Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden 11 dagen overtijd, zwanger???????

11 dagen overtijd, zwanger???????
LadyMe20

Unregistered

18-11-2008 20:43
Hallo iedereen,

Ik ben sinds februari van de pil en ik ben een enige tijd onregelmatig ongi geweest, maar sinds juli/aug, heb ik
mijn maandstonden weer redelijk op tijd, meestal zo rond de 9e, 10e of 11e van de maand. Ik ben 10 oktober
voor het laatst geweest en ik zou deze maand de 7e moeten worden, en ik ben nu de 18e nog steeds niet ongi
Zou het kunnen zijn dat ik zwanger ben??? ik heb verder geen zwangerschapsverschijnselen, al ben ik dan wel
al een paar weken constant moe, en dan ook echt Moe dit is eigenlijk het enige...
zo af en toe krijg ik heel ver weg lichte pijnscheutjes in mijn borsten maar echt pijnlijk zijn ze ook weer niet,
en zo af en toe een beetje lage krampen in mijn buik, ook heb ik het al een paar weken achter elkaar warm zonder maar iets te doen of dikke kleren aan te hebben, terwijl ik normaal heel koudbloedig ben ingesteld dat ik soms wel een extra trui of een extra paar sokken nodig heb om warm te blijven en het vaak dan nog niet warm heb en heb ik vaak last van duizelig zijn.

Zou het kunnen zijn dat ik nu zwanger ben? Heb een vaste vriend en heb wel gemeenschap gehad rond en op mijn
vruchtbare dagen.
LadyMe20

Unregistered

18-11-2008 20:48
Durf namelijk niet naar de dokter, omdat ik de vorige keer teleurstellend nieuws kreeg,
misschien dat jullie me gerust kunnen stellen??

Alvast bedankt voor het antwoorden

Groetjes Shirley
Dientje1

Senior Member

Topics: 6
18-11-2008 20:57
De enige manier om erachte te komen is een zwangerschaps test doen.
Een vriendin van mij was ookbang om weer een test te doen ze werdt steeds weer teleurgesteld.
Heb haar toen over gehaalt om toch een test te doen.
Nu is ze trotse moeder van een zoon.

11 dagen overtijd dat is welredelijk lang. En moe heid is wel een symptoom van zwangerschap hoor en die tempratuur veranderingen ook.

Veel succez.

Liefs Dientje
mdtje

Posting Freak

Topics: 19
18-11-2008 21:00
Het klinkt allemaal wel echt als zwangerschapsverschijnselen, maar ja, je lichaam kan je wat dat betreft erg voor de gek houden.
Toch maar weer eens een test ertegenaan gooien? Wie weet is ie hartstikke positief en hoef je nergens meer over te twijfelen. Smile

Succes!
kaatje85

Unregistered

19-11-2008 12:13
Ik zou lekker niet naar de ha gaan, ik zou gewoon een test doen!!
Doe het met je partner erbij zorg dat je niet alleen bent!!
Maak het jezelf niet moeilijk en doe die test!!
LadyMe20

Unregistered

24-11-2008 05:11
Hallo iedereen,
Bedankt voor jullie reacties!

Heb dus mijn NOD niet gehad en
Intussen was ik zo'n 15 dagen overtijd tot ik een bloeding kreeg, zou dit een innestelingsbloeding kunnen zijn?
Ik weet dat het niet de innesteling zelf geweest kan zijn, want zoals ik hier en daar hoor en lees zou dit al voor
mijn NOD gweest moeten zijn.
2/3 dagen na mijn ovulatie [zo rond 24 oktober] had ik een klein vlekje van bloedverlies, zou dit de bevruchting geweest zijn?

ik raak er een beetje verward van, ik haal morgen sowieso een test,
maar weten iemand misschien wat deze bloeding wat ik op het moment heb, inhoudt?
zou dit een beginnende miskraam kunnen zijn of ben ik toch degelijk zwanger en is dit een innestelingsbloeding?
heb nml gehoord dat je tot 14 wkn na de bevruchting een innestelingsbloeding kan krijgen...

mocht het een innestelingsbloeding zijn, weet iemand hoelang dit ongeveer duurt???

Alvast bedankt !

Groetjes
mdtje

Posting Freak

24-11-2008 10:33
Was het echt rood bloed? Of bruinig/rozig? Want echt rood bloed is geloof ik niet goed, maar ik weet dit niet zeker, hoor. Als je nod al zo lang geleden is, zou ik als ik jou was zeker een test halen en gauw weer testen. Hopelijk positief! Succes!

groetjes,
mdtje
kaatje85

Unregistered

24-11-2008 10:55
Mdtje; ik had bij mijn innesteling ook rood bloed, niet dat ik aan het vloeien was maar het was wel rood, het kan heel goed rood zijn en gewoon een adertje zijn geweest!!

Ladyme20; ik zou het gewoon nog even rustig afwachten het kan nog van alles zijn!!
Maar ik zou niet te lang wachten met die test!!
Haal jezelf uit de onzekerheid!!
mdtje

Posting Freak

24-11-2008 11:10
Oké, Kaatje, wist ik niet dat dat kon. Had zoiets gelezen, dacht ik. Maar goed dat je t zegt!

groetjes,
mdtje
kaatje85

Unregistered

24-11-2008 11:24
Ik ben toen wel geschrokken hoor want ik had ook krampen!!
Maar het was een echte innesteling want ik ben nu dus 10 weken en 5 dagen zwanger en heb die kleine daarna nog 2x gezien!!
Je baarmoeder is zo doorbloed dat het heel goed kan dat er een adertje springt!!
mdtje

Posting Freak

24-11-2008 12:02
kaatje85 schreef:Ik ben toen wel geschrokken hoor want ik had ook krampen!!
Maar het was een echte innesteling want ik ben nu dus 10 weken en 5 dagen zwanger en heb die kleine daarna nog 2x gezien!!
Je baarmoeder is zo doorbloed dat het heel goed kan dat er een adertje springt!!

Dat kan ik begrijpen, dat je ervan schrok! Maar goed om te weten voor in de toekomst, dat ik (mocht t nog een keer zover komen dat ik zwanger ben) niet meteen in de stress schiet omdat ik denk dat het meteen fous is.
Fijn dat alles goed is met dat kleintje in je buik!

groetjes
kaatje85

Unregistered

24-11-2008 14:15
Zal ik het nog eens gekker vertellen met 5 weken en 5 dagen heb ik nog een keer zo'n bloeding gehad, niet zo lang als de 1e maar er was wel weer bloed!!
Het kan zijn dat je tot je 13e week bloed verlies hebt!!
Gelukkig heb ik het na die 5e week het niet meer gehad!!
LadyMe20

Unregistered

26-11-2008 01:27
hey iedereen..

heb de test gedaan en hij was negatief. snap er niks van, ben ik dus toch aan het menstrueren maar toch voel ik me zwanger, mijn tempratuur is ook nog steeds hoog... maar als de test negatief aangeeft, dan zal het wel zo zijn toch??

iniedergeval bedankt voor jullie reacties!

Groetjes shirley
mdtje

Posting Freak

26-11-2008 09:12
Ik weet het niet, Shirley. Misschien kijken of dat zwangere gevoel blijft als je niet meer menstrueert? Misschien is het toch je ongi waar je het door hebt. T zijn allemaal hormonen Wink
Maar je laatste echte menstruatie was toch al een week of 7 geleden of zo? Dan zou je volgens mij echt wel een keer genoeg hcg in je bloed moeten hebben voor een positieve test als je echt zwanger bent.
Maar goed, ik ben geen arts, en zelfs die kunnen t niet aan de buitenkant zien. Misschien toch eens je huisarts bellen om te zien wat die ervan zegt?

groetjes,
mdtje
LadyMe20

Unregistered

27-11-2008 02:33
ja ik zal het even aankijken anders ha bellen

ik vermoed zelf dat ik gewoon een ijzertekort heb gehad..symptonen daarvan lijken wel verdacht veel op zwanger zijn, las namelijk ergens dat je menstruatie daarvan ook kan uitblijven :o

nouja even in de gaten houden dan maar!
LadyMe20

Unregistered

03-12-2008 22:12
Hallo iedereen

Zou het niet kunnen dat ik 2 keer een eisprong heb gehad? de ene iets later dan de ander?

Vind het namelijk vreemd dat ik 24okt wel mijn eisprong heb gevoelt en volle 2 weken overtijd was....

De symptonen zijn namelijk nog steeds niet weg en de vermoeidheid wordt echt te erg :O

de huisarts is weer eens met vakantie....
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave