Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Forum clubje zwanger zijn ZWANGER EN BLOEDVERLIES

ZWANGER EN BLOEDVERLIES
leonec

Posting Freak

Topics: 21
03-12-2008 21:18
Hoi,

Wie heeft er ook bloedverlies gehad in de zwangerschap?
Ik ben nu 6 weken zwanger. Heb maandag een echo gehad omdat ik die week ervoor een klein beetje bloedverlies had.
Ze hebben een echo gemaakt en zag er op dat moment goed uit.
Maandag nacht gemeenschap gehad en s nacht s al wat bloedverlies.Dinsdag veel bloedverlies(helder rood)
Dinsdag weer een echo gehad zag er nog goed uit(alleen het hartje mocht wel iets sneller kloppen) Maar ging niet superslecht langzaam.
Dinsdag nacht geen bloedverlies maar na het douchen woensdag morgen wel weer.
Nou heb ik tijdens het douchen oud bloed uit me vagina gehaald van de dag ervoor, zou het kunnen zijn dat ik me baarmoedermond heb geraakt en daarom weer ben gaan bloeden?
Heb geen buikpijn. Nou moet ik wachten tot maandag.......................

Heeft iemand hier ook ervaring mee?

Groetjes
Groetejs
jorike

Unregistered

03-12-2008 21:43
Wat vervelend dat je in zo'n stressvolle situatie zit!
Gelukkig houden ze je goed in de gaten. Het komt wel eens voor dat je bloed verlies tijdens de zwangerschap. Doe het rustig aan en ga zelf niet oud bloed weghalen! Dat gaat vanzelf... Het is daar nu allemaal beter doorbloed en gevoelig. Lekker met rust laten!
Succes...
Donna2

Unregistered

04-12-2008 10:34
Oud bloed weghalen...?? Ik zou het inderdaad ook lekker met rust laten daar, komt er vanzelf uit hoor, dan ziet het wat bruinig. Wink
kaatje85

Unregistered

04-12-2008 10:42
Meisje, ik heb ook bloedverlies gehad met 4 weken en met 5 weken, helder rood en met krampjes! Dit stopte na een paar uurtjes!
Maar blijf idd van dat oude bloed af, dit komt vanzelf naar buiten!
Ik hoop dat je snel weer een echo mag maken en dat je daarop een mooi wondertje mag zien met een super mooie hartslag!

Liefs, Karin
leonec

Posting Freak

04-12-2008 19:43
Hoi,

Ben vandaag weer naar de verloskundige geweest.Er zat wat bloed net boven de baarmoedermond.
Het vruchtje was goed gegroeid en het hartje klopte, tja het is gewoon afwachten. Blijf nog bloed verliezen...
Moet er maandag weer naar toe

Groetjes
snippie

Unregistered

04-12-2008 19:48
spannend hoor meis!
succes met wachten.

liefs snippie
leonec

Posting Freak

14-12-2008 16:30
Echo was goed het hartje klopte ook goed!!!
Geen bloedverlies meer.
22 december weer een echo
kaatje85

Unregistered

15-12-2008 09:13
Meis ik ben zo blij voor je maar dat had ik je geloof ik al laten weten.
Jullie kleintje heeft gewoon even een moeilijkere start gehad, het is een doorzettertje!

Liefs, Karin
leonec

Posting Freak

15-12-2008 22:46
Kaatje krijg tranen in me ogen als ik je berichtje lees lief hoor !!!

Door die hormonen komen de waterlanders ook al zo gauw Wink

Liefs
kaatje85

Unregistered

16-12-2008 09:29
Geeft niet hoor meis! Het is je gewoon gegund, over 7 maanden dan kijk je terug naar een super zwangerschap en moet je huilen om het feit dat je je zo'n zorgen hebt gemaakt om je mooie kindje die je op dat moment in je armen hebt!
Blijf geloven in je kindje meis!

Liefs, Karin
Meissie

Unregistered

16-12-2008 09:53
Hoi,

Ik ben inmiddels 22 weken zwanger en verlies af en toe nog steeds bloed. Bij sommige zwangerschappen hoort dat er n u eenmaal bij! RELAX! Hoe moeilijk dat ook is.

Groetjes Meissie
leonec

Posting Freak

16-12-2008 15:51
Meissie relax zeg je.
Nou dat was bij mij niet mogelijk er kwam veel bloed en gekke stolsels dan ik niet relaxen hoor!!
Iedereen is anders en iedereen verliest ook niet evenveel bloed!!
Kun je niet met elkaar vergelijken als je het niet ziet!

groetjes
mamasanne1

Unregistered

16-12-2008 22:37
Leonec: je start zelf een topic om advies te vragen, dan is het een beetje flauw als je je zo aangevallen voelt hè. Natuurlijk is het zenuwslopend als je bloed verliest, dat onderschat niemand denk ik. Gelukkig dat je nu weet dat alles goed is, en je maandag weer een echo krijgt. Ik hoop dat je verder een voorspoedige zwangerschap zult hebben!
kaatje85

Unregistered

17-12-2008 10:00
MamaSanne; ik denk dat leonec bedoeld dat ieder persoon verschillend is en dat er bij stolsels toch echt de schrik om je hart pakt.
Ik weet ook bijna zeker dat ze het niet verkeerd bedoelde.
mamasanne1

Unregistered

17-12-2008 10:47
Dat je je dan helemaal het rotje schrikt snap ik heel goed, en ik ben ook blij dat het mij bespaart is gebleven. Ik bedoel alleen dat advies vaak wordt gegeven vanuit je eigen ervaring/referentie kader...Wat een ander precies meemaakt en hoe ze dit ervaart is per persoon verschillend. Bedoel er ook niets lulligs mee hoor... Smile
kaatje85

Unregistered

17-12-2008 10:50
Nee weet ik wel.
Ik heb zelf ook 2x bloedverlies gehad en 2x in verschillende weken.
De 1e x was ook met stolsels en met krampen, soms dan denk ik wel eens dat er toch 2 hebben gezeten en dat er 1tje is overleden.
Maar daar moet ik maar niet teveel aan denken!
Het is idd ieder zijn eigen ervaring.
mamasanne1

Unregistered

17-12-2008 21:35
@Leonec: Ik lees net bij een ander topic dat het niet goed zit bij je....Vind het enorm rot voor je, en wens je alle nodige kracht toe. Vreselijk dat je dit mee moet maken...
leonec

Posting Freak

17-12-2008 21:49
Klopt het is niet goed.
En als ik weer zwanger zou zijn kan ik nog steeds niet relaxen met bloedverlies..
Zo kwam het bij mij over zo van er is niets aan de hand...
Je kunt het niet met elkaar te gaan vergelijken.
Mijn vraag was ook hebben er meer mensen dit meegemaakt...

Groetjes
mamasanne1

Unregistered

17-12-2008 22:00
Zo zal het denk ik niet bedoeld zijn van Meissie...Maar goed, dat maakt het verdriet er bij jou natuurlijk niet minder om....Nogmaals veel sterkte.
wijffie

Unregistered

13-01-2009 06:27
hallo allemaal
ik ben nu 6 weken zwanger en heb afgelopen vrijdag flink wat bloed verlies gehad en ben erg geschrokken ik heb vorig jaar al een miskraam gehad en was er weer bang voor maar volgens de verloskundige was het hoogstwaarschijnlijk een innesteling geweest want het duurde maar heel kort dus nu afwachten tot 29 januari dan de eerste echo dus we blijven hopen dat het goed zit

groetjes
leonec

Posting Freak

13-01-2009 14:31
Oh gelukkig maar ,hoop dat alles goed komt Wink

Liefs
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info