahaha.

Merk wel dat me eet gedrag anders is. Ik eet nu veel minder zit nu sneller vol. Ook voel ik de kleine af en toe tegen me ribben geen fijn gevoel. En volgens mij is het vandaag om gedraait. Vanacht was het lekker bezig. Ben echt een paar keer wakker geworden met pijn onder me bovenste rib.

@ French graag gedaan.
Saar80

Posting Freak

27-12-2008 22:55
Dames, das dan wel vreemd want bij mijn VK hebben ze niet naar mn gewicht gevraagd en staat dus ook nergens genoteerd... Aangezien ik mezelf al jaren niet meer heb gewogen heb ik dus geen idee hoeveel ik ben aangekomen...Enige wat ik weet is dat iedereen vindt dat ik een dikke buik heb (ben bijna 19 weken)... krijg veel vragen zoals "zijn het er twee" enz... Nou ja, heb liever dat ze het zien dat ik zwanger ben als dat ze naar mn buik moeten zoeken haha!

Sanel, ben benieuwd of je het voor je kan houden wat het wordt! Zou als ik jou was de berichtjes maar steeds teruglezen voor je ze plaatst ;-)

French, wat leuk dat je een afspraak hebt gemaakt voor de pretecho! Wil ik t.z.t. ook doen... Denk rond de 25 a 26 weken ofzo...nu al druk genoeg met voorbereidingen voor de bruiloft, alles voor de kleine kopen enz.
Tijger1

Unregistered

28-12-2008 10:14
ik word wel gewogen bij de verloskundige. ben nu 2 keer daar geweest, en beide keren gewogen.
ben nu ongeveer 5 kilo aangkomen.
tot nu toe groei ik alleen nog maar bij mijn buik. hoop dat het ook zo blijft.

french ik had al gestemd hoor, had al een mail via hyves van je zusje!
maar kan misschien nog wel een keer stemmen, ga ik gewoon proberen.

vanmiddag krijgen we het nichtje van mijn vriend een nachtje te slapen. ze is 5. en ze kan niet wacht4en tot onze baby eris. was pas al hier opzoek naar de babykamer.

morgen moet ik naar de fysio, ben benieuwd of hij iets voor mij kan doen.
amanda16

Posting Freak

28-12-2008 11:12
goedemorgen dames,

helaas moet ik er ook aangeloven ik ben ziek!!! grr. Pfff gelukkig alleen verkouden me neus zit dicht en ik snotter lekker. Gelukkig zijn de winkels vandaag open en ff wat halen voor me neus. En natuurlijk heel veel tissues!!!

Kuzzz
Tijger1

Unregistered

28-12-2008 11:18
amanda beteschap!
zijn je zoon en man alle twee al ziek geweest?
hoop dat je snel weer opknapt!
Saar80

Posting Freak

28-12-2008 11:42
Amanda, ik weet hoe je je voelt! Ik had vorig weekend hetzelfde....ontzettend verkouden (moest echt om de 2 min mn neus snuiten) en hoofdpijn en keelpijn....bah! Hoop dat je snel opknapt! Miss dat je van ide homeopatische korrels kunt halen...? (oscillo coccilum) Die dingen mogen gewoon tijdens de zwangerschap en werken bij mij altijd heel goed!

Antoinet, wat "vreemd" dat jij wel gewogen wordt dan? Vraag me echt af waarom dat zo verschilt per VK.....?! Leuk dat het nichtje van je vriend komt logeren, veel plezier!
amanda16

Posting Freak

28-12-2008 11:45
nou lekker dan weer schreef net een berichtje internet er uit.

Yep ze zijn alletwee ziek geweest manlief nog een beetje. En helaas ontspring ik de dans niet he.

Ik mag alleen de zoutoplossing van neusspray en kijk straks wel ff. Gelukkig nu alleen nog verkouden.

Maar dank je wel

Kuzzz
Tijger1

Unregistered

28-12-2008 12:24
amanda hopen dat het alleen bij verkoudheid blijft.

saar het is inderdaad leuk dat ze komt slapen, maar altijd wel vermoeiend. ze kan erg slecht alleen spelen, zelfs tekenen wil ze samen doen.
maar ze is verder geen vervelend meisje.
en ze is helemaal gek op onze katten en onze hond.

ga zo proberen zelf ijs te maken. kijken of het lukt.
Tinkerbell

Unregistered

28-12-2008 12:34
Hey meiden, alles goed?

Hier gaat het goed behalve een paar puntjes...

Zoals jullie misschien nog weten verwachten wij een tweeling. Ik heb laatst de 2e echo gehad en 1 baby liep achter in groei, dat schijnt normaal te zijn maar ze wilde me wel na 2 weken weer terug zien. Dat is morgen. Verder blijft mijn gewicht stilstaan en loopt soms zelfs met onsjes terug terwijl ik al echt een grote buik krijg...dat betekent dat ik op andere plaatsen nog steeds afval. Heerlijk zou je denken maar toch lijkt het me niet normaal...ook maar 's navragen morgen.

Verder ben ik weer heel dapper aan de koffie begonnen maar daar werd ik vanmorgen toch weer ziek van (zooo jammer, we hebben net een nieuw nespresso apparaat). Maar de vermoeidheid is zo ghoed als weg en ik voel de kindjes bewegen, babygymmen noemen we het.
Tinkerbell

Unregistered

28-12-2008 13:02
Leuk dat hier nog steeds dezelfde meiden zitten. Ik ben de tijd die ik thuis lag ff aan het inhalen, ren van hot naar her en shop er lustig op los op marktplaats. BIjna alle grote dingen hebben we al (van marktplaats of anders). En we hebben daar ook veel van gekregen. Kamertje, matrassen, dekens, hoezen, kinderwagen...allemaal gehad, echt perfect.

Ik zit hier uit het raam te kijken naar alle stelletjes die langslopen met een wandelwagen, echt lekker weer om dat te doen, ik verheug me er zo op, lekker met kids en honden erop uit!!! En...in mei loopt het een stuk lekkerder dan nu! Lekker warm!

@ Jamilah, ik voelde het al eerder maar ik wist het niet zeker. Nu, rond 1e kerstdag zijn ze echt gaan gymmen...en als ik over mijn buik wrijf en de boel daarna een beetje ' opklop' dan reageren ze. Heel leuk! Heel mooi!
Tijger1

Unregistered

28-12-2008 13:05
jamilah ik slik 's morgens nog een pilletje.
ik wi dinsdag of woensdag proberen om zonder de pillen te gaan doen. misschien even om de dag een pil proberen en daarna geen een meer.

hoe gaat he4t verder met jouw?

tinkerbell fijn dat het goed gaat. wel fijn dat ze je goed onder controle houden!
french

Posting Freak

28-12-2008 13:27
Even bijgelezen een paar pagina's

Bedankt voor het stemmen meiden.

Amanda balen dat je ziek wordt, ik hang al bijna 2 weken tegen een keelontsteking aan. Heel vervelend, 's ochtends net het gevoel of ik prikkeldraad heb doorgeslikt.

Antoinet fijn dat het nu goed gaat met 1 pilletje per dag. Hopelijk gaat het lukken het afbouwen.

Tinkerbell ken dat gevoel heb ook zin om met de kinderwagen te gaan lopen :mrgreen: , maar we moeten geduld hebben. Hopelijk is morgen alles in orde, krijg je een echo morgen dan?

Hier een beetje vaag gevoel in mijn buik, lichte buikpijn en afentoe steken onderin mijn lies die doortrekken naar mijn vrouwelijke zeg maar. Erg vervelend gevoel. Bandenpijn misschien? heb het nog niet eerder gehad. En een lekkere hoofdpijn, heb het even afgewacht maar blijft toch hangen dus zo maar een paracetamol nemen denk ik.
Gisteren ochtend lag de kleine volgens mij horizontaal in mijn buik, voelde raar aan. 1 harde bonk in de lengte, had van die bulten aan de zijkant van mijn buik. Draaide na een uur weer terug volgens mij.
Dinsdag weer naar de verloskundige, neem mijn moeder mee deze keer.

Dus ga vandaag lekker rustig aan doen, zo even Harry Potter kijken heb ik opgenomen afgelopen week.
Tinkerbell

Unregistered

28-12-2008 13:51
Yep, morgen een echo, 3e keer!

Oooooh Harry Potter, vergeten op te nemen! Ik ga maar eens schoonmaken vandaag. Vriendjelief heeft het toilet verbouwd en is vergeten de boel af te dekken, met als gevolg dat alles hier onder een stoflaag zit van het slijpen. boren, hakken en breken...leuk...eigenlijk wilde ik naar de prenatal...Arena heeft altijd koopzondag namelijk!
Sanel

Posting Freak

28-12-2008 14:41
@Tinkerbell.
Hier het hetzelfde probleem. Wel een lekkere dikke buik maar de kilo vliegen er niet aan. Heb ik aangegeven bij de vk. Het kan hoor dat dames bijna niets aankomen tijdens de zwangerschap. Er zijn ook vrouwen die heel veel aankomen. Mijn vriend zegt dat mijn buik met de dag groter wordt. Hahahaha.

@amanda.
Tja je moet er dan echt aan geloven. Het heerst ook enorm. Gelukkig heb ik hem al gehad. Beterschap hoor!!!

@Saar
Ik moet idd even nalezen en als ik dan per ongeluk het neer zet is het ook geen ramp hoor. Ik wil alleen niet dat Amanda het weet want die gaat ik zeker nog zien voordat ik bevallen ben. Anders pech.

Hier alles goed. Gingen pas laat slapen want de buren hadden een feestje. Pff wat een herrie. Wij gaan zo nog even naar de mediamarkt en even naar babyland. Even spieken naar de kleur van de wagen. We gaan hem alleen niet halen daar want ze zijn daar al gauw een honderd euro duurder. Alleen de Quinny Buzz wandelwagen was al 580 euro!! Terwijl je hem overal onder de 500 euro kunt kopen. Ben alleen benieuwd of de kleur echt zo mooi is.
kaatje85

Unregistered

28-12-2008 14:50
Ha dames, ik hoor hier ook niet, zal af en toe wel komen spieken hoor hoe het allemaal met jullie gaat.
Fijn om te lezen dat alles goed groeit en het goed doet!

Ik wens jullie een heel fijn oud en nieuw, en af en toe kom ik eens langs wippen.
Het is namelijk erg rustig geworden bij het mei/juni/juli topic.

Liefs, Karin
Saar80

Posting Freak

28-12-2008 15:03
Heej Meiden! Het is te merken dat het zondag is zoveel als jullie schrijven :-)

Antoinet, zal dus een drukke boel worden als die kleine komt logeren? Heb je geen seconde meer voor jezelf...maar ach, als ze verder niet vervelend is...?

Sanel, altijd fijn als de buren een feestje hebben (not) kan me voorstellen dat dat vervelend is zeg! Hadden ze jullie wel ingelicht van te voren? Als wij een feestje hebben vind ik dat altijd wel zo netjes zodat de buren het ook weten...andersom....helaas gebeurd dat niet vaak!

Vanmorgen de baby weer heel goed gevoeld! Hij/zij was heel actief en voelde m de hele tijd bewegen echt superleuk! Kan niet wachten totdat mn vriend m ook aan de buitenkant kan voelen....Over een dikke week heb ik 20 weken echo, ben benieuwd!

Vraagje: voor de dames die katten hebben, merken jullie iets aan ze? Dat ze merken dat er iets gaat veranderen ofzo? had er eerst geen last van met mijn twee katten maar de laatste 2 weken poept 1 van de 2 steeds middenin de gang....ook als de bak net helemaal verschoond is, oftewel wat mij betreft zonder reden....iemand ervaring hiermee? Of tips?
french

Posting Freak

28-12-2008 15:20
Saar ik kan merken aan mijn katten dat ik zwanger ben, we hebben er drie. Gezellige boel :mrgreen: .
De oudste kat was echt een enorme chagie, altijd buiten lopen of ze sliep op zolder.
Nu sinds ik zwanger ben is ze amper buiten, moet haar soms echt even naar buiten die zodat ze haar behoeftes kan doen. En ze is alleen beneden in de huiskamer nu en ontzettend aanhankelijk.
Dus zij is wel erg veranderd, aan de andere 2 kan ik niks merken.
french

Posting Freak

28-12-2008 15:26
Had afgelopen week nog iets leuks.

Had enkele weken terug een bon gekregen voor het ophalen van een babydoos bij de etos. Deze natuurlijk opgehaald.
Afgelopen week een briefje in de bus dat er een pakketje was afgegeven bij de buren, mijn man het ophalen en jawel wederom een babydoos van de Etos.

Zat een brief bij omdat ik hem niet opgehaald had, stuurde ze hem op.
Had hem dus wel opgehaald, nou heb ik er dus 2 :mrgreen:
Saar80

Posting Freak

28-12-2008 16:36
Dat zijn nog eens leuke dingen French :-)
Ik had laatst ook wat leuks, ik had via internet (2ehands) een paar zwangerschapsbroeken gekocht. In de was gedaan en een paar weken erna voor het eerst eentje aangedaan...Voel ik in de broekzak zit er 20 euro in :o Das mooi meegenomen dus haha!
amanda16

Posting Freak

28-12-2008 17:01
Zo hier wordt weer lekker gekletst.

Vandaag de gordijnen opgehaald. Ik nog eens in het krantje kijken en ja hoor de maak kosten waren gratis terwijl we deze wel betaald hadden. Dus weer wat centjes terug :mrgreen: .

Pff loop de heledag te niezen en me neus op te halen. Vanmiddag soep gemaakt ik in een kommetje doen gooi ik lekker kokende soep over me vinger heen auuwwww. Gelukkig brandwondengel er opgedaan. Ik heb gewoon me dag niet.

Sanel ik doe me ogen wel dicht goed hahahaha.
Sanel

Posting Freak

28-12-2008 17:20
@saar

Mijn katten merken het echt wel dat ik zwanger ben. Ze zijn bij mij niet meer te vinden. Volgens mij worden ze jaloers. Maar ja 1 van onze poezen is ook zwanger en misschien de tweede ook. De kater lag altijd bij mij en nu niet meer. En ze lijken wat vervelender als normaal.

Nou we hebben even bij de wagen gespiekt en Amanda je zat er toch naast. We vinden hem toch wel mooi die bruine met dat mintgroen. Dus van de week even bestellen.
Tijger1

Unregistered

28-12-2008 17:24
het is hier inderdaad thuis een drukke boel nu.
ze is nu met de wii aan het spelen. met de wii fit.
heb ook een poosje met haar meegedaan maar voel het nu gelijk in mijn heupen/bekken.
ben benieuwd wat de fysio morgen zegt.

wij hebben 2 katten. waarvan de jongste heel knuffelig altijd al is. de ander is nooit knuffelig, maar nu bij mij dus wel wat meer. aan die merk ik het dus wel dat er voor hun iets verandert.

oh ja, volgens mij heb ik vanmorgen heel even de baby gevoeld Big Grin
Tijger1

Unregistered

28-12-2008 17:26
sanel leuk de kinderwagen bestellen.

ik heb zin in dinsdag. gaan wij onze spullen ophalen. en lekker het kamertje inrichten
amanda16

Posting Freak

28-12-2008 17:46
Hey Sanel,

gelukkig dan maar dat jullie hem wel mooi vinden. Pfff scheelt weer voor een nieuwe wagen zoeken he Big Grin
Tinkerbell

Unregistered

28-12-2008 17:57
Ik krijg een tweeling, krijg ik dan ook 2 dozen??? Big Grin
french

Posting Freak

28-12-2008 18:03
Saar dat ik ook en gelukje zeg, had je de broeken mooi bijna voor niks waarschijnlijk.

Antoinet ben benieuwd wat de fysio morgen bij je zegt. Ik heb op het moment iets minder last van mijn bekken, de bekkenband lijkt wel te helpen.

Heb net onze zomervakantie geboekt, gaan met de kleine lekker 10dagen naar de ardennen in augustus. Kan er nu al zin aan hebben.

Ga zo even eten maken, denk pannenkoeken mmmmm.
Tinkerbell

Unregistered

28-12-2008 18:10
Ooooooh lekker, ik wil ook pannekoeken!!! Ga mn vriendje vragen of we naar t pannekoekenrestaurant gaan!!
amanda16

Posting Freak

28-12-2008 18:15
ohhh lekker,

hier verplicht aan de groente.

Lekker French waar gaan jullie precies naar toe? (in de Ardennne) Wij zijn nog aan het twijfelen wat we gaan doen. Misschien lekker naar de wadden of zo iets. Zit natuurlijk ook aan de schoolvakantie vast.
french

Posting Freak

28-12-2008 18:16
Tinkerbell schreef:Ooooooh lekker, ik wil ook pannekoeken!!! Ga mn vriendje vragen of we naar t pannekoekenrestaurant gaan!!

Manlief komt net melden dat we geen melk in huis hebben.
Balen dus geen pannenkoeken voor ons Cry
french

Posting Freak

28-12-2008 18:19
amanda16 schreef:ohhh lekker,

hier verplicht aan de groente.

Lekker French waar gaan jullie precies naar toe? (in de Ardennne) Wij zijn nog aan het twijfelen wat we gaan doen. Misschien lekker naar de wadden of zo iets. Zit natuurlijk ook aan de schoolvakantie vast.

Wadden is ook erg mooi.
We gaan kamperen in de Ardennen, in de buurt van Batogne. Zag er allemaal mooi uit, met een lekker zwembad erbij en activiteiten. En de omgeving is erg mooi in de ardennen natuurlijk. Alleen nog een nieuwe tent aanschaffen, die we hebben was voor ons tweeen prima, maar met een kleintje erbij toch echt te klein.
amanda16

Posting Freak

28-12-2008 18:25
ja dat wordt wat minder inderdaad met een 2 per. tent. Wij zijn 3 jaar geleden nog geweest hadden een staancaravan gehuurt in de buurt van La Roche. Was erg leuk voor Damian.
Tinkerbell

Unregistered

28-12-2008 19:07
Wij ook geen pannekoeken hoor, vriendjelief wilde niet...moeten centjes sparen...tja, daar heeft hij wel een punt natuurlijk.

Wij gaan dit jaar helemaal niet op vakantie. We krijgen 2 kleintjes, hebben net het toilet helemaal verbouwd, moeten de tuin voor en achter nog doen (met tegels en alles) dus dan hoop ik op vakantie in eigen tuin en dagjes weg.

Ardennen is wel heel erg mooi hoor!
Jynthe

Unregistered

28-12-2008 19:21
Hey meiden!

Ik kom weer even om de hoek kijken....ben toch nieuwsgierig hoe t met jullie gaat Big Grin

Kus Jynthe
Sanel

Posting Freak

28-12-2008 19:36
He Jynthe!!!!

Alles goed meid? Alles een beetje kunnen verwerken? Vindt het wel gezellig dat je er weer bent hoor!!! Ik heb je stiekem toch een beetje gemist.

@amanda
Gelukkig scheelt het weer met uitzoeken idd. Er stond nog een mooie. Volgens mij was dat de kleur Iron. Die had paars!!!
Maar ja wij willen de wagen voor allebei de kindjes gebruiken. Dus bruin is een veilige kleur!!
Saar80

Posting Freak

28-12-2008 19:42
Lekker dat je de vakantie al geboekt hebt! Denk niet dat wij ergens heen gaan....is denk ik al gigantisch wennen met zo´n kleintje in huis....miss dat we een weekendje naar een bungalowpark gaan ofzo...of anders in de herfst ergens heen....eerst maar eens zien hoe alles loopt, lastig om al vooruit te kijken!

Antoinet, leuk dat je de kleine gevoeld hebt! Super gevoel he?
Sanel

Posting Freak

28-12-2008 19:44
Saar80 schreef:Lekker dat je de vakantie al geboekt hebt! Denk niet dat wij ergens heen gaan....is denk ik al gigantisch wennen met zo´n kleintje in huis....miss dat we een weekendje naar een bungalowpark gaan ofzo...of anders in de herfst ergens heen....eerst maar eens zien hoe alles loopt, lastig om al vooruit te kijken!

Antoinet, leuk dat je de kleine gevoeld hebt! Super gevoel he?

Ja precies wij zaten ook te denken aan Centerparcs ofzo. Wij gaan nog wel een dagje of twee naar Nieuw Bergen!!! Lekker dichtbij jouw!!!! Mijn schoonouders bezoeken op de camping Leukermeer!!
Tijger1

Unregistered

28-12-2008 21:05
wij hebben ook geen plannen voor de vakantie nog. wij zitten vast aan de bouwvak
wij willen voor dat de kleine er is nog wel lekker een weekendje samen weg. nog even samen iets doen.

hier is de rust weer lekker terug.
nichtje ligt net in bed. hoop dat ze zo gaat slapen want ze kwam net alweer uit bed.

jynthe hoe gaat het mer jouw?
french

Posting Freak

28-12-2008 21:14
We zijn afgelopen jaar alleen maar een midweek zeeland geweest. Omdat we getrouwd zijn en dat behoorlijk duur is geweest.
En heb de vakantie echt gemist, vandaar dat we nu al direct een weekje weg hebben geboekt, dan kunnen we er niet meer onderuit :mrgreen: . Volgend jaar hopelijk 2 weken zuidfrankijk.

Antoinet zou ook nog lekker even met zijn tweeen weg gaan. Wij gaan 16 jan. nog even een weekend weg met zijn tweeen. Hebben dat ook bewust geboekt, voor de laatste keer lekker met zijn tweeen weg. Heerlijk kan er nu al naar uitzien, is namelijk al over 3 weken. Wat betreft zomervakantie, je bent iets later dan mij uitgeteld natuurlijk als wij weg gaan is de kleine 4 maanden, dat moet lukken denk ik. Als het jonger was weet ik ook niet wat we gedaan zouden hebben.

Jynthe wat fijn om wat van je te horen hier, hoe gaat het met je?

Ga nu slapen ben kapot, manlief is niet weg gegaan. Is met een aantal vrienden de tuin aan het versieren bij een vriend die morgen 30 wordt. Grappig doen we bij alle vrienden nu die 30 worden. Maar mijn man is volgend jaar aan de beurt.
Eerst de ooievaar maar eens in de tuin :mrgreen:
Tijger1

Unregistered

28-12-2008 21:15
french ik ben ook erg benieuwd wat de fysio gaat zeggen, hoop dat hij iets voor mij kan doen.
wat fijn dat die band bij jouw lijkt te werken!
Tijger1

Unregistered

28-12-2008 21:18
french scheelt inderdaad wel dat jullie kindje dan al 4 maanden is ongeveer.
denk dat ze zomer voor ons niets gaat worden. is ook heel duur allemaal dan.
kaatje85

Unregistered

28-12-2008 21:34
@French en Antoinet; ik ben 17 juni uitgerekend, wij gaan de laatste week van de zomervakantie dat is de week van 17 augustus als alles goed mag gaan een paar daagjes naar Texel, dit gaat mijn schoonvader boeken en hij gaat zowiezo dan, wij mogen dan ook komen en als alles goed mag gaan dan willen we dat ook gaan doen, tenzij die kleine 2 weken op zich laat wachten dan wordt het erg krap allemaal.
Wij zijn deze kerst naar Disney geweest saampjes en willen eind februari nog een weekend naar Texel.
Gewoon lekker doen!
amanda16

Posting Freak

28-12-2008 22:09
Hey Sanel,

Ja Iron vond ik ook heel mooi. Wij zijn dit jaar nog naar Egypte geweest en 4 daagjes Frankrijk. Maar het is inderdaad ff kijken hoe het gaat met een kleintje en tja we hebben Damian natuurlijk ook nog. En misschien blijven we wel thuis.

Pfff wordt helemaal gek van die verkoudheid Bah.
Sanel

Posting Freak

29-12-2008 17:27
Zo vandaag hebben we dan eindelijk de kinderwagen besteld. Het is de Quinny Buzz 3 Racoon geworden. Icm met de Maxicosi Mystic Brown. Verder een box met lade in de kleur blank. Amanda volgens mij was het dezelfde als jij had. We zouden wit nemen maar het is toch blank geworden omdat dat beter in het interieur past. Verder nog een badset in lime,molton,zeiltje,deken,hoeslakens,magnetronsterilisator en starterset Avent flessen. Zo volgens mij was dat hem wel weer. Een hele waslijst. De kinderwagen en box komen pas in week 14 omdat het hier toch maar in de weg staat en als het er staat dan wil ik er mee weg!!!hihi.
french

Posting Freak

29-12-2008 17:41
Mooie wagen sanel !
En verder ook nog veel aangeschaft zo te horen, leuk he die dingen allemaal kopen.

Antoinet hoe is het gegaan bij de fysio.

Zo nog even met de kat naar de dierenarts voor het jaarlijkse prikje.
amanda16

Posting Freak

29-12-2008 17:42
Ola,

Ja wij hebben die box ook omdat wij geen witte meubelen hebben.

Das die bruine maxi-cosi met wit achtige rondjes toch?

Wij gaan bij de v&d een badje halen. Gaan verloppig niet meer naar een grote babyshop. Pfff ben behoorlijk ziek bahh.
Saar80

Posting Freak

29-12-2008 19:43
French, wij gaan ook het weekend van de 16e nog met zn tweetjes even weg.... Gaan naar Eurosonic/Noorderslag in Groningen, lekker 4 dagen weg! Heb er nu al zin in! Wilde er zowiezo heen maar zal idd het laatste weekendje weg zijn zolang we nog met zn tweetjes zijn.... Onze laatste vakantie afgelopen sept. was ook erg bewust "onze laatste vakantie met zn tweeen", al wisten we dat van te voren natuurlijk niet....

Sanel, oh ja jij gaat ieder jaar lekker in limburg even er tussenuit he? Je was je een tijd geleden al aan het verheugen om met je kleine te kunnen gaan showen :-) Gaat vast goedkomen!

Nog even een vraag: ik heb volgende week de 4e afspraak bij de verloskundige (ben dan 20 weken) maar twijfel of ze nu een echo gaat doen of niet....Heb deze vraag ook al eens op hyves gesteld geloof ik....Maar het is zo dat we een week later de 20 weken screeningsecho krijgen (niet bij de VK maar ergens anders) zouden ze dan bij de VK zelf geen echo maken? Hoe kunnen ze dan in de gaten houden hoe de zwangerschap verloopt? Laatste echo is met 12 weken gemaakt....wil heel graag weten of we een meisje of jongen krijgen dus verheug me echt op volgende week....zou heel erg balen als we dan geen echo krijgen! op de site van de vk stond iig niets over een echo maar werd wel geschreven dat de screeningsecho niet bedoelt is om het geslacht te weten te komen....Weet iemand van jullie het?
Tinkerbell

Unregistered

29-12-2008 19:47
Zoooo, vandaag de echo gehad, eentje was nog steeds een week achterop de andere maar dat is geen probleem. Verder was alles goed. Voorlopig wil ze me iedere 2 weken zien waar tussen we volgende week ook nog een de 20 weken echo hebben. Maargoede, ze houdt ons goed in de gaten, dat is het voornaamste.
jep

Member

Topics: 2
29-12-2008 20:17
Hallo allemaal,

Ben ik ook weer eens. Wat een goed idee om een apart topic te openen voor mei 2009, dan is het allemaal wat makkelijker bij te houden. Het mei/juni/juli topic had ik al opgegeven om te volgen, maar voor deze ga ik weer een poging doen!

Ben nu precies 22 weken zwanger, 1 1/2 week geleden hebben we de 20 weken echo gehad. Vond het toch best wel spannend van te voren, ze kunnen al zoveel zien! Als het maar goed is! En gelukkig ziet alles er goed uit. Met allebei de kindjes. De kindjes waren erg beweeglijk, daarom moest de gyn wel even een paar keer goed kijken, waardoor ik dacht: ze zal toch niks zien? Maar ze bewogen gewoon te veel..! We weten nu ook wat het (waarschijnlijk) zijn. Dat maakt het ook een stuk concreter. Mijn man is allemaal plannen aan het maken wat hij met de kindjes gaat doen: erg leuk om te horen!

Leuk om te horen wat jullie allemaal al gekocht hebben. Zelf hebben we de bedjes en commode en de kinderwagen al (via marktplaats), verder moeten we alles nog kopen, maar nog tijd genoeg!

Vandaag begonnen aan het babykamertje. Behang afgetrokken. Morgen gaat mijn man de kozijnen verven en dan ga ik binnenkort met mijn schoonmoeder behangen. Moeten maar eens wat moois uitzoeken. Leuk hoor, om er mee bezig te zijn!

@Tinkerbell: mooi dat je echo er goed uit ziet! Je hoort inderdaad vaak dat er 1 kindje iets achterloopt, is bij ons ook, wel iets minder, maar toch!

@ Sanel: de kinderkamer al klaar: heerlijk! Leuk idd om even te gaan kijken elke keer lijkt me!

Tjonge, zit er eentje flink te schoppen! Ik voel de kindjes al vanaf 15 weken, toen net vlinders in mijn buik, nu steeds meer plopjes. Gezellig!

Jep
Sanel

Posting Freak

29-12-2008 20:26
amanda16 schreef:Ola,

Ja wij hebben die box ook omdat wij geen witte meubelen hebben.

Das die bruine maxi-cosi met wit achtige rondjes toch?

Wij gaan bij de v&d een badje halen. Gaan verloppig niet meer naar een grote babyshop. Pfff ben behoorlijk ziek bahh.

Het is idd diegene met die witte dingetjes op de rand. Vond manlief toch mooier dan die donkerbruine. Ook wij gaan voorlopig niet meer die kant op. De rest halen we wel bij de Hema ofzo. Het gaat nu nog om kleine dingetjes. Het wippertje halen we waarschijnlijk bij de Lief winkel. Die zijn zo leuk.
Tinkerbell

Unregistered

29-12-2008 20:35
Hoe leg je dat nou uit aan je partner he? Dat bewegen? Ik deed mijn knokkels zachtjes over zijn hand, toen ik het een inmiddels moeder liet voelen zei ze dat het er inderdaad een beetje op lijkt. Inderdaad, kleine plopjes. Jammer dat die mannen er zo weinig van meekrijgen wat dat betreft he? Vandaag bij de echo zag je er eentje echt boksen. Wauw zegt ie, hij beweegt echt. Jahaa...en dat voel ik al een tijdje...HAHA
Sanel

Posting Freak

29-12-2008 21:37
Tja idd hoe moet je uitleggen aan je vriend. Erg lastig. Elke avond leg ik de hand van mijn vriend op mijn buik maar helaas hebben wij het moment nog niet meegemaakt. Het heeft waarschijnlijk te maken met mijn placenta die tegen mijn buikwand aan ligt. Mijn vk zei dat je 20 weken echt de baby voelt schoppen en dat voel ik nu ook echt hoor maar nog niet van de buitenkant. En met 18 weken voelde ik de eerste plopjes/vlindertjes. Eerst voelde het als veegjes langs je buik. Misschien kun je het zo uitleggen en die plopjes lijken wel belletjes die knappen.
Tijger1

Unregistered

29-12-2008 21:39
sanel heb je bij de babydump het badset gehaald?
een die in de aanbieding was? wij hebben daar vorige week namelijk het badset gehaald ook lime groen.

french ik had mijn onderrug vast zitten. dus even gekraakt. en ik heb beginnende ischias. hij is druk bezig geweest om mijn spier in mijn bil weer goed op te rekken.
moet volgende week weer terug bij hem komen.

amanda balen dat je ziek bent! hoop dat je snel weer beter bent.

wij hebben ook een box met een lade erin gekocht.
morgen gaan wij de kinderwagen, box en het kamertje ophalen. heb er helemaal zin in.

tinkerbell fijn dat alles weer goed was met je kleintjes!
french

Posting Freak

29-12-2008 21:46
Sanel heb mijn placenta ook aan mijn buikzijde, maar gelukkig heeft manlief wel een enkele keer de kleine kunnen voelen.
Moet zeggen dat het gevoel bij mij niet veel sterker of harder wordt. Dat vind ik wel jammer, blijft bij plopjes en tikjes. Zal waarschijnlijk wel komen door de placenta. Maar je mannetje zal het vast binnenkort een keer gaan voelen.
Kleine is hier soms eigenwijs, zeg tegen mijn man ik voel de kleine, hij zijn hand op mijn buik. En nee geen reactie meer, net of de kleine het voelt :mrgreen: .

Saar denk dat je de echo dan niet volgende week krijgt, misschien dat ze even kijken vluchtig? maar vast geen uitgebreide echo.
Als alles goed is met de 20 wekenecho dan krijg je er ook geen 1 weer. Tenminste dat had ik, geen medische reden om nogmaals een echo te laten maken.
We gaan nog wel voor de pretecho.

Antoinet ischias is geen pretje volgens mij, hopelijk ben je er op tijd bij.

Man heeft vakantie en heeft het kamertje al ontruimd. Behang er bijna af. Ben oudjaarsdag vrij ga dan even verf halen en behang.
Kunnen we beginnen, kan niet wachten. Als alles geverfd en geschilderd is zetten we tijdelijk even ons eigen bed in die kamer en doen onze eigen slaapkamer ook nog even. (nieuw behangtje) Dan hebben we alles klaar voor de kleine.

Komt nu toch toch steeds harder dichterbij voor mijn gevoel. Over 15 weken kan ik al wel moeder zijn, dat klinkt zo kort vind ik.
Maar eerst die kamer maar klaar maken voor de kleine.
Sanel

Posting Freak

29-12-2008 21:48
antoinet schreef:sanel heb je bij de babydump het badset gehaald?
een die in de aanbieding was? wij hebben daar vorige week namelijk het badset gehaald ook lime groen.

french ik had mijn onderrug vast zitten. dus even gekraakt. en ik heb beginnende ischias. hij is druk bezig geweest om mijn spier in mijn bil weer goed op te rekken.
moet volgende week weer terug bij hem komen.

amanda balen dat je ziek bent! hoop dat je snel weer beter bent.

wij hebben ook een box met een lade erin gekocht.
morgen gaan wij de kinderwagen, box en het kamertje ophalen. heb er helemaal zin in.

tinkerbell fijn dat alles weer goed was met je kleintjes!

Het is idd dezelfde set die jij heb!! Das nog een beetje een redelijke prijs. Die thermobadjes zijn pas duur!!
Wel leuk je dingen halen morgen. Wij hebben bewust gekozen om het later te laten leveren want anders loop ik de hele dag met de wagen door het huis!!hahaa. Nog even 13 weken wachten. Ach ja ik kan hem toch nog niet gebruiken. Voorlopig hebben we wel weer genoeg uitgegeven. Maar weer even sparen. Die wandelwagen was alweer rib uit mijn lijf. Maar ja ik wil een goeie wagen en wil hem ook gebruiken voor de volgende. Dus dan valt het weer mee. Als je nadenk dat je bij de volgende lang niet alles meer hoeft te halen scheelt het weer!!
Sanel

Posting Freak

29-12-2008 21:51
french schreef:Sanel heb mijn placenta ook aan mijn buikzijde, maar gelukkig heeft manlief wel een enkele keer de kleine kunnen voelen.
Moet zeggen dat het gevoel bij mij niet veel sterker of harder wordt. Dat vind ik wel jammer, blijft bij plopjes en tikjes. Zal waarschijnlijk wel komen door de placenta. Maar je mannetje zal het vast binnenkort een keer gaan voelen.
Kleine is hier soms eigenwijs, zeg tegen mijn man ik voel de kleine, hij zijn hand op mijn buik. En nee geen reactie meer, net of de kleine het voelt :mrgreen: .

Saar denk dat je de echo dan niet volgende week krijgt, misschien dat ze even kijken vluchtig? maar vast geen uitgebreide echo.
Als alles goed is met de 20 wekenecho dan krijg je er ook geen 1 weer. Tenminste dat had ik, geen medische reden om nogmaals een echo te laten maken.
We gaan nog wel voor de pretecho.

Antoinet ischias is geen pretje volgens mij, hopelijk ben je er op tijd bij.

Man heeft vakantie en heeft het kamertje al ontruimd. Behang er bijna af. Ben oudjaarsdag vrij ga dan even verf halen en behang.
Kunnen we beginnen, kan niet wachten. Als alles geverfd en geschilderd is zetten we tijdelijk even ons eigen bed in die kamer en doen onze eigen slaapkamer ook nog even. (nieuw behangtje) Dan hebben we alles klaar voor de kleine.

Komt nu toch toch steeds harder dichterbij voor mijn gevoel. Over 15 weken kan ik al wel moeder zijn, dat klinkt zo kort vind ik.
Maar eerst die kamer maar klaar maken voor de kleine.

Ja ik hoop ook dat ie het snel mag voelen want ik zelf voel het sinds deze week echt pittig. Wanneer voelt jouw mannetje? Als jullie in bed liggen?

Leuk joh aan het kamertje beginnen!!! Het gaat id erg hard als je er over nadenk maar een vriendin van mij zei laatst:de laatste tien weken gaan echt heel langzaam. Laten we het niet hopen.... Van mij mag het nu wel komen. Wink
Tijger1

Unregistered

29-12-2008 21:59
french het kan nog alle kanten op met mijn ischeas. kan zijn dat ik er nu tijdelijk last van heb en door de therapie vanaf kom, maar kan er ook de hele zwangerschap last van houden.
heb nu wel behoorlijk last van mijn onderrug.
maar komt denk ik ook doordat ik moe ben. nichtje hebben we vanavond weer naar huis gebracht en die vragt enorm veel aandacht. nit vervelend is ze, maar kan niet alleen doen.

sanel wij hebben toen alles bijna tegelijk gekocht, en wij mogen het ook eind januari ophalen als we willen, maar het kamertje is helemaal leeg nu. dus kunnen we eindelijk gaan beginnen met het inrichten. hoeven niets aan de vloer te doen en aan de muren ook niet meer.
en mijn vriend is nu lekker vrij, dus dan nu alles maar ophalen. denk dat de kinderwagen ook nog wel in de doos blijft. anders wil ik hem ook gebruiken.
wij vonden dit ook een leuk badset en een leuke prijs. de standaard is nog bijna duurder dan het set zelf.

ga zo lekker naar bed.
Sanel

Posting Freak

29-12-2008 22:02
antoinet schreef:french het kan nog alle kanten op met mijn ischeas. kan zijn dat ik er nu tijdelijk last van heb en door de therapie vanaf kom, maar kan er ook de hele zwangerschap last van houden.
heb nu wel behoorlijk last van mijn onderrug.
maar komt denk ik ook doordat ik moe ben. nichtje hebben we vanavond weer naar huis gebracht en die vragt enorm veel aandacht. nit vervelend is ze, maar kan niet alleen doen.

sanel wij hebben toen alles bijna tegelijk gekocht, en wij mogen het ook eind januari ophalen als we willen, maar het kamertje is helemaal leeg nu. dus kunnen we eindelijk gaan beginnen met het inrichten. hoeven niets aan de vloer te doen en aan de muren ook niet meer.
en mijn vriend is nu lekker vrij, dus dan nu alles maar ophalen. denk dat de kinderwagen ook nog wel in de doos blijft. anders wil ik hem ook gebruiken.
wij vonden dit ook een leuk badset en een leuke prijs. de standaard is nog bijna duurder dan het set zelf.

ga zo lekker naar bed.

Dan maar lekker inrichten idd. Een leeg kamertje is ook niets. Wij hadden hem al klaar voordat ik 12 weken was en durfde eigenlijk nog geen meubeltjes te kopen. Nu is ie eindelijk af. Dan nog wel wat kleine dingetjes.
Voor de standaard ga ik naar de Hema want daar is 10 euro goedkoper.
Tijger1

Unregistered

29-12-2008 22:09
dat scheelt nog best 10 euro goedkoper. hebben ze hem bij de hema ook in verschillende maten?
wij hebben de hoogste genomen omdat we alle twee aardig lang zijn.

wij gaan deze week nog naar de prenatal. hadden allemaal dingen in de aanbieding die we nog moeten hebben.
leuk hoor al dat geshop. kan er geen genoeg van krijgen. kost alleen zoveel geld.
Sanel

Posting Freak

29-12-2008 22:15
antoinet schreef:dat scheelt nog best 10 euro goedkoper. hebben ze hem bij de hema ook in verschillende maten?
wij hebben de hoogste genomen omdat we alle twee aardig lang zijn.

wij gaan deze week nog naar de prenatal. hadden allemaal dingen in de aanbieding die we nog moeten hebben.
leuk hoor al dat geshop. kan er geen genoeg van krijgen. kost alleen zoveel geld.

Ik kijk net op de site van de hema en daar staat datie geschikt is voor het hema badje maar de mijne kan er toch ook wel in??? Anders moet ik weer helemaal terug. Er staat geen maat bij maar wij zetten het badje in ons bad dus staat dan al wat hoger. We hebben een extra douche in ons bad en dat maakt het lekker makkelijk om het bad te vullen. En dan de stop eruit trekken en dan is ie zo weer leeg. Ik kan ook geen genoeg krijgen van dat gewinkel maar ik moet echt weer even stoppen deze maand. Vooral ik nu weet wat het wordt kan ik me wel scheel shoppen!!hihi
Tijger1

Unregistered

29-12-2008 22:31
ik heb eigenlijk geen idee of jouw badje er ook in kan.
kan mij goed voorstellen nu je weet wat het wordt je veel meer wil en gaat kopen.
kan je veel gerichter kleertjes kopen.
Sanel

Posting Freak

29-12-2008 22:35
Hmmm dat moet ik even uitzoeken dan maar. Het zou wel raar zijn dat je hem daarvoor niet kan gebruiken.Zon badje is toch standaard?

Slaap lekker!!!
amanda16

Posting Freak

29-12-2008 23:33
hello lieverds,

zn standaard is voor elk badje. Pfff ben nog wel lekker beroert. Net monopoli gespeelt zijn net klaar :oops: :oops: Damian deed ook mee.
Manlief natuurlijk gewonnen.

Ik voel het links boven me rib dat zit het kontje of de beentjes is heel hard. Iedereen kan het duidelijk voelen Big Grin

Die kleine reageert soms op zn broer als ie naar me buik praat zo lief.

Maar ik ga nu naar bed en hoop in mei pas weer wakker te waren hahahah

Kuzzzz
amanda16

Posting Freak

30-12-2008 16:11
Helemaal top! Jamilah,

gelukkig maar kunnen jullie nu echt genieten
Tijger1

Unregistered

30-12-2008 17:12
vandaag onze spullen opgehaald bij babypark.
vriendje is net begonnen met iets in elkaar te zetten.
maar denk niet dat het vandaag allemaal in elkaar staat.

ik merk dat de fysio gister aardig is bezig geweest, heb nu wat meer last.

jamilah fijn dat alles goed is en dat je het hartje hebt kunnen horen
amanda16

Posting Freak

30-12-2008 17:35
Hey Antoinet,

heerlijk je spulletjes opgehaald. We willen straks wel foto's!!!!!

Hier zou alles alleen maar in de weg staan en omdat we allebei ziek zijn is er niet veel van gekomen om met het kamertje verder te gaan. Maar we hebben nog een paar dagen.
Tijger1

Unregistered

30-12-2008 19:13
als de meubels staan zal ik een foto maken.
zijn dan alleen nog maar de meubels. komen nog andere gordijnen. en we moeten dan nog bezig met de aankleding.
de kinderwagen en de box blijven mooi nog even in de doos. staan nu ook even in de babykamer.
zal binnenkort ook een foto van mijn buik maken en die op de hyves plaatsen.

over 3 weken hebben wij de 20 weken echo ook alweer. heb er nu al zin in.

balen dat je nog ziek bent amanda. hoop dat je snel opknapt!
french

Posting Freak

30-12-2008 19:47
@sanel mijn man voelt de kleine in rust, en dat is voornamelijk als ik op bed lig of rustig op de bank zit.

@antoinet heb vorige week ook even gebruik gemaakt van de opruiming bijn prenetal. Echt heel veel afgeprijsd wat we nodig zijn. Hydroluiers, washandjes, aankleedkussen, matrashosjes, hoesjes voor aankleedkussen. Echt veel gekocht.
Leuk al beginnen met het kamertje !

@jamilah fijn dat alles goed was.

Ik ben vanmiddag ook naar de verloskundige geweest, alles was goed. Mijn bloeddruk was netjes, iets lager dan de vorige keer zelfs.
Baarmoederstand ook prima, ze vond alleen mijn buik aan de kleine kant. Maar aangezien alles bij de echo goed was hoef ik me daar niet druk om te maken. Ik ben lang dus waarschijnlijk vandaar nog niet zoveel buik.
Met het hartje luisteren vond de kleine het niet helemaal leuk, tot 2x toe een flinke trap tegen de doptone. Wat grappig was dat zeg !
Nog gevraagd of ik nog een keer bloed moest prikken voor HB, dit hoeft pas rond week 30 nogmaals. Verder geen bijzonderheden, mag over 4 weken weer heen.
amanda16

Posting Freak

30-12-2008 20:00
ja ben behoorlijk ziek! Nu valt het ff mee maar bijna de heledag ook geslapen.

Ben vandaag ook niet naar me werk gegaan. Wij gaan de aankomende maanden nog ff shoppen voor de kleine dingetjes. En ja dan ook nog kleertjes is nu allemaal nog winter kleding.

De kleine van mij voel ik heel duidelijk aan de zijkant is ook heel hard zal vrijdag aan de vk vragen wat het is. Ik denk zn kont hihihihi.

Gaat er trouwens nog iemand die borstvoeding gaat geven naar zn info avond? Wij gaan denk ik wel is toch wel handig denk ik heb wel veel boekjes maar goed. ( heb Damian geen borstvoeding gegeven).
Tijger1

Unregistered

30-12-2008 20:57
amanda ik zit er ook over te denken om naar een info avond te gaan over de borstvoeding.
een vriendin van mij heeft dat ook gedaan en vond het een goede cursus.
balen hoor dat je je zo ziek voelt.

french fijn dat alles goed was bij de vk.
leuk is dat he als je kleintje tegen dat ding trapt. had ik de laatste keer ook.
die dingen die jij opnoemt willen wij ook bij de prenatal haler. leuke aanbiedingen die je allemaal nodig hebt.
zag dat ze ook dekentjes en lakentjes in de aanbieding hadden voor ledikantje.
waarschijnlijk gaan we zaterdgochtend. gaan we naar hengelo, zit een hele grote en ikea zit er ook bij. dus daar ook weer even heen.
Saar80

Posting Freak

30-12-2008 21:27
French, hoe lang ben je dan als ik vragen mag?? Ben zelf namelijk 1,87 cm (ook niet klein dus!) en iedereen vind juist dat ik al een behoorlijke buik heb! Nu heb ik van mezelf ook al best een buikje, ben geen bonenstaakje ofzo dus miss dat je het dan eerder gaat zien?

Weet iemand of er ook een soort "verhoger" bestaat voor de commode? Iets wat je er zeg maar op kan zetten/maken zodat de commode hoger is? (i.v.m. belasting van de rug)
amanda16

Posting Freak

30-12-2008 22:46
Jeetje Saar,

ik denk dat jullie zelf wat in mekaar moeten zetten? Kan me voorstellen dat het lastig is als je zo lang bent. Misschien kan je de onderkant verhogen?

Ik zag bij de V&D juiste leuke dingen. Maar wij moeten ook nog lekker shoppen.
french

Posting Freak

30-12-2008 23:13
Saar ik ben 1.82 en volgens mijn verloskundige heb ik meer ruimte in mijn romp om het te zeggen. Waardoor de baarmoeder eerst verder omhoog kan groeien en dan pas naar buiten kan groeien. Haqd voorheen maatje 38/40.
Jij hebt al wel een behoorlijke buik dan?
Ik heb wel een buikje, er is wel wat te zien.
De laatste 2 weken gaat het duidelijk groeien vind ik.
Geen ervaring met verhogers, nog nooit van gehoord. Misschien als je man/vriend handig is dat hij zelf wat kan maken. Weet wel dat er bijv. standaards van badjes zijn die hoger zijn dan normaal, die heb ik ook.
Heb met uitzoeken van commode wel opgelet of hij een goede hoogte had, en dat had hij redelijk. Loop in huis vaak op sokken/sloffen dus dat kun je eraf halen qua lengte zeg maar.
Is je man ook lang? Mijn man is 1.96 ook lang dus, zal vast een lang kindje worden daar is geen twijfel over mogelijk denk ik :mrgreen:

Amanda had nog niet nagedacht over zón cursus maar nu je het benoemd, eens even kijken wat hier in de omgeving is.

Antoinet ze hebben idd de lakentjes en dekentjes ook in de aanbieding, en moltons voor om matrasje. Die heb ik ook nog meegenomen. Zijn toch allemaal spullen die je nodig bent dus daarom gewacht totdat het in de actie was, scheelt toch weer een paar tientjes.

Ga nu slapen, tot morgen dames.
liefs
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Pagina's (127): 1 2 3 4 5 ... 127 Volgende »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest