Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Forum clubje zwanger zijn Wie heeft er een idee voor een naam (vernoeming)?

Wie heeft er een idee voor een naam (vernoeming)?
Tries80

Unregistered

21-12-2008 22:14
Hallo Dames,

Ik ben echt ten einde raad, anders zou ik dit hier niet posten....Wij willen onze kleine graag vernoemen naar onze ouders, maar het lijkt onmogelijk een passende naam te bedenken! We hebben nog 10 weken te gaan, en nog niks kunnen bedenken wat we mooi vinden, help!

Wie kan ons helpen? Elke suggestie is welkom. Nederlands of niet, maakt niet zoveel uit...Een combi van beide namen zou ook prima zijn. Dit zijn de namen:

- Leonardus (Leo)
- Josinus (Jos)

Wie kan hier iets mee?

Groetjes Tries
Noor

Posting Freak

Topics: 11
21-12-2008 22:36
Gaat het om een jongensnaam? Gezien de oudernamen die je noemt?
Tries80

Unregistered

21-12-2008 23:02
Ow, ja dat was wel handig om even te vermelden...inderdaad jongensnamen.... :oops:
Noor

Posting Freak

Topics: 11
22-12-2008 10:47
Welke ik wel leuk vind:
Leon
Lennon
Lijon

of...

Joan
Joar
Joas
Josh

Maar blijft erg moeilijk.... Je hebt je vast al groen en geel gezocht in babynamen en boekjes of niet?
Is het niet een optie om eventueel te combineren met de familie - achternamen? Misschien komt daar ook wel wat leuks uit naar voren...

Succes!
kaatje85

Unregistered

22-12-2008 11:07
Ik vind Leon ook erg leuk, mijn vader heet zelf ook Leo, maar wij gaan niet vernoemen.
Mijn keuze zou dan zijn:

Leon

Voor de andere naam vind ik het erg moeilijk.
Ik denk ook dat wij daarom niet gaan vernoemen, hihi!

Succes
Iuno

Senior Member

Topics: 0
22-12-2008 13:34
Misschien is Joël iets: 1e 2 letters van Jos + 1e 2 letters van Leo, maar dan omgekeerd... Smile
Tries80

Unregistered

22-12-2008 23:23
Bedankt voor de reacties. Vind het nog steeds erg moeilijk....Leon is wel voor de hand liggend, maar dat vinden we allebei geen mooie naam helaas. Joas vind ik wel erg mooi, die kende ik ook nog niet! Die ga ik zeker met manlief bespreken! Het idee van Joël vind ik ook erg leuk, maar heb er nog geen gevoel bij. Misschien nog een paar keer hardop zeggen zodat het kan wennen....

In ieder geval brengt dit weer nwe ideeën om over na te denken en mee verder te borduren...Je kunt ook zo blijven hangen in steeds de zelfde soort namen.

Mochten jullie nog meer ideeën hebben, lees ik ze graag hoor!

Groetjes Tries
Saar80

Posting Freak

Topics: 15
28-12-2008 17:05
Hallo Tries, idd niet gemakkelijk! Kan me voorstellen dat jullie er niet uitkomen. En jullie willen echt perse vernoemen...??? Poeh! Oke ik zal een poging wagen met wat voorstellen....

- Leonardus (Leo)
- Josinus (Jos)

Lejo (is vernoemd en combi)
Nardo
Narjo
Jona
Dorus
Doris
Edo

Geen idee of er wat voor je bijzit??
Tries80

Unregistered

09-01-2009 23:01
Hallo Dames,

Helaas, we zijn er nog steeds niet helemaal uit...of eigenlijk helemaal niet. Kan wel janken Cry
Heb hier wel leuke ideeen gezien, maar het is het gewoon nog net niet....

Nog minder dan 8 weken te gaan en nog weten we het niet. Wordt er eigenlijk een beetje moedeloos van...

Wil jullie in ieder geval bedanken voor de moeite en de reacties. Mochten we er nog uitkomen, dan zal ik het zeker even melden hier.

Bedankt,
Tries
susieq12

Posting Freak

Topics: 6
10-01-2009 09:10
hmmm wat dacht je van Jona... de eerste 2 letters van de tweede naam en de na uit de eerste... jee meid wat lastig hoor
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave