Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Ik voel vanalles!!

Ik voel vanalles!!
Amyy

Unregistered

20-11-2008 11:48
jaaaaaa ik ook ik ga na het weekeinde testen
voor ons de 3e ronde
ik weet eigelijk ook wel dat je jezelf een hoop kan bedenken, maar ik voel me echt geheel anders als de vorige keer
dus duimen maar!
ik hoop voor jou ook dat het raak is

ik hoor het wel

Groetjes Amyy
mdtje

Posting Freak

Topics: 19
20-11-2008 14:36
Hey meiden, ik hoop het echt voor jullie! Maar hou wel in je achterhoofd dat je lichaam je (vooral tijdens t ontpillen) erg voor de gek kan houden! Anders is de klap misschien weer zo groot.
Maar succes!
draakje27

Unregistered

20-11-2008 14:45
wat is het menselijke vrouwe lichaam toch vervelend...
al die dingen die je ineens krijgt op het moment dat je zwanger probeerd te worden...
dat je eigen lichaam je zo in de zeik kan nemen...

hoop voor jullie dat dit bij jullie niet het geval is en dat jullie positief mogen testen

veelliefs
popje 2 in de maak

Senior Member

Topics: 3
20-11-2008 14:48
Ik hoop het ook voor jullie, maar zolang je bezig bent voel je elke ronde wel wat anders. Krijg al kriebelende tepels als ik jullie berichtjes lees, maar weet al bijna zeker dat het deze ronde weer mis is (ronde 9 Sad).

Schrijf anders in je agenda op wat je welke dag voelt, kan je later nakijken wanneer je het voor het eerst merkte als je zwanger bent (want dat vergeet je, trust me!) of voor volgende ronde of je dat weer voelt...

Succes!
Beebie_Wish

Posting Freak

Topics: 31
20-11-2008 16:30
Ja echt wat een menselijk lichaam je wel niet in verwarring kan brengen Cry Gisteravond toen ik bezig was met eten koken kreeg ik ineens hele erge pijn steken onderin m´n buik, gisteravond dus flink ´´geklust´´ maar de dagen ervoor hebben we ook flink wel wat af geklust...Mijn NOD is 2 dec maar doordat ik een onregelmatige cyclus heb (laatste x was 35 dgn) kan ik dan deze 2 dec aanhouden als NOD-dag aanhouden en bij niet ongi op 2 dec ik op 3 dec een test kan doen of zullen jullie zeggen wacht voor de test dan nog maar ff 2a3 dgn extra af ???

We hopen natuurlijk dat het raak is ivm we graag willen, alles is compleet bij ons alleen ons 1e kindje ontbreekt nog Cry
finaly87

Posting Freak

Topics: 12
20-11-2008 16:42
hier precies het zelfde.. maar ja kan weer met van alles en nog wat te maken hebben.. toch hoop je dat het een zwangerschap betekent :S Heeel vervelend he!
yoyo75

Senior Member

Topics: 7
20-11-2008 17:08
hier ook hetzelfde. Ik heb een onregelmatige cyclus, dus meet niet precies wanneer mijn NOD is. Bij mij begon het bijna 2 weken terug met pijnlijke borsten, vermoedelijk na de eisprong (maar dat heb ik binna altijd de 2 weken voor mijn NOD), een week later kreeg ik last van misselijkheid, een soort zwaar gevoel op de maag, maar dat is nu ook weer iets minder, nu heb ik juist last van duizeligheid. Tja, kan allemaal wijzen op een licht buikgriepje, of naderende NOD, maar gek wordt je er wel van, dat wachten en steeds maar checken. Ik heb nog 2 zwangerschapstesten liggen, zaterdag ga ik maar testen, vanaf dan zou ik NOD kunnen hebben
mch83

Unregistered

20-11-2008 18:03
Ik heb de afgelopen maanden ook een aardig rommelend lichaam gehad. Ik heb ook ovulatietesten gebruikt omdat er nogal veel verschil tussen mijn cyclussen zat. De ene keer 26 en de andere keer 32 dagen. Afgelopen maand had mijn ei op de 22e dag!!! Dus doorrekenen levert een cyclus van ongeveer 37 dagen op!!!!

Afgelopen dinsdag heb ik, nog half slaapdronken, een test gedaan. Waarom dat weet ik niet, want ik heb vandaag pas mijn NOD. Tot mijn verbazing kwam er een heel licht tweede streepje tevoorschijn!! Vanmorgen weer een nieuwe test gedaan, en deze was al weer wat duidelijker met het tweede streepje!! Nog niet superdonker, maar goed te zien!! Nu ben ik nog erg voorzichtig met blij zijn, omdat er natuurlijk nog vanalles mis kan gaan.. Maar stiekem zit ik al een paar dagen te dromen en voor me uit te staren, ik kan mijn aandacht er niet goed meer bij houden... :oops: :oops: :oops:

Ik moest het gewoon ff van me af schrijven....
Dientje1

Senior Member

Topics: 6
20-11-2008 19:00
@possie Als je een onregelmatige cyclus hebt dan pak je de langst cyclus voor je NOD. Dan kan je testen.
Het staat als het goed is ook in de gebruiksaanwijzing van een zwangerschaps test.

Ik hoop voor je dat het raak is succes!!

Lefs dientje.
Muppet80

Unregistered

20-11-2008 19:33
Hoi!

Ik herken het wel. Ik moet nog 7 dagen wachten op mijn NOD.
Vorige week mijn ovulatie/vruchtbare periode van maandag t/m donderdag) alle dagen
geklust ook dagen later nog voor de zekerheid. Nu heb ik sinds mijn ovulatie nog steeds
gespannen borsten en pijnlijke tepels, normaal gaat dat over maar nu niet.
Daarnaast heb ik sinds zondag krampjes/steekjes in mijn linker onderbuik en zie
ik aderen op mijn borsten. Heel af en toe een vlaagje misselijheid. Gister was het op
zijn top, maar vandaag voel ik de krampjes al wat minder *zucht* Ik had gister
ZO het gevoel zwanger te zijn, maar nu, omdat ik weer wat minder voel denk
ik dat het mis is.. Het is zoizo heel vroeg om al dingen te voelen, maar ik ben
altijd al wel wat gevoelig geweest daar.. Afwachten maar.

Groetjes
Nogevenannoniem

Unregistered

20-11-2008 19:56
MCH83,

Ik hebeens ergens gelezen: "Een streep is een streep", dus kunnen we je feliciteren denk ik! Wink

Groetjes
Beebie_Wish

Posting Freak

20-11-2008 21:43
Mijn vorige cyclussen hadden qua dagen 40,38,42,37,en nu de laatste was 35 dagen, daarvoor weet ik het allemaal al even niet meer hoeveel dagen etc maar die dagen wist ik nog vrijwel zeker...Dus sja waarneer kan ik dan het beste testen, en die hevige steken van alleen gisteravond onderin mn buik wat zou dit betekend hebben ?? Tot nu toe heb ik keurig ook mijn temps bij gehouden alleen kom ik daar nog steeds niet helemaal uit, snap er soms werkelijk waar niks van...

Ff een persoonlijke vraag moet je ook blijven tempen op de dagen dat je ongi bent of juist dan niet, ivm ik in mn gebruiksaanwijzing gelezen had dat je dan niet hoefde te tempen ??

Vandaag was m´n temp 36,4, maar gister was ie 36,5, en eergister was ie 36,6, en daarvoor was ie 36,6, op 15 nov was ie ineens verhoogd namelijk 36,8 maar daarna de volgende dag verlaagde ie weer...Dus sja hoe zal het zo zijn ik snap er werkelijk waar niet veel meer van...En op wat voor een tijdstip tempen jullie het meeste ?? Ik als ik wakker word en dan zet ik volgende dag de wekker op diezelfde tijd als waar ik vorige dag op getempt hebt..
mdtje

Posting Freak

21-11-2008 09:32
mch83, ik ga je ook alvast voorzichtig feliciteren! Gefeliciteerd! Smile
yoyo75

Senior Member

Topics: 7
21-11-2008 11:52
Helaas, bij mij waren het toch tekenen van een naderende NOD :evil:

volgende keer ronde!
Amyy

Unregistered

21-11-2008 12:14
yoyo zonde!!!
volgende ronde beter!! Klussen is ook niet vervelend :lol: Toch Wink
finaly87

Posting Freak

22-11-2008 22:41
MCH83...Hoe dan ook, je bent zwanger! De vraag is of het blijft zitten.. maar zwanger ben je!
Dus een voorzichtig gefeliciteerd, en ik hoop voor je dat het goed blijft gaan Big Grin

Ik zelf heb nu volgens mij een blaasontsteking.. Een beetje gekleurde afscheiding gehad en steken in mn buik, beetje pijnlijke krampjes.. dus denk een blaasontsteking.. of zwanger Wink Heb wel vaak gelezen dat als je zwanger bent je meer kans hebt op een blaasontsteking Smile dus best wel spannend hier.. haha Heb nog steeds onstilbare honger en afentoe misselijk.. vooral van kaas.. en vlees.. bleeh

Dat was het ff Smile ga strax lekker naar bedje toe, vriendlief is naar een verjaardag, maar voel me niet op en top om ook te gaan.
Liefs!
mdtje

Posting Freak

22-11-2008 23:01
@mch83: heb je alweer een nieuwe test gedaan? Smile Hou je ons op de hoogte!?
mch83

Unregistered

23-11-2008 00:27
Heyhey,

Ik moet eerlijk toegeven, ik heb donderdag, vrijdag en ook vanmorgen een test gedaan, en het tweede streepje wordt elke dag donkerder... Dus is toch hartstikke positief!!! Tongue Tongue Tongue Tongue Nu maar hopen dat het lekker blijft zitten waar het zit!!!!!!!!
Het voelt nog wel een beetje gek en onwerkelijk, omdat ik niet echt ergens last van heb... Ben wel eerder moe, maar heb ook nog steeds krampjes in mijn onderbuik... Waar dat dan vandaan komt?? En het is ook al zo snel, dit was pas onze tweede ronde!!! Echt super!! Nu nog even een paar spannende weekjes...

Ik ga nu lekker mijn bedje in, ben echt helemaal op...

Liefs!
Dientje1

Senior Member

23-11-2008 09:45
Gefeliciteerd meid.
Geniet van je zwangerschap.

Liefs Dientje
Nogevenannoniem

Unregistered

23-11-2008 12:20
MCH83

Gefeliciteerd!!!
Funny

Unregistered

23-11-2008 12:22
Gefeliciteerd!!!!!!
Dat is toch helemaal geweldig, bij de 2de ronde al

Joeppie Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin :lol:
mdtje

Posting Freak

23-11-2008 12:27
Nu dan echt: ontzettend gefeliciteerd! Big Grin
Fijn dat het zo snel raak is voor jullie. En een fijne zwangerschap gewenst!

groetjes,
mdtje
draakje27

Unregistered

23-11-2008 12:31
MCH 83

Van Harte Gefeliciteerd!!

Maar hoe zit het met Tessa??
weet jij al iets meer??

liefs
popje 2 in de maak

Senior Member

23-11-2008 21:54
Gefeliciteerd MCH83!! Superleuk voor jullie! En er gewoon vanuit blijven gaan dat het goed zit hoor Wink, dat werkt ook mee!
Amyy

Unregistered

24-11-2008 10:34
GEfELICITEERD mch83!!!!! :!: :!:

Ik heb vanmorgen een test gedaan kon het niet laten
en die was negatief.......

misschien te snel gedaan, of meer waarschijnlijk niet zwanger.....
op naar de volgende ronde dan maar, ben nog niet is ook nog niet een teken van.....

snap dr geen bal van
haal me van alles in mn hoofd, misschien was mn eisprong niet de 11de maar de 17de toen heb ik best lastgehad van mn eierstokken als dat zo is kan ik volgens mij ook nog niet positief testen...... toch?
Dat is eigelijk het kleine beetje hoop wat ik nog heb.
maar goed als ik dan niet zwanger ben maar gauw en dan op naar ronde 4

liefs Amyy
Muppet80

Unregistered

24-11-2008 12:54
Zwangeren gefeliciteerd!

Lastig he die cyclussen, ik ben er zelf ook nog niet zo achter
wanneer ik het beste kan testen. Mijn cyclussen liggen
eigenlijk maar 3 dagen uitelkaar maar omdat het HCG nog
niet zo hoog is kan ik nu nog niks. Uitgaande van een cyclus
van 24 zou ik vandaag kunnen testen, maar uitgaand van 27
moet ik donderdag testen, maar wie zegt dat ik nu een cyclus
van 27 heb? Misschien is het wel 28? Ik test donderdag, en
mocht die negatief zijn en mijn OD blijft uit dan test ik zaterdag weer
dan zit ik op 29 dagen dus 1 dag over de 28 dagen heen. Als ik
dan weer negatief test dan test ik maandags of dinsdags weer
hopende dat de HCG weer hoger is. Erg spannend. Ik voel wel
pijntjes in mijn onderbuik en andere zwangerschapsdingetjes.
Ik hoop zo dat mijn lichaam me niet voor de gek houdt!
Vorige week was ik er nog zo zeker van dat ik zwanger was,
dat ik nu weer zo bang ben dat het misgaat omdat ik vanaf
vandaag ongesteld kan worden. Slik.. Op hoop van zegen dan maar!
finaly87

Posting Freak

24-11-2008 19:02
Mch83!! nu echt Gefeliciteerd!!! Wat gaaf en snel!! 2e ronde!! Ik zit ook in de 2e ronde en twijfel ook of ik zwanger kan zijn.. kan ook blaasontsteking zijn:S ik ga morgen met de dokter bellen..
Geniet mch83!!
Liefs Ik
marietje1

Unregistered

24-11-2008 19:10
Hallo allemaal, heel erg gefeliciteerd voor de gene die zwanger zijn en succes voor degene die zwanger willen worden.

Om even terug te komen op dit topic; Ik voel van alles!!

Ik heb vandaag dus twee testen gedaan en die waren beide positief.
Ik ben denk ik zo'n 3 weken zwager!!! (dit moet je even fluisterend lezen want het klinkt voor mij nog heel onwerkelijk) en voel dus echt helemaal geen ene m..r!
Ik heb vandaag getest omdat ik vorige week tijdens mijn NOD ook een 3-daagse bloeding had. Toen hield het op en ging ervan uit dat er iets goed mis was...... (niet dus)).

Dat kan dus ook , zwanger zijn en niets voelen.. (ik wou dat ik wat voelde, nu geloof ik het nog niet zo erg)

Groetjes Annemieke
ANKE

Unregistered

24-11-2008 19:31
Marietje1, wat ontzettend geweldig voor je! Gefeliciteerd!
Zal vast snel komen dat je wel wat met je lichaam voel gebeuren!
Funny

Unregistered

24-11-2008 20:02
Marietje1 van Harte GefeliciteerdBig Grin
Echt gaaf.....!!!

Morgen is mijn normale ongi dag ben benieuwt.... maar verder voel ik niks..... dus je bent niet de enige...mocht ik zwanger zijn haha....

Xxxx en geniet ervan!!
finaly87

Posting Freak

24-11-2008 21:34
Gefeliciteerd Marietje!!!
mch83

Unregistered

24-11-2008 21:44
Gefeliciteerd Marietje!!!

En dankjewel voor al jullie felicitaties meiden!!

Het is voor mij nog even heel onwerkelijk allemaal. Ook al heb ik nu al ongeveer 6 testen gedaan, het wil nog niet echt tot me doordringen...hihihi... :oops:

@iedereen die zwanger wil worden, veel plezier en succes met klussen Wink

Liefs, mij
popje 2 in de maak

Senior Member

24-11-2008 22:01
Gefeliciteerd Marietje en je zal inderdaad binnenkort wel iets merken 8-)
kleinepukkie

Unregistered

24-11-2008 22:13
mdtje schreef:Hey meiden, ik hoop het echt voor jullie! Maar hou wel in je achterhoofd dat je lichaam je (vooral tijdens t ontpillen) erg voor de gek kan houden! Anders is de klap misschien weer zo groot.
Maar succes!

Dit heb ik dus vandaag ervaren.... ik voelde zoveel deze week. Last van mijn borsten, misselijk en weet ik veel wat nog meer. En stiekum wel lopen denken van zou het dan...
Helaas vandaag weer even duidelijk met de voetjes op de vloer gezet.
Ga volgens mij morgen ongesteld worden. Vandaag last van donkere afscheiding.

Heb me de hele dag beetje vervelend gevoeld en dan net ook een traantje gelaten bij vriend lief. Dat lucht wel even op. hij zij heel lief kop op en we gaan er gewoon weer voor. Is ook helemaal zo hoor en dit was pas ronde 2 maar toch....

Moet toch proberen er iets minder mee bezig te zijn.

Oh en meiden die wel zwanger zijn... SUPER GEFELICITEERD!! ik wens jullie een fijne zwangerschap en prachtige kindjes .
Nogevenannoniem

Unregistered

25-11-2008 06:54
Gefeliciteerd Marietje!

@ Kleinepukkie... Vervelend, maar fijn dat je het zo goed met je vriend kunt delen. Kop op meid!

@ MCH83... Oh wat zou ik het ook onwerkelijk vinden, kan me helemaal indenken! maar believe it, je bent echt zwanger!! Geniet er van!

Groetjes
Eva_697

Unregistered

25-11-2008 12:01
@ marietje, dan ben je al 5 weken zwanger hoorBig Grin want je krijgt 2 weken cadeau, die tel je er gewon bovenop. OP je NOD ben je al 4 weken zwanger (de eerste twee weken van de cyclus tellen meeWink) maar gefeliciteerd meid!! ik voelde in het begin ook heen ene moerWink

Liefs
kaatje85

Unregistered

25-11-2008 12:14
Het zou idd heel goed kunnen dat je niets voelt meestal komt dat rond de 6 weken!!
Ik voelde ook niets, alleen een beetje moe, maar toen ik 5 weken en 6 dagen was werd ik me toch misselijk en dat is tot nu toe nog niet weg!!!
Dus meiden aan de ene kant is het fijn dat je wat voelt maar als je al 5 weken lang misselijk ben, ben je ook niet zo blij hoor!!
Dus genieten hoe dan ook!!
ANKE

Unregistered

26-11-2008 11:16
over 11 dagen testen, pff dat duurt nog lang.... :? Ik voel 2 dagen vanalles. Rommel in m'n buik en af en toe een steek.
Ik weet dat dat helemaal niet hoeft te betekenen dat ik zwanger ben, dat je lichaam je ontzettend voor de gek kan houden. :roll:
Maar dat wil niet zeggen dat het niet spannend is, ik ken het gevoel niet wat ik nu heb.
Dus rustig wachten tot 7 dec....dat klinkt ver weg! :o
yvonne75

Unregistered

26-11-2008 21:35
Hoi Anke, 7 december? Ik moet ook wachten tot 7 december. Tenminste dat zei de kalender. Denk dat ik deze maand een paar daagjes afwijk van de normale cyclus, zou kunnen dat ik deze keer niet zo lang hoef te wachten.
Vreselijk he dat je allemaal die ditjes en datjes voelt!!! Hoe meer je er op let hoe meer dat je voelt. En dan ga je je je afvragen hoe je je de vorige keer voelde en omdat je dat na een maand natuurlijk niet meer weet hoe je je voelde ga je je weer afvragen of dat de vorige keer ook zo was.....en ga zo nog maar een tijdje door.....Dat is hoe het er bij mij in ieder geval aan toe gaat. Heb deze ronde besloten een tabelletje bij te houden met wat ik voel, hoe lang, hoe heftig enzovoorts. Niet dat het zal helpen om zwanger te worden, maar dan hoef ik me de volgden ronde niets meer af te vragen, dan kijk ik gewoon in mijn dagboekje. Succes!!!

ANKE schreef:over 11 dagen testen, pff dat duurt nog lang.... :? Ik voel 2 dagen vanalles. Rommel in m'n buik en af en toe een steek.
Ik weet dat dat helemaal niet hoeft te betekenen dat ik zwanger ben, dat je lichaam je ontzettend voor de gek kan houden. :roll:
Maar dat wil niet zeggen dat het niet spannend is, ik ken het gevoel niet wat ik nu heb.
Dus rustig wachten tot 7 dec....dat klinkt ver weg! :o
daannii

Unregistered

01-12-2008 16:42
haaj..

ik ben erg benieuwd heo het bij jullie allemaal gegaan is met de testen..
Ik ben nu 9 dagen overtijd en heb steeds wat krampjes in mijn buik..
ik heb nog geen test gedaan omdat ik toch nog even deze week afwacht omdat ik vorige keer ook al wat later was dan normaal met mijn ongi..

Nou ik hoor het wel hoe het allemaal is gegaan..

Groetjess
finaly87

Posting Freak

01-12-2008 18:20
hey daannii
maar al 9 dagen overtijd!!?? Confusedhock:
Dat is toch alle reden om te testeN!!!
Knap dat je het vol houdt hoor, ondanks dat de vorige keer ok wat later was..
Ik had het al 6 dagen eerder gedaan, testen, weet ik zeker haha Wink
Laat je t weten als je getest hebt!?
Liefs
daannii

Unregistered

02-12-2008 13:32
nou mijn vriend heeft ook iets van : liever nog even wachten met testen omdat het vorige keer ook later was..

maar zelf kan ik ook haast niet meer wachten om te testen..
ik wil het eignelijk al stiekem gaan doen , maar dan krijg ik vast op mijn kop van mijn vriend hahaTongue..
en aan de ene kant ben ik ook bang dat als ik niet zwanger ben dat ik dan erg teleurgesteld zou zijn...
maar ik moet haast wle zwanger zijn!!Big Grin

Liefs
snippie

Unregistered

02-12-2008 13:49
hej meid!

je kan ook gewoon testen en als hij negatief is niks zeggenTongue!
en als hij positief is des te leuker en dan kun je weer testen wanneer hij wil,dan heb je ook nog eens extra bevestegingBig Grin!
succe smet wachten!
daannii

Unregistered

02-12-2008 13:54
daar heb je wel gelijk in natuurlijk
maar als die negatief is denk ik dat ik dan niet meer zo vrolijk ben want dan zou ik nog keer met hem die test moeten doen terwijl ik weet dat er niks is..
maar daar ga ik niet van uitTongue
dus kan gewoon vandaag nog een test doen en hopen dat die positief is en niks zeggenTongue..
dat vind ik wel een heel leuk idee trouwens hahaTongue..

dankje!Big Grin
snippie

Unregistered

02-12-2008 13:57
dat hoeft niet kan nog steeds zijn dat je weinig HCG hebt.je hoort ook dat mensne pas na 2weken overtijd eindleijk positef
testen.maar je moet doen wat jouw het beste lijkt meid!
Bien84

Senior Member

02-12-2008 14:06
Gefeliciteerd Marietje!!

Sjonge, ik ben ook weer eens helemaal mezelf gek aan het maken.

Ik ben echt heel moe, eten smaakt me niet, borsten jeuken, ging gisteren bijna over mijn nek van de geur van boerenkool! Misselijke vlagen elke keer, alsof ik heel hard moet boeren, maar ook het gevoel dat als ik die boer zou laten gaan, er niet alleen lucht meekomt. (sorry voor de omschrijving)
Ik heb ook last van huiduitslag, allemaal rode vlekken die enorm jeuken!

Volgens mij zou ik wel zwanger kunnen zijn, maar dan voel ik al heel snel wat, want mijn nod is pas 14 dec. bij een cyclus van 28. Weet iemand of je dan al iets kan voelen?

XX
snippie

Unregistered

02-12-2008 14:11
meis wanneer heb jij je ei gehad?
als ik 14dagen terug tel dan had je gisteren je ei of eerder.
dan zou het wel een beetje vroeg zijn.maar ik hoor ook vrouwen die op het moment van de bevruchting al dingen voelen.
maar dat komt niet vaak voor.
ik hoop voor je dat het raak is.
liefs snippie
Bien84

Senior Member

02-12-2008 14:13
Nou, volgens de kalender zou ik hem zondag hebben gehad, maar volgens mij heb ik hem eerder gevoeld! 2 of 3 dagen eerder... Maar ik weet het ook niet hoor, ben er zo onzeker over. Misschien krijg ik ook wel gewoon de griep...?

XX
snippie

Unregistered

02-12-2008 14:15
het lan allemaal meid. en als je hem zondag hebt gehad zou het kunnen .wat ik net al zei.maar zolang je nog niet positief hebt getets is het afwachten meissie hoe moeilijk het ook is.
Bien84

Senior Member

02-12-2008 14:51
Ja, ik weet het. Dank je voor het even relativeren! Ik wacht gewoon ongeduldig af... Big Grin

We zullen wel zien!

XX
snippie

Unregistered

02-12-2008 14:53
ik duim voor je hoor meid!
wij brandne elke avond een kaarsje voor ons zelf maar ook voor de andere dta hun wensne maar uit mogen komen!
dus ook voor jouwBig Grin!

dikke kus
Bien84

Senior Member

02-12-2008 14:59
Big Grin Dank je! Ik hoop dat het zijn werk goed doet Wink

XX
snippie

Unregistered

02-12-2008 15:25
ik heb altijd geroepen vanaf het ebgin dat ik stopte met de pil het zou mooi zijn als ik rond kerst zwanger zou zijn!
dit gata helaas niet lukken door antikuur.
maar we blijven vooor andere mensne brandenBig Grin!dat jullie ene mooi kerst cadeau mogen ontvangen!
Bien84

Senior Member

02-12-2008 15:31
Wat is een anti-kuur eigenlijk? Vanaf wanneer ben je gestopt met de pil?

Ja, ik vind het ook mooi om in december zwanger te worden, dan kan ik het met kerst vertellen. 1e kerstdag was mijn broer altijd jarig, hij is overleden, dus vind het wel mooi om op die dag ook nog een positieve draai te geven... Of met oud en nieuw, lijkt me ook leuk! Maar ach... Mocht het deze maand niet zo zijn, dan bedenken we wel weer nieuwe data... Haha... Ga niet wachten tot volgend jaar december :S

Ik brand van nieuwsgierigheid. Ik moet het echt leren om van me af te zetten, hoor... Want zo gaan die dagen zo langzaam...

XX
snippie

Unregistered

02-12-2008 15:35
o een anti kuur is antibiotica kuur.
ik zit nu in ronde 9!
jah idd dat is dan wel erg bijzonder!
hopen dat onze wensen vervuld worden.

liefs
Bien84

Senior Member

02-12-2008 15:43
Oh das balen zeg. Waarvoor heb je dat dan? Gaat het al beter? (misschien vraag ik nu wel iets heel doms, sorry, haha..)

Ik ben christelijk, dus ik zal ervoor bidden! Big Grin

XX
snippie

Unregistered

02-12-2008 15:48
heb een holte onteking:S!
als het goed is moet her donderdag over zijn in ieder geval stukke beter.
gaat nu al iets beter hoor.

dank jeBig Grin!
liefs
Bien84

Senior Member

05-12-2008 15:14
Hoi Snippie,

Is het over? Of iig beter?

XX
snippie

Unregistered

06-12-2008 09:05
dank je dat je er naar vraagd
gaat wel weer iets beter.
na gisteren weer iets minder,maar dat zou ook wel door de lange dag komne.
heb gisteren weer gewerkt en had daarna sintviering bij me schoonouders.
laat geworden.maar ach.het is weekend!

hoe is het met jouw?

liefs
Bien84

Senior Member

06-12-2008 19:53
Mooi, ben blij dat het beter gaat! En idd weekend! Dus lekker bankhangen en slapen, haha... (zo werkt het dan weer niet bij mij, bij jou dan?)

Ja, hier gaat het wel goed. Drukjes, we hebben afgelopen periode 1 avond voor onszelf gehad, dus dat is wel jammer, maar ook de tijd van het jaar! Gister ook Sinterkalas gevierd! Was ook laat, maar wel echt super gezellig!

Verder nog in spanning voor mijn nod. Volgende week zou ik mogen testen... Ben benieuwd! We hebben wel op het goede moment geklust, dus wat dat betreft moet het goed zitten! Wel allemaal rare klachtjes, maar ik hoop er maar niet teveel op.

XX
Mila

Posting Freak

Topics: 14
08-12-2008 19:21
hallo,

sinds 3 december heb ik elke dag krampen in mijn onderbuik aan de linker kant.
nu heb ik op 5 dec in het ziekenhuis een eiblaasje gezien en kon hij ieder moment knappen dus een eisprong.
gelukkig hadden we de dag ervoor geklust en de dag ernaar (eergisteren) ook.
6 dec. en 7 dec had ik het gevoel dat de krampen heviger werden en vandaag voel ik helemaal van alles:
lichtelijk moe, warm, vermoeide ogen, verkouden, krampen, slecht geslapen, vaak plassen kleine plasjes..
nu denk ik drie dingen: of vandaag heb ik de eisprong (waarom dan al die andere dagen krampen, kan toen ook al mijn eisprong hebben gehad), het is raak (dit schijn je te kunnen voelen) of ik krijg gewoon de griep Confusedhock:

voor de zekerheid dacht ik vandaag ook nog even te klussen, maar ja dat moet je met zijn tweeen doen en mijn vriend voelt zich niet lekker :|

herkennen jullie mijn verhaal en voornamelijk de symptomen?
saaraah

Unregistered

08-12-2008 20:08
Hallo meiden,
Ik denk dat ik hier ook maar eens een berichtje plaats, want ik voel ook echt van alles in mijn lichaam, en denk steeds dat dit het mischien wel is, maar dan herinner ik mijzelf dat dit ook gewoon de cyclus kan zijn en een menstruatie die er aan komt Cry
Het lijkt allemaal zo op elkaar...
Ik heb vorige week woensdag mijn eisprong gehad (deze heb ik duidelijk gevoeld) en de dag ervoor hebben we geklust.. :oops:
Sinds de eisprong heb ik wel steeds steekjes in mijn liezen en af en toe een zeurderig gevoel onder in mijn buik. voor de rest ben ik ook moe en ben ik erg warm..(terwijl dit normaal altijd andersom is lag ik gister in mijn bed en had het superwarm en mijn vriend had het koud haha)

Sylvia...ik hoop voor je dat je je eisprong al hebt gehad en dat het innestelings symptomen zijn..maar het kan natuurlijk ook iets zijn wat in je cyclus zit...ik heb het wel eens eerder zo gevoeld en toen bleek ik niet zwanger te zijn...Hoop snel wat van je te horen...
veel succes met zwanger worden

liefs sarah
Mila

Posting Freak

08-12-2008 20:15
saaraah, het zou zo maar eens kunnen bij jou, als je woensdag je eisprong hebt gehad is de innesteling nu waarschijnlijk en die zou je kunnen voelen... hoevoelde jij jou eisprong? en hoe lang duurde dat gevoel.

het is voor mij nu mijn eerste eisprong en allemaal dus nog erg nieuw, misschien heb ik hem nu wel.
ik hoop het of anders dat het de innesteling is haha
saaraah

Unregistered

08-12-2008 20:28
Hey sylvia,
Ja..ik hoop maar dat het een innesteling is...nog eventjes afwachten Wink
Dus jij bent deze maand begonnen? Heb je hiervoor de pil gebruikt? want dat kan ook nogal wat symptomen geven, toen ik net stopte met de pil had ik volgens mij echt alle zwangerschapssymptomen die je maar kon voelen Sad erg verwarrend dus...
Ik kan mijn eisprong voelen doordat ik echt wat steekjes voel aan de linker of rechter kant in mijn buik (richting mijn lies) en daarna gevolgd door een beetje een zeurderig gevoel onderin mijn buik. dit kan een aantal uur tot dagen duren (bij mij meestal een dag)en na 2 weken heb ik mijn menstruatie.
Veel succes...ik lees het vast wel hier op het forum hoe het is afgelopen..en ik hou jou ook wel op de hoogte Wink
Liefs Sarah
Mila

Posting Freak

08-12-2008 20:35
ik ben 7 maanden geleden gestopt met de pil, maar werd maar niet ongesteld.
nu loop ik bij de gynocoloog en die zag op de echo een ei (de 1ste) haha
dus dit is de eerste ronde...
toen ik gestopt was met de pil heb ik ook alle kenmerken gehad door het ontpillen, maar dit is weer heel anders.
ik ga er vanuit dat het de eisprong is al duurt het nu al 5 a 6 dagen (wel erg lang)

hou me op de hoogte ben erg benieuwd hoe het met je afloopt. succes in ieder geval

liefs sylvia
Regina08

Unregistered

08-12-2008 20:39
Hoi Saaraah en Silvia,

ik had mn ei 7 december moeten hebben. Echter mn periode was eerst 28 daarna 26 dagen dus gaat men uit van de langste cyclus. Nu hebben we op 5 december 's avonds geklust. En in dezelfde nacht/ochtend denk ik mn ei gevoeld te hebben; ik werd wakker van de kramp in mn zij. Het voelde echt of er iets knapte, daarna niets meer. In de dagen erna regelmatig wat steekjes. Maar van korte duur. Nu opeens een zeurderig gevoel in mn buik en deze lijkt opgerekt. Ook is mn blaas steeds vol en loop ik continu naar het toilet of lijk ik te moeten plassen. Wat oh wat zou dit kunnen zijn?

Ik dacht dat n innesteling pas na 4a 6 dagen zou plaatsvinden.
Dit is mn derde ronde sinds ik met de pil gestopt ben.
Heb in het begin heel veel last gehad van het stopen met de pil. Toen voelde ik ook van alles, maar nu lijkt t anders.

Liefs
Mila

Posting Freak

08-12-2008 21:10
hey regina,

jou verhaal lijkt een beetje op die van mij.
ik zou ook afgelopen weekend ook mijn eisprong hebben en heb zeker ook krampen gehad.. maar dat duurt nu al 5 dagen, dus ik hoop ook innesteling, maar denk het niet.

net zoals bij jou zou het toch nog te vroeg zijn, of misschien zijn wij uitzonderingen Smile
saaraah

Unregistered

08-12-2008 21:29
sylvia22 schreef:ik ben 7 maanden geleden gestopt met de pil, maar werd maar niet ongesteld.
nu loop ik bij de gynocoloog en die zag op de echo een ei (de 1ste) haha
dus dit is de eerste ronde...
toen ik gestopt was met de pil heb ik ook alle kenmerken gehad door het ontpillen, maar dit is weer heel anders.
ik ga er vanuit dat het de eisprong is al duurt het nu al 5 a 6 dagen (wel erg lang)

hou me op de hoogte ben erg benieuwd hoe het met je afloopt. succes in ieder geval

liefs sylvia

Hey sylvia,
Wat spannend allemaal, nu je dus eindelijk je eerste eisprong hebt..Heb je daar medicatie voor gehad? of was het toeval dat ze in het ziekenhuis op de echo nou nu juist je eerste eitje zagen?

en Regina...ben benieuwd of het anders is dan de maanden voorheen...vooral omdat het nu voor jou ook anders voelt...ik herken de steekjes en zeurderig gevoel in je buik heel goed.
maar heb me nog niet echt anders gevoeld.

Liefs
Sarah
Mila

Posting Freak

08-12-2008 21:46
hey saaraah,

nee het was puur toeval dat juist op dat moment ik een ei had..
mijn lichaam heeft het gelukkig op eigenkracht gedaan.

ik vind het trouwens erg raar al die kwaaltjes, worden wij toch alleen maar onzeker van?!
ik hoop zo dat het raak is en dat al deze kwaaltjes een teken zijn, maar blijf maar denken van niet dan valt het altijd mee.

liefs sylvia
Regina08

Unregistered

08-12-2008 21:51
sylvia22 schreef:hey saaraah,

nee het was puur toeval dat juist op dat moment ik een ei had..
mijn lichaam heeft het gelukkig op eigenkracht gedaan.

ik vind het trouwens erg raar al die kwaaltjes, worden wij toch alleen maar onzeker van?!
ik hoop zo dat het raak is en dat al deze kwaaltjes een teken zijn, maar blijf maar denken van niet dan valt het altijd mee.

liefs sylvia

Hey dames,

ik blijf me ook voorhouden dat t niet gelukt is. Is de teleurstelling dalijk minder groot.
Stiekum hoop ik echter toch dat de klachten op een zwangerschap duiden.
We zullen zien. De innesteling zou pas na een week zijn, dus of de klachten met de komende ongesteldheid te maken heeft?
Ik vind t ook maar raar, maar t voelt alsof mijn buik steeds meer uitzet.

Liefs
Mila

Posting Freak

08-12-2008 21:56
haha ja herken het, ik vond vandaag mijn broek ook strak zitten, maar eigenlijk kan dat toch niet?
zal ik het me dan verbeelden denk ik dan.... een vrouw zit raar in elkaar Wink
Regina08

Unregistered

08-12-2008 22:02
sylvia22 schreef:haha ja herken het, ik vond vandaag mijn broek ook strak zitten, maar eigenlijk kan dat toch niet?
zal ik het me dan verbeelden denk ik dan.... een vrouw zit raar in elkaar Wink

Nou ja, verbeelden of gewoon klachten met betrekking tot de menstruatie of ontpillingsverschijnselen. Ik kan me niet goed voorstellen dat ik ze me verbeeld want heb er echt last van. Mn buik lijkt wel een steen in zich te hebben. Haha....
En ik heb steeds het idee dat ik naar t toilet moet omdat het onder er zomaar uit lijkt te lopen. (sorry voor deze omschrijving maar kan t niet anders zeggen)

Maar t komt uiteindelijk wel allemaal goed, we wachten af!
Britje

Unregistered

10-12-2008 15:06
Hallo..

Jah ook ikke voel van alles in mijn buikje rommelen vandeweek steeds steekjes krampjes af en toe lage rugpijn en krijg overal puistjes normaal maar een en die is ook snel weer weg maar nu schieten ze als paddestoeltjes uit mijn huid Confusedhock: en mijn koffieen sigaretjes smaken ineens niet zo lekker meer Confusedhock: ben een echte koffie leut maar sinds 2/3 dagen is het hopeloos werd er een beetje weeig van vanmorgen, en me ochtendsigaret was ook niet te pruimen (goede reden om te stoppen als het aanhoud doe ik dat) dus ja vreemde bedoeling dat heb ik in die 6 maandjes nog niet echt gehad dat ik me koffie en peuk niet lust...en sinds vandaag rommelen me darmen een beetje mijn buik is opgeblazen en mijn borsten groeien (je kan mijn borsten ineens zien Confusedhock:...Ik voel me ja weet het eigenlijk niet..zal dit weekend af moeten wachten of mijn ongi komt zou zondag zijn en zo niet dan wacht ik nog een week en doe dan een test als ik het zolang volhoud :lol:
heb het in bed ook kei warm normaal heb ik koud en lig ver onder de dekens nu lig ik erzowat boven..maja na 6 maandjes oefenen weet ik dat je lijf je erg in de maling kan nemen al hoewel het deze keer echt heel anders voelt als anders maarik moet toch even wachten nog..
sorry voor mijn gezeur :oops:
Regina08

Unregistered

10-12-2008 15:45
Britje schreef:Hallo..

Jah ook ikke voel van alles in mijn buikje rommelen vandeweek steeds steekjes krampjes af en toe lage rugpijn en krijg overal puistjes normaal maar een en die is ook snel weer weg maar nu schieten ze als paddestoeltjes uit mijn huid Confusedhock: en mijn koffieen sigaretjes smaken ineens niet zo lekker meer Confusedhock: ben een echte koffie leut maar sinds 2/3 dagen is het hopeloos werd er een beetje weeig van vanmorgen, en me ochtendsigaret was ook niet te pruimen (goede reden om te stoppen als het aanhoud doe ik dat) dus ja vreemde bedoeling dat heb ik in die 6 maandjes nog niet echt gehad dat ik me koffie en peuk niet lust...en sinds vandaag rommelen me darmen een beetje mijn buik is opgeblazen en mijn borsten groeien (je kan mijn borsten ineens zien Confusedhock:...Ik voel me ja weet het eigenlijk niet..zal dit weekend af moeten wachten of mijn ongi komt zou zondag zijn en zo niet dan wacht ik nog een week en doe dan een test als ik het zolang volhoud :lol:
heb het in bed ook kei warm normaal heb ik koud en lig ver onder de dekens nu lig ik erzowat boven..maja na 6 maandjes oefenen weet ik dat je lijf je erg in de maling kan nemen al hoewel het deze keer echt heel anders voelt als anders maarik moet toch even wachten nog..
sorry voor mijn gezeur :oops:

Je zeurt helemaal niet, Britje. Het zijn allemaal normale signalen die alle meiden denk ik wel min of meer voelen. Het lichaam is ook een complex iets. De symptomen lijken daarbij heel veel op elkaar.
Mijn NOD is pas 21-12, heb afgelopen weekend mn ei gehad. Het lijkt echter alsof ik nu naar 4 dagen flinke krampjes heb en vaker naar het toilet moet. Ook ben ik moe, maar dat heb ik voorheen ook wel eens gehad. Dus weet echt niet meer wat ik moet denken.

De enige troost is als ik on gesteld wordt of niet en een test kan doen.
Dus nog ff wachten tot mn NOD! Pfff

Succes allemaal!
Liefs
finaly87

Posting Freak

10-12-2008 16:53
hey britje
dat klinkt allemaal wel heel erg als een zwangerschap zeg. Spannend voor je hoor.. ben benieuwd Big Grin
Ik heb de 19e mijn eisprong.. dus de 17e hard aan de klus!!! Heb in het begin van t nieuwe jaar mijn NOD.. zou wat zijn he!! Big Grin 2009 zou dan echt een top jaar worden! Big Grin
Super spannend weer haha..
Liefs!
Britje

Unregistered

10-12-2008 17:15
Het is inderdaad allemaal heel verwarrend wat er met je lijf gebeurd :roll:

Het klinktt idd als een zwangerschap...ik ben ook zooooooo benieuwd wat er de komende dagen gebeuren gaat en ik hoop nu toch wel zoooo dat ik een posi-testje in mijn handen krijg volgende week maar we zullen het wel zien...ik ga er in ieder geval hard voor duimen... @finaly en dat zou een schitterend nieuwjaar zijn als het mag lukken.
liefs
iedereen veel succes Wink
Britje

Unregistered

10-12-2008 17:15
Het is inderdaad allemaal heel verwarrend wat er met je lijf gebeurd :roll:

Het klinktt idd als een zwangerschap...ik ben ook zooooooo benieuwd wat er de komende dagen gebeuren gaat en ik hoop nu toch wel zoooo dat ik een posi-testje in mijn handen krijg volgende week maar we zullen het wel zien...ik ga er in ieder geval hard voor duimen... @finaly en dat zou een schitterend nieuwjaar zijn als het mag lukken.
liefs
Britje

Unregistered

10-12-2008 17:17
OEI..ging iets mis :lol:
Regina08

Unregistered

10-12-2008 17:27
Britje schreef:Het is inderdaad allemaal heel verwarrend wat er met je lijf gebeurd :roll:

liefs

Hoi Britje,

dat hoop ik natuurlijk ook voor jou, dat je een positieve test in handen zal krijgen.
Wanneer kun je testen? Het kunnen idd tekenen van zwangerschap zijn.

Ben benieuwd! In iig heel veel succes en ik duim mee voor je.
Ik mag nog even wachten tot mn NOD op 21-12.

Liefs
Regina08

Unregistered

10-12-2008 17:30
Hoi Britje,

sorry dat ik erover heen gelezen heb. Zag dat je as zondag je NOD hebt.
Nog een paar spannende daagjes dus. Toi toi toi!

Ga je echt een week lang wachten?
Heb jij geduld zeg...

Liefs
Mila

Posting Freak

10-12-2008 17:59
britje spannend zeg nog even wachten..

regina ik ga ervan uit dat mijn NOD ook 21 dec is, dus gaan we tegelijk testen als we niet ongi worden.. spannend!
ik moet zeggen dat de klachten veel minder zijn dan de afgelopen dagen.
Heb eigenlijk nergens meer last van, behalve hele lichte krampjes.
Regina08

Unregistered

10-12-2008 18:55
sylvia22 schreef:britje spannend zeg nog even wachten..

regina ik ga ervan uit dat mijn NOD ook 21 dec is, dus gaan we tegelijk testen als we niet ongi worden.. spannend!
ik moet zeggen dat de klachten veel minder zijn dan de afgelopen dagen.
Heb eigenlijk nergens meer last van, behalve hele lichte krampjes.

Hey Silvia,

ik heb wel behoorlijke krampen maar geen pijn en flink last van mn onderrug.
Ben ook best wel moe (maar dat heb ik wel vaker).

Leuk dat we samen kunnen testen. Spannend!
Mila

Posting Freak

11-12-2008 09:06
regina... spannend pijn in de rug is ook een teken dus wie weet Smile
ik wou dat ik nog dingen voel, maar heb nergens meer last van behalve van een snotneus haha.
dus denk dat het niet gelukt is deze maand.. maar ja mag niet klagen was pas de 1e keer.
ik ga volgende week een weekje op vakantie en ben maandag jarig dus hoop er op die manier minder mee bezig te zijn en hopen dat we de 21e mogen testen

hou je me op de hoogte van jou kwaaltjes, vind ik wel interessant.
Britje

Unregistered

11-12-2008 16:32
HiHi...
Ik wil idd proberen een weekje te wachten met de babytest...heb er ook geen op voorraad liggen omdat ik weet hoe ik ben als ik er een heb test ik ook dus koop in de loop van volgende week eentje...bij mijn tweeling 6 jaar geleden heb ik twee weken gewacht met testen..dus valt dit weekje wel mee als ik niet ongi word.. :lol:

liefs
Regina08

Unregistered

11-12-2008 20:18
@Sylvia:
heb afgelopen weekend denk ik mn ei gehad (nacht van vrijdag op zaterdag).
Afgelopen weekend last gehad van mn maag en misselijk 's ochtends. Dacht dat ik buikrgriep had (aangezien mn man dit ook heeft sinds zondag).
Echter t heeft alleen die morgen geduurd. Was 3 dagen na mn vermoedelijke ei.
Verder geen last gehad en gewoon gegeten. Ook geen kachten meer echt gehad tot gister.
Vanaf giste dus enorme krampen in mn linkerzij. Niet echt pijn, maar die steken voel ik steeds wel. Duurde gister een dagdeel. Vandaag laner last. En t komt als ik veel gedaan heb.
Had nu gewerkt, gekkot en taart gebakken, opgeruimd enz.
Vind t maar vreemd. Vorige keren had ik er niet zo'n last van..

Wat zou t toch zijn; griep, zwanger? Ongesteld lijkt me niet want dat is ruim 1,5 week te vroeg.

@ Britje
Hey, wat knap dat je kunt wachten. Ik zou het wel kunnen, maar mijn nieuwsgierigheid is te groot. Zeker als mn ongetseldheid uitblijft en ik bepaalde klachten hebben die op zwanger zijn kunnen duiden.
Ben beniewd wanneer je test en wat er uitkomt? Ik duim voor ons allen...

Liefs
Regina08

Unregistered

11-12-2008 20:22
Sorry, sommige letters blijven niet plakken en type ik te snel.

Heb gewoon veel gedaan.
Verder nu klachten zoals steken in linker zij, pijn in onderrug en moe.
Pff.. Wil graag weten waardoor dit komt.

Moet trouwens verder een uitstrijkje geven voor baarmoederhalskanker (5 jaarlijks onderzoek voor mensen boven 30) Kan dit ook een en ander uitsluiten mbt vruchtbaarheid?Wie kan mij daarbij helpen?

Liefs
saaraah

Unregistered

11-12-2008 20:24
Heey meiden,
Wat een spannende verhalen allemaal!!! Wink Ik hoop voor jullie dat het zwangerschapstekentjes zijn...
Ik dacht dat ik vorige week woensdag mijn eisprong had gehad..maar helaas...heel vreemd..bleek toch niet zo te zijn want ik werd afgelopen dinsdag ongesteld Cry Ik baalde echt want had toch stille hoop dat ik deze maand eens zwanger zou zijn..
Nouja...op naar de volgende eisprong...en weer flink klussen..
Ik lees ondertussen met jullie mee Smile

Liefs
Sarah
Regina08

Unregistered

11-12-2008 20:39
saaraah schreef:Heey meiden,
Wat een spannende verhalen allemaal!!! Wink Ik hoop voor jullie dat het zwangerschapstekentjes zijn...
Ik dacht dat ik vorige week woensdag mijn eisprong had gehad..maar helaas...heel vreemd..bleek toch niet zo te zijn want ik werd afgelopen dinsdag ongesteld Cry Ik baalde echt want had toch stille hoop dat ik deze maand eens zwanger zou zijn..
Nouja...op naar de volgende eisprong...en weer flink klussen..
Ik lees ondertussen met jullie mee Smile

Liefs
Sarah

Hoi Sarah,

als je zo snel al ongesteld bent, heb je een vreoge eisprong gehad.
Hoe verlopen je cylci tot nu toe?
Zijn ze regelmatig?

Liefs
saaraah

Unregistered

11-12-2008 20:42
ik heb zoiezo al een lange cyclus...(meestal 6 weken) en ook niet altijd regelmatig (de laatste maanden gaat dit al wel wat beter)
maar tot nu toe heb ik iedere keer mijn eisprong gevoeld en precies 2 weken later werdt ik dan ongesteld.. dus begon nu een beetje te twijfelen of ik het wel goed heb gevoeld :?
nouja...we wachten de aankomende periode maar weer af...meer kunnen we niet doen...

Heb jijzelf een regelmatige cyclus?

Liefs
Sarah
Cari

Unregistered

11-12-2008 20:59
Je lijf kan je behoorlijk voor de gek houden...Hier ook rommeldende darmen (ineens onregelmatige stoelgang :oops: )gespannen buik, menstruatieachtige krampjes sinds een dag of 6, licht gezwollen borsten, tenminste ze voelen anders aan... en moe, maar ik slaap ook niet zo best dus da's logisch. Rugpijn heb ik ook met vlagen...Tja kan ook allemaal betekenen dat mijn :evil: er aan komt, maar natuurlijk hoop ik in stilte op een positieve test zondag/maandag...
Regina08

Unregistered

11-12-2008 21:07
Cari schreef:Je lijf kan je behoorlijk voor de gek houden...Hier ook rommeldende darmen (ineens onregelmatige stoelgang :oops: )gespannen buik, menstruatieachtige krampjes sinds een dag of 6, licht gezwollen borsten, tenminste ze voelen anders aan... en moe, maar ik slaap ook niet zo best dus da's logisch. Rugpijn heb ik ook met vlagen...Tja kan ook allemaal betekenen dat mijn :evil: er aan komt, maar natuurlijk hoop ik in stilte op een positieve test zondag/maandag...

@ Cari:
heb mn NOd pas 21-12 maar voel nu idd ok van alles. Wel anders dan mn vorige cycli.
Toen had ik een gespannen buik maar voor de rest ales oke.
Nu ben ik al na een 3/4/5 dagen na mn vermoedelijke eisprong misselijk, moe, steken in linker zij en pijn in de onderrug.
Moet nog een tijd tot NOD, of kan dit toch van mn ongesteldheid zijn?

@ Sylvia,

mijn cycli liggen aardig in de buurt. Zonder pil heb ik er 2 gehad dzw 28 en 26 dagen. Als mn ei, die ik gevoeld lijk te hebben, klopt is mn volgende cyclus weer 28 dagen.
Regina08

Unregistered

11-12-2008 21:08
Regina08 schreef:
Cari schreef:Je lijf kan je behoorlijk voor de gek houden...Hier ook rommeldende darmen (ineens onregelmatige stoelgang :oops: )gespannen buik, menstruatieachtige krampjes sinds een dag of 6, licht gezwollen borsten, tenminste ze voelen anders aan... en moe, maar ik slaap ook niet zo best dus da's logisch. Rugpijn heb ik ook met vlagen...Tja kan ook allemaal betekenen dat mijn :evil: er aan komt, maar natuurlijk hoop ik in stilte op een positieve test zondag/maandag...

@ Cari:
heb mn NOd pas 21-12 maar voel nu idd ok van alles. Wel anders dan mn vorige cycli.
Toen had ik een gespannen buik maar voor de rest ales oke.
Nu ben ik al na een 3/4/5 dagen na mn vermoedelijke eisprong misselijk, moe, steken in linker zij en pijn in de onderrug.
Moet nog een tijd tot NOD, of kan dit toch van mn ongesteldheid zijn?

@ Sylvia,
Sorry Saaraah!
mijn cycli liggen aardig in de buurt. Zonder pil heb ik er 2 gehad dzw 28 en 26 dagen. Als mn ei, die ik gevoeld lijk te hebben, klopt is mn volgende cyclus weer 28 dagen.
Mila

Posting Freak

11-12-2008 23:04
regina, ik hoop het voor je.. kunnen allemaal zwangerschapskenmerken zijn. ik duim voor je.
Ik heb op dit moment krampen in mijn onderbuik in het midden (dacht dat het over was).
ik ga ervanuit dat ik ongesteld wordt dan valt alles straks mee (hoop ik)

Cari, hoop voor je dat je positief mag testen, ik duim ook voor jou!

sarah, jammer dat je ongesteld bent geworden. is het niet zo als je een cyclus hebt van langer dan 6 weken dat je dan ook niet altijd een eisprong hebt?
Beebie_Wish

Posting Freak

12-12-2008 11:31
Bij mij is nog steeds geen ongi te bekennen hier. Volgende week kan ik bij mijn nieuwe HA terecht. Het zou voor ons zo mooi zijn om deze maand nog zwanger te mogen worden/zijn, is iig een heel mooie kerstcadeau Wink

Ik voel nu al een a twee weken pijn in mijn buik (waarschijnlijk mijn darmen die nogal rommelen), soms een zuurderige smaak, met vlagen misselijk, veel pijn in m´n onderrug, en door heel mijn lichaam voel ik steken. Echt het is zo verdomd raar en ik heb al 2x getest beide tests nega Cry (heb getest met van die van sensitest).

Maar nog altijd geen ongi te bekennen bij me maar die kwaaltjes lijken ook niet echt weg te willen..En oja vorige week moest ik er midden in de nacht snel bed uit ivm aan de race (gelukkig hebben we boven een toilet), en sindsdien ben ik hier en daar wat winderiger (sorry mensen).
finaly87

Posting Freak

12-12-2008 14:51
weet je wat ik nou zo oneerlijk vind..
mensen die een donor "gebruiken" insemineren sperma 1 keer op de vruchtbare dag en zijn dan 9 van 10 keer ook gewoon zwanger!
Wat doet zo een spuitje nou meer dan een penis?? Een penis komt toch zelfs nog dieper?? Ik snap er niks van hoor.. (soorry voor de viese praat Wink maar ik kwam hierop door de "zwangere man" uit het nieuws.. zag de documentaire gisteren. en na 1 keer insemineren was ze zwanger.. en zo gaat het eigenlijkl heel vaak heb ik al om me heen gemerkt met donors. Dat kunnen onze mannen toch veel beter dan zo een stomme spuit!!!
daannii

Unregistered

12-12-2008 14:57
hej allemaal..

iedreen druk bezig met zwanger worden..Smile
Ik ben nu al 19 dagen over tijd en twee testen waren negatief..
en ze waren CLear Blue..
dokter wil er niks aan doen die denkt namelijk datik nog gewoon ongesteld ga worden..
maar zlef denk ik dat dat niet gaat gebeuren..

Kan het ook schijnzwangerschap zijn??(komt niet veel voor bij mensen maar kan wel toch?)
heb namelijk wel die krampjes in mijn buik..misselijk..lage rugpijn..

Liefss
saaraah

Unregistered

12-12-2008 16:15
sylvia22 schreef:regina, ik hoop het voor je.. kunnen allemaal zwangerschapskenmerken zijn. ik duim voor je.
Ik heb op dit moment krampen in mijn onderbuik in het midden (dacht dat het over was).
ik ga ervanuit dat ik ongesteld wordt dan valt alles straks mee (hoop ik)

Cari, hoop voor je dat je positief mag testen, ik duim ook voor jou!

sarah, jammer dat je ongesteld bent geworden. is het niet zo als je een cyclus hebt van langer dan 6 weken dat je dan ook niet altijd een eisprong hebt?

Heey Sylvia, Ik heb geen idee. heb hier nog nooit van gehoord..en mag hopen dat ik gewoon een eisprong heb iedere maand :o
Had namelijk wel het idee er een te voelen..en de maanden voorheen werdt ik dan precies 2 weken daarna ongesteld...

Liefs
Sarah
Britje

Unregistered

12-12-2008 19:16
Hoi iedereen,,
HHMMM vreemd...
Helaas ben ik vandaag ongi geworden 2 dagen eerder dus :roll:
ik vind het heel jammer maar goed gaan we maar naar ronde 7 hebben we weer nieuwe kansen,,,
Maar mijn hoop is nog niet op deze maand want over 14 daagjes ongeveer mag ik weer een eitje leggen en anders heb ik in het nieuwe jaar mischien meer geluk met visjes vangen...

xxxxxxxxx veel succes me zaadjes vangen meiden
Regina08

Unregistered

14-12-2008 11:09
Britje schreef:Hoi iedereen,,
HHMMM vreemd...
Helaas ben ik vandaag ongi geworden 2 dagen eerder dus :roll:
ik vind het heel jammer maar goed gaan we maar naar ronde 7 hebben we weer nieuwe kansen,,,
Maar mijn hoop is nog niet op deze maand want over 14 daagjes ongeveer mag ik weer een eitje leggen en anders heb ik in het nieuwe jaar mischien meer geluk met visjes vangen...

xxxxxxxxx veel succes me zaadjes vangen meiden

Britje,
balen dat je ongi bent. Ik duim met je mee voor ronde 7!

Saaraah,
een te korte of lange menstruatie zou idd voor vruchtbaarjeidsproblemen kunnen zorgen.
Ik zou het eens googlen, dan kun je lezen en kijken of het hetzelfde is als zoals jij het ervaart. Succes ermee!

Ik heb nog een week te gaan voor mn NOD. Niet zoveel klachten meer.
Wel steekjes in mn buik en het gevoel dat deze opgezet lijkt. Vreemd!
Kan alle kanten uit volgens mij. Het lichaam houdt je goed voor de gek.
Hebben meer deze klachten (gehad)?

Liefs
Cari

Unregistered

14-12-2008 15:56
@ Regina...Ik heb ook ongeveer vanaf een dag of 6 na mijn 'ei' buikpijn en krampjes / gespannen onderbuik gehad. Ook mijn borsten voelden wat gezwollen, anders aan...

Vanmorgen getest en....POSITIEF!
Ik kan t nog amper geloven, ben nog wat voorzichtig, want t is nog wel erg vroeg...maar er staan echt twee strepen op de test!
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Pagina's (3): 1 2 3 Volgende »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave