Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Steken in mijn buik!

Steken in mijn buik!
Jootje

Unregistered

05-12-2008 21:52
Hoi hoi,

Ik ben nieuw met deze site en ik zit eigenlijk met een vraag, in de hoop dat iemand een antwoord voor mij heeft!

Ik ben sinds 8 september gestopt met de nuvaring.
11 november heb ik mijn laatste NOD gehad en rond de 23/24 november mijn eisprong (deze voel ik)
Nu heb ik op 1 december plots bloed verloren (hel rood) en dit heeft een paar uur geduurd! Sinds die dag heb ik steken in mijn buik die de afgelopen dagen wat zeerder zijn gaan doen!
9 dec heb ik als het goed is mijn volgende NOD.

Kan het zijn dat ik met deze klachten, zwanger ben?
Viva

Unregistered

06-12-2008 01:16
Beste Jootje,
volgens mij kan dat heel goed! Wat is het zweven tussen hoop en geen hoop in die dagen, toch ongrijpbaar. Herinner ik mij nog levendig. Hopen, je instellen op misschien een tegenvaller, toch hopen, dagen tellen... Smile
Ik hoop voor je dat je zwanger mag zijn!

Viev
Jootje

Unregistered

06-12-2008 09:58
Hoi...

's allemaal zo onzeker ja!
Hoop erg op een zwangerschap! Dus nog maar drie daagjes wachten, en dan een testje.
Vanmorgen zijn mijn steken overgegaan in een drukkend gevoel, net als bij je NOD, dus denk niet dat dit wat word!
Anders maar weer flink klussen Big Grin

Jo
Eva_697

Unregistered

06-12-2008 12:34
het zou heel goed kunnen, dat bloedverlies zou kunnen duiden op een innesteling, ik had namelijk ook rood verlies een paar dagen na mijn eisprong.. 6dagen later testte ik positief: (nog voor mijn NOD) ik duim voor je!
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave