Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Algemeen Kledingadvies

Kledingadvies
Saar80

Posting Freak

Topics: 15
22-11-2008 18:16
Vraagje voor de dames die al een mooie buik hebben om mee te showen of dames die al bevallen zijn: hoe draag je buikbanden op een leuke manier? Hoe combineer je die leuk?

Ik heb inmiddels vast een aantal leuke buikbanden ingeslagen voor wanneer ik ze ook echt kan gaan dragen, wil graag mooi voor de dag komen met mn buikje! Kan me alleen helemaal niet voorstellen hoe je do´n buikband nou echt leuk combineert (zonder dat je ook meteen 500 nieuwe kledingstukken erbij moet gaan kopen).

Dus dames die tips hebben om bestaande kleding, zwangerschapskleding en buikbanden op een leuke manier te combineren....jullie advies is meer dan welkom!

(misschien heeft iemand ook wel fotos/website waar goede voorbeelden op staan??)
mama1988

Unregistered

22-11-2008 19:04
Saar80 schreef:Vraagje voor de dames die al een mooie buik hebben om mee te showen of dames die al bevallen zijn: hoe draag je buikbanden op een leuke manier? Hoe combineer je die leuk?

Ik heb inmiddels vast een aantal leuke buikbanden ingeslagen voor wanneer ik ze ook echt kan gaan dragen, wil graag mooi voor de dag komen met mn buikje! Kan me alleen helemaal niet voorstellen hoe je do´n buikband nou echt leuk combineert (zonder dat je ook meteen 500 nieuwe kledingstukken erbij moet gaan kopen).

Dus dames die tips hebben om bestaande kleding, zwangerschapskleding en buikbanden op een leuke manier te combineren....jullie advies is meer dan welkom!

(misschien heeft iemand ook wel fotos/website waar goede voorbeelden op staan??)

heeey

leuk dat je al een paar buikbanden hebt ingeslagen.. ik vond het altijd super als je je buik kunt showen... Iedereen mag het zien!!! Hhahaha
Ik had zelf nog niet zo heel veel buikbanden was nog maar 12 weken zwanger toen het mis ging,

Ik had de kleuren:
-groen
-roze
-paars
-zwart
-blauw
-oranje met wit

Ik had mij die groene buik band een witte broek aan(toen was het zomer) met een groen top en een wit jasje(voor mijn werk) met een lange kralen ketting en bijpassende armband groen en blauw was de kleur, de broek en het jasje had ik al en topje trouwens ook alleen de ketting en armband erbij gekocht.

Bij de roze en paarse had ik vaak zwarte kleding aan,(hou van zwart of wit)

Ik heb nog wel een paar foto's.. die stuur ik je wel in een pb berichtje..

succes
french

Posting Freak

Topics: 19
18-12-2008 13:37
Heb ook een aantal buikbanden.
Combineer ze met een zwart shirtje met lange mouwen.
En heb een aantal witte shirtjes met lange mouwen.
Daarop passen alle kleurtjes.
Dus hoef je maar een aantal shirtjes aan te schaffen in zwart of wit en combineren maar.
mama1988

Unregistered

18-12-2008 17:44
french schreef:Heb ook een aantal buikbanden.
Combineer ze met een zwart shirtje met lange mouwen.
En heb een aantal witte shirtjes met lange mouwen.
Daarop passen alle kleurtjes.
Dus hoef je maar een aantal shirtjes aan te schaffen in zwart of wit en combineren maar.

Dat kan natuurlijk ook. Ik vind zelf leuk om met alles te wisselen buikbanden, rokken, broeken, en voor jurkjes!!!
bij de h&m en miss etam en prenatal zijn leuke kleren.. voor betaalbare prijzen.
Saar80

Posting Freak

18-12-2008 18:02
French, das op zich een goeie tip idd! Gewoon combineren met zwart en wit, daar heb ik genoeg van (van die eerste kleur dan!).

Vanaf welke week/maand ben je buikbanden gaan dragen? Ik heb al best een buikje (komend weekend 18 weken zwanger) en mensen zien het dus ook gewoon aan mij....verberg m ook niet....maar op een of andere manier heb ik de stap naar een buikband nog niet gezet....
mama1988

Unregistered

18-12-2008 18:14
ik begon met 7 weken al een buikband te dragen ...
aan mij zag je toen al dat ik zwanger was
mama1988

Unregistered

21-12-2008 23:17
toevallig zag ik bij MIss Etam een zwart vest hangen met een knoop onder je borst en de rest viel wijd open (positie mode)
dat lijkt me ook heel erg leuk om te combineren met een broek een een fel gekleurd t shirt
Vickypreg

Posting Freak

Topics: 18
31-12-2008 16:41
Met die vesten is het inderdaad heel leuk te combineren en het mooie is die vesten hoeven geen positiemode te zijn dus dan kan je ze daarna ook nog gewoon blijven dragen!!
mama1988

Unregistered

31-12-2008 16:46
Ik zag toevallig de nieuw voorjaarscollectie van H&M mama
Daar zitten ook altijd hele leuke dingen tussen en niet duur!

Zo heeft C&A (niet alle winkels hoor) ook zwangerschapsmode in hun collectie.
& prenatal vind ik ook altijd leuk om te shoppe (maar dan in de aanbieding Wink )

Dames, fijne jaarwisseling!
Saar80

Posting Freak

01-01-2009 11:42
Mama1988, wanneer ik op de website van H&M kijk vind ik er erg weinig opstaan eerlijk gezegd...in vergelijking met de andere collecties is de Mama collectie wel erg beperkt....Bij C&A laatst ook geweest kijken maar kon niet zeggen dat er echt leuke dingen bij zaten.... Bij de Prenatal heb ik afgelopen weekend wel twee leuke shirtjes gescoord in de uitverkoop :-)
mama1988

Unregistered

01-01-2009 12:29
Ja klopt er is altijd weinig te vinden op de website van de h&m Maar dat heb ik ook met gewone
kleding. Ik ben er achter gekomen dat ze in de winkel de kleding van de mama lijn gewoon hebben hangen(in sommige winkeles) en dan is het op internet al uitverkocht... Ja ik ben toen in duitsland naar de C&A geweest ik vond wel dat ze leuke dingen hebben. En mis etam maar daar moet je goed zoeken. Ook op internet kun je zoeken naar zwangerschaps kleding maar het blijft moeilijk..

Ik kreeg van iemand een tip om zelf de zwangerschaps broeken te maken.
Als je een broek heb wat niet meer past of een wat oudere.. dan kun je op de markt van dat rekstof kopen
dan knip je schuin naar de rits toe.(kun je kijken hoe het bij andere broeken zit) en dan naai je rek stof erop.

Zelf heb ik het nog nooit gedaan... hoor Maar het kan een goede idee zijn als je iemand kent die kan naaien. zelf ben ik
niet zo handig!
Saar80

Posting Freak

01-01-2009 17:53
Ik ben ook absoluut niet handig met naald en draad dus daar waag ik me maar niet aan! Vind het jammer dat veel zwangerschapskleding zo duur is! Je hebt het maar een aantal maanden nodig/aan en dan vind ik het onzin om daar zoveel geld aan uit te geven. Op internet vind ik ook niet echt veel bijzonders....probeer nu af en toe iets leuks in de uitverkoop te kopen en zoveel mogelijk met reeds "bestaande" kledingstukken te combineren....
Daphne1002

Unregistered

01-01-2009 18:24
Toen mijn buurvrouw vorig jaar nog zwanger was, ze is inmiddels bevallen van een kerngezonde dochter, ging ik met haar mee te shoppen. We zijn toen langs de HM geweest en hebben toen van die shirts gekocht die wat langer zijn, boven wat strakker zitten en dan wat wijd uitlopen. Beetje zoals een tuniek, heel leuk! Dat rekt ook mooi mee met je buik.

En inderdaad: een basic zwart of wit shirt met lange mouwen en dan een fleurige buikband, dat zou ik ook doen! Daaronder zou ik een gewone spijkerbroek dragen.

Lijkt mij ook leuk om mooie jurkjes met lange mouwen of met een shirt met lange mouwen te dragen.. of van die lange truien, maar dan wel met een taille erin Wink En dan eronder een gemakkelijke majot of legging die lekker meerekt. En dan leuke laarzen zonder hak. Dan ga je al gauw heel trendy je zwangerschap door hoor Big Grin
mama1988

Unregistered

03-01-2009 18:19
http://www.buikbanden.com/buikbanden-me ... -c168.html
Nada

Unregistered

13-01-2009 16:07
Als je op http://www.zozwanger.nl bij de buikbanden kijkt dan zie je daar foto's van hoe zij ze dragen. Onder een bloesje, of over een shirt... Het lijkt wel of je er een redelijk buikje voor moet hebben...
mama1988

Unregistered

13-01-2009 16:10
Eigelijk maakt het niet uit wanneer je begint met het dragen van een buikband, als je zwanger bent en je draagt een buikband valt het meer op. Ik droeg met 9 weken al buikbanden stond ook hartstikke leuk.. En ik had nog helemaal geen grote buik, je kon wel zien dat ik zwanger was dat wel..
brusje

Unregistered

24-02-2009 09:22
ik deed in het begin een buikband onder mn normale shirt zodat het lijkt alsof je er een hemdje onderhebt..deed hem vrij hoog..t verlengt dan je gewone shirt zegmaar
ik heb ze nooit ergens overheen gedragen..vond ik niet mooi..
IJsje

Unregistered

26-02-2009 09:19
Sommige steden/dorpen hebben een winkel van Miss Etam Outlet en daar kan je echt voor heel weinig geld leuke zwangerschapskleding kopen. Tuurlijk moet je het wel treffen maar als je regelmatig even binnenloopt zit er vast wel iets tussen. Broeken rond de 5 euro, dat vind ik wel leuke prijzen voor die korte periode dat je het aan hebt, plus dat je dan es wat meer kan kopen zodat je niet maanden lang hetzelfde aan hebt Smile .
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave