22-12-2008 07:46
SUCCES
22-12-2008 07:46
SUCCES
22-12-2008 10:17
effe een berichtje posten, dan zit ik weer in de mailing... want dat loopt niet altijd soepel. Was jullie alweer even kwijt.
Liefsss
22-12-2008 15:23
Waaaaaaaaaaaaah deze belg weet niet hoe hyves werkt!!!!!
![]()
22-12-2008 18:22
Zo, toch nog een deel 10 voordat we weer met deel 1 beginnen in het nieuwe jaar
![]() Kyra, hoe gaat het ermee?? En met de meiden??
22-12-2008 23:28
Hoiii,
hebben jullie allemaal hyves? Ik wel sinds kort... Vickypreg..heb me ook toegevoegd bij jullie clucje onder de naam maluenjoery ![]()
22-12-2008 23:50
@Kyra: het heeft bij mij ook wel even geduurd voor ik hyves door had hoor, gewoon blijven oefenen
![]() Ik heb dus wel hyves, maar vind het een beetje lastig om mensen van hier toe te voegen. Niemand weet nl nog van mijn zwangerschap, en ik ben bang dat familie enzo er anders via hyves achter gaat komen, en dat vind ik niet zo leuk...
23-12-2008 12:10
kan ik me goed voorstellen sofietje dat je niet wil dat ze er via Hyves achter komen.
Voor iedereen hele fijne feestdagen!
23-12-2008 12:36
Ik ben ook zwanger in 2008 / 2009, dus met dit nieuwe deel doe ik ook mee!
Groetjes
23-12-2008 21:24
he wat leukz zeg!!
Ik heb me ook bij Hyves toegevoegd, maar daar zie je van iedereen zegmaar echte namen en weet nu niet wie we is ![]()
23-12-2008 21:27
Sofietje Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!! En natuurlijk ook xoinbe en jamilah79!!!
23-12-2008 21:47
Moi schreef:he wat leukz zeg!! Dat is idd een beetje lastig. Heb nu idd ook een aantal mensen op mn hyves staan. En die kan ik nu wel combineren met naam en foto ![]() Gezellig, zo komen er ook weer nieuwe mensen meekletsen!! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!
23-12-2008 23:00
Leuk hoor..mn zus is ook zwanger en krijg al helemaal de kribels...maar ik wacht tocg ff totdat marissa 3 jaar is..
24-12-2008 09:43
Wat leuk al die nieuwe zwangeren erbij!!! ALlemaal hartelijk gefeliciteerd hoor!!!!!!
26-12-2008 05:03
meiden van de oude garde even een nieuwtje: danielle is ook weer zwanger. ze had al 1 zoontje keano en is al een tijd niet op het forum geweest maar ik heb haar op hyves staan vandaar dus dat ik het weet. ondanks de kwaaltjes maakt ze het goed wat ik weet.
verder hier weinig nieuws behalve dat het weer mis was gegaan bij mij dus op naar de volgende ronde.
26-12-2008 15:36
26-12-2008 16:49
@ kyra wat leuk dat je naar winanda gaat!! Hoop dat je een leuke oudejaarswisseling hebt!! gaat alles verder goed met je?
26-12-2008 21:35
Ja hoor alles gaat goed!
![]() Veel familiebezoekjes nu hahah! Mijn moeder, kevin's moeder, mijn vader... DRUK DRUK DRUK! Tuurlijk zullen we een leuke jaarwisseling hebben! Ik kijk er zo naar uit! :mrgreen:
27-12-2008 09:49
we maken er een gezellige boel van zussie! gaat helemaal goed komen. zal straks nog even de laatse dingen doen hier in huis voordat jullie morgen komen.
29-12-2008 13:23
ha, ik kom hier eigenlijk nooit meer :oops: Nu zitten de meesten op hyves dus mis ik geloof ik niet heel veel hè!? Leuke kerstkaart Kyra!
Liefs, Moosje
29-12-2008 14:16
moosje schreef:ha, ik kom hier eigenlijk nooit meer :oops: Nu zitten de meesten op hyves dus mis ik geloof ik niet heel veel hè!? Leuke kerstkaart Kyra! er zitten er ook nog veel op de andere forum van moeders.... ![]()
29-12-2008 16:30
Nou, ik zit hier nog steeds, heb wel hyves, maar daar doe ik niet met jullie mee.
Dus het is hier lekker rustig zo. Misschien met het clubje voor 2009 dat het dan wat drukker wordt. Hoe is het met iedereen die ook nog hier is? ![]() En voor de meiden die op hyves zitten, en dit toch nog eens lezen, hoe gaat het met jullie? Haha... Hier gaat het goed, ben nu 6 weken en een dag zwanger. Over 3 weken de intake bij de vk. En over 5 weken de eerste echo! Ben zo nieuwsgierig hoe ons kleintje eruit ziet!! Ik heb eigenlijk niet echt last van kwaaltjes, ach... een beetje meer naar het toilet en wat sneller naar bed, maar verder gaat het prima!! Jamilah, ik krijg het idee dat ik ook al een beetje een buikje krijg. Volgens mij van de ingewanden die omhoog worden gedrukt, maar heb echt moeite met mijn broeken. Draag jij positiekleding? En hoe lang al? XX
31-12-2008 12:41
Ohhhhhhh magisch geluid he??? Het eerste keer horen van het hartje!!!!
Ik lag toen echt met tranen in mijn ogen. Ook wij wensen iedereen een heel goed oud en nieuw!!!!!!!!!!!!!!!!
31-12-2008 13:43
Iedereen alvast een goed uiteinde en de beste wensen voor het nieuwe jaar!!! Doe het nu maar alvast, straks nog meer visite in huis. Dan heb ik vast geen tijd meer op te computeren tot volgend jaar
![]() ![]() ![]() Is idd steeds rustiger hier. Maar zal ook wel komen omdat een gedeelte gewoon stopt en een ander gedeelte op de hyves ook bij elkaar zit. Dan ga je al gauw niet meer alles lezen en er op reageren. Maar wat leuk de eerste keer het hartje horen, vond het ook zo mooi toen!!
04-01-2009 17:46
hallo allemaal
ik moet nog een afspraak maken met een verloskundige, want weet pas sinds gisteren dat ik zwanger ben. Ga morgen wel naar de dokter, maar ik had daar al een afspraak staan. Ik ben heel benieuwd wanneer mijn 1e afspraak is. Volgens mij ben ik zo een 5 weken zwanger, dus ik wacht het nog allemaal af.. wel op een onrustige manier, maja meer dan afwachten kan ik nu even niet doen he. Leuk om wat verhalen van vrouwen die iets verder zijn te lezen.. ben heel benieuwd wanneer ik zal groeien en wanneer ik meer kwaaltjes krijg. Nu alleen veel krampjes in mijn buik en moe (maar meer door het slechte slapen denk ik) en met vlaagjes wat misselijk. Die krampjes zijn t meest aanwezig, verder niet veel last. Spannend allemaal.. ik zal hier ook afentoe eens koekeloeren en gezellig mee kletsen (als dat mag ![]() Liefs
04-01-2009 19:33
Gefeliciteerd met je zwangerschap Finaly, leuk hoor!! En heel spannend natuurlijk! Natuurlijk mag je hier meekletsen! Welkom!
Ik had mijn eerste afspraak met 9 weken (intake) en met 10 weken en 3 dagen de eerste echo. Die vermoeidheid hoort er echt bij, niet alleen door het slechte slapen. Ik heb het in het begin ook erg gehad, later werd dat wel beter hoor!
05-01-2009 13:05
Finaly, gefeliciteerd met je zwangerschap!! Geniet er maar lekker van. Ik had met een week of 8 de eerste afspraak en toen met 12 weken geloof ik de eerste echo.
05-01-2009 13:16
Dankjewel
![]() Ik heb de 15e een termijnecho, en kan daarna een afspraak met verloskundige gaan maken ![]() Liefs!
11-01-2009 14:26
heeey meiden bij ons is het jaar goed gegonnen heb na 3 dagen overtijd de stoute schoenen aangedaan en getest en ja hij is eindelijk positief en heb ook niet gebloed nog gelukkig!!! verder voel ik me prima op strekkerig gevoel in mn buik na dan verder gaan kwaaltjes.
voor de meiden die me op hyves hebben nog niks krabbelen graag!!!
11-01-2009 14:46
hey winanda GEFELICTEERD!! wat leuk
![]() ![]() ![]()
11-01-2009 15:50
Winanda van harte gefeliciteerd, hoop zo voor je dat het dit keer goed zal blijven gaan!! Geniet ervan!
11-01-2009 16:09
ik hoop het ook want nu alweer een roze/bruine bloeding geconstateerd.
11-01-2009 16:14
;S , als t een beetje is kan t geen kwaad toch.. of heb je dat al eerder gehad bij een miskraam??
11-01-2009 18:00
ik heb het al eerder gehad daarom ben ik ook zo bang nu. het heeft nog niet doorgezet blijft een lichte bloeding. hopen dat het zo blijft.
11-01-2009 20:28
@ winanda!!
van harte gefeliciteerd!!! ben zoooooooooooooooooo blij voor je!!!!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]()
11-01-2009 20:29
o lees net van je lichte bloeding... hoe is het nu??
11-01-2009 22:18
is nog steeds roze en af en toe rood met mini mini stukjes maar dan snel weer roze dus weet ff niet wat ik moet. heb geen heftige steken en krampen gelukkig.
12-01-2009 06:50
nou meiden het is definatief over het rode bloeden is begonnen.
12-01-2009 09:06
Jeetje Winanda, Wat super rot voor jullie!!!!
Maar weet je zeker dat het over is???? Ik hoop het niet namelijk.. Met 14 weken zwangerschap, kreeg ik hevige krampen en twee dagen bloedverlies. Maar bij de controle zat de baby er gelukkig nog, en nu word ze over 23 dagen alweer 1 jaar. Ik hoop voor je dat je iig heel snel zwanger mag zijn.... Dikke knuf!!!!
12-01-2009 09:57
@winanda wat rot voor jullie zeg..heel veel sterkte!!
12-01-2009 10:00
Hallo winanda,
Ik lees net dat je alweer zwanger was maar dat het weer mis is gegaan. Zou het niet een idee zijn om eens wat later te testen. Begrijp me niet verkeerd ik gun je het beste maar er zijn een heleboel mensen die al heel lang op het forum zitten en die elke keer weer lezen dat je zwanger bent maar dat het een dag later weer mis gaat. Dat komt een beetje vreemd over. Je weet als geen ander dat veel vrouwen soms zwanger zijn geweest zonder het te weten, omdat ze bv wat later aan hun ongi beginnen. Als jij wat later test, wat misschien wel moeilijk is maar blijkbaar in jou situatie wel nodig zou dat voor jouzelf misschien ook wat minder pijnlijk zijn. Er zijn nl mensen op het forum die in de laatste fase van hun medische molen zitten en op hun komt dit allemaal steeds ongeloofwaardiger over. En aangezien ik al zolang op het forum zit dacht ik, laat ik dan maar eens de stoute schoenen aantrekken en je wijze op het feit dat je het misschien ook anders kunt doen. We zijn hier op het forum om elkaar te steunen maar ook zeker om een en ander met elkaar te delen. Dus natuurlijk mag jij je leed ook delen. Geen probleem, maar we lezen de laatste tijd niks anders meer als jaaaa ik ben zwanger en een dag later neeee niet meer zwanger. Dus voor jezelf maar ook zeker voor andere hoop ik dat je wat aan deze handleiding hebt. Als je niet snapt wat ik bedoel wil ik het best duideliijker uitleggen. Gr Myrthe
12-01-2009 10:40
hoeveelste "miskraam" is dit dan winanda? Heb je misschien niet gewoon een onregelmatige cyclus?? Ik snap dat je baalt, maar denk dat myste je een goede tip heeft gegeven.. sterkte met alles meid,
liefs
12-01-2009 22:46
dan komt het maar ongeloofwaardig over. ik heb een erg regelmatige cyclus dus waarom zou ik dan later gaan testen???? sorry hoor maar komt over alsof mij het geluk niet is gegunt en of het toch geen pijn mag doen. dan kan je beter helemaal niet testen en 9 mnd afwachten want in die periode kan het altijd nog mis gaan. maar ik hou jullie niet meer op de hoogte weet voldoende. sorry maar dit doet me erg veel pijn wat je me zegt myste!
12-01-2009 22:53
karin26 schreef:Jeetje Winanda, Wat super rot voor jullie!!!! ik ga er van uit dat het mis is gegaan omdat ik erge krampen kreeg en erg veel bloed nu verlies met grote stukken er bij. ik test over een week nog een keer voor de zekerheid maar ga er niet vanuit dat het er nog zit.
12-01-2009 23:40
Over een week nogmaals testen heeft helaas niet zoveel zin, Winanda. Na een miskraam is het zwangerschapshormoon nog een tijdje aanwezig, dus je kunt aan die test niet aflezen of je zwangerschap nog intact is of niet.
12-01-2009 23:43
sofietje schreef:Over een week nogmaals testen heeft helaas niet zoveel zin, Winanda. Na een miskraam is het zwangerschapshormoon nog een tijdje aanwezig, dus je kunt aan die test niet aflezen of je zwangerschap nog intact is of niet. dat is ook zo even niet over na gedacht. wacht deze cyclus wel af wat mn lichaam doet.
12-01-2009 23:43
@ Winanda: Wat vreselijk naar voor je meid! Weer al je hoop gevestigd op deze zwangerschap en weer mis... Ik hoop dat je ermee om kan gaan en dat het weer raak mag zijn als je er opnieuw aan kan beginnen.
@ Myste: Ik moet heel erg mijn best doen nu om niet al te bot te worden, daar jij dat al genoeg bent geweest! Sjonge zeg... Hoezo nodig om later te testen? Ten eerste is een forum (zoals je zelf zo mooi zegt..) om te praten over dingen die je wilt vragen, die je meemaakt, die je dwarszitten of die je gewoon wilt delen met mensen die met je mee kunnen voelen omdat zij in hetzelfde schuitje zitten! Ten tweede zul je merken dat als je hier een beetje goed leest, ALLE meiden die graag zwanger willen worden het liefst zo snel mogelijk testen en dan ook zo snel mogelijk willen delen hoe of wat. Logisch dan ook dat Winanda dat ook doet!!! Probeer je eens in haar te verplaatsen...elke keer de teleurstelling nadat je weer hoop hebt gekregen op een zo graag gewild wondertje... En wat de geloofwaardigheid betreft: daar zou ik me ook niet echt zorgen over maken als ik Winanda was, zoiets verzin je toch niet? Wat schiet je daar nou mee op? Alle meiden die in de MMM zitten hebben al een lang traject achter de rug en ik weet dat iedereen elkaar het beste gunt hier, ga dan niet iemand voorschrijven hoe snel ze wel of niet moet testen omdat ze anders niet geloofwaardig overkomt voor de rest...
13-01-2009 09:58
Jorike ik ben het wel met je eens!!
Winanda heeft een hele hoop meegemaakt, en ze wilt het gewoon graag met ons delen. En gelukkig zijn er nog mensen op het forum die het voor haar ook zoooo ontzettend hopen dat ze zwanger is (trouwens voor alle meiden die in de mmm zitten). Ik hoop dat Winanda gewoon blijft posten, en dat we haar kunnen steunen wanneer ze dat nodig heeft. Ik heb ook na 3 dagen getest. Omdat ik het niet langer kon weerstaan. Als je echt iets dolgraag wilt dan mag je gewoon lekker testen. En ik hoop dat Winanda toch voor de zekerheid even naar de ha zal gaan, en voor de zekerheid een echo oid laat maken...
13-01-2009 11:29
dankjewel meiden dit doet me echt goed!!! en idd ik verzin het niet zo laag wil ik me niet laten begaan. heb het idd vaker dat ik test als ik een paar dagen overtijd ben en die test licht positief is en dat ik daarna alsnog ongi wordt. daarom ben ik ook bij het zh beland en zijn we gestart met iui in de hoop dat dat wel lukt. moet daarbij clomid slikken en voor mn eisprong pregnyl spuiten. wat ik afgelopen cyclus niet heb gedaan ivm dat ik geen iui kon doen want mn iui moest dan op 1e kerstdag en dan werkten ze niet in het zh. ik ga deze cyclus helemaal niet naar het zh en ff geen pillen wil even rust voor mezelf hebben en dan het cyclus erna weer naar het zh toe voor een iui. en als die niet lukt ff helemaal geen zh en pillen meer en weer ff zelf proberen. heb het ff helemaal gehad met het zh heb even genoeg meegemaakt. afgelopen jaar zijn we ook schuldhulpverlenign ingegaan en dat loopt ook nog niet helemaal zoals het moet hebben steeds weer schuldeisers aan de deur of de schuldhulpverlening betaald niet alle vaste lasten. dus dat ook maar even goed laten lopen zodat we minder stress hebben.
13-01-2009 12:38
@ Winanda: Ik denk ook dat het belangrijk is om te weten dat je wel zwanger kan raken... Het is nogal een verschil of je onvruchtbaar bent of dat je wel zwanger kan raken maar het eitje niet vast kan houden. Zo is de behandeling ook weer anders... Kop op, nogmaals...jullie komen er wel! En het lijkt me inderdaad ook verstandig om eerst van die schulden af te zijn. Niet alleen is het in je hoofd dan een stuk rustiger, ook heb je dan tegen de tijd dat er een kleintje onderweg is niet steeds die beperking op je schouders. Sterkte..
13-01-2009 16:03
Zo..wat een commotie toch om mijn botte manier van schrijven. Vervelend als het zo bot is overgekomen want het woordje bot zijn komt eigelijk bij mij nooit voor. Maar goed als het als bot word ervaren dan zal dat wel zo zijn. Wat ik wel erger vind is dat mijn woorden verdraaid worden, want heb ik gezegd dat het ongeloofwaardig is.Dat zijn je eigen woorden. Ik heb gezegd dat het vreemd over komt. En ja jorike het forum is er om dingen te delen, mag ik dan dit ook delen. Ik gaf alleen op een dacht ik nette manier een optie om het misschien anders te doen. Maar blijkbaar mag je alleen met iedereen mee praten, dan is het pas goed. Geloof me als ik zeg dat ik al 2 jaar meelees en schrijf en de nodige bagage zelf heb, dus dat ik niet zomaar wat neerzet. Als je de moeite zou hebben gedaan om daar naar te kijken zou jij misschien wat minder bot reageren.
Ik leef juist met iedereen mee en wens iedereen het allerbeste.Als je de moeite zou nemen om eens wat terug te lezen dan zou je weten dat ik niet zomaar opper om iets laterte testen. Luister, ik ben niet iemand die zomaar iemand de les gaat lezen.Maar bijna elke maand positief testen en een dag later toch weer gaan bloeden.Dan lijkt het MIJ beter om later te testen. Maar goed wie ben ik. En ach wat kan het jullie trouwens schelen wat ik schrijf. Het forum is blijkbaar alleen om heel fijn met elkaar mee te praten, ipv mee te leven. Dus laat mijn woorden voor wat ze waren, zoveel schreef ik hier nou toch niet meer.Maar dacht als je al zooooolang met elkaar op het forum zit dan mag je nog wel iets zeggen. En ja hoor ik ben ook iemand die het liefste 2 dagen van te voren test, dus waar lul ik eigelijk over. Alleen jammer dat ik die test niet eens nodig heb.....
13-01-2009 17:17
Wat een commotie weer hier...
![]() Volgens mij hebben we deze discussie al vaker gevoerd. Ik moet me bij myste aansluiten op de manier waarop winanda het er altijd op zet. Maar dat heb ik zelf al eens aangegeven. Winanda:Het is rot als je iets dropt, vervolgens leeft iedereen mee en dan laat je ineens niets meer horen tot je volgende nod terwijl iedereen denkt dat je zwanger bent. Vorige maand had je je banner veranderd en ik was blij voor je, dacht yes gelukt. Vervolgens typ je een maand weinig, blijkt het mis en nu weer eerst positief en dan erna weer niet. Ik kan me helemaal voorstellen dat je er zelf ook erg verdrietig van word. Het afgelopen jaar is het je nu 6 keer overkomen en dat is ook erg vervelend maar let er een beetje op hoe je het er neer zet, leg het wat meer uit. Myste, maak je niet te druk meid. Ik vond je eerste berichtje niet eens zo bot. En ik begrijp het wel. Na 2 jaar hier schrijven weet ik wel dat je een goed hart hebt. Je hebt iedereen altijd enorm gesteund en dat weten de meesten ook wel van de oude club. gr ellen
13-01-2009 20:19
poeh, wat een gesprek.. nou ik vond myste ook niet bot over komen, zag het meer als een goed bedoeld (en ik vond een vrij logisch) advies.. Daarom schreef ik ook naar winanda dat ze het advies van myste misschien maar op moest volgen.. maarja ik ken jullie verhalen niet, dus hoop niet dat ik hier nu raar op aan word gekeken..
![]() Veel sterkte er mee Liefs, ik
13-01-2009 21:54
Moet idd zeggen dat ik het wel raar vind dat een goed bedoelde raad van Myrthe zo verkeerd wordt uitgelegd hier. Ik vond het ook wel een logische reactie en ook heel netjes verwoord om niemand, en zeker Winanda, niet voor het hoofd te stoten. Zal voor Winanda ook niet leuk zijn dat het iedere keer mis gaat na een paar dagen. Maar het valt wel op dat ze alleen echt actief is als ze positief getest heeft en als het net mis is gegaan. De rest van de maand horen we helemaal niks. En dat kan voor sommige mensen nog al raar overkomen. Daar willen ze dan echt niet mee zeggen dat ze maar wat verzint. Want dit is niet iets waar je over gaat zitten liegen. Maar een forum is niet alleen om dingen met elkaar te delen, je zult ook rekening met elkaar moeten houden. En snap best dat mensen die al heel lang graag een kindje willen, dit op een gegeven moment gaat storen.
Maar dit was alleen maar een advies om Winanda te behoeden voor iedere keer die teleurstelling. Vond het wel een goed advies moet ik zeggen!!
13-01-2009 21:55
Ik vind ook dat iedereen zijn eigen mening hierop mag geven..daar is een forum toch voor...
@ myste hoe gaat het nu met jou? En je met je dochter ook alles goed?
13-01-2009 22:42
Hallo meiden,
Nou dit vind ik nou tof dat er toch wat positivteit aan gegeven word.Maar ik denk dat dat mede komt door de heldere uitleg van ellen naderhand komt. Ik blijf dus nog steeds bij mijn standpunt en vind het jammer dat juist winanda waar dit vor bedoeld was nu niet meer mee wil schrijven. We krijgen neem ik aan allemaal wel eens kritiek(pos ef neg) en meestal is dat opbouwend bedoeld. Ik verwoorde ook een beetje de gedachten die meerdere mensen hier hadden(en ook al eerder hadden) maar misschien liever niet zo direct op wilde schrijven. Ik hoop dan ook winanda dat je het niet alleen als iets negatiefs ziet. Want ik neem aan dat als je al zolang op het forum zit je het niet vanwege mijn opmerking op wilt geven. En ach weet je, zoveel lul ik hier niet meer mee. Dus zou zeggen stoor je niet aan mij ![]() Malu, met mij gaat het goed en met zoë helemaal. Die is alweer 9 en doet het super op school en heeft een druk sociaal leven zo klein als dat ze is. Onze wens voor een tweede staat nog steeds op een laag pitje aangezien ik de stap niet goed meer durf te zetten na de eerdere teleurstellingen. Ik ben voor nu even een andere we opgegaan en ben een cursus gaan doen die nu al mijn aandacht krijgt. Zo voor nu weer genoeg, ik ga mijn bed een bezoekje brengen. Gr Myrt
14-01-2009 08:29
@ myste Wat fijn dat het goed met je gaat. Wat voor cursus ben je aan het doen? heb je nog een leuke foto van je dochter? ben erg benieuwd!
14-01-2009 08:33
Ja als je even zegt hoe ik die hier toe kan voegen dan stuur ik er eentje
14-01-2009 08:43
myste schreef:Ja als je even zegt hoe ik die hier toe kan voegen dan stuur ik er eentje je kan op onderstaande link een url aanmaken van je foto http://imageshack.us/ en dan moet je de url kopieeren en plakken bij je profiel..maar waar weet ik niet precies. kan een van de andere dames dat vertellen?? ![]()
14-01-2009 09:43
Ja maar je moet ook een foto in het tekstvenster kunnen plaatsen. Als het goed is tenminste. Dus ik vogel wel verder. Maar suggesties zijn welkom
14-01-2009 09:46
14-01-2009 09:51
14-01-2009 11:53
Zo, komt spuit elf ook even langs. :-D
Ik ben hier ook niet meer zo vaak te vinden. We hebben het nu ook heel even druk met de halve verhuizing naar Duitsland toe. Dat geeft een hoop rompslomp. Sinds de eerste van deze maand (en dit jaar dus) ben ik in mijn nieuwe baan begonnen. Het is een beetje wennen, maar verder wel goed. :-) Ik heb de discussie omtrent de goedbedoelde woorden van Myste aan Winanda net zitten lezen. Ik hoop dat de lucht voor iedereen weer een beetje geklaard is! En dat Winanda het advies mee neemt, en uiteraard staat het haar helemaal vrij wat ze ermee doet uiteindelijk. Hier verder geen nieuws op babyfront. Ook een rede om wat minder rond te hangen hier. Het is nu gewoon ook wel wat pijnlijk om geconfronteerd te worden met de zwangerschappen van meiden die later begonnen zijn met zwanger worden dan ik. Vooral al die lieve babytjes die inmiddels ook in die tussentijd geboren zijn. Dat is niet omdat ik het niemand gun, het doet mijzelf gewoon pijn, de wens is toch groter dan ik ooit voor mogelijk hield. :-D Nou meiden, houd jullie taai! Klets gezellig weer verder. Dan trek ik mij weer terug op mijn kantoortje hier in het mistige Duitsland. ;-)
14-01-2009 14:36
Nou je hebt echt een mooie meid zeg!!!
![]()
14-01-2009 16:46
Ook ik heb alles gelezen maar ben wel eens dat het idd erg moeilijk zal zijn te wachten maar het misschien toch goed is voortaan wat later te testen. Het is misschien vanuit mijn situatie heel makkelijk gezegd, maar ben het wel eens met de anderen dat je jezelf dan misschien zoveel pijn doet voorkomen. Veel sterkte meid ik hoop zo voor je dat het gauw raak is en het blijft zitten.
Mooie meid myrthe!!
16-01-2009 12:04
Wat leuk Jamilah!! Nu ben ik natuurlijk wel benieuwd naar de foto!! Kan je hem hier ook laten zien??
16-01-2009 15:16
Leuk Jamilah!
Doen hier trouwens weleens mensen mee met de bel en win - actie uit de Wij Jonge ouders? Ik heb al regelmatig gebeld, maar nog nooit gewonnen. Mijn zus al drie keer: zo'n speciale luieremmer, een hele super-de-luxe babyfoon en pas een hobbelpaard. Ik blijf dus vrolijk doorbellen in de hoop dat ik ook een keer de gelukkige ben :mrgreen:
16-01-2009 18:43
wat een leuke echo jamilah! gaaf dat je er een prijs mee hebt gewonnen
![]() Gefeliciteerd ![]() Liefs
16-01-2009 19:03
Hartelijk gefeliciteerd met je prijs!!!!!!!!!!!!!
Ik heb 1x in mijn leven wat gewonnen. Ik was 4 jaar en we vierden carnaval. Mijn moeder kwam met de mooiste jurken maar die wilde ik niet. Ik wilde als sneeuwpop gaan. Mijn moeder had toen speciaal voor mij zo'n pak gemaakt en ik ging uiteindelijk als sneeuwpop. En ik heb gewonnen van alle kinderen die er kwamen. Ik kreeg een pannenkoeken bon voor 4 personen. Wij zijn helaas nooit gegaan. Ik heb nog een broer en zus en we waren dus met ons vijven. Wij hadden het absoluut niet breed en geen auto. Dus al met al werd het mijn ouders toen te duur. Mijn moeder heeft laatst de bon nog gevonden hahahahaahahah.
22-01-2009 17:52
Nou wat is het druk hier hahahahaha :mrgreen:
Ik zit in de lappenmand. Ik hoopte dat de griep mij over zou slaan, maar begin nu alle symptomen te krijgen. Pijn in mijn keel, rug en benen. Ook moet ik ongesteld worden en dat maakt het er niet leuker op. Ook Janneke had vandaag haar dagje niet. De hele tijd huilen, jammeren enz enz enz... Niks was goed. Ik heb gelukkig een lieve vriend die vanmiddag thuis bleef en zo heb ik van 12 tot half 2 geslapen. Daarna zijn we rondgaan rijden, maar dat was ook geen succes...
23-01-2009 14:42
aaahh hier zitten julliewist niet eens dat er weer een vervolg was.
ik heb ff snel terug gelezen Myste en Ellen ik ben het helemaal met julli eens ik heb het ook al een keer gezegd en dat werd me ook niet in dank af genomen en nu negeer ik het gewoon. wel leuk om jullie en linda hier te zien is al zo lang geleden ook ik post niet zo veel. myste wat een knappe dochter heb jij en doe jij je de kappers opl nog of zit ik nog verkeerd Linda zit jij helemaal in duitsland jeetje knap van je ik zou iedereen gaan missen ik woon nu zelf een half uurtje van Tilburg af en dat vind ik ver genoeghaha Ellen jou zie ik hier ook niet meer heb je er ook genoeg van. moi ik heb je net een pb gestuurd ik kon niet meer op deze site wist mijn wachtwoord niet meer. alle nieuwe zwangere gefeliciteerd sofietje ik zie dat jij ook zwanger bent, geweldig is het een onverwacht kadootje of verwacht het is wel extra zwaar nu denk ik met zo'n kleinding erbij
23-01-2009 16:10
Hoi Heidi,
Ja hier was ene discussie losgebarsten maar zo snel als hij gekomen was is hij ook weer weg. Dat vind ik dan weer jammer dat je toch bepaalde mensen blijkbaar erg pijn hebt gedaan maar die reageren dan niet meer terug.(jorike en winanda oa) Terwijl dat dus niet mijn bedoeling was. Elle en ik kletsen hier eigelijk niet echt meer mee. Maar ik heb nog wel goed contact met haar. Ik doe de kappercursus(geen opleiding), en vind het geweldig. Thx voor het compliment over zoë. Ze is idd onze grote trots. Hoe is het verder met jou??
23-01-2009 16:11
Karin, jij heeeeel veel beterschap.Ik geloof dat d egriep dit keer weinig mensen overslaat als ik zo eens iedereen hoor.
23-01-2009 16:21
Hey Ladies,
Ik moet ook vaak kijken want krijg niet meer altijd de post in mijn mail. Maar probeer wel af en toe op de hoogte te blijven! ![]() Heidi, ik zal je weer eens mailen, veel te lang geleden! Hoe doet je schatje het? Evy gaat mega hard..boehoe.. wil haar het liefst zo klein mogelijk houden. Karin, veel beterschap! Wat is Janneke toch een lekker ding! ![]() Jamilah, wat een gave prijs! Finaly, hoe s het met jou? Liefs ellen X
23-01-2009 17:45
hey elle
t gaat wel, ben sinds week 6 sochtends erg misselijk (ben nu 7 weken) en nu daarbij ook erge buik(darm)krampen, waarschijnlijk buikgriepje, me vriend heeft er nu ook last van. Dus heb me ziek gemeld voor dit weekend. We hebben gisteren onze 2e echo gehad en we hebben t ukkie gezien, met hartslag! dus we zijn hartstikke gelukkig http://www.mijnalbum.nl/Foto-QT68DXG4-D.jpg volgende week donderdag een afspraak bij de verloskundige,, jeeej ![]() ![]() en hoe is t met jou? liefs
23-01-2009 21:17
Hé Heidi, leuk je hier ook weer eens te zien!
Ja, ik ben idd weer zwanger, en idd een kado ![]() ![]() Hoe is het verder met jou en je kleine mannetje?
24-01-2009 08:39
He he er is weer leven in de brouwerij hahahahaha.
Ik vind persoonlijk dat iedereen een mening heeft en dat die niet overeen hoeft te komen met een ander. Respecteer elkaars mening en laat het los... Nou hier waait de griep door. Ik heb gelukkig geen keelpijn meer en ook mijn spierpijn is als sneeuw voor de zon verdwenen. janneke zit al 3 weken met een snot neus hahaahah. Dus straks even eenpipetje halen zodat ik het goed leeg kan maken. @myste bedankt voor je beterschapwens. @Elle, jaaaa Janneke is idd een lekker ding haahhahah Evy ook hoor!!!!!!!!!!!
24-01-2009 19:17
gelukkig voel je je weer wat beter karin!
Sofie, bij jou gaat het ook weer hard! Heb je je eerste echo ook gehad. Finaly, hij of zij ziet er al schattig uit! ![]() Sorry meiden, heb me er nog niet in verdiept om hier foto's op te krijgen! Al vind ik die van jullie kids erg leuk om te zien. Liefss
24-01-2009 19:23
haha dankje elle
![]()
09-02-2009 16:50
Hoe is het met de zwangere dames?? Jammer dat hier zo weinig gekletst wordt, ben benieuwd hoe het met iedereen gaat!! En de inmiddels bevallen dames, hoe is het daarmee? Foto's??? Ben zo benieuwd naar alle nieuwe moedertjes van januari/februari enz...
09-02-2009 16:57
Hier een iets oudere moeder
![]() In dit huis zitten de griep en snotbaccillen! Wat een drama. Pappa begon, ging 2 weken op oefening en nam de baccillen weer mee terug! Nu is hij ervan af en zitten Elora en ik met de snottebellen. Daarnaast heb ik knallende koppijn en is Elora jengelig! Lang leve het moederschap ![]() Nog iemand tips? Er ligt al een ui bij dr bedje en t hoofdeind is al ietsje omhoog...
09-02-2009 19:20
he jorike ze hebben z'n speciale neusuitzuigertjes voor baby's. Dan zuig je als het ware het snot eruit. Lucht erg op voor z'n kleintje (mijn zus gebruikt m altijd voor m'n neefje) maar erg fijn vinden ze het meestal niet.
09-02-2009 19:50
Jamilah, wat leuk!
Heerlijk he, om dat te zien! Ik vond het toen echt mooi om te zien wat ze uit zo een 20 weken echo kunnen halen? Weten jullie wat het word? Jorike, Ik heb voor Evy Luuf gehaald toen ze erg verkouden was en dat hielp erg goed. Misschien iets voor je? Of heb je dat al? Ik heb ook neusspray en zo een snotzuigertje..haha, vinden ze inderdaad niet leuk maar het werkt best. Karin, nog van harte met Janneke! Alweer een jaar!!! Joepiieeee!!! :mrgreen: Finaly, alles goed met je? Reageerde iedereen leuk op het nieuws? Vicky, hoe ist met jou? Dat moet je ons dan ook vertellen he. ![]() Zin in je weekendje? Ik kan niet wachten, nog twee weekjes en dan lekker een weekend weg! En voor het eerst zwemmen! ![]() Liefsss
09-02-2009 19:51
bstipdonk(fijne naam..haha)
Bij jou word het spannend!!!! Veel succes met de laatste loodjes! ![]()
09-02-2009 20:16
Leuk!!!
![]() Dat word shoppen! Was het eerste wat ik deed toen ik wist dat het een meisje werd. Zo leuk, geniet ervan meid, nu je je zo goed voelt. Liefs
09-02-2009 21:49
Wat leuk Jamilah! En fijn dat alles goed is, dat is natuurlijk het belangrijkste. Maar zo leuk om te weten wat het is he! Leef je maar lekker uit met de jongenskleertjes haha.
Hier alles goed hoor Ellen ![]() Balen dat jullie ziek zijn Jorike. LUUF heeft ook goed geholpen hier, verder de tips die je zelf opnoemt...sterkte in elk geval. Hopelijk knappen jullie gauw weer op!
10-02-2009 06:53
Hoi hoi meiden,
hoe gaat het hier met jullie en de baby's??? ![]() Hier alles goed hoor! Kaylie krijgt van dag tot dag meer kuren, en Kailah heeft ondertussen al 2 tandjes en groeit super snel! Ook staat Kailah sinds een weekje reeds op 3 voedingen, wat dus super gaat! Voor de rest niet zoveel te melden eingelijk :oops: Ik las de leuke discussie (weeral) terug ivbm de zwangerschappen van winanada... Mja ok een mening mag gegeven worden, maar toch niet op deze manier hoor vind ik! Het was bot en niet aanvaardbaar myste! Ik herinner me nog toen ik me hier inschreef 2j terug (niet wetende dat dit eingelijk een forum was voor meiden die moeilijk zwanger werden, ik kwam me direct melden van "hé ik ben zwanger!") Nou dat schoot bij velen ook in het verkeerde keelgat... :| Eerst had ik ook zoiets (omdat ik er gewoon niet van kan meespreken): van man, hoe kan je dat nu doen, telkens na één of twee dagen al testen!???? Maar sinds ik winanda ken en alle tegenslagen weet die ze heeft meegemaakt snap ik haar volledig! En de anderen ook trouwens :p Voor de ene is het nu eenmaal makkelijk om zwanger te worden en voor de andere is het echt een moeilijke lijdersweg laat maar zeggen... Ik vind dus dat winanda mag doen wat zij ook wil, ik heb er hier meer horen praten over testen (en nog veel meer dan winanda) Ik vind ook niet dat het je niet gegunt is om hier dit alles te melden omdat je niet regelmatig meepost... Ja hallo! Ik zit reeds 2j op het forum en ik moet toch toegeven dat het hier steeds wel weer iets is om gekwetst mee te worden of om ruzie over te maken... Ook ik heb hier al verschillende botte antwoorden gekregen (zie zwangerschap Kailah). Net daarom dat ik hier ook niet meer dagelijks meer meepost. Ik/wij hebben ons leventje hier en ik heb gewoon geen tijd voor zinloze gesprekken te voeren... Nou bij deze heb ik ook mn mening gezegd, dus SHOOT ME :lol: ![]() ![]()
10-02-2009 08:01
:mrgreen: Beetje late reactie Kyra,
![]() maar je hebt gelijk iedereen mag er zijn mening over geven. Ik heb het mijne al gezegd. Hoop dat winanda snel zwanger mag zijn en mag blijven. Wat worden die meiden van je alweer groot! Mooie snoetjes. ![]() Vicky, zal vast wel lekker weer zijn en op zo een park is toch vaak vanalles te doen. ![]() En je bent samen he, dat vind ik al zo heerlijk!!! Jamilah, ik had vorig jaar daar een shirt gekocht met born in 2008. Die zijn zo leuk! Denk dat ze die van dit jaar ook wel hebben in stoere kleuren. Allemaal erg leuk, word je hebberig van. Ik had niet heel veel kleine kleertjes, achteraf te weinig. Evy bleek niet zo een grote. Zo, ik ga eens werken. Dikke knuf
10-02-2009 11:34
@ Vicky: ik had er inderdaad al meer over gelezen, maar het mag niet in combinatie met borstvoeding (die ik nog steeds geef). Helaas...
Ik ga vanmiddag maar eens langs een apotheek voor een zoutoplossing voor babies. Die schijnt er ook te zijn. En dan ook maar eens op zoek naar zo'n neus pompje! ![]()
10-02-2009 13:43
@Jorike, mag dat niet? Ik heb ook LUUF gesmeerd terwijl ik borstvoeding gaf. Kon er niets over vinden? Je heb verschillende soorten he, eentje van 0-3 jaar LUUF baby is dat. Ik zou ook niet weten wat de reden zou zijn, je smeert het op de borstkast van je kind dus dat heeft toch niets met voeding te maken? Ik val jou hier niet op aan hoor (misschien komt het een beetje raar over) maar vraag het me gewoon af.
@Ellen, laten we het hopen. Vandaag is het weer weer niets... Maar nderdaad het gaat erom dat je lekker samen weg bent. Daar doen we het ook voor! Heerlijk! @Kyra fijn dat het goed gaat met je meiden.
10-02-2009 15:22
@Kyra, Wat leuk dat je er weer even bent. Wat zijn jou meiden alweer groot!!!!!
Luuf kan wel beter na een voeding gegeven worden is mij geadviseerd. Wij smeren Janneke dus na haar laatste voeding in.
10-02-2009 17:24
Is inderdaad nieuw voor me dat dat niet mag met Luuf, maar wel een goeie tip.
Veel beterschap Jorike. Nou meiden, vanmiddag heeft iemand heel mijn auto in de kreukels gereden. Hij stond geparkeerd en de hele zijkant is kapot.! aagghh! :x :x Om gek van te worden! Kan niet eens meer via de bestuurderskant de auto in.. bah, is altijd zoveel rompslomp... :| grrr.... kus van een balertje..
10-02-2009 21:02
Tja Kyra, we zijn net mensen hier. Als je met mensen in contact raakt, ook op een forum dan loop je wel eens het risico dat reacties je raken, misschien zelfs kwetsen.
En ondanks dat de discussie allang weer voorbij is wil ik wel even erbij zeggen dat ik me kan vinden in de woorden van Myste. Wanneer je iets leest denk ik dat je ook moet proberen te lezen zoals die persoon het tegen je zou zeggen. bij geschreven woorden hoor je de intonatie van gesproken woorden nou eenmaal niet en dat is het "gevaar" met forums.
10-02-2009 21:09
Ik wist trouwens niet eens dat dit topic er nog was! leuk dat ik het weer gevonden heb!
10-02-2009 21:24
Idd luuf is een goed spul
![]() Ik kocht het ook toen ik bij winanda was met de feestdagen, daar Kailah maar bleef sukkelen met een snotvalling! Het heeft erg veel geholpen! Voor de rest zoutoplossing zoveel mogelijk en met de neuspeer alles eruit "zuigen"! Een verschrikkelijk karwei die de meeste kinderen verafschuwen! :oops: Ik vind het walgelijk! Maar merkte toch aan Kailah dat ze na een tijdje doorhad dat het verlossing bracht! En dan liet zij het toch iets beter doen! Van mn huisarts heb ik dan nog neusdruppeltjes gehad ook... Maar daar heb je voorschriftje voor nodig! Veel beterschap Jorike! En ja Karin, die 2 groeien als kool! :mrgreen: Handig maar erg spijtig ook ![]() Ik mis de echte baby alweer! En neen nog niet zwanger :lol: En ook niet direct verdere plannen om aan nummer 3 te beginnen ![]() Alhoewel Kevin het precies wel ziet zitten, maar ikke niet! ![]() Kaylie is ook een erg koppig en soms moeilijk kind geworden! Als mevrouw haar zinnetje niet krijgt begint ze te roepen, tieren, schoppen en slaan om zich heen! Ook kan ze je echt zitten treiteren! Dingen waarvan ze HEEL GOED weet dat het niet mag toch blijven doen, ookal zit jij erop te kijken en heb je wel 1000keer neen gezegd! Ook je gewoon straal negeren, of zus pijn doen in het geniep (terwijl ze dan ook erg lief kan zijn en Kailah knuffels geven enz of Kailah strelen) Ik blijf na enkele verwittigingen straffen (nu is het de "ik tel tot 3 straf") en op de 3de tel als ze niet luisterd in haar park! Maar helaas blijft ze proberen... :roll: Hoe is het met janneke? Ik herinner me dat je zei dat ook zij een eigen willetje kreeg en hoe pak jij het aan? Voor de rest nog steeds problemen met mn huidige werkgever... Het geld dat ie me verschuldigd was van aug kreeg ik pas in december! Nu heb ik in overleg met mn psycholoog een medisch attest gekregen dat ik omwille van medische redenen niet meer kan gaan werken voor die man! Nu goed moest mn baas dus een afspr maken met de geneesheer vant werk, dat liet ie dus ook weer eens aanslepen, dus de 15de loopt mn ziekte af en de 18de kan ik pas naar de geneesheer van het werk (heb de afspraak nu maar zelf geregeld, maar goed dat ik mn papieren goed bewaar, die man heeft mij ook ziek gezet tijdens mn zwangerschap van Kailahtje) Dus nu is het weer puzzelen hoe ik die 2 dagen neit verlies... Langer ziek zetten is ook geen optie want de geneesheer van mijn ziekenbond doet erg lastig en de 16de moet ik daar trg op controle (tenzij ik het werk hervat heb), maar die dokter zei me dat ie mij niet meer wou terug zien! :roll: Dit spelletje duurt ondertussen ook alweer 6maand! Werken is ook geen optie want mn baas zet mij steeds economisch (zonder me zelfs iets te laten weten), dus hoe regel ik dan in godsnaam opvang voor de kids???? Ik weet van niks en als ik opvang regel en dan trg economisch sta is het ook weer verloren geld... Ik wil mn ontslag, dan thuis zijn zolang mogelijk voor mn kids... En dan een opleiding schoonheidsspecialiste beginnen... Wat een soepje weer hé ![]() Kaylie knuffeld poohbeer ![]() ![]() de zusjes eten samen hun broodje ![]() ![]() De 3 meiden in het bos ![]()
10-02-2009 21:32
myste schreef:Hallo winanda,Idd syl, dat is dan jouw mening! Geen probleem hoor! Maar de mijne is anders! Een forum is een forum idd en er kan veel misbegrepen worden! In enkele zinnen toont zij idd medeleven maar in andere is ze echt grof! Tegen mij werd hier nog gezegd denk na voor je iets neerschrijft, en lees nog eens na! :roll: Sommige mensen hebben ook niet elke dag de tijd om iedereens verhaaltjes bij te houden en op alles te reageren... Sommige dingen worden hier tot wel 100keer gevraagd ook! Ik denk dat we toch beter een beetje meer geduld met elkaar hebben, en zo'n meningen dan voor onszelf te houden... Ook zegt myste dat sommige dames het ongeloofwaardig vinden, nou ik vind er maar één die zoiets neerschrijft.... Of het nu slecht bedoeld is of niet, bij mij zou het ook in het verkeerde keelgat schieten moest ik winanda zijn (dan nog losstaand van het feit dat ik haar ken!) Dit heeft ze me zelfs nog niet verteld van die reacties, ik kwam gewoon ff neuzen terug op het forum en las dus ff bij! Mn reactie is idd laat, maar zelfs laat is die toch nog geldig...
10-02-2009 21:48
Kyratje schreef:Ik denk dat we toch beter een beetje meer geduld met elkaar hebben, en zo'n meningen dan voor onszelf te houden...als ik mijn mening voor mezelf moet houden ben ik niet meer eerlijk...zoals ik al zei, we zijn net mensen en ieder mens heeft het recht op zijn of haar eigen mening, en ook om die te uiten. En als ik mijn mening niet meer mag uiten, daardoor niet meer eerlijk kan zijn, voel ik me een hypocriet als je met mensen in contact komt loop je het risico het niet met elkaar eens te zijn of dat een ander iets zegt wat jij grof vindt. als je daar niet tegen kunt, kun je mijns inziens beter geen contacten hebben. (en voor het geval je dit verkeerd leest: ik bedoel dit in zijn algemeen en niet dat je hier dan maar weg moet blijven)
10-02-2009 21:54
Syl schreef:Ten eerste was dit niet op jou bedoeld syl, maar op Myste's reactie....Kyratje schreef:Ik denk dat we toch beter een beetje meer geduld met elkaar hebben, en zo'n meningen dan voor onszelf te houden...als ik mijn mening voor mezelf moet houden ben ik niet meer eerlijk...zoals ik al zei, we zijn net mensen en ieder mens heeft het recht op zijn of haar eigen mening, en ook om die te uiten. En ten 2de ik blijf hier niet weg omdat ik met één of meerdere personen niet dez mening deel. Jij jou gedacht, ik het mijne! Zoals je zegt we zijn mensen en moest iedereen hetzelfde is is het ook wat hoor.... Ik heb op dit forum erg veel goede contacten gewonnen! Winanda is er bv één van, dat is een vriendin voor het leven van mij... En ik zeg niet dat je hypocriet moet zijn, maar als het je stoort (dan in Myste's geval) dat sommigen teveel of te vlug testen, tjah sorry! Wat doe je dan in godsnaam op een forum voor mensen die moeilijk of niet zwanger kunnen worden!? :|
10-02-2009 21:55
Syl ben het wel met je eens, iedereen mag zijn mening geven en sommige dingen komen anders over dan bedoeld. Dat is heel lastig met geschreven woorden. Ik vond de reactie van Myste ook niet bot, maar anderen kennelijk wel. Toch weet k dat ze het goed bedoeld heeft.
Heb jij je toevallig toegevoegd op onze hyve?
10-02-2009 21:57
Ja dat was ik! Mag ik erbij
![]()
10-02-2009 21:58
Kyratje schreef:Syl schreef:Ten eerste was dit niet op jou bedoeld syl, maar op Myste's reactie....Kyratje schreef:Ik denk dat we toch beter een beetje meer geduld met elkaar hebben, en zo'n meningen dan voor onszelf te houden...als ik mijn mening voor mezelf moet houden ben ik niet meer eerlijk...zoals ik al zei, we zijn net mensen en ieder mens heeft het recht op zijn of haar eigen mening, en ook om die te uiten. Ik weet dat je het niet op mij bedoelt maar als we onze meningen hier beter voor ons kunnen houden voel ik me wel aangesproken omdat ik ook lid ben van dit forum. En dan vertel ik hoe het voor mij is als ik mijn mening voor me moet gaan houden.. |