Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Algemeen Zwanger en belachelijk veel jeuk aan borsten

Zwanger en belachelijk veel jeuk aan borsten
Bien84

Senior Member

Topics: 6
19-12-2008 18:22
Hoi allemaal,

Hebben jullie nog tips? Mijn borsten (vooral links) jeukt zo ongelofelijk! Ik vind het niet erg dat ze groeien, maar dit is echt bijna ondraaglijk!
Ben trouwens bijna 5 weken, dus is echt heel vroeg denk ik...

Mijn tepel is echt rood en jeukt met steken. Ben ook een beetje bang dat het ontstoken is. Weten jullie hoe je dat kunt herkennen? En anders, weet iemand van jullie hoe ik de jeuk kan verlichten?

XX
mama1988

Unregistered

19-12-2008 22:04
Ik weet zo niet wat het kan zijn, als je het echt niet vertouwt zou ik even langs de huisarts gaan!
Je weet immers maar nooit...

Succes, gefeliciteerd he je bent 5 weken zwanger?
Eva_697

Unregistered

27-12-2008 17:14
wat vreemd, heb ik nog nooit van gehoord. ik zou even de HA bellen, misschien een zalfje dat helpt o.i.d. Lijkt me echt heel erg vervelend, ook niet echt een prettige plek om te krabben in het openbaar overal Wink staat zo vreemd. Succes ik hoop dat het snel over is.
mama1988

Unregistered

28-12-2008 14:42
Xoinbe schreef:Hoi allemaal,

Hebben jullie nog tips? Mijn borsten (vooral links) jeukt zo ongelofelijk! Ik vind het niet erg dat ze groeien, maar dit is echt bijna ondraaglijk!
Ben trouwens bijna 5 weken, dus is echt heel vroeg denk ik...

Mijn tepel is echt rood en jeukt met steken. Ben ook een beetje bang dat het ontstoken is. Weten jullie hoe je dat kunt herkennen? En anders, weet iemand van jullie hoe ik de jeuk kan verlichten?

XX

En hoe gaat het nu ? Nog steeds zo'n jeuk of wordt het al minder?
Bien84

Senior Member

Topics: 6
29-12-2008 10:45
Nou het wordt al minder. Tis nog steeds erg gevoelig, maar al een stuk beter.

Draag katoenen bh's en mentholpoeder erover Big Grin Helpt wel!

Dank voor het vragen, haha...

XX
polle

Unregistered

29-12-2008 12:35
Bekende kwaal en ik moet zeggen...het komt me bekend voor. Ik heb er ook last van. Ene dag erger dan andere, maar toch. Ik probeer er zo min mogelijk aan te zitten,want dat verergerd de jeuk steeds. Maar het is wel heel vervelend. Soms is jeuk nog erger dan pijn. Nu gaat het gelukkig al iets beter,maar vooral als ik naar bed ga en kleren uitdoe dan begint het weer... Sad Succes allemaal.

Liefs Polle
marsje124

Unregistered

01-02-2009 18:09
Ik heb er ook last van alleen niet zo erg.
Ik ben nu 37 weken en heb er alleen last van in de laatste maanden van mijn zwangerschap.
Heb het ook niet iedere dag en heel de dag door gelukkig.

Groetjes van mascha
margie

Unregistered

16-03-2009 22:17
hallo dames
ik vind dit niet gek hoor.
ik was 6 weken zwanger toen ik ene miskraam kreeg maar ik had ook vreselijk jeuk aan mijn borsten en boven de schaamstreek.
jeukte me helemaal bijna tot bloedens toe.
later hoorde ik dat ik zwanger was en dit verdween heel langzaam na mijn miskraam..
groetjes margie
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave