Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Algemeen Onzeker na miskraam...

Onzeker na miskraam...
inkidinkidoe

Unregistered

29-10-2008 22:25
19 september heb ik in week 6 een miskraam gehad. Het was een heftige ervaring, wat heel veel indruk op ons heeft gemaakt. Daarna hebben we geen voorbehoedsmiddelen gebruikt, onder het motto, zal toch wel niet zo'n vaart lopen...

Nu ben ik toch weer positief getest. Over drie weken mag ik bij de verloskundige komen, maar ik maak me helemaal gek! Wat voel ik wel, wat voel ik niet, is er iets mis... Of niet...

Nu heeft een vriendin mij aangeraden om naar de huisarts te gaan, zodat ik doorverwezen kan worden voor een vroege echo door een gynacoloog. Maar dat durf ik niet... Bang dat het niet goed is en ik alles weer opnieuw door moet maken...

Ik bloed niet, ik heb geen buikpijn, heb ongelooflijk het zuur, mijn borsten zijn wat gevoelig, maar soms heb ik ook dagen dat ik in paniek kan raken omdat ik me 'te goed' voel...

Wat kan ik doen?
hoop1970

Posting Freak

Topics: 29
29-10-2008 22:45
gewoon naar de gyn gaan voor een echo.
Succes

je maakt jezelf alleen maar gek zo...
de situatie is zoals hij is en als je bevestiging krijgt dat het goed is kun je er ook van gaan genieten.
Meid wees blij dat de test weer positief is!
groetjes
Hoop
mdtje

Posting Freak

Topics: 19
30-10-2008 09:33
Wat rottig voor je, dat je zo'n verdriet en schrik hebt gehad en dat je nu niet helemaal van een nieuwe zwangerschap kunt genieten. Ik zou als ik jou was aan huisarts/gyn uitleggen dat je na die miskaam nu zo bang bent. Dit is toch ook niet goed voor jou en misschien het kindje. Hopelijk krijg je snel meer zekerheid en kun je gaan genieten!
Tinkerbell

Unregistered

30-10-2008 11:14
Gefeliciteerd! Geef het wel zsm aan de vk door, zeker na een miskraam willen ze je graag goed in de gaten houden. En dat is maar goed ook wat misschien stelt dat je juist wel gerust. Snel de vk bellen en het komt vast wel goed!
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave