Zwanger Worden .NU forum [Archief] Vragen over testen Zwangerschapstesten Ik weet niet wat ik moet.. plz snel antwoord

Ik weet niet wat ik moet.. plz snel antwoord
MevrNaamLoos

Unregistered

28-10-2008 00:04
Hallo,

Eerst over mij, ik ben een meid van 21 jaartjes jong. Hoop dit jaar een huurhuisje voor ons 2e (mij en me vriend) te hebben. dit redden we net met rondkomen en houden we iets van 300 euro over.

Ik zit een beetje in de stress..
Vorige week zat ik in de eerste week van de pil, maandagmorgen heb ik sex gehad en maandag avond om 12 uur snachts heb ik de pil pas gepakt omdat ik deze vergeten was. Normaal pak ik deze smorgens ergens tussen half 7 en 10 uur ongeveer (ivm wisseldiensten)
Nu kreeg ik de nacht van maandag op dinsdag of dinsdag op woensdag in mijn hele gezicht allemaal pukkeltjes.
Nu een week later voelde ik mij vanmorgen niet helemaal lekker toen ik in bed lag. Dit ging gedurende de dag verder. Ik voelde me hongerig terwijl ik at, had niet veel zin in eten en voelde me ook rommelig en een beetje opgeblazen.
Ik slik de pil gewoon nog omdat ik dacht dat ik niet zwanger zou zijn geworden. Nu begin in te twijfelen en te stressen. Heb vanacht ook bijna niks geslapen.
Ik slik nu week 2 van de pil. Wat moet ik nu doen?
Wat gebeurt er als ik stop in week 2. Als ik niet zwanger ben wordt ik dan gewoon ongesteld? of gebeurt dit dan pas in de eigenlijke stopweek? de test kan ik pas 9 of 10 nov. doen..
Volgend weekend zou ik eigenljik de stopweek moeten hebben maar dit komt echt niet uit en wil hem dus doorslikken. Ik wil niet mijn weekend verpesten als t dalek allemaal tussen mijn oren zit en ik helemaal niet zwanger ben.
Wat moet ik doen??
Pixxie

Posting Freak

Topics: 16
28-10-2008 07:38
Hee meid,

De kans dat je zwanger bent is super klein. Ikzelf was een ramp met de pil, heb hem ook vaak vergeten of op een verkeerd tijdstip gepakt. Natuurlijk is het niet onmogelijk, maar ga rustig door met ademhalen. De eisprong, en dus je vruchtbare periode zit gemiddeld 14 dagen voor dat je opnieuw ongesteld word. Als je de pil 1x vergeten bent in de 1e week en daarna niet meer is er niks aan het handje. Dus gewoon lekker gaan slapen Wink
ran83

Posting Freak

Topics: 23
28-10-2008 07:41
de kans is echt klein dat je zwanger bent. Ik was ook niet zo'n held met de pil en vergat hem zo nu en dan ook wel eens.
MevrNaamLoos

Unregistered

28-10-2008 08:01
Ow dus t zit gewoon tussen m'n oren? Dan slik ik de pil gewoon verder en ga ik niet moeilijk doen. Ik heb wel t gevoel dat t zo is maar dat zalk wel verzinnen.

Mn zus is afgelopen woensdag bevallen en ze was op der kraambed met onze moeder aan t praten en zij zeiden dat ze beiden toen ze zwanger waren bultjes in hun gezicht hadden (Wat ik nu dus ook heb) zal dat dan toevallig wat anders zijn?

Ik vergeet de pil ook vaker en heb ik ook geen stress en denk ik er ook niet over na maar toen ik me gistermorgen/nacht niet lekker voelde werd ik der wel een beetje bang voor.
ran83

Posting Freak

Topics: 23
28-10-2008 08:24
Als je het niet vertrouwd dan moet je gewoon even een test doen. Maar wacht nou eerst je stopweek af. De kans is echt klein.

Succes meis
kaatje85

Unregistered

28-10-2008 08:37
Ik zou als ik jou was ook gewoon je stopweek afwachten!!
De kans is erg klein dat als je je pil vergeten bent dat je zwanger bent dus helemaal als je hem wel genomen hebt alleen iets later!!!
Ik denk dat je je zorgen om niets maakt!!

Succes
mdtje

Posting Freak

Topics: 19
28-10-2008 08:39
Die pukkeltjes kwamen een dag na het vergeten? Lijkt me stug dat t dan een zwangerschapsverschijnsel is, een bevrucht eitje moet eerst nog van de eileider onderweg naar de baarmoeder, dat duurt wel rond een week. Je kunt t natuurlijk nooit helemaal uitsluiten dat je zo niet alsnog zwanger bent, maar ik denk dat t tussen je oren zit. Daar kunnen we hier met z'n allen mee meepraten, want wij denken bijna elke maand zwanger te zijn Wink Je lichaam kan rare dingen doen.
MevrNaamLoos

Unregistered

28-10-2008 08:47
Dat is t gewoonde stopweek had ik net die week gepland voor door te slikken omdat ik dan echt niet kan en wil ongesteld zijn.
T zit zo ik werk onregelmarig en werk veel weekenden en net dat weekend gaan we echt vanalles doen en wil ik me niet onzeker voelen omdat ik ongesteld ben.
Maar goed ik doe gewoon voor de zekerheid een testje de 9e en slik dan wel de pil door. T zal inderdaad gewoon tusse me oren zitten.
als ik inderdaad zie en hoor hoeveel mense hoeveel moeite ervoor doen dan kan ik niet door 1 klein foutje zwanger zijn.

Al heb ik wel een vriendin die is door de pil zwanger geworden. maar goed die kans is minimaal!
MevrNaamLoos

Unregistered

28-10-2008 08:48
In ieder geval allemaal al bedankt voor t gerust stellen.

T kwam nu ook echt niet goed uit we zijn net bezig een huis te krijgen en dat wil ik allemaal lekker op me gemak meemaken en niet alles tegelijk!!!! Big GrinBig GrinBig Grin
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave