Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Forum clubje zwanger zijn voesel over datum

voesel over datum
Linda1984

Junior Member

Topics: 3
17-11-2008 20:07
Hallo aanstaande moeders!!

Ik ben 7 weken zwanger en uitgerekend op 4 juli 2009!! Ben zooo blij!
Ben alleen wel beetje onzeker.. zal het allemaal wel goed gaan?

Nu heb ik gister per ongeluk een stokbrood (kant en klaar met kruidenboter er al in) in de oven gedaan en lekker opgegeten..Alleen... zag later pas dat deze maar goed was toto 27 oktober 2008! HELP!!!

Hij zag er nog goed uit hoor... Maar toch, maar me nu hartstikke druk!
Ben niet aan de diarree, heb juist erge last van verstopping!! au!! Maar dat heb ik als sinds een dag of 3....

Hebben jullie misschien nog geruststellende antwoorden?
mamasanne1

Unregistered

17-11-2008 21:02
Hoi Linda,

Ik zou me niet al te druk maken hoor! Het is wel een week of drie over de datum, maar deze wordt meestal heel ruim genomen. Als het er niet anders uitzag of anders smaakte kan het nooit erg zijn hoor. En het blijft brood met wat boter en kruiden, dus niet echt "levensbedreigende" ingredienten... Wink
ruthje

Posting Freak

Topics: 47
17-11-2008 21:18
Hoi linda

Mocht het gevaarlijk zijn geweest dan was je nu al heel ziek geweest (voedselvergiftiging)
Je maagzuur heeft ws de slechte zaken allang gedood voor het in je systeem is gekomen..als er dan al schimmel op zat.
maar als het er nog goed uitzag en goed smaakte dan was er vast niks mis mee hoor!

liefs
kaatje85

Unregistered

18-11-2008 09:46
Ik zou me idd ook niet zo'n zorgen erom maken, als het idd verkeerd was geweest had je maag allang geprotesteerd en had je al met diarree op de wc gezeten!!
Maar je moet idd goed opletten met producten over de datum!!

Succes!
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave