Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Algemeen Bloedverlies

Bloedverlies
wendy_ede

Unregistered

24-12-2008 06:54
Ik word net wakker en zag dat ik een klein btje bloedverlies heb Confusedhock: . Ben me echt rot geschrokken en zit nog een btje te bibberen op mn stoel. Ik wil de verloskundige wel bellen maar durf het niet zo goed op dit tijdstip. Hebben jullie dit wel eens gehad?
leonec

Posting Freak

Topics: 21
24-12-2008 11:30
[Hoi,

Ik heb het ook gehad.. Begon met een beetje later meer. Het is bij mij misgegaan. Maar dat wil absoluut niet zeggen dat het bij een ander ook misgaat.
De verloskundige en de gynacoloog hadden veel vrouwen met bloedverlies tijdens de zwangerschap gehad en daar ging het gewoon goed bij !!
Ik zou gewoon bellen hoor de verloskundige daar zijn ze voor..

Succes
momo34

Unregistered

24-12-2008 14:51
Snap dat je schrikt maar niet gelijk in paniek raken hoor! Bij mijn eerste kreeg ik een vroege echo (5,5 wk) en toen zag de gyn dat er een beetje innestelbloed in mijn baarmoeder zat. Dat is er pas weken later uitgekomen. Gelukkig was ik er toen op voorbereid.
Als het veel meer wordt en helder rood is dan zou ik de HA of VK even bellen.

Sterkte!
leonec

Posting Freak

Topics: 21
24-12-2008 20:52
Ja bij mij was er eerst ook niets aan de hand. Een echo in zo n vroege periode zegt niet altijd dat het goed blijft gaan bij mij zag het er ook erg goed uit. Had helemaal geen buikpijn.Wil jullie niet bang maken maar ik weet wel dat ik bij een volgende zwangerschap alles veel anders ga ervaren. En dat ik blij zou zijn als ik weer zwanger raak en dat ik over de 12 weken zou zijn.(zegt nog niet alles, blijf denk ik bang...)
Hoop dat alles goed mag gaan..

Liefs
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave