Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Hoevaak "Klussen" in de week?

Hoevaak "Klussen" in de week?
Sabine1987

Unregistered

22-10-2008 16:27
Hey dames!

Wat ik graag van jullie zou willen weten, hoevaak jullie klussen in de week.
Misschien erg persoonlijk, dus ik begrijp het als meiden het niet willen vertellen!
Maar ik vond op internet een tip, dat je om de 2/3 dagen moet klussen.
Zo word het sperma vaak ververst (wat goed blijkt te zijn) en heb je altijd mannetjes in de wacht staan voor de eisprong.
Zijn er meiden die zich aan zoiets hebben gehouden? Want ik ben dat momenteel wel aan het doen.
Wat zijn jullie ervaringen hiermee? En heeft het bij jullie geholpen of juist niet?

Liefs Sabine
Pixxie

Posting Freak

Topics: 16
22-10-2008 16:57
Hee Sabine,

Mn vriend en ik klussen meestal om de dag, soms zitten er 2 of 3 dagen tussen als we moe zijn of gewoon geen zin hebben. Deze methode werkte goed voor mijn zus, en dus hopelijk ook voor mij! Big Grin
Sabine1987

Unregistered

22-10-2008 17:14
Oke Big Grin Haha idd hopen dat het gaat werken ja!! In welke ronde zitten jullie nu?
kaatje85

Unregistered

22-10-2008 18:59
Ha Sabine,

Wij deden het gewoon wanneer we zin hadden en dat was al vaak om de dag soms om de paar dagen en soms gewoon elke dag.
Ik zeg altijd probeer het te doen wanneer jullie zin er in hebben, in elkaar dus!!
Probeer het leuk te houden, het is iets bijzonders wat je met elkaar deelt!!

Succes!
kaatjew

Unregistered

22-10-2008 20:38
Wij hebben bijna 2 jaar lang echt van alles geprobeerd... eerst was het nog zo nu en dan en dan ook echt genieten.. op een gegeven moment werd het zo'n beetje om de dag en rond het ei hielden we het echt een beetje in de gaten... we hebben het uiteindelijk zelfs iedere dag geprobeerd pffffffffff, is geen aanrader als je de seks leuk wil houden hahaha (maar na 8 maanden heeft het bij een vriendin van mij ineens gewerkt, 1 maand flink aan de klus).

Uiteindelijk ben ik zwanger geraakt op een moment dat we het totaal niet hadden verwacht en er echt niet mee bezig waren. Mijn vader is in augustus geheel onverwachts overleden aan een hartstilstand. 3 weken later was ik zwanger. We hebben die maand maar 1 keer gesekst en dat was 2 weken na zijn overlijden.. een week later heeft de daadwerkelijke bevruchting plaats gevonden (eitje en zaadje samen ;-)) Op het moment ben ik nu 9 weken zwanger...
Wat ik hiermee eigenlijk probeer te zeggen... hoe moeilijk het ook is.... geloof me.. I've been there... is om er niet te veel mee bezig te zijn. Zo moeilijk want je wil het zo graag.... Vraag me niet hoe het zit maar je hoort het zo vaak dat meiden zwanger raken op een moment dat ze er niet zoveel mee bezig zijn... of op vakantie of na een bepaalde gebeurtenis waardoor je hoofd even helemaal van het zwanger worden wordt afgehaald...

Heel veel succes!!

Liefs Karin
Sabine1987

Unregistered

22-10-2008 22:00
Ja moeder natuur is een geval apart, zo zie je maar weer. Ik zit in mijn eerste ronde dus voor mij wordt het nog even experimenteren. Ik houd me nu nog bij de tactiek van om de 2/3 dagen klussen. Dat bevalt me opzich wel en mijn vriend mag ook niet klagen :lol:
vj

Posting Freak

Topics: 35
23-10-2008 07:38
doordeweeks komt het hier er vaak niet van omdat we het dan druk hebben enook wel eens gewoon willen knuffelen!
dus bij ons wordt het hoop ik een weekndbaby! haha.

nu proberen we het tijdens mijn ei wel wat vaker te doen. maar dat is meestal maar 1 keer ofzo1
Lowiena

Unregistered

23-10-2008 10:13
Hier ook eerst braaf rond de vermoedelijke eisprong (onregelmatige cyclus) om de 1,5 a 2 dagen geklust. Maar ja eind van de maand (de cyclus) bleek we steeds rond de eisprong naar de sauna te zijn geweest en ja das niet goed voor de zaadjes zo bleek. Want we besloten maar effe niet naar de sauna te gaan en gewoon te klussen wanneer we zin hadden en of dat te vaak zo zijn of niet of dat er teveel tussen zou zitten das dan jammer. En wat bleek rond de eisprong hebben we iedere avond geklust en het was raak. Ik denk dat vooral de rust en het doen wanneer je zin hebt en het niet verplicht nummertje maken een heleboel heeft bij gedragen. (oja en het sauna verbod Wink )

Succes
Lowiena

Unregistered

23-10-2008 10:14
Oja met het was raak bedoel het is gelukt en ik ben dus zwanger :lol: :lol: :lol:
Bloemetje81

Senior Member

Topics: 1
23-10-2008 12:16
Hier zo ongeveer hetzelfde verhaal, vrij intensief ermee bezig en netjes om de dag. Maar was het op een gegeven ogenblik echt zat, het lukte niet en we zijn bij de huisarts geweest. ben toen ook begonnen met Etos Zwanger worden, maar rond ei volgens mij twee keer achter elkaar 'geklust' en toen volgens mij niet meer....en toen Raak!

Ach weet je er circuleert hier zoveel de hele tijd over hoe en wat en hoe vaak en welk standje, zou het echt helpen?? Gewoon lekker je best doen Wink en er vooral geen verplichting van maken, dat maakt eht er niet leuker en spannender op Smile

Succes en ik hoop dat het voor iedereen snel zover mag zijn!

Groetjes Bloemetje
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave