Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden zwanger

zwanger
angelique1984

Unregistered

11-03-2007 10:32
hallo mensen.
ik ben angelique en ik ben 22 jaar oud. afgelopen weken had ik veel last van moeheid, gal achter in de keel, spierpijn in me benen. ik wist maar niet waar het vandaan kwam. ik ben afgelopen donderdag naar de drogist gegaan en heb twee zwangerschapstesten gehaald. ze waren allebei raak. vrijdag naar de dokter geweest en die gaf aan dat het kan zijn dat ik vier weken ben of misschien toch al langer moet nog vier weken wachten dan mag ik een echo maken... spannend! voelt me allemaal zo goed aan. zou het nu hartstikke leuk vinden om met andere mensen in contact te komen om hier met z'n allen over te praten.......

iedereen hartelijk gefeliciteerd met haar zwangerschap!

groetjes angelique
sofietje

Posting Freak

Topics: 9
12-03-2007 13:58
Hoi Angelique,

Van harte!!! Spannend hé, die eerste tijd! Zeker totdat je je kindje hebt gezien op echo, pas dan wordt het helemaal 'echt'! Geniet er maar lekker van!
angelique1984

Unregistered

13-03-2007 08:01
dank je wel. hoelang ben jij nu zwanger? nog een paar weekjes afwachten en dan ga ik een echo laten maken. ik ben zo moe de laatste tijd ook al van te voren toen we het zelf nog niet wisten... maarja hoort erbij..

groetjes angelique
sofietje

Posting Freak

Topics: 9
13-03-2007 17:49
Hoi,

Ik ben helaas niet (meer) zwanger, heb op 16 januari een miskraam gehad, ik was toen 9,5 week. Dus de spanning van die eerste weken ken ik heel goed!! En inderdaad, moeheid enzo hoort erbij. Ik had nergens 'last' van, maar nu hoop ik eigenlijk dat ik mijn volgende zwangerschap lekker moe en misselijk ben, en dat dat dan een teken is dat het allemaal goed gaat! :wink:

Groetjes, S
angelique1984

Unregistered

14-03-2007 08:23
hoi marcha...

dus volgende maand wil je aan kinderen beginnen. hoe oud ben je.. ik ben aan het aftellen dat ik een echo kan laten maken. ben zo benieuwd!

mensen die zwanger zijn of bezig zijn om zwanger te worden reageren jullie ook!
lekker met z'n allen over de moedersgevoelens praten.

spreek jullie.....

groetjes angelique
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave